Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 31-08-2009, 16:23   #1
 
Mr.Aru's Avatar
 
Reputacja: 1 Mr.Aru nie jest za bardzo znanyMr.Aru nie jest za bardzo znanyMr.Aru nie jest za bardzo znanyMr.Aru nie jest za bardzo znanyMr.Aru nie jest za bardzo znanyMr.Aru nie jest za bardzo znanyMr.Aru nie jest za bardzo znany
[autorskie][storytelling]Drużyna Ecto

UNIWERSUM :

Na początku roku 2780 Ziemska Federacja wygrała dwuletnią wojnę z Republiką Cation składającą się z systemu planetarnego Cation i dwóch pomniejszych : Segmentina i Yualdan. Dnia 23 sierpnia 2780 roku 23 i 14 pluton Ziemskiej Piechoty Kosmicznej lądują w pobliżu Pałacu na Cation Prime i burzą całą strukturę. Na miejscu zginął również przywódca Republiki. Po wielkiej rzeźni w Senacie udało się spacyfikować planetę matkę. Był to finalny atak na ostatnią, wciąż wolną planetę. Ziemska Federacja powołuje na Cation Prime tzw. Dystrykt, będący organizacją mającą do końca spacyfikować niepokornych mieszkańców. Dystryktem przewodzi Rada, której przewodniczącym jest Wulf Mareel Trohmank wybrany na to stanowisko przez samego Prezydenta Ziemi. Republika przestaje istnieć. Wszystkie 39 planet wchodzących pierwotnie w jej skład zostają włączone w skład Ziemskiej Federacji. Mieszkańcy planet na przestrzeni 5 lat dwukrotnie próbują odzyskać wolność jednak szybko zostają uciszeni.

1 lutego 2785 roku Cation Prime przestaje nadawać wszelkie sygnały. Kontakt zostaje urwany także z planetami Cation III i Segmentiną Prime. Dowódzcy wojskowi są pewni, że rebelianci są w posiadaniu urządzeń zakłócających wszelkie sygnały. Nim pierwsze jednostki zwiadowcze z Układu Słonecznego (konkretniej z bazy YXF-34 na Tytanie) podniosły się z lądowisk z Cationa VII, ostatniej i najbardziej oddalonej planety byłego układu nieistniejącej już Republiki dochodzi wiadomość z Głównego Sztabu. Ludność podniosła bunt jednak na niebie bez wątpienia widać statki Imperium Marsjańskiego.

Sytuacja stała się jasna dopiero po jakimś czasie. Imperium Marsjańskie odłączyło się od Federacji pod koniec roku 2652 zajmując spore tereny Znanej Galaktyki. Była to jedyna siła zdolna konkurować z potęgą Federacji trzymającą pod swym butem większą część wszechświata. Przez ponad sto lat stosunki między światami były w miarę przyjazne, nie było żadnych powodów do obaw przed atakiem z Marsa bądź systemów podległych.

Wszystko zmieniło się jednak w rogu 2780 ; Federacja wygrywa wojnę z Republiką. W Imperium Marsjańskim zaś odbywają się Wielkie Wybory, które diametralnie zmieniają stosunki dyplomatyczne z Federacją. Władzę obejmuje Imperator Ulryk Feradino pochodzący z planety Tomonawa, należącej niegdyś do Federacji Światów Niezależnych. FŚN została również wchłonięta przez Federację jednak ta konkretnie planeta została przekazana w darze przez obecnego Prezydenta Ziemi do poprzedniego imperatora. To utwierdziło pokój co nie zmienia faktu, że nastroje na planecie, którą Wielcy tego świata rzucają sobie jak piłką nie były dobre. W czasie wojny między Federacją Ziemską a FŚN zginął ojciec Ulryka. Chłopiec dorastał w nienawiści do Ziemi a gdy wiele lat później został politykiem, nieoczekiwanie wybranym na Imperatora postanowił się zemścić.

Imperium Marsjańskie wykorzystało słabość Ziemi po wojnie. Feradino postanowił pomóc rebeliantom ze starej Republiki i pomóc im wyzwolić wszystkie trzy systemy. Ludziom obiecywano odbudowanie Republiki jednak prawda była taka, że Imperium chciało po prostu włączyć układy do siebie przy okazji zadając wielki cios Ziemi, która czerpała stamtąd ponad 35% ogólnego surowca naturalnego.

Imperialna Marynarka Gwiezdna w jeden dzień kosmiczny odbiła wszystkie planety dawnej Republiki. Nie było to trudne zadanie bowiem powszechnie było wiadomo, że tamtejsze garnizony były ograniczone jedynie do sił posiłkowych i porządkowych a wszelkie rezerwy przesłane do systemu Elarina by zgładzić miejscowych piratów, którzy od kilku miesięcy paraliżowali szlak handlowy między Układem Słonecznym a systemem Raktarin.

Dzień później Ziemska Federacja wypowiada wojnę Imperium Marsjańskiemu. Zakrojona zostaje szeroka ofensywa w kierunku straconych systemów.

AKCJA :

Akcja zaczyna się 5 lutego 2785 roku. Zaczyna się wielka ofensywa ze strony Ziemskiej Federacji. Jako pierwszy cel zostaje obrana planeta Cation Prime. Ziemskie dowództwo twierdzi zgodnie, że jest to najważniejszy strategicznie cel znajdujący się na ważnym szlaku łączącym sąsiednie systemy. W końcu to stolica starej Republiki.

69 kompania Ziemskiej Piechoty Kosmicznej zostaje przetransportowana na orbitę Cation Prime przez okręty wojenne XX Floty Ziemskiej. Okazuje się, że cała planeta jest otoczona olbrzymią ilością statków nieprzyjaciela. Dowództwo było przygotowane na taki opór jednak aż do końca nie było pewności co do natężenia sił wroga. Wszelkie skanowania orbity był skazane na niepowodzenie ze względu na wrogie emitery pola zakłócającego wszelkie sygnały.

Plutony 1-3 mają za zadanie odbicia centrum miasta i przygotowania sił dla 4 plutonu medycznego, który utworzy tam szpital polowy. Plutony 5-10 mają za zadanie przedarcie się w stronę zniszczonego niegdyś pałacu gdzie zapewne znajduje się miejscowe dowództwo nieprzyjaciela. Plutony 11-14 zostają zrzucone koło miasta, w pobliżu wrogiej stoczni by unieruchomić większe jednostki nieprzyjaciela nim te zdążą wzbić się w powietrze.

Jednak o sukcesie całej akcji zadecyduje mała grupa osób. Jest to Drużyna Ecto wchodząca w skład 69 Kompanii. Oddział eksperymentalny nie ma dokładnego przydziału. Ecto mają za zadanie wykonać skok typu HAHO z 30 kilometrów i starać się dotrzeć do wyznaczonego celu, którym jest mały bunkier kilkadziesiąt kilometrów od najbliższego miasta. Gdy planeta weszła kilka lat temu w posiadanie Federacji Ziemskiej satelity skrupulatnie wykonywały zdjęcia całego terenu. Nikt im się nigdy aż tak specjalnie nie przyglądał do czasu wybuchu ostatniej wojny. Specjaliści odnaleźli mały punkt na pustynnych wydmach Cation Prime. Tylko raz sondom udało się przebić zakłócające fale. Cała energia skanowania została przeznaczona na ten mały obszar. Wyryto tam spore natężenie ciepła i energii. Sztab twierdzi, że bunkier rozciąga się całymi kilometrami pod ziemią i właśnie tam tak naprawdę siedzą dowódcy nieprzyjaciela.

Drużyna Ecto zostanie przetransportowana przez małe transportowce poza obszar głównej bitwy gdzie żołnierze spokojnie dokonają skoku i postarają się przeprowadzić inflirtację wrogiego kompleksu.

POSTACIE KOMANDOSÓW :

Gracze wcielą się w komandosów drużyny Ecto. A kimże ci wojacy są? No przede wszystkim nie są to zwykli ludzie. Zostali oni poddani serii testów i wielokrotnie podawano im dożylnie substancję zwaną „Tretten” co po norwesku oznacza liczbę trzynaście. Bo dopiero po tylu próbach skandynawskim naukowcom udało się stworzyć ostateczną mieszankę mikstury. Pobudza ona umysł i mięśnie. Daje energię żołnierzowi. Drużyna Ecto to nadludzie. Komandosi do zadań specjalnych i praktycznie niewykonalnych. Taką ich wizję w głowach mają ich stwórcy. Jednak akcja na Cation Prime będzie ich pierwszą. Powodzenie misji zadecyduje o tym czy projekt „Tretten” będzie dalej finansowany przez rząd i czy jednostka Ecto będzie dalej istnieć.

Tretten jest narkotykiem, od którego uzależnieni są żołnierze z tego eksperymentalnego oddziału. Jest to również gwarancja ich lojalności. Jeżeli by zdezerterowali umrą w straszliwych męczarniach.

UZBROJENIE :

Kombinezon Z-Turbo156



Standardowe uzbrojenie komandosa składa się ze szczelnego kombinezonu dającego pełną swobodę ruchów ale też i osłonę przed padającymi z daleka laserowymi boltami czy pociskami padającymi z bliższej odległości ale pod kątem. Cała aparatura jest bardzo mocno ze sobą połączona tak by żołnierz mógł przeżyć w próżni 15 minut. Gwarantem są małe butle z bardzo mocno sprężonym tlenem. Konstrukcja butli jest tak mocna, że może wytrzymać upadek żołnierza ze sporej wysokości oraz strzał z karabinu pulsacyjnego. Jednak wciąż istnieje ryzyko, że zbiornik w takiej sytuacji wybuchnie co wiąże się z rozerwaniem człowieka na kawałki. Naukowcy wciąż starają się rozwiązać ten problem jednak na razie nie wpadli na nic konstruktywnego. Hełm jest połączony z resztą kombinezonu. Gogle stworzone ze stopu węgla o sporej wytrzymałości połączone z wyświetlaczem LCD. Na ekranie żołnierz może mieć wyświetlone cele i rozkazy oraz odczyty z urządzeń w kombinezonie. Miedzy innymi poziom skażenia powietrza czy pozycja pozostałych członków oddziału. Odczyty z systemu podtrzymywania życia umieszczone są na drugim wyświetlaczu na ręce. Został on stworzony ze specjalnego tworzywa, które zgina się jak zwykły materiał. Dolną część twarzy okrywa maska gazowa.

Uzbrojenie główne :

Karabin pulsacyjny HK-6783g.



Standardowe tryby strzału : Pojedynczy/Ogień ciągły
Amunicja : Baterie laserowe typu IGN-128
Energia zmagazynowana na : 150 wystrzałów
Długość : 975 mm
Masa : 7,5kg
Zasięg maksymalny/teoretyczny : 1000m
Zasięg skuteczny : 450 m (ogień pojedynczy), 150m (seria)
Standardowy karabin Piechoty Kosmicznej w specjalnej wersji „g” przygotowanej specjalnie dla jednostek typu „Tretten”. Amunicją są baterie laserowe o charakterystycznej, niebieskiej barwie promienia. Wróg używa czerwonych co również ułatwia orientację. Karabin posiada wyrzutnię granatów oraz ulepszony kolimator. Celownik posiada 5x zoom optyczny. Dostępny jest także snajperski wariant broni – HK-6783x.

Pistolet laserowy JU-X23

Tryb strzału : Pojedynczy
Amunicja : Wkład laserowy typu IGN-64
Energia zmagazynowana na : 30 wystrzałów
Długość : 340 mm
Masa : 2kg
Zasięg maksymalny/teoretyczny : 500m
Zasięg skuteczny : 100m

Samopowtarzalny pistolet laserowy, który po raz pierwszy zostanie sprawdzony w akcji. Jest to broń o sporej sile rażenia i odrzucie, który miał zostać zniwelowany przez zmianę ośrodka ciężkości jednak wciąż używanie tego pistoletu przez zwykłego człowieka mogło by skutkować złamaniem ręki bądź pomniejszym urazem.

Ostrze energetyczne.

Jest to składana broń, którą można włączyć przez użycie ręcznego panelu na ręce. Wysuwane, zakrzywione ostrze energetyczne jest świetną bronią do walki wręcz. Można go użyć także jako paralizatora, regulując moc na odpowiednią do sparaliżowania osobnika. Broń ustawiona na moc właściwą paraliżuje stale bądź zabija. Największą jego zaletą jest fakt iż nikt nie użyje go przeciwko dzierżącemu go żołnierzowi. Ostrze jest na stałe przymocowane do kombinezonu.

Osprzęt dodatkowy :

Plecak odrzutowy z paliwem na 30 sekund lotu.
Wyrzutnia liny z hakiem (umocowana na jednej z rąk)
Zestaw wytrychów elektronicznych. (w przyborniku na pasie)
Ładunki detonujące. (w przyborniku na pasie)
Granaty dźwiękowe (paraliżują ofiary – jednostki Ecto są na nie uodpornione poprzez słuchawki w hełmach)

__________________

Informacje dla zainteresowanych.

Jest to po prostu storytelling, którego akcja dzieje się na naszej płaszczyźnie wszechświata, lecz w odległej przyszłości. Świat jest w zupełności autorski. Gracze są eksperymentalnym oddziałem komandosów wysłanych w swoją pierwszą misję. Nie będzie żadnych kości. Heroizm a może nawet zbytnią inwencję graczy tłumaczyć można narkotykiem. Tak czy siak proszę nie przeładowywać swoich postaci by nie psuć sobie zabawy.

Potrzebujemy maksymalnie 5-6 graczy gotowych odpisywać przynajmniej raz na 5 dni. Jeżeli planujesz jakiś dłuższy wyjazd bez dostępu do internetu powiadom współgrających by nie czekali na twojego posta, który być może nigdy nie nadejdzie.

Wybiorę ludzi, którzy wyślą najciekawsze KP. Każda postać ma być inna (czyt: o innych talentach i słabostkach). Drużyna ma się uzupełniać umiejętnościami.

Rekrutacja wstępnie trwać będzie do północy, 8 września bieżącego roku. Trzeba wziąść pod uwagę to, że jest on rozciągliwy jak guma. Wszystko zależy od tego czy w tym niekorzystnym czasie (koniec wakacji u młodszych/urlopów u starszych) uda nam się zebrać wystarczającą ilość graczy.


______________
Wzór KP :

Imię i nazwisko :
Psuedonim :
Płeć :
Data urodzenia :
Specjalizacja :
Umiejętności :
Wygląd, budowa postaci :
Psychika bohatera :
Krótka biografia :
Rasa (domyślne – człowiek) :

______________

Notka do KP.

Specjalizacja to np. walka wręcz, strzelec wyborowy bądź snajper. Chodzi o typ walki, w którym wojak jest najlepszy. Umiejętności nie dot. tylko kwestii bezpośrednio bojowych. Może to być perswazja, umiejętność pilotażu danej klasy statków kosmicznych czy po prostu znajomość wielu języków. Wpisujcie dobrowolną ich liczbę, lecz jak już wyżej wspomniałem ; nie przeładowywuj postaci, bo nikomu to na dobre nie wyjdzie. Domyślna rasa to człowiek. Jeżeli jednak zależy ci na innej...WYMYŚL JĄ! W polu rasa opisz ją, podejście do innych cywilizacji czy wygląd rodzinnej planety. W końcu razem tworzymy ten świat!


KP można zamieszczać tu bądź słać na maila - brojanowski[małpa]gmail.com
 

Ostatnio edytowane przez Mr.Aru : 03-09-2009 o 14:58. Powód: Literki, literki, literki!
Mr.Aru jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:46.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172