Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 31-08-2009, 16:24   #1
Zak
 
Zak's Avatar
 
Reputacja: 141 Zak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znany
[NS] Za linią frontu

KRONIKI WOJSKOWE nr. 1901-c

Wojna… Wszyscy myśleli, że już nigdy więcej nie będą musieli zmagać się nuklearnym przekleństwem tego świata. Każdy, nawet najgłupszy Indianiec, czy najtwardszy Meksykanin wiedział, że ludzkość nie przetrwa kolejnej zagłady, która właściwie była tylko nierealnym koszmarem, pojawiającym się w głowach powracających do rzeczywistości ćpunów, uzależnionych od Tornado.
Nierealne… Bo przecież kto mógłby zaatakować?

A jednak…

21 czerwca 2025 roku o godzinie 11.34 niebo rozbłysnęło się białym, rażącym światłem. Chwilę później, gdzieś między Portland a Seatle pojawiła się gigantyczna chmura w kształcie każdemu dobrze znanym, choć nigdy niewidzianym.


Całe Stany Zjednoczone pogrążyły się w panice i chaosie.
Niektórzy próbowali organizować jakiekolwiek schronienie, jednak większość po prostu wypatrywała kolejnych rozbłysków, oczekując zagłady. Ta jednak nie nadeszła. Wszystko wskazywało na to, że wystrzelona została jedna rakieta i to prawdopodobnie w samo centrum mechanicznego świata.

Przypuszczenia te okazały się trafne, ponieważ w jednej chwili wszystkie maszyny rozpoczęły odwrót, inne padły na miejscu, jakby ktoś wyciągnął im wtyczkę. Nikt nie wiedział, kto, ani dlaczego zaatakował, ale nikt też nie narzekał. Największa groza w Zastanych Stanach Zjednoczonych oberwała tak mocno, że front, na którym dotychczas praktycznie przegrywano z maszynami został przełamany i zjednoczone siły ludzi, pod dowództwem Hegemoni i Nowego Jorku rozpoczęły żmudną ofensywę, zmierzając coraz głębiej w serce Molocha. Mimo osłabienia wroga, maszyny nadal zażarcie stawiały opór, nie chcąc oddać bez walki najmniejszego skrawka ziemi. Kiedy któryś z oddziałów był bliski przejęcia któregoś z budynków wybudowanego, lub zajętego przez Molocha, maszyny wysadzały go w powietrze, tak jakby nie chciały, aby cokolwiek, co tam tworzyły, czy magazynowały wpadło w ręce ludzi.
Każdy miał świadomość, że jeżeli kiedykolwiek miała nadejść chwila, w której Moloch przegra, to właśnie nadeszła. Wzrosło zapotrzebowanie na żołnierzy, dlatego regularnie robiono „łapanki”, dzięki którym zasilano szeregi ludźmi z całych stanów. Nie patrzono czy była to kobieta czy facet. Gość z Vegas czy jakiś przybłęda. Kurier czy monter. Brano każdego, kto mógł wystrzelić z karabinu.
Aby uchronić się przed rosnącą dezercją w 2027 roku wprowadzono miniaturowe implanty, które przekazywały informacje o położeniu i stanie zdrowia żołnierza. Do dzisiaj niewiadomo skąd armia miała fundusze, czy środki na takie przedsięwzięcie. Jakby tego było mało nikt nie potrafił dokładnie powiedzieć jak to działa, jednak pogłoski o rozrywanych od wewnątrz organach po zbyt dalekim oddaleniu się od oddziału bez zezwolenia skutecznie zmniejszyła dezercję.

***


Na początku ofensywa skupiła się w rejonie Casper, skąd wojska rozpoczęły marsz na ziemię Molocha. Po 3 latach zajęto mniej niż jedną czwartą terytorium wroga, a maszyny zaczęły stawiać coraz większy opór, co mogło świadczyć o pozbieraniu się molocha. Dowództwo zdecydowało się na zmianę taktyki.


Od tego czasu oprócz otwartych walk na froncie zaczęto wysyłać niewielkie odziały na tył wroga z różnego rodzaju zadaniami, takimi jak przejęcie transportów, zniszczenie posterunków, czy rekonesans.
Z czasem odziały te zyskały uznanie w oczach całej armii. Mówiono o nich „Zjawy”, ponieważ bardzo często wykonywali swoje zadania w ukryciu, pozostając niezauważonym do ostatniej chwili i prawie zawsze wykonywali swoje zadanie…

1 czerwca 2033 roku dokonano czegoś bardziej przełomowego niż przełamanie frontu. Po raz pierwszy od czasów zagłady nawiązano łączność z Europą. Stworzony na Posterunku nadajnik wychwycił nawoływanie o kontakt, jednak język, w jakim komunikat był nadawany zniesmaczył wszystkich. Wiadomość była wysyłana z Rosji. Pomimo spornych decyzji na ten temat, Ameryka postanowiła odpowiedzieć. Tak zaczęła się współpraca narodów, które wcześniej chciały się zniszczyć.
Okazało się, że Europa oberwała równie mocno, co USA, a tereny Azji wciąż świeciły od promieniowania. Ruscy powiedzieli, że wysłali nawet okręt podwodny, który miał dowiedzieć się, co się dzieje w Stanach. Niestety w okolicach Grenlandii stracili z nim kontakt. Przyznali się także do wystrzelenia ostatniej rakiety, która rozbiła Molocha. Zapewniali też, że był to inny rodzaj broni i po promieniowaniu nie powinno być śladu. Zapytani o to, czemu zaatakowali odpowiedzieli, że zaraz po tym, jak udało im się uruchomić komputery i radary w jednym z super-schronów, otrzymali całą masę raportów od jednej satelity, która przez cały czas wysyłała je do bazy. Po przejrzeniu ich okazało się, że gdy satelita znajdował się gdzieś nad Seattle wszystkie czujniki wariowały, a przesyłane zdjęcia były niewyraźne i bezużyteczne. Władze Rosyjskie uznały, że Amerykanie planują wystrzelenie kolejnych rakiet. Do tego satelita zarejestrował duży ruch przy jednej z gigantycznych elektrowni atomowych (kropka na mapie).


Uznając to za wystarczający dowód zagrożenia, Rosjanie odpalili rakietę nowej generacji, która ich zdaniem nie pozostawia długoletniego promieniowania po wybuchu. Powiedzieli, że uderzyli w ten obszar właśnie taką rakietą. Chcieli po prostu pokazać, że jakiekolwiek próby ataku będą od razu powodowały kontratak.
W 2034 roku z Europy wypłynął okręt Rosyjski, mający za zadanie dopłynąć do Nowego Jorku i oficjalnie przypieczętować współpracę między krajami.

Pomimo takiego pasma sukcesów, nikt nie myślał o świętowaniu. Dowództwo zaczęło gorączkowo rozmyślać na temat ruchów maszyn przy reaktorze. Nie mogli poprosić Rosjan o wystrzelenie rakiety w tamto miejsce, ponieważ wybuch przyniósłby straszliwe konsekwencje. Jednak pozostawienie reaktora maszynom mogło być jeszcze gorszym wyjściem. Wszystkie siły USA rozpoczęły nasilony atak, kierując się w stronę elektrowni. Jednak w trakcie tych 8 lat Moloch odzyskał część straconych sił i opór maszyn był coraz większy. Coraz częściej słyszano o przegranych walkach i o rosnącej w siłę grozie.
W końcu rząd podjął decyzję o wysłaniu najlepszego oddziału Zjaw, dowodzonego przez samego płk. Peina- żywą legendę Zasranych Stanów Zjednoczonych.


10 lipca 2033 roku wyruszyła 8 osobowa drużyna, której zadaniem był rekonesans w pobliżu elektrowni, oraz zdobycie wszelkich informacji na temat poczynań maszyn. Dwa dni po dotarciu na miejsce kontakt został zerwany. Jedynym śladem po drużynie były migające punkty na ekranie komputera. Dzięki wszczepionym nadajnikom, które miały zlikwidować dezercję, wojsko dowiedziało się, że wszyscy zostali przeniesieni do wnętrza elektrowni, poza pułkownikiem, którego nadajnik przestał działać kilka kilometrów od miejsca porwania. Oficjalnie mówi się, że maszyny usunęły implant, aby uniemożliwić odnalezienie ich. Ten ruch uniemożliwił także zabicie generała, który posiadał zbyt wiele informacji, które maszyny mogłyby wykorzystać do swoich celów.
Władze postanowiły wysłać 4 sześcioosobowe drużyny Zjaw, które miałby przemknąć niezauważenie w rejon elektrowni i ustalić, co się tam stało. Do tego zadania potrzebni byli najtwardsi, najlepsi i najwytrzymalsi żołnierze. Szukano ludzi zarówno na froncie, Zjawach jak i w więzieniach dla niesubordynowanych żołnierzy.
Rząd chciał mieć pewność, że wyśle ludzi najlepszych do tego zadania.

*******

Witam wszystkich, którym chciało się tu zajrzeć i przeczytać wprowadzenie .

Jak widać przedstawiam wam moją własną wizję przyszłości ZSZ. Pomimo tego dalej jest to Neuroshima- nie bójcie się . Potrzebuję 6 osób do jednego z czterech oddziałów Zjaw.
Jak można zauważyć we wstępie Ameryka znalazła się w podbramkowej sytuacji. Nie dość, że maszyny zaczynają się podnosić po ataku Rosjan to w dodatku majstrują coś przy reaktorze atomowym. I zgadnijcie kto będzie musiał się napocić, żeby dowiedzieć się czegoś więcej ? ;>
Gramy oczywiście Strorytelling (ewentualne rzuty kością wykonam przed monitorem).
Częstotliwość pisania to post na tydzień. Jeżeli chodzi o mijanie kolejki to nie ma problemu pod warunkiem, że dostanę wcześniej jakąś informację. W przypadku, kiedy ktoś ominie kolejkę bez poinformowania mnie… stanie mu się coś przykrego . Nie będę zabijał za jednorazową nieobecność, ale pamiętajcie, że zawsze możecie być ofiarą np. grzybicy stóp, albo silnego rozwolnienia.
Liczymy naboje, pamiętamy o jedzeniu. Żeby nie było, że ktoś przez kilka tygodni wystrzelał 5000 naboi z beretty nie zmieniając magazynku, albo przetrwał misję jedząc tylko obiad przed wyruszeniem z bazy.

Jeżeli chodzi o szczegóły waszego zadania to musicie zaczekać aż do odprawy, czyli początku sesji .

SCHEMAT KARTY POSTACI:

1. Imię, nazwisko, ksywka: …
2. Pochodzenie: dopuszczalne z NS (jeżeli wykorzystujecie jakiś oficjalny dodatek to podajcie tytuł, a jeżeli fanowski to opiszcie pochodzenie na końcu KP).

3. Umiejętności: (3 bardzo dobre, 5 dobrych, 8 średnich i 3 na których się zupełnie nie znacie).
4. Rys psychologiczny: nastawienie do różnych spraw, marzenia/plany na przyszłość, zainteresowania i wszystko to, co pomoże mi poznać osobowość postaci.
5. Ekwipunek: Macie 300 gambli, żeby skompletować sobie sprzęt na misje. (od wojska dostajecie tylko mundury, buty, kamizelki taktyczne).
6. Specjalizacja: dziedzina wojskowa, w której wasza postać jest najlepsza.
7. Historia: powinna być ciekawa, z wątkami, które można w jakiś sposób wykorzystać w czasie sesji.
8. Powiązania: mogą to być znajomości między graczami, lub NPCami z innych drużyn.

Termin wysyłania kart NA MAILA(!) (takimura11@gmail.com): 14.09.2009 (oczywiście czas składania KP może zostać skrócony/wydłużony)
 

Ostatnio edytowane przez Zak : 03-09-2009 o 21:48. Powód: Głupi, ale ważny błąd w mailu
Zak jest offline  
Stary 31-08-2009, 16:49   #2
 
Col. Frost's Avatar
 
Reputacja: 4907 Col. Frost ma wspaniałą reputacjęCol. Frost ma wspaniałą reputacjęCol. Frost ma wspaniałą reputacjęCol. Frost ma wspaniałą reputacjęCol. Frost ma wspaniałą reputacjęCol. Frost ma wspaniałą reputacjęCol. Frost ma wspaniałą reputacjęCol. Frost ma wspaniałą reputacjęCol. Frost ma wspaniałą reputacjęCol. Frost ma wspaniałą reputacjęCol. Frost ma wspaniałą reputację
Zaznaczam, że jeszcze się nie zgłaszam, ale mam pewne pytanie dotyczące punktu trzeciego KP. A dokładniej rzecz ujmując, chodzi o te 3 umiejętności "na których się zupełnie nie znacie". To są umiejętności, w których nasza postać jest jeszcze gorsza od niewymienionych w KP umiejętności "podstawowych" czy "standardowych" (czyli takich, które każdy człowiek ma w miarę opanowane), czy są to po prostu kiepsko opanowane, ale wciąż przydatne? Trochę namieszałem, ale mam nadzieję, że idzie się domyślić o co chodzi
 
Col. Frost jest offline  
Stary 31-08-2009, 18:16   #3
Zak
 
Zak's Avatar
 
Reputacja: 141 Zak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znany
Te 3 umiejętności to takie, do których Twoja postać nawet nie wie jak się zabrać. Powiedzmy, że bohater zupełnie nie zna się na komputerach i dostaje białej gorączki, kiedy tylko ma zrobić cokolwiek, co jest z nimi związane. Umiejętności niewymienione w KP działają na zasadzie „może coś z tego jednak będzie” i ja wtedy oceniam czy coś się udało czy nie. W przypadku tych trzech umiejętności powodzenie nie wchodzi w grę choćby nie wiem co .
 
Zak jest offline  
Stary 31-08-2009, 21:49   #4
 
DeBe666's Avatar
 
Reputacja: 50 DeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodze
Oczywiście Neuroshima, oczywiście jupi!
Gram jak nic. Po prowadzonej przeze mnie raczej udanej sesji wciąż mam głód.
Rozumiem że twarda stal?

Edit:
pytanie do umiejętności: mamy wpisać te z podręcznika? wydaje mi się, że trochę za dużo tych umiejętności do zagospodarowania
 

Ostatnio edytowane przez DeBe666 : 01-09-2009 o 12:09.
DeBe666 jest offline  
Stary 01-09-2009, 12:33   #5
ilu
 
ilu's Avatar
 
Reputacja: 11 ilu nie jest za bardzo znany
Nie ma mowy, żebym nie chciał zagrać. Kartę wyślę w ciągu kilku dni
 
ilu jest offline  
Stary 01-09-2009, 12:41   #6
 
DeBe666's Avatar
 
Reputacja: 50 DeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodze
Ilu, albo ktoś, kto ma czas i chęci, chcielibyście stworzyć powiązanych bohaterów?
 
DeBe666 jest offline  
Stary 01-09-2009, 13:08   #7
Zak
 
Zak's Avatar
 
Reputacja: 141 Zak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znanyZak wkrótce będzie znany
DeBe: Jeżeli chodzi o kolorek to będę się starał prowadzić sesję właśnie w stali. Jeżeli chodzi o umiejętności to:

a) możecie je wypisać z podręcznika, albo wymyślić sami (w granicach rozsądku oczywiście)
b) w schemacie jest napisana MAXYMALNA liczba umiejętności w danym stopniu opanowania. Mój błąd, że nie napisałem- dzięki

Do postu niżej: W pierwszej fazie gry raczej nie będzie okazji, żeby pojeździć, ale nie wykluczam tego w późniejszych epizodach .
 

Ostatnio edytowane przez Zak : 01-09-2009 o 13:17.
Zak jest offline  
Stary 01-09-2009, 13:15   #8
 
DeBe666's Avatar
 
Reputacja: 50 DeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodzeDeBe666 jest na bardzo dobrej drodze
ok. jak wygląda sprawa ze środkiem transportu. moja postać jest nastawiona na zdolności kierowania pojazdami. czy w ogóle coś takiego się przyda na sesji, tzn. czy drużyna ma jakiś wehikuł do poruszania się
 
DeBe666 jest offline  
Stary 01-09-2009, 16:31   #9
 
Famir's Avatar
 
Reputacja: 16 Famir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znany
Wstępnie się zgłaszam

Z chęcią zrobiłbym faceta mającego fioła na punkcie materiałów wybuchowych i monterki - taki "Pan Bum Bum"
 
Famir jest offline  
Stary 01-09-2009, 21:37   #10
ilu
 
ilu's Avatar
 
Reputacja: 11 ilu nie jest za bardzo znany
No ja planowałem zagrać Chemikiem z Detroit ^^ I tak, DeBe666, chętnie zrobię postacie powiązane
 
ilu jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:09.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166