Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22-02-2009, 21:06   #31
 
DrHyde's Avatar
 
Reputacja: 1 DrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłość
Oto spis umiejętności i korekta do ich zastosowania, więc proszę o uwagę. Macie do wyboru w sumie:

1) 1 umiejętność specjalna - jest to umiejętność ściśle związana tylko z waszą postacią, unikalna i tylko wasza, którą musicie sami stworzyć.

2) 3 umiejętności na poziomie bardzo dobrym

3) 4 umiejętności na poziomie dobrym

4) 5 umiejętności na poziomie przeciętnym

Spis, który umieszczam poniżej jest w większości oparty na systemie 7th Sea. Jeśli ktoś uważa, że jakiejś umiejętności jeszcze tam nie ma lub coś jest niejasne, to niech to zgłasza z uzasadnieniem na PW i wrzucę korektę do tego posta po konsultacji z merillem.



Spis umiejętności wszelakich i ich opis:
  • Naśladownictwo – Z łatwością naśladujesz innych z różnych klas społecznych. Oczywiście z pomocą kostiumu jest bardziej wiarygodnie.
  • Śpiew – Dzięki tej umiejętności możesz w pełni wykorzystywać swoje zdolności wokalne, które niechybnie posiadasz.
  • Taniec – Znasz nie tylko potupajki pirackie, ale też cała gamę innych tańców na różne okazje.
  • Wymowność – Z twych miodopłynnych warg spływają z równą łatwością słodkie pochlebstwa, jak dotkliwe szyderstwa. Przede wszystkim pozwala na przekonanie do swoich nawet najgłupszych racji.
  • Kuglarstwo – Pozwala na wykonywanie drobnych sztuczek. Wiesz jak sprawić by znikła moneta, z talii wyskakują właściwe karty podczas partyjki, w której ceną może być życie, a kwiaty wyrastają wprost z powietrza.
  • Odgadywanie – Dzięki tej sztuce potrafisz wywnioskować z kim masz do czynienia, analizując wygląd i gesty osoby.
  • Opowiadanie – Jesteś wprawnym gawędziarzem, a twoje opowieści nie mają sobie równych.
  • Tresura – Pozwala ci na posiadanie oswojonego zwierzęcia (za zgodą Mistrza Gry)
  • Gra na instrumencie
  • Komponowanie – Wiesz czym jest rytm, melodia, instrumentacja i inne elementy muzyki.
  • Pisarstwo – Biegle składasz poezję, tworzysz sztuki dramatyczne i wszelkie wypowiedzi pisemne. Przede wszystkim potrafisz pisać.
  • Rysowanie
  • Rzeźbiarstwo
  • Etykieta – Wiesz jak się zachować w różnych sytuacjach i miejscach. Nie zdarza ci się popełniać klasycznego faux pas.
  • Moda – Uzbrojony w ta wiedzę możesz ubrać się stosownie do okazji, nawet jeśli nie masz pod ręką odpowiedniej garderoby.
  • Czytanie z ruchu warg
  • Dyplomacja – Sztuka dyplomacji to sztuka kompromisu, a ty znasz się na tym bardzo dobrze.
  • Intrygowanie – Dostrzegasz sznurki politycznych machinacji i intryg, za które możesz pociągać i wykorzystywać.
  • Naciąganie – Za pomocą słów, dowcipu i odpowiedniego podejścia potrafisz przekonać kogoś, by zaspokoił twoje potrzeby.
  • Plotkowanie – Potrafisz zdobywać informacje i w dodatku rozgraniczyć prawdziwe od fałszywych.
  • Polityka – Znasz się na aktualnej sytuacji politycznej.
  • Szczerość – Twoje kłamstwa są tak prawdziwe, że nie da się ich wyczuć.
  • Uwodzenie
  • Diagnozowanie – Potrafisz wystawić odpowiednią diagnozę dla chorego lub rannego.
  • Opatrywanie ran
  • Chirurgia – Potrafisz amputować, wyciągać kulę z ciała i zaszywać rany.
  • Koroner – Ślady krwi czy dowody pozostawione na miejscu potyczki mogą dostarczyć nieprzebranych ilości informacji.
  • Znajomość otoczenia – Możesz sprecyzować miasto/port/wyspę i znasz się na tym terenie jak na własnej kieszeni (wybrane miejsce do zatwierdzenia przez Mistrza Gry).
  • Tajemnice otoczenia – Jak Znajomość otoczenia z tą różnicą, że znasz tajne miejsca, tajemnice, opowieści, legendy i inne ciekawostki związane z danym miejscem.
  • Kombinowanie – Jesteś mistrzem improwizacji w trudnych sytuacjach.
  • Łowienie ryb
  • Przetrwanie – W najgorszych warunkach potrafisz znaleźć pożywienie i zadbać o własny cenny tyłek.
  • Sekretne znaki – Symbole piratów, przemytników i innych popaprańców są ci doskonale znane.
  • Skradanie
  • Tropienie
  • Hazard
  • Śledzenie
  • Okradanie
  • Włamywanie
  • Ukrywanie się
  • Rzemiosło – Zależne od zawodu.
  • Ukrywanie – Wprawnie potrafisz ukryć przedmiot. Nawet najbardziej bezbronna kobieta może się obronić, chowając sztylecik w gorsecie.
  • Szyfrowanie – Potrafisz wysłać zaszyfrowaną wiadomość i często takową odszyfrować.
  • Historia
  • Filozofia
  • Astronomia
  • Matematyka
  • Prawo
  • Teologia
  • Wiedza tajemna – Praktykowanie magii (do konsultacji z Mistrzem Gry).
  • Balansowanie – Gdy statek miota się na wzburzonych falach, to właśnie zdolność utrzymania równowagi pozwala ci biegać po pokładzie bez upadku.
  • Węzły – Potrafisz wiązać węzły marynarskie i odróżniasz węzeł wantowy od refowego.
  • Wspinanie – Potrafisz znaleźć oparcia dla nóg i szybko znaleźć się na szczycie masztu.
  • Żeglowanie – Znasz się na zawiłościach takielunku – wiesz co to kliwer, gdzie znaleźć bezan, jak zamykać luki i ustawiać żagle na wiatr. Mało tego – umiesz naprawić nadwerężony maszt i połatać żagiel.
  • Kartografia – Potrafisz wykonać precyzyjne mapy.
  • Morskie opowieści – Znajomość legend i historii marynarskich.
  • Nawigacja i Sterowanie – Mając do dyspozycji kompas, widząc wysokość słońca i położenie gwiazd, potrafisz utrzymać kurs, który wyznacza mapa, zważając przy tym na podwodne skały i mielizny.
  • Pływanie
  • Przepowiadanie pogody – Niczym stary wilk morski potrafisz przepowiedzieć pogodę. Oczywiście możesz się mylić…
  • Rzucanie – Wprawna umiejętność rzutu do celu.
  • Szczęście/Pech – Może być wykorzystane w trakcie trwania przygody i pozwala na niesamowite rzeczy. O ilości punktów szczęścia decyduje Mistrz Gry. Tak samo musi zezwolić na użycie szczęścia w danym momencie. Ilość punktów Pecha jest nieznana i działa tak samo, ale decyduje o tym Mistrz Gry w najmniej oczekiwanych momentach.
  • Walka bronią ciężką
  • Parowanie
  • Specjalizacja w broni
  • Strategia/Taktyka
  • Artyleria
  • Artyleria statku
  • Dowodzenie
  • Fechtunek – Zdolność posługiwania się bronią szermierczą.
  • Jeździectwo
  • Woltyżerka
  • Strzelanie z łuku/kuszy
  • Obsługa i Walka bronią palną
  • Walka wręcz
 

Ostatnio edytowane przez DrHyde : 22-02-2009 o 22:56.
DrHyde jest offline  
Stary 22-02-2009, 21:15   #32
 
enneid's Avatar
 
Reputacja: 1 enneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodze
Oj się powiększa pula umiejętności .
Dałoby się umieścić listę chętnych/ ew. przesłanych juz KP, czy to ściśle tajne?
Dobrze czasem zobaczyć konkurencję:P

edith: Doktorku, wcale nie chcę popędzać
 
__________________
the answer to life the universe and everything = 42

Chcesz usłyszeć historię przedziwną? Przyjrzyj się dokładnie. Zapraszam do sesji: "Baśń"- Z chęcią przyjmę kolejnych graczy!

Ostatnio edytowane przez enneid : 22-02-2009 o 21:23.
enneid jest offline  
Stary 22-02-2009, 21:18   #33
 
DrHyde's Avatar
 
Reputacja: 1 DrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłość
Mój mózg woła: "Dajcie mu spokój na chwilę! Bo doktorek wam strzeli w kalendarz!". Spokojnie. Wszystko w swoim czasie enneid. Teraz idę zapalić. Pula umiejętności się już nie zwiększy. Nie liczcie na to. Powodzenia przy wybieraniu.
 
DrHyde jest offline  
Stary 22-02-2009, 21:44   #34
Zak
 
Zak's Avatar
 
Reputacja: 1 Zak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znany
A oto mój kandydat do załogi :

Charles Cormac- nieślubne dziecko prostytutki i prawdopodobnie pirata, lub innego wilka morskiego, przepływającego przez Cork w południowej Irlandii. Ponieważ rodzicielka nie chciała go, zaraz po wydaniu na świat Charles został podrzucony w koszyku do sierocińca z kartką, na której napisane było jego imię i nazwisko (prawdopodobnie fałszywe). Chłopak zawsze sprawiał problemy siostrom zakonny. Zaczynając od bójek, a kończąc na częstych ucieczkach. Po jednej z takich ucieczek trafił na „Jednookiego” Joe, który przygarnął go i nauczył czym jest życie na ulicy (kradzież, walka itp.). W wieku 17 lat wyjechał wraz ze swym „opiekunem” do Londynu, z powodu długów w Cork. Tam dał się poznać jako podżegacz, który nie raz prowokował rozgniewany tłum podczas egzekucji do ataku na władze. Po 2 latach został wydany na niego wyrok śmierci, który nigdy nie został wykonany, dzięki Joe, który wykorzystał swoje wpływy i wyciągnął go z więzienia. Nie widząc innej opcji udał się najpierw do Francji, a później do Hiszpanii (w obu krajach został wydany na niego wyrok, jednak władzom nie udało się go aresztować). Kiedy miał 23 zaciągnął się potajemnie na hiszpański statek handlowy płynący na Karaiby. Koniec końców wylądował na Tortudze, gdzie spędził kolej 2 lata, będąc w swoim żywiole.
 
Zak jest offline  
Stary 22-02-2009, 21:46   #35
 
merill's Avatar
 
Reputacja: 1 merill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputację
Dotychczas zgłosili się:

- enneid
- miralas
- Milly
- Faurin
- Lord Vetinari
- Kutak
- Rainir
- Aschaar
- Buka
- Kelly
- Extremal
- Hawkeye
- Johan Watherman
- Rusty
- Nansze
- Redone
- Matyjasz
- Zak

Tyle zgłoszeń w temacie i na PW, nie wszyscy się jeszcze zdecydowali na 100%, póki co Kp żadnej nie otrzymałem, Hyde chyba też.

Rozpiska umiejętności jest, za co Doktorkowi bardzo dziękuję.

Piraci, kamraci yoho!!!

Pozdrawiam merilll
 
__________________
Czekamy ciebie, ty odwieczny wrogu, morderco krwawy tłumu naszych braci, Czekamy ciebie, nie żeby zapłacić, lecz chlebem witać na rodzinnym progu. Żebyś ty wiedział nienawistny zbawco, jakiej ci śmierci życzymy w podzięce i jak bezsilnie zaciskamy ręce pomocy prosząc, podstępny oprawco. GG:11844451
merill jest offline  
Stary 22-02-2009, 21:52   #36
 
John5's Avatar
 
Reputacja: 1 John5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłość
No to dopisz mnie do listy strace... znaczy się piszących KP potencjalnych graczy

Koncept podeślę jutro na PW.
 
__________________
Jeśli masz zamiar wznieść miecz, upewnij się, że czynisz to w słusznej sprawie.
Armia Republiki Rzymskiej

Ostatnio edytowane przez John5 : 22-02-2009 o 22:01.
John5 jest offline  
Stary 22-02-2009, 22:01   #37
Nansze
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Moja KP została wysłana przed chwilą na @ obydwu MG
Mam nadzieję, że się spodoba
 
 
Stary 22-02-2009, 22:33   #38
 
merill's Avatar
 
Reputacja: 1 merill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputację


Nansze postać przeczytana, przyznam, że ciekawa i avatarek też "przyjemny" dla męskiego oka. Ale to tak nawiasem.

Uaktualniam listę chętnych:

- enneid
- miralas
- Milly
- Faurin
- Lord Vetinari
- Kutak
- Rainir
- Aschaar
- Buka
- Kelly
- Extremal
- Hawkeye
- Johan Watherman
- Rusty
- Nansze
- Redone
- Matyjasz
- Zak
- rudadd
- Durendal

Co do umiejętności u Hyda, nie zauważyliśmy tego wcześniej, ale tej Sława/Niesława nie ma. Po prostu zaczynacie jako przeciętny pirat, macie jakieś tam osiągnięcia ale nic czym byście mogli zdobyć sobie większy poklask i szacunek.

To tyle pisze by sprostować.

Pozdrawiam merill
 
__________________
Czekamy ciebie, ty odwieczny wrogu, morderco krwawy tłumu naszych braci, Czekamy ciebie, nie żeby zapłacić, lecz chlebem witać na rodzinnym progu. Żebyś ty wiedział nienawistny zbawco, jakiej ci śmierci życzymy w podzięce i jak bezsilnie zaciskamy ręce pomocy prosząc, podstępny oprawco. GG:11844451
merill jest offline  
Stary 22-02-2009, 23:00   #39
 
DrHyde's Avatar
 
Reputacja: 1 DrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłośćDrHyde ma wspaniałą przyszłość


Na specjalną propozycję Kellyego umiejętności Nawigacja i Sterowanie zostały połączone w jedną umiejętność. Puszkarstwo nazywa się w nowym spisie - Artyleria statku, a Szkutnictwo podchodzi pod Rzemiosło. Mam nadzieję, że to rozwiewa wątpliwości.
 
DrHyde jest offline  
Stary 22-02-2009, 23:33   #40
Nansze
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Na prawdę niezła lista się zrobiła
Ciężko będzie się dostać. Konkurencja ostra :3
Już się szczerze nie mogę doczekać ogłoszenia 8 "szczęśliwców"
 
 
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:29.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172