Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30-09-2009, 19:27   #11
 
Kutak's Avatar
 
Reputacja: 1 Kutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwu
Cytat:
Zgłaszam się, zgłaszam się! Tylko będę się musiał postarać, żeby postać nie wyszła zbyt podobna do Rorschacha, bo wszystkie pomysły w stronę jakiegoś degenerata na razie schodzą.
Znam ten ból. Nawet nie wiesz, jak się namęczyłem, żeby jednak zamiast gwałciciela-pijaka-awanturnika Komedianta zabić w rekrutacji sympatycznego Żyda Rolanda.
 
__________________
Kutak - to brzmi dumnie.
Kutak jest offline  
Stary 30-09-2009, 20:58   #12
 
Lost's Avatar
 
Reputacja: 1 Lost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwuLost jest godny podziwu
Wiecie, ja nie lubię Kutaka.
Mówcie, co chcecie, ale on nie jest dobrym MG. Terminy mu z głowy uciekają, dla graczy jest nieczuły, grozi, że wyśle Ci postać na Syberię, na gg udaje, że go nie ma.
W ogóle nie piszcie kart. Naprawdę...


...Będzie więcej miejsca dla mnie!!!

Kutak, nadchodzę i będę jeszcze bardziej namolny, niż zawsze!
 
__________________
Spacer Polami Nienawiści Drogą ku nadziei.
Lost jest offline  
Stary 01-10-2009, 10:43   #13
 
Storm Vermin's Avatar
 
Reputacja: 1 Storm Vermin jest godny podziwuStorm Vermin jest godny podziwuStorm Vermin jest godny podziwuStorm Vermin jest godny podziwuStorm Vermin jest godny podziwuStorm Vermin jest godny podziwuStorm Vermin jest godny podziwuStorm Vermin jest godny podziwuStorm Vermin jest godny podziwuStorm Vermin jest godny podziwuStorm Vermin jest godny podziwu
Witam. Też się zgłaszam.
 
Storm Vermin jest offline  
Stary 01-10-2009, 11:02   #14
 
Kokesz's Avatar
 
Reputacja: 1 Kokesz ma wspaniałą reputacjęKokesz ma wspaniałą reputacjęKokesz ma wspaniałą reputacjęKokesz ma wspaniałą reputacjęKokesz ma wspaniałą reputacjęKokesz ma wspaniałą reputacjęKokesz ma wspaniałą reputacjęKokesz ma wspaniałą reputacjęKokesz ma wspaniałą reputacjęKokesz ma wspaniałą reputacjęKokesz ma wspaniałą reputację
Chyba też spróbuję swoich sił.

Może pytanie głupie, ale... Rozumiem, że podstawowy (teraźniejszy) czas akcji to rok 2009?
 
__________________
Nic nie zostanie zapomniane,

Nic nie zostanie wybaczone.
Księga Żalu I,1
Kokesz jest offline  
Stary 01-10-2009, 11:11   #15
 
Kutak's Avatar
 
Reputacja: 1 Kutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwu
Cytat:
Może pytanie głupie, ale... Rozumiem, że podstawowy (teraźniejszy) czas akcji to rok 2009?
Tak, pisałem o tym nawet w rekrucie Konkretnie przełom października i listopada.
 
__________________
Kutak - to brzmi dumnie.
Kutak jest offline  
Stary 05-10-2009, 21:31   #16
 
Kutak's Avatar
 
Reputacja: 1 Kutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwu
Garść informacji.

Na początek, parę linków:

Superhero Database | Superheroes, Villains,Teams and Superpowers. - Trafiłem tam ostatnio, wydaje się niezłą bazą o superbohaterach, głównie Marvelowskich, w tym też tych mniej popularnych. W sam raz by poszukać inspiracji, szczególnie jeśli chodzi o kostium.

HeroMachine 2.5 - The Ultimate Fantasy Entertainment Hero Machine Generator | UGO.com - Słynne HeroMachine, wersja 2.5 - czyli aplikacja flashowa, w której możecie stworzyć waszego bohatera w bojowym kostiumie. Ilustracje wychodzą trochę toporne, lepiej wcześniej poszukać w googlach czy na deviantarcie czy ktoś nie wpadł wcześniej na podobny pomysł, ale od bidy... Czemu nie.

City of Hero Character Creator - Tu zaś dla ambitniejszych i niebojących się grzebania w plikach - krótki poradnik pt. "Jak zdobyć i zainstalować kreator bohaterów z City of Heroes". To nic nielegalnego, program udostępniony jest na koreańskiej stronie gry, jedynym problemem pozostaje kwestia zainstalowania go na europejskich komputerach. Kreator ten daje dużo większe możliwości - zainteresowanych odsyłam do Google, wystarczy poprzeglądać screeny z CoHa.

Sprawa druga - zdjęcia i obrazki przedstawiające waszych bohaterów. Oczekuję przynajmniej dwóch (aktualny wygląd i kostium waszego herosa, to pierwsze zdjęcie poleci na avatar w sesji, drugie będzie czekać na odpowiednią chwilę ), najlepiej trzech - wiele scen przeprowadzę w formie retrospekcji, mile widziane byłoby więc też zdjęcie bohatera za czasów młodości, z okolic połowy lat '80.

Sprawa trzecia wynikła z pytań podczas rozmowy jednego z graczy, a tak naprawdę zapomniałem o tym wspomnieć w pierwszym poście. Z legendami Żydów nieodłącznie wiążą się golemy. Istnieją i w naszym świecie, z tym, że nie przyjdzie wam z nimi walczyć - wręcz przeciwnie. Rytuał ożywiania specjalnie przygotowanych posągów to jedyna forma magii, jaka jest praktykowana wśród Łowców, chociaż wzbudza kontrowersje.

Jak wygląda taka zaprzyjaźniona Bestia? To potężny, człekokształtny konstrukt, stworzony z gliny (często wzmacniany domieszkami innych materiałów bądź "obudowany" żelazem), z reguły niezbyt rozumny - potrafi wypełnić rozkazy dopóki wymaga to zastosowania przede wszystkim siły fizycznej, pozostawiony samemu sobie potrafi też zareagować gdy ktoś chce zrobić krzywdę jemu bądź przyjaciołom jego pana (o ile ma to miejsce w pobliżu). Oficjalnie po roku '90, wszystkie golemy zostały zniszczone - ale czy trudno schować jednego wśród rzeźb w parku bądź własnym ogrodzie...?

W Nowy Jorku w szczytowym okresie "golemizacji" (czyli w momencie, gdy Łowcy - nie posiadający jeszcze tak ogromnego wsparcia od Rządu musieli radzić sobie innymi sposobami niż korzystając z broni najnowszej generacji) było ich około trzydziestu, pod koniec lat '80 istniało ich dwadzieścia jeden. Co ciekawe, to właśnie tutaj jednemu z członków Loży udało się dopełnić bodaj najtrudniejszego z rytuałów - w jego wyniku stworzono Randy'ego, jednego z trzech myślących golemów jakie kiedykolwiek zostały wykreowane we wszystkich Lożach państw NATO. Rzecz jasna nie był zbyt błyskotliwy, ale dało się z nim porozmawiać i zlecić mu bardziej skomplikowane zadanie.

Tyle wiedzy ogólnej, czy dziś istnieje w NY jakiś golem - nie wiadomo. Z tymi istotami związane były przede wszystkim Żydowskie kręgi w Lożach, toteż jeżeli któryś z graczy zdecyduje się na stworzenie bohatera z tej grupy, udzielę mu szerszych informacji. Gracz, który zapragnie grać dawnym twórcą golemów dowie się, co logiczne, jeszcze więcej.

Sprawa czwarta, czyli moje spojrzenie na drużynę - temat ten wyszedł w dyskusjach z chętnymi już trzykrotnie. Wyjaśniam więc - nie musicie przejmować się innymi postaciami. Znacie się, ale niekoniecznie za sobą przepadacie - poza tym klimaty noir zawsze sugerowały bohaterów-indywidualistów. Oczywiście, niejednokrotnie będziecie współpracować ze sobą bądź z przygotowanymi przeze mnie BNami, ale to nie przygoda, w której poruszać będziecie się stale drużyną. Konflikty między graczami też są niewykluczone, a w niektórych momentach wręcz mile widziane...

Sprawa piąta i ostatnia zarazem - nie bójcie tworzyć się własnych BNów! Przyjaciele, kilku antagonistów, współpracownicy, nawet znajomi spoza Loży - wszyscy są mile widziani. Ze względu na charakter przygody przyda mi się jak największa baza postaci związanymi z waszymi herosami - część wykorzystam ja, część w swoich postach wy. Nie wszyscy rzecz jasna muszą pojawić się podczas rozgrywki, ale zawsze lepiej jest mieć paru silnych kumpli z dawnych lat i znajomego, komendanta policji, prawda?

Pozdrawiam,
Kutak
 
__________________
Kutak - to brzmi dumnie.
Kutak jest offline  
Stary 10-10-2009, 20:46   #17
 
Makuleke's Avatar
 
Reputacja: 1 Makuleke wkrótce będzie znanyMakuleke wkrótce będzie znanyMakuleke wkrótce będzie znanyMakuleke wkrótce będzie znanyMakuleke wkrótce będzie znanyMakuleke wkrótce będzie znanyMakuleke wkrótce będzie znanyMakuleke wkrótce będzie znanyMakuleke wkrótce będzie znanyMakuleke wkrótce będzie znanyMakuleke wkrótce będzie znany
Myślę, że i ja spróbuję sił w rekrutacji. Konkurencja spora, ale może uda mi się stworzyć coś na poziomie do końca miesiąca

Zanim jednak cokolwiek zacznę pisać, jedno pytanie: Jeśli chodzi o zdolności, to przypuszczam, że wyostrzone zmysły nie będą wykraczały poza dozwolone ramy, ale interesuje mnie coś w rodzaju empatii - wyczuwanie emocji czy coś w tym stylu. Przeszłoby coś takiego?
 
Makuleke jest offline  
Stary 11-10-2009, 00:19   #18
 
Kutak's Avatar
 
Reputacja: 1 Kutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwu
Cytat:
Napisał Makuleke Zobacz post
Zanim jednak cokolwiek zacznę pisać, jedno pytanie: Jeśli chodzi o zdolności, to przypuszczam, że wyostrzone zmysły nie będą wykraczały poza dozwolone ramy, ale interesuje mnie coś w rodzaju empatii - wyczuwanie emocji czy coś w tym stylu. Przeszłoby coś takiego?
Wyostrzone zmysły to nie problem - wszystko zależy tylko od ich stopnia. Zwykłe "lepsze widzenie i słyszenie", jak to na mają na przykład elfy w D20, potraktujemy jako zdolność, ale już zdolności pokroju sokolego wzroku, który pozwoli Ci dojrzeć genitalia lecącego nad rzędem kamienic czynszowych nietoperza to już materiał na jedną z trzech zdolności. To chyba jasne.

A wyczuwanie emocji to też bardziej skomplikowana sprawa... Wyszkolone i wynikające z doświadczenia to jedna zdolność - ktoś specjalizujący się w manipulacjach czy po prostu skupiający się na dyskusjach/śledztwach/badaniach jak najbardziej przejdzie, podobnie ktoś, kto "czuje" te naprawdę silne emocje w sposób nadprzyrodzony. Ale coś pokroju czytania w umyśle to już domena rytualistów - a wy nimi nie gracie.

Pozdrawiam,
K.
 
__________________
Kutak - to brzmi dumnie.
Kutak jest offline  
Stary 14-10-2009, 12:05   #19
Konto usunięte
 
Mira's Avatar
 
Reputacja: 1 Mira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputacjęMira ma wspaniałą reputację
Ponieważ już grałam w sesji dla superhero, chciałam się spytać jaką przyjmujemy konwencję z pseudonimamy. Co prawda widzę, żeś Ty Borsuku tłumaczył je we wprowadzeniu, ale chciałam właśnie ustalić czy będziemy trzymać się tej drogi. A zatem czy tworzymy pseudo w języku rodzimym, angielskim, czy wsio ryba?
 
Mira jest offline  
Stary 14-10-2009, 12:52   #20
 
Kutak's Avatar
 
Reputacja: 1 Kutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwuKutak jest godny podziwu
Cytat:
Napisał Mira Zobacz post
Ponieważ już grałam w sesji dla superhero, chciałam się spytać jaką przyjmujemy konwencję z pseudonimamy. Co prawda widzę, żeś Ty Borsuku tłumaczył je we wprowadzeniu, ale chciałam właśnie ustalić czy będziemy trzymać się tej drogi. A zatem czy tworzymy pseudo w języku rodzimym, angielskim, czy wsio ryba?
No to od razu trochę więcej o pseudonimach napiszę.

Po pierwsze - muszą pasować do postaci, być związane z jej strojem, zachowaniem czy zdolnościami. Żaden superbohater nie przybrałby pseudonimu "Tomek" (z całym szacunkiem dla wszystkich Tomków! ), zaś Kobieta-Antylopa to pseudonim raczej nie pasujący do intelektualistki na wózku inwalidzkim...

Po drugie - najlepiej odnieść się do postaci legendarnych, mitycznych, ewentualnie do zwierząt. Twory kultury i popkultury też mogą być. Znów jednak musimy zachować klimat - raczej bohater nazywający się Małżą nie będzie szczególnie popularny. Unikajcie złych istot (nawet zwierząt, które ludzie uważają za takie) i zostawcie mitologię grecką - dla niej będę miał inne zastosowanie. Najlepiej by było, jeśli zdecydujecie się przybrać imię jakiejś postaci, by wywodziła się ona z waszych kręgów kulturowych.

Po trzecie - naprawdę miło by mi było widzieć "kiczowate" pseudonimy. Od zawsze kojarzą mi się z pulpowymi komiksami o superbohaterach, a w tych klimatach będziemy rozgrywać większość retrospekcji w czasach, gdy naprawdę byliście potężni. Pseudonimy pokroju "Doktora Niespodzianki" z wprowadzenia naprawdę powitam z dziką radością.

Rzecz czwarta, czyli w końcu odpowiedź na pytanie. Nie jest to tak istotne, aczkolwiek wolałbym polskie pseudonimy. Jeśli jednak nazwa którejś z postaci jest wg. was nieprzetłumaczalna bądź po polsku brzmi po prostu kiepsko - trudno, może być w innym języku.

Pozdrawiam,
Kutak
 
__________________
Kutak - to brzmi dumnie.
Kutak jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:42.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172