Mimo, że bardzo chętnie bym zagrał to chyba zrezygnuję z pchania się na siłę, bo i tak mam już dwie sesje, a już samo napisanie jakiejś mogącej współzawodniczyć tutaj historii postaci, też zapewne byłoby czasochłonne. |
Hym, mam pytanie. Piszesz, że sesja będzie się opierać głównie na gadaniu sprycie i łapówkach. A ganianie na przełaj przez lasy srebrnych marchi i okolic? Tu też będzie potrzebny spryt, i na pewno nie raz będziemy musieli zejść z głównego szlaku. Pytam czy będzie tego w odpowiedniej ilości, żeby koncept mojej postaci był w miarę sensowny. |
Jak zaznaczyłem rekrutce... Cytat:
|
A ja mam inne pytanie. Co z czarami takimi jak teleportacja? Bo chyba przewidziałeś, że ktoś będzie chciał użyć czegoś takiego. |
To chyba logiczne, że przesyłka nie jest małą kopertą. :D Ładunek jest zbyt ciężki i zbyt duży by go teleportować... |
Albo wystarczyłoby gdyby miał trochę minerałów z podmroku, które blokują magię teleportacyjną... przy okazji pracuję jeszcze nad drugą koncepcją :] |
Widzę, że zbierają się najlepsi i podejrzewam, że nie przejdę, ale, żeby wygrać, trzeba grać. Moją postacią będzie bard (taki w stylu Jaskra), który ewentualnie będzie agentem harfiarzy. I jeszcze jedno ważne pytanie: Czy można mieć charakter chaotyczny neutralny, bo niby trochę jak zły. Jakby bard CN nie odpowiadał mógłby być adept cienia. P.S.Jednak będę adeptem cienia. |
Charakter neutralny przejdzie...zły w żaden sposób. Nie przejdzie też żadna postać której KP sugerowałoby niesławną reputację. Agenci Silverymoon nie powierzają tajnych zadań bohaterom, którym nie można zaufać. |
Mam nadzieję, że ktoś łamiący niekiedy prawo ale przez to prawo nie ścigany nie podpada pod określenie 'niesławna reputacja' ;) |
Każdy przypadek jest rozpatrywany oddzielnie... Łamiący prawo w Thay, jest lepszy od praworządnego Zentha. Niemniej rzezimieszek z Cormyru raczej nie przejdzie. :D |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:02. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0