Czy są jakieś wymogi co do rasy postaci? Bo preferowałbym granie postacią gatunku innego niż człowiek, ale problemem jest to, że nie mam dostępu do statystyk innych gatunków :D Znalazłem tylko to: http://krapz.free.fr/html/fanbooks.html <---- czy mogę skorzystać z książki Aliens, która tam się znajduje? Bo nie jestem pewien, czy o coś takiego będzie dobre :D No chyba, że z jakiegoś powodu trzeba grać człowiekiem... No coż jakoś przeżyje :P |
Czy możesz drogi przyszły MG zamieścić maila, żeby można było wysłać Ci KP? |
Co z próbką umiejętności pisarskich? I jeszcze jedno. Mógłbyś bardziej sprecyzować czas sesji? |
Po kolei: @mocca90: możesz być innej rasy, podręcznik który podałeś jest jak najbardziej wskazany ponieważ sam ich używam. @DeMaus: mój e-mali jest w profilu (brkapi@wp.pl), ale widzę, że już nie potrzebny. @Rewan: próbka właśnie powstaje i powinna za chwile być w pierwszym poście. Jeśli chodzi ci o czas rozpoczęcia, planuje go na środę bądź czwartek, jeśli chodzi ci o czas trwania, tego nie wiem. Jeszcze jedno, karty postaci proszę wysyłać według tego wzorca: Blaine Hansom Species: Human – przemytnik Age: 24 Height: 180 Weight: 80 Dexterity 3D+1: Blaster 4D+1 Brawling Parry Dodge 4D+1 Grenade Vehicle Blasters Knowledge 2D+1: Alien Species 3D+1 Planetary Systems Languages Streetwise 3D+1 Value Mechanical 3D+2: Astrogation Repulsorlift Operation Space Transport 4D+2 Starship gunnery 4D+2 Starship Shields Perception 3D: Bargain Con 4D Gambling Hide Search Sneak Strenght 3D: Brawling Stamina Swimming Technical 2D+2: Computer programming/repair First Aid Repulsorlift repair Security Space Transport Repair Move: 10 Force sensitive: No Force Points: 0 Dark Side Points: 0 Character Points: 0 Equipment: Heavy blaster pistol (5D), ubranie, comlink, 2000 kredytów |
Tak poradziłem sobie :), a co do maila w profilu to jak go nie widzę, chyba że masz na myśli opcje wyślij e-mail. Chciałem ci wysłać kartę w .doc dla łatwiejszego czytania. ps. jakieś uwagi co do mojej postaci? |
Parę pytań... 1. Jaka częstotliwość postowania? 2. Co ze statkiem, można startować z własnym, czy dostaniemy coś? 3. Sesja z góry stawia nas po którejś ze stron, czy też będzie możliwość wyboru? 4. Jak z kasą na początek? 5. Jest jakaś lista umiejętność, można dobierać sobie dowolnie, czy według schematów przykładowych kart postaci? http://swrpg.flash.shl.pl/podstawy/g...ka/foty/12.jpg Na przykładzie tej karty: W umiejętnościach opartych na dex nie ma np vehicle blaster, czy w takim razie nie mogę wykupić tej umiejętności? |
Ja trochę nie rozumiem tych umiejętności... Tzn sposobu ich rozdzielenia... W tym poradniku, do którego link podał deMaus jest napisane (a przynajmniej tak to zrozumiałem), że ma się każdą umiejętność poboczną (chodzi mi o takie jak Gambling, Hide, Search) od początku na poziomie na którym jest główna umiejętność, do której należą (w tym przykładzie Perception), a dodatkowo można rozdzielić 7D pomiędzy nie aby podwyższyć, ale w zamieszczonej przykładowej karcie masz np. Space Transport 4D+2 i Starship gunnery 4D+2, czyli już samo to przekracza 7D i nie rozumiem na jakiej podstawie to jest przydzielone :P Kiedy ktoś to wyjaśni to dokończe kartę i wysyłam, bo właśnie biorę się za pisanie historii i to na tyle :) |
Odpowiem na to co wiem. 2. Co ze statkiem, można startować z własnym, czy dostaniemy coś? ad. własny statek system dopuszcza (nie wiem jak MG), na tej zasadzie iż początkowa postać chcąca mieć statek, musi zaciągnąć jakiś poważny dług, czy to u "mafii" czy też inny dług, np. ukradła statek i teraz jest ścigana. 3. Sesja z góry stawia nas po którejś ze stron, czy też będzie możliwość wyboru? System zakłada granie jasną stroną mocy. tz. istnieją coś takiego jak Dark side point i jeśli postać zbierze ich kilka (zależy od scenariusza) to przechodzi na ciemną stronę, a system mówi, że taka postać jest automatycznie uznawana za straconą i grać takimi niemożna. 4. Jak z kasą na początek? W linkach które dałem, są przykładowe, a jest też możliwość tworzenia klas własnych, ale to już do ustalenie z MG. 5. Jest jakaś lista umiejętność, można dobierać sobie dowolnie, czy według schematów przykładowych kart postaci? Co do umiejętności to to co podałeś w linku, to jest template, czyli przykładowa postać "szablon" możesz go modyfikować, i tak jest taki skill o jaki ci chodzi i chyba nazywa się Vehicle gunnery. Co do rozdzielania umiejętności, to jest tak, że atrybuty nie mogą przekroczyć jakiegoś poziomu, a konkretne umiejętności też ale są to poziomy niezależne. O ile pamiętam (nie chce mi się podręcznika szukać, więc pisze z pamięci) na początek na główne masz chyba w przypadku człowieka 18d a na poboczne 7d, ale głowy nie dam. I możesz rozbić jedną kość i dodać trzy razy +1, tz. jeśli dodasz do jednego wszystkie +3 to chyba liczy się wtedy jako jedna kość. |
@deMaus: uwag do postaci nie mam. I dzięki za udzielenie odpowiedzi dla Mistyka i mocca. @Mistyk: 1. posty zależnie od graczy, ja mogę pisać nawet kilka dziennie ;) 2. tak jak pisał deMaus z tym, że scenariusz nie przewiduje własnego transportu, przynajmniej na początku. 3. tak jak pisał deMaus, mechanika nie przewiduje ciemnej strony mocy, ja przymykam na to oko i pozostawiam wolny wybór. 4. Najlepiej według templatki tego samego typu. Ewentualnie K3*2000 na ekwipunek. 5. Lista umiejętności jest w podręczniku głównym reszta jak pisał deMaus. @mocca90: deMaus znów ma racje ;) |
Takie jeszcze pytanko... Znalazłem 2 edycje SW d6. to jest ta pierwsza czy rozszerzona? Czy może nie ma różnicy? Cóż postać wysłana, mam nadzieję że nie najgorsza, ewentualnie jeśli MG zdecydowałby że mogę mieć nieco więcej kredytów to byłbym zobowiązany ;p Po zakupach niewiele zostało ^^ I teraz jeszcze takie jedno pytanie dla tych co może grali w system, czy z SW d6 wychodzi bardziej heroic, czy survival? |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:06. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0