|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
10-04-2009, 15:12 | #1 |
Reputacja: 1 | [Autorska/ Storytelling] Znamię Pokoju- Rekrutacja Rok 161 ery pokoju Wojna między Sojuszem a Mrokiem nadal trwa. Te przeklęte bestie nadal zdobywają nasze miasta. Pomimo starań naszych wojsk nie odnosimy większych sukcesów. Jedyną osobą, która rozgromiła większy oddział Mroku jest Shiboz. On i jego 104 osobowa armia dzielnie stawia opór najeźdźcom. Rada Cieni ima się wszystkich sposobów aby pokonać tę fale zła, która opanowuje kontynent Deranwal. Pogłoski mówią, że Rada ma zamiar zebrać najpotężniejszych magów wszystkich zjednoczonych ras. Lecz nikt nie wie po co. Być może uda im się pokonać to Zło. Rok 165 ery pokoju Fala zła zatrzymała się przed Czarną Rzeką. Osiedliła się na całym kontynencie Deranwal. Las Pomruków stał się teraz najniebezpieczniejszym miejscem na świecie. Dlatego wzdłuż Czarnej Rzeki zbudowano linię obrony składającą się z wież strażniczych. Na kontynencie znajdowały się wielkie obozy wojskowe. Największa z nich Karmandy stoi najbliżej granicy. Wszystko to dzięki poświęceniu Jednej osoby. Otóż Rada Cieni zebrała najpotężniejszych magów po to aby obdarzyli swoją mocą diadem, który został wykuty przez rasę gigantów na specjalnie polecenie Rady. Diadem zdobiło siedem diamentów. Miały one kolor ciemno-krwisty. Każdy z siedmiu wezwanych magów obdarzył jeden kamień swoją mocą. Tak więc Marcus, Drizzt, Barsh, Morw, Korf oraz Kelmer stworzyli najpotężniejszą broń jaką dysponował Sojusz. Niestety stworzenie tak potężnej rzeczy było kosztowne. Potężna Siódemka jak o niej mówiono zapłaciła za to swoim życiem. Tak więc pomimo otrzymania oczekiwanego celu Sojusz stracił na swojej sile. Teraz Rada stała przed ciężkim wyborem, gdyż diadem mógł założyć tylko potężny wojownik, a podczas walk kilku rycerzy okazało się potężnymi wojownikami. Po ostrej debacie Rada Cieni postanowiła i wybrała Shiboza. Rok 166 ery pokoju Shiboz stanął na czele armii Sojuszu. Po przeciwnej stronie stał Morblok przywódca Mroku. Walka rozpoczęła się o świcie. Promienie słońca były jedynym sprzymierzeńcem Sojuszu. Armia Mroku słabła w momencie kiedy Słońce pięło się ku górze. Niestety armia Mroku oswoiła się z sytuacją i walka przybrała najgorszy obrót. Armia Mroku zdobywała przewagę na armią Sojuszu. Shiboz nie mógł patrzeć jak jego ludzie umierają w nierównej walce. Kiedy Rada wręczała mu diadem wypowiedziała takie słowa: -” Ten diadem posiada potężną moc. Pamiętaj abyś użył jej w ostateczności gdyż jej właściwości są nieznane.” Dla Shiboza to był ten moment. Wyciągnął diadem z sakwy. Spojrzał na niego, po czym wsunął go sobie na głowę, Moc jaką dysponował diadem była potężna. Ciało Shiboza uniosło się w górę. Z jego ciała wydostawały się promienie Mocy. Kiedy ciało wojownika znajdowało się na wysokości 40 metrów, cały teren bitwy został objęty kopułą Mocy. To zjawisko trwało kilka chwil. Kiedy wszystko sie uspokoiło armia Mroku wycofała się poza linie wyznaczoną Czarna rzeką. Armia sojuszu wycofała się na wyspy, które otaczały kontynent. Wśród wszystkich trupów znalazło się truchło Morbloka, ale nigdzie nie było ciała Shiboza, który poświęcił się aby uratować swoich ludzi. Ku jego czci wzniesiono pomnik w Karmandy. Każda z ras musiała zamieszkać inna wyspę. Nie każdej rasie podobał się taki podział, ale nie miały one ochotę toczyć wewnętrznych sporów kiedy przed nimi stał potężniejszy wróg. Na kontynencie wciąż odbywały się walki z armią Mroku. Tyle, że tym razem wśród Mroku panował chaos, gdyż każdy chciał być przywódcą. Rok 168 ery pokoju Sojusz gromił armię Mroku. Każda walkę wygrywała armia Sojuszu. Każdą aż do momentu kiedy przeciwko armii dowodzonej przez elfa Duremila stanął nowy i potężny przywódca Mroku. Ku przerażeniu Duremila owym przywódcą okazał się nie kto inny jak Shiboz. Szybko rozgromił on armię elfa, a jego samego zostawił przy życiu by poszedł i przekazał radzie , że wrócił i teraz się na nich zemści za to co mu zrobili. Duremil po dotarciu na Archipelag Desalia opowiedział wszystko Radzie Cieni. Rada zaniepokojona tym co się wydarzyło wezwała do siebie wyrocznię. Wyrocznia wprowadzona w trans wypowiedziała słowa: - „ Ten który włada magią siedmiu ras jest odporny na każdy rodzaj stali i magii. Jedynie śmiałek, który włada krwią Shiboza może go zranić, gdyż tylko krew Shiboza jest w stanie odebrać mu jego moc. Śmiałka będzie reprezentować znamię.” Rok 2 ery chaosu Wszystkie wyprawy jakie organizowała Rada aby zdobyć choć krople krwi Shiboza kończyły się fiaskiem. Żadna z drużyn nie powróciła do domu. Każdy z nich posiadał znamię, ale nie okazało się być tym o kim mówiła wyrocznia” Pomimo strat Rada wciąż wysyłała ludzi aby zdobyli krew Tyrana. Było tak do momentu kiedy najstarszy członek rady uświadomił sobie, że nie chodziło tu o prawdziwą krew Shiboza. Ową krwią miało być jego dziecko. Tylko, że nikt nie wiedział czy Shiboz miał dziecko czy nie. Dlatego drużyny, które miały iść zdobyć krew Shiboza zamiast ruszać na kontynent dostały rozkaz szukania potomka legendarnego Shiboza. Witam wszystkich w mojej debiutanckiej sesji!!! Trochę o świecie: Świat jest podobny do wielu innych wam zapewne znanych. Jest on pokroju średniowiecza połączonego z magią. W świecie panuje wojna, ale to już zapewne wiecie czytając wprowadzenie. Każdy z was posiada dość luźną rękę w swoich działaniach. Nie będzie mnie interesował powód dlaczego dołączyliście się do drużyny poszukiwawczej ( nagroda lub pobudki patriotyczne, zemsta za stratę członka rodziny itp.)A teraz o rekrutacji: Potrzebuje od 3- do 5 graczy( może być więcej) Każdy z was powinien posiadać 2 umiejętności startowe, każda nowa umiejętność będzie przychodziła wam z poziomem W waszych KP powinno się znaleźć: Imię: Rasa Klasa Wiek Ekwipunek Umiejętności Opis postaci Historia ( musicie pamiętać, że będziecie należeć do drużyny poszukiwawczej. Taką drużynę można zgłosić albo złożyć wniosek o przydział. Wnioski można składać w ratuszu. Zaczynacie w mieście Rumar. To jak zostanie stworzona grupa zależy już tylko od was) Dostępne rasy to : Człowiek, Elf, Krasnolud, Ork, Goblin, Gigant, Niziołek. Dostępne klasy : dopuszczam podstawowe, jęśli jednak ktoś ma własną wymyśloną przez siebie to proszę bardzo ale musi mi przesłać o niej dane. Co do ekwipunku i umiejętności poszukuje GRACZA a nie półboga. Więc zanim puścicie wodze wyobraźni to zastanówcie się. Gra będzie prowadzona przeważnie storytellingowo z wyjątkiem rzucania czarów i pojedynków. Tu nastąpią rzuty kostką. KP wysyłać na e-mail: shintaro@interia.eu. W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać PM, na email albo na gg (3797824) Rekrutacja trwa od 10.04. 2009 – 18.04.2009 Graczy wybiorę na podstawie KP( no chyba, że kilka będzie walczyło o ostatnie miejsce wtedy wygra pierwsza nadesłana.)
__________________ " Przyjaciel, który wie za dużo staje się bardziej niebezpieczny niż wróg, który nie wie nic." GG 3797824 Ostatnio edytowane przez Buzon : 18-04-2009 o 12:50. |
10-04-2009, 20:16 | #2 |
Reputacja: 1 | Rekrutacja bardzo mnie zaciekawiła i z chęcią się do niej zgłoszę. Jak dobrze pójdzie to dziś, albo na dniach otrzymasz ode mnie KP. I rekrutacja chyba 10.04 a nie 05 |
10-04-2009, 20:20 | #3 |
Reputacja: 1 | Dziękuję za poprawę. Cały dzień męczyli mi głowe o mojej 18-tce którą mam właśnie 10.05.2009:P myslałem o innej dacie a pisałem inną.
__________________ " Przyjaciel, który wie za dużo staje się bardziej niebezpieczny niż wróg, który nie wie nic." GG 3797824 Ostatnio edytowane przez Buzon : 10-04-2009 o 20:22. |
10-04-2009, 21:52 | #4 |
Reputacja: 1 | Zgłaszam się do sesji. Kp raczej na dniach. Przewiduję postać człowieka lekkozbrojnego wojownika.
__________________ Why so serious, Son? |
11-04-2009, 11:10 | #5 |
Reputacja: 1 | Również zgłaszam się do sesji, karta postaci na dniach
__________________ Make a man a fire, you keep him warm for a day. Set a man on fire, you keep him warm for the rest of his life. —Terry Pratchett |
11-04-2009, 14:09 | #6 |
Reputacja: 1 | Keitaro, oraz wszyscy, którzy ubiegają si o stanowisko w sesji: Majątek startowy określcie sami ale w dozwolonych granicach( garnice tę ustla wasza historia, pochodzenie.) przesyłajcie swoje propozycje wraz z KP a ja wniosę poprawkę w stosunku waszych pieniędzy.( tylko nie pisszcie od razu, że jesteście bogaci, bo to nie pasuje do sesji, no chyba, że jesteście bogatymi poszukiwaczami przygód:P)
__________________ " Przyjaciel, który wie za dużo staje się bardziej niebezpieczny niż wróg, który nie wie nic." GG 3797824 |
12-04-2009, 00:27 | #7 |
Reputacja: 1 | Ciekawy pomysł... Taka kreacja świata daje niemal nieograniczone możliwości. Jestem "świeży" na lastinn ale chętnie spróbuję swoich sił w rekrutacji (jak i samej przygodzie , o ile sie załapie ) Biorę sie za KP... mam nadzieję , że nikt wśród członków wyprawy nie odczuwa odrazy do "obrońców natury". EDIT OK , KP poleciała. Prosiłbym o PW czy konieczna jest jakaś modyfikacja , czy wszystko jest w porządku. Proszę nie umieszczać tego typu postów (Regulamin, pkt 6). Do tego służy PW. Pozdrawiam Kerm Ostatnio edytowane przez Kerm : 13-04-2009 o 17:44. Powód: Regulamin pkt 6. |
12-04-2009, 19:46 | #8 |
Reputacja: 1 | A ja też coś napiszę i prześlę w ramach karty postaci :P. |
12-04-2009, 20:38 | #9 |
Reputacja: 1 | Hej przepraszam ale niektórzy źle mnie zrozumieli( wiem , że to w większości moja wina) Napisałem wam, że kazda z waszych postaci posiada umiejętności specjalne. Ale do takich umiejętności zalicza się np. Uzywanie magii, fotograficzna pamięć. Walka podstawowymi rodzajami broni nie potzrebuje specjalnej umiejetnosci bo wy żyjecie w czasach, gdzie posługiwanie się nią to podstawa( pamietajcie jednak, aby umieścić to w historii i nie wypisywać ich bez liku). Każdy z was posiadawszystkie podstawy dla swojej rasy i klasy. Tak więc proszę aby osoby, które wysłały już KP albo piszą ją dopiero naniosły poprawki. Ponownie przepraszam,że nie umiesciłem tego od razu.
__________________ " Przyjaciel, który wie za dużo staje się bardziej niebezpieczny niż wróg, który nie wie nic." GG 3797824 |
12-04-2009, 21:06 | #10 |
Reputacja: 1 | Zgłaszam się do sesji, KP wyślę jeszcze dziś. |