lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [WRPG II ed.] Sekrety piasków Arabii (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/7699-wrpg-ii-ed-sekrety-piaskow-arabii.html)

Kokesz 12-07-2009 13:09

Tak, trochę czasu upłynęło. Myślałem o tym wcześniej, ale pisałem magisterkę, więc nie było czasu.

Z niecierpliwością czekam na karty.

EDIT. Link do podręcznika TofT`a nie działa. Osoby zainteresowane ogólnym opisem zawartym w tym podręczniku proszę o adres e-mail. Prześlę tym osobom plik Word.

brutus4711 13-07-2009 16:40

Bardzo chętnie się zgłoszę do sesji. Jako, że wyjeżdżam w niedzielę 19 lipca, na wypadek gdybym się zakwalifikował do sesji możliwe byłoby opuszczenie tych pierwszych postów i autopilot ze strony Mistrza Gry? Bardzo długo czekałem na ciekawą sesję WFRP i bardzo by mi zależało na wzięciu w niej udziału. Jeśli tylko się okaże, że mam szansę, to od razu biorę się za pisanie KP.
byłaby to moja druga sesja.
Jakby co link do pierwszej: http://lastinn.info/archiwum-sesji-a...arzenia-3.html Niestety nie wyszła ;/

Niecierpliwie czekam na odpowiedź, Pozdro :D

Kokesz 13-07-2009 19:08

Jesteś trzecią osobą, która zadeklarowała, że może jej nie być na początku sesji. Nie widzę problemu byś napisał KP. Gdybyś się dostał to najwyżej Twoją postać wprowadziłbym później.

brutus4711 13-07-2009 21:01

No to świetnie, biorę się do pisania KP :D
Mam jednak kilka pytań (:P):
1. Cechy BG mamy ustalić na własną rękę czy wyznaczysz jakąś pulę do wykorzystania? To samo z Punktami Przeznaczenia i Żywotnością; losujemy czy Ty ustalisz ilość w zależności od rasy Postaci?
2. Chciałbym zrobić Postać Medyka/Zielarza, jednak mechanika gry nie przewiduje takiej profesji. Moje pytanie brzmi: Czy mógłbym w podręcznikowych profesjach wprowadzić pewną zmianę, a mianowicie dodać swojej postaci umiejętność rzemiosło (zielarstwo) i wraz z kolejnymi profesjami umożliwić jej rozwój (na obecnie trzeciej profesji już na +20)? Jeśli tak to czy mam ją po prostu dodać czy zastąpić nią inną umiejętność?
3. Jak mamy rozwiązać sprawę zdolności początkowych w przypadku Człowieka i Niziołka? Losować czy możemy wybrać? (:D)

Jeżeli jeszcze coś wymyślę, to do piszę :P
Pozdro

Kokesz 14-07-2009 11:37

Ad. 2.
Jeśli chodzi o medyka-zielarza... Myślę, że wystarczy zamienić jedną umiejętność na zielarstwo i będzie po krzyku. Np. u cyrulika można zamienić rzemiosło (aptekarstwo) -> rzemiosło (zielarstwo). Do tego jakoś ciekawie to przedstawić w historii postaci, np. że dany cyrulik mieszkał i urzędował na wsi i nie mając pod ręką takich specyfików jak w mieście, zrucił się ku zielarstwu.

Ad. 1.
Macie mieć rozpoczętą 3 profesję, czyli dwie profesje skończone. Postacie mają mieć wszystkie cechy, umiejętności i zdolności przewidziane w dwóch pierwszych profesjach i mieć rozpoczętą trzecią. Nie podałem ilości PDków, ponieważ liczę na wasz rozsądek. Możecie coś dodać, ale z umiarem.

Ad. 3.
Zdolności, umiejętności czy same profesje możecie sobie wybierać, tak samo jak wartości początkowe cech. Wszystko w ramach rozsądku :D

Matik 16-07-2009 21:26

Witam, Aston(moj brat) kazal przekazac ze postac bedzie mogl wyslac dopiero we wtorek. wyjechal na kilka dni

Pozdrawiam

Kokesz 17-07-2009 12:47

Jak na razie otrzymałem karty od Kerma, brutus4711 i pteroslawa. Pteroslaw powinien jeszcze nieco zmodyfikować swoją kartę, ale o tym już go powiadomiłem.

Jak przystało na starego wyjadacza LI, Kerm jest na razie na czele peletonu. Mam nadzieję, że pozostałe osoby, które się deklarowały przyślą mi KP w ten weekend.

@ Matik/Aston
Pożyjemy zobaczymy. Jeśli nie dostanę wszystkich kart do niedzieli, to może jeszcze poczekam do wtorku. Przypuszczam, że rozpoczęcie sesji może się nieco opóźnić. Kilka osób informowało mnie o wy jazdach jeszcze w tym miesiącu. Jest to zrozumiałe, w końcu to wakacje. Ja z takich powodów nie mam zamiaru zamykać graczom drzwi przed nosem.

Kokesz 20-07-2009 09:07

Moi mili...

Otrzymałem jedynie trzy karty. Uważam, że jest to zbyt mała liczba. Z jednej strony nie mam żadnego wyboru. Z drugiej strony 2 z 3 kart odnoszą się do profesji "umysłowych". Nie chciałbym, żeby postacie zginęły zbyt szybko. Dlatego też chciałbym jeszcze otrzymać jakąś postać, która częściej mięśni używa niż połączeń nerwowych.

Z tego powodu chciałbym przedłużyć rekrutację minimum o tydzień.

Aston 21-07-2009 01:49

A więc melduję się. Już wróciłem z Jarocina. Mój brat przekazał informację trochę niedokładnie, kazałem przeprosić i wycofać moją kandydaturę 'chyba, że potrzebna byłaby jeszcze jedna osoba'. Ale jako, że rekrutacja się przedłużyła, oczywiście wyślę kartę. W zamyśle miałem postać raczej niemięśniastą, a łotrzykowatą (choć też nie do końca), ale skoro potrzebne są mięśnie to zastanowię się nad taką właśnie postacią. Pozdrawiam

Kokesz 21-07-2009 12:29

Z aktualizowałem pierwszy post. Link do podręcznika TofT`a już działa.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:09.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172