|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
|
02-03-2009, 08:57 | #1 |
Reputacja: 1 | [Autorski]Duchy przeszłości Stał w tłumie gapiów i patrzył na cel. Biała peleryna załopotała na wietrze, gdy ruszył do przodu. Przed podestem skoczył na polityka. Błysnęło. Krew trysnęła na pierwsze rzędy ludzi. Zaczął uciekać, ale dwóch strażników zagrodziło mu drogę. Jeden z nich zamachnął się mieczem. Zabójca sparował uderzenie, obrócił się, teraz był za napastnikiem. Kopnął go w kolano, a potem wbił mu czarne ostrze w plecy. Pobiegł dalej. Drugi gwardzista cały czas był za nim. Po chwili dołączyło do niego pięciu następnych. Wybiegł z placu na główną ulicę. Skoczył przez nadjeżdżający wóz, odbijając się od niego. W locie wykonał obrót. Wylądował, a trzy truchła padły na ziemie z wbitymi w głowy shurikenami. Wskoczył w boczną, zacienioną uliczkę. Wyszeptał coś. Zniknął. Stał się cieniem. Chwilę potem strażnicy już tu byli. Nie zauważyli nikogo, więc pobiegli dalej. On zaś znowu zrobił się widoczny. Wspiął się po starym murze na dach jednego z domów. Skakał po budynkach wzdłuż głównego traktu. Po paru minutach zauważył bramę, a za nią czekał jego wierny rumak. Uśmiechnął się. Szedł do bramy, gdy ta zaczęła się zamykać. Zaczął biec, gdy zrozumiał, że już nie zdąży znowu coś wyszeptał. Wszystko zaczęło dziać się wolniej, tylko zabójca poruszał się normalnie. Wyszedł z miasta, czas wrócił do normy, a on wsiadł na konia i pojechał dalej jakby nic się nie stało. Gunnera. Król Based, ścigał i zabijał asasynów. Teraz został już tylko jeden zakon. Wielki Mistrz postanawia się zemścić. Wybiera was do tego zadania. Musicie zabić króla i jego 12 popleczników. Poszukuje 2-3 graczy. Tekst jest luźno związany z sesją. Ale to zabójstwo jest trochę widowiskowe. Rzuty w kostnicy. Zaczynacie jako pełnoprawny członek zakonu. No to teraz KP: -Imię: -Klasa zakonu: Zabójca -Klasa klanu: Nowicjusz -Anonimowość: 100% -Reputacja: 30 -Atrybuty: WALKA SPRYT INTELEKT Początkowa wartość atrybutu to 30. 35 pkt. do rozdania samodzielnie. -Żywioły(pozwalają używać magii): OGIEŃ WODA ŚWIATŁO CIEŃ NATURA ENERGIA 7pkt. do rozdania samodzielnie. Wartość żywiołu jest odejmowana od wyniku przy rzucie na magię danego rodzaju. Ogień : destrukcja, ciepło, furia Energia : telekineza, telepatia, protekcja Światło : dźwięk, perswazja, szczęście Cień : iluzje, czas, eter Woda : manipulacja, lód, regeneracja Ziemia : buff, przemiana, życie --Ekwipunek: -Szata: Broń biała Broń dystansowa Mikstury Inne Macie 7 rozwinięć do wykupienia. Rozwinięcie daje możliwość założenia przedmiotu danego rodzaju. Na jeden typ możecie dać maks. 4 rozwinięcia. Broń biała : miecz, sztylet Broń dystansowa : pistolet strzałkowy, shuriken x 5 Mikstury : trucizna, opary, odtrutka, m. lecznicza, BUFF (podwyższa atrybut) Inne : strzałki x 5, lina (5m, z kotwiczką), sakwa, amulety, pierścienie Montowane : nóż (przy ręce), rękawice, soczewka Znak zakonu: sygnet, brak palca Możecie wybrać 5 przedmiotów, a znaki zakonu i nóż(przy ręce) dostajecie darmowo. -Opis: wygląd waszej postaci, sposób zachowania itp. -Zwierzęta: koń i jedno wybrane To chyba wszystko. Zapraszam do gry.
__________________ Skoro jest dobrze, to później musi być źle. A jak jest wspaniale, to będą wieszać. (Z dzieła Sarturusa z Szopinberga „O rozkoszy bycia obywatelem Imperium”) |
18-03-2009, 10:53 | #2 |
Reputacja: 1 | Nikt się nie zgłosił, więc zamykam rekrutację.
__________________ Skoro jest dobrze, to później musi być źle. A jak jest wspaniale, to będą wieszać. (Z dzieła Sarturusa z Szopinberga „O rozkoszy bycia obywatelem Imperium”) |