|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
01-06-2009, 20:02 | #1 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | [Inne - Magia i Miecz] Korona Władzy -Lothar! Lothar! Gdzie ty jesteś cholero jedna? Świnie trzeba nakarmić! Lothar! - wrzeszczała otyła podstarzała kobieta. Brudne ręce wytarła w poplamiony tłuszczem fartuch. Wyszła na podwórko i ruszyła w stronę stodoły. - Pewnie tam się wyleguje, ten leniwy padalec - pomyślała. Chłopak drzemał na sianie z rękami za głową i marzył... Marzył o wielkim, nieznanym mu świecie, życiu pełnym przygód, niesamowitych zdarzeń i bohatreskich wyczynów. - A tu jesteś padalcu - matka Lothara wpadła do stodoły, niczym rozjuszony buhaj. Zaczęła wrzeszczeć i gonić chłopaka z mokrą ścierą. - To ja haruje cały dzień przy garach, piorę, sprzątam, a ty się na sianku wylegujesz. Ty darmozjadzie! Ty wszo paskudna! Jesteś dokładnie taki jak twój ojciec! Nic tylko lenistwo, marzenia i najlepiej to wszystko piwskiem popić! - Ależ mamo, ja tylko... - próbował się bronić chłopak. - Ja ci dam, że ty tylko... Już biegiem do chlewa, świenie są głodne! Na co czekasz dalej jazda, dopóki po dobroci mówię. Nie chcąc jeszcze bardziej rozłościć matki, Lothar wziął wiadro i ruszył z niechętnie do chlewa. Karmiąc brudne i śmierdzące świenie, rozmyślał o tym jak wygląda jego życie i jak będzie wyglądało za kilka lat. Nie była to miła perspektywa. Praca w gospodarstwie była ciężka i nie wdzięczna, na dodatek dwa dni trzeba było odrabiać pańszczyznę dla króla. Napawało to chłopaka straszliwym obrzydzeniem. Na domiar złego, kiedy wczoraj wymknął się do gospody nasłuchał się opowieści jednego z Poszukiwaczy Przygód, który zatrzymał się w ich wsi na odpoczynek. Opowiadał on o swoich przygodach, o magicznych istotach jakie spotkał na szlaku, o bohaterskich wyczynach. Lothar był zafascynowany jego opowieścią. Gdy tylko zamknął oczy, widział się w błyszczącej zbroi na białym koniu jak walczy z ogromnym smokiem. Niestety, gdy tylko je otworzył widział chrząkające z głodu brudne świńskie ryje. Na koniec Poszukiwacz opowiedział zebranym o mitycznej Koronie Władzy. Magicznym przedmiocie, który znajduje się gdzieś w niezbadanych rejonach Wewnętrznej Krainy. Dla śmiałaka który pokona Tajemne Wrota i przejdzie Ognistą Dolinę, czeka nagroda. Przeogromna magiczna moc i nieograniczona władza nad światem Trzech Krain. Poszukiwacz mówił, że jutro wyrusza, gdyż ma już mapę i niezbędny Talizman, dzięki którym zdobędzie Koronę Władzy. Teraz karmiąc świnie Lothar wspominał wczorajszy wieczór. - Cóż mnie tu trzyma? - pomyślał - Te świnie, krowy i kury? Czas zmienić swoje życie. Tak! Właśnie tak! Ruszam w świat! Odnajdę tamtego Poszukiwacza i razem zdobędziemy Koronę Władzy! Lothar jak postanowił, tak zrobił. Cisnął wiadro w kąt, i wyszedł z chlewa. Pobiegł szybko do swojego pokoju na górę. Do swojej płóciennej torby spakował koc, krzesiwo, mały nożyk, chleb, suszone mięso i bukłak z wodą, narzucił na siebie skórzaną kurtkę i wybiegł z domu, by odnaleźć Koronę Władzy. WITAM WSZYSTKICH Chciałem was zaprosić na wyprawę do świata Trzech Krain. Celem wyprawy będzie zdobycie mitycznej Korony Władzy. Poszukuję śmiałków, którym nie straszny jest kurz gościńca i trudy podróży, nie obce są głód i chłód. Poszukuję śmiałków, którzy odważą się stanąć w szranki z siedmiogłowym smokiem lub ze Strzygą lub z potwornym Rzygaczem. Szukam Poszukiwaczy rządnych przygód, odważnych, silnych, dzielnych i niestrudzonych. Jeśli za takiego się uważasz, zapraszam do wzięcia udziału w tej rekrutacji. Przygoda będzie się rozgrywać, jak już się chyba domyśliliście w świecie opisanym w planszowej grze Magia i Miecz, która jak myślę wielu z was jest znana. Sesja będzie typowym heroic fantasy z elementami humorystycznymi i bardzo skromną mechaniką. Wcielacie się w Poszukiwaczy, którzy z różnych powodów wyruszyli na wyprawę po mityczną Koronę Władzy. Co was do tego skłoniło opiszecie w historii waszych postaci. Kim jest wasz Poszukiwacz? Tutaj macie duuuuuże pole do popisu dla waszej wyobraźni. Możecie się wzrować na postaciach z planszowej wersji gry, możecie stworzyć bohatera o jakim zawsze marzyliście: palldyn, upiór, hobbit, demon, elf, karczmarz. Kogo tylko sobie życzycie. Dopuszczam też możliwość, że w poszukiwaniu Korony Władzy wyruszy Conan Barbarzyńca, Bilbo Bagins czy jakikolwiek fantastyczny bohater znany z książek lub filmu. Tak więc możliwości są nieograniczone. Wspomniałem o prostej mechanice, bez której nie wyobrażam sobie tej sesji. Będzie ona wzorowana także na tej znanej z planszowej edycji gry. Tak więc mamy trzy atrybuty, które opisują naszego bohatera i są to: SIŁA MOC WYTRZYMAŁOŚĆ oraz CHARAKTER SIŁA - tu chyba nie muszę tłumaczyć, odzwierciedla to jak silna jest nasza postać. Od wielkości tego atrybutu, zależy też ilość zadanych obrażeń. MOC - to psychiczny odpowiednik siły. Odpowiada za wszelkie magiczne i psychiczne zdolności naszego bohatera. Wysokość tego współczynnika odpowiada też za ilość czarów jakie może posiadać Poszukiwacz. WYTRZYMAŁOŚĆ - to współczynnik odpowiadający za siły witalne naszego bohatera. Ilość punktów wytrzymałości to ilość obrażeń jakie może otrzymać nasz bohater, zanim uda się na łono Abrahama CHARAKTER - to w skrócie opis zachowania naszego bohatera. Mamy tu następujący wybór: Dobry, Zły, Neutralny. WALKA Zasady walki są proste. Stracie może być zarówno fizyczne jak i psychiczne. Za walkę fizyczną odpowiada SIŁA, a za walkę psychiczną MOC (tą toczy się głównie z demonami, upiorami i innymi magicznymi istotami). Walka przebiega w następujący sposób: obie strony konfliktu wykonują rzut 1k6 + SIŁA lub MOC, zależnie od rodzaju walki. Wygrywa ten kto uzyska większy wynik. OBRAŻENIA Kto przegra walkę traci tyle punktów WYTRZYMAŁOŚCI ile wynosiła różnica rzutów w trakcie walki. PRZYKŁAD GRACZ A - 1k6+3 (SIŁA) rzucił 3, 3+3=6 GRACZ B - 1k6+5 (SIŁA) rzucił 4, 4+5=9 Gracz A traci 3 punkty WYTRZYMAŁOŚCI, gdyż 9-6=3. CZARY Tutaj także macie pole dopopisu dla waszej wyobraźni. Jeśli wasza postać posiada wystarczająco MOCY to czary które ma opisujecie wy. Myślę, że najprościej jest wzorować się na czarach dostępnych w planszowej edycji gry, ale tak jak już powiedziałem wszelka dowolność panuje w tym temacie. To chyba wszystko jeżeli chodzi o mechanikę. Jeżeli macie jakieś sugestie, pomysły, by ubarwić rozgrywkę - piszcie. Teraz to czego oczekuje odnośnie KP. 1. Historia waszej postaci. Kim jest, skąd się wzięła i dlaczego poszukuje Korony Władzy. 2. Współczynniki: Losujecie 1k6 dla każdego atrybutu. O uczciwości, chyba nie muszę wspominać. 3. Charakter: wybieracie jeden z trzech, które wymieniłem i krótko opisujecie. 4. Avatar: obrazek przedstawiający waszego bohatera. 5. Ekwipunek: tutaj proszę wymienić kilka przedmiotów, które zabieracie na wyprawę. Proszę jednak o rozwagę. O ile u Rycerza raczej naturalne jest że posiada miecz, to Kupiec raczej jest pozbawiony takiego atrybutu. Nie oznacza to wcale, że w trakcie przygody tak owego nie może zdobyć lub kupić. Wszyscy jesteście początkującymi Poszukiwaczami i macie raczej niewielki dobytek. Wszelkie magiczne przedmioty oraz broń zdobędziecie w trakcie przygody. Rekrutacja potrwa dwa tygodnie, tj do 14.06. Karty proszę przesyłać na PW. Przewiduje, że posty będziemy umieszczać raz w tygodniu, choć może zdarzyć się częściej ale o tym pewnie jeszcze pogadamy. Ilość miejsc w sesji: od 4 do 6, zależy jakie otrzymam karty. I to by było chyba na tyle. Pozdrawiam fanów planszowej edycji MiM. |