|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
17-10-2009, 20:41 | #1 |
Reputacja: 1 | (storytelling) Ruiny świątyni wschodu cz.1 [autorski system] Przyjmę 3-5 graczy sesja zacznie się jak zbierze się 3 graczy a reszta dołączy w czasie gry. System: System toczy się w starożytności z tą jedyną modyfikacją ąe na świecie pojawiła się magia. Na świecie starodawnych kultur, mitologii i Wielkich, pięknych budowli i potężnych wojowników nie brakuje również barbarzyńców - brutalnych i wojowniczych ludzi. Nagle w roku 1900 p.n.e. pojawiły się na globie przeróżne i dziwne istoty nieznane nikomu uprawiające dziwne, potężne sztuki zwane magią. Ludzie z czasem zaprzyjażnili się z tymi istotami, uczyli ich swoich sekretów a sami równie uczyli się od nich nieznanych ludzkości tajemnic. Najlepsi z ludzi nauczyli się nawet tych tajemniczych mocy (magii). Nazywani są przez zwykłych ludzi magami. Istoty które przybyły na Ziemię dzieliły się na dwie grupy: -Dobre: 1. Elfowie- wysocy bardzo zręczni i piękni. Niestety są słabo zbudowani i słabi. To głuwnie oni przynieśli magię. 2.Krasnoludzi- niscy, silni, dobrze zbudowani, wojowniczy i bardzo nie zręczni. Magii nie używają prawie wcale. 3. niziołki(hobbici) - bardzo niscy bardzo szybcy cisi i zręczni. Magii nie używają w ogóle. -Złe: 1.Orkowie(goblini) - wysocy jak elfowie ale znacznie grubsi i silniejsi .Są głupi i mało zręczni. Lubią nie kiedy używaś magii. 2.Trolle - wielkie głupie umięśnione istoty. Bardzo mało zręczne i bardzo silne. Magii używają mało. (oczywiście istnieją wyjątki jak np. dobry ork czy zły krasnolud) Stworzenia dobre należą do wielkich cywilizacji a złe do barbarzyńców. Cywilizacje do których można należeć: WIELKIE: -Chiny -Grecja -Persja -kraje nordyckie -Egipt BARBARZYŃCY: -Mongolia -Indie -Germanie Profesje: GŁÓWNE Chiny: 1.Mnich Tybetański - mnisi buddyzmu używają umiejętności walki (kung-fu) dla obrony swoich skarbów.(Bohater wcale nie musi siedzieć w świątyniach, ale może być również wojownikiem tam szkolonym). bronie - haki ,kijj bambusowy,łańcuch, oraz igły. Umiejętności: kung-fu walka broniami wymienionymi wyżej. odzieżomarańczowe szaty i czarny pas. 2.Alchemik - wynajduje różne mikstury (np. leczące), nowe rodzaje Metali i ich stopów oraz tworzy proszki magiczne. bronie: chiński miecz ze złotą rękojeścią, wytwarzane przez siebie proszki i mikstóry ofensywne. umiejętności:chemia, władanie kataną odzież: skórzane spodnie i bawełniane koszule(można zmieniać) 3.Wojownik- wojownik przemierzający świat w poszukiwaniu sławy i chwały. Bronie:katana, ew.jeszcze włócznia umiejętności:władanie kataną, walka aż do samej śmierci. odzież:skórzana zbroja i jedwabne spodnie i koszula. 2. Grecja Hoplita Bronie włócznia, tarcza(to też broń) i krótki miecz. odzież:biała tunika, żelazny pancerz i żelazny hełm. umiejętności: walka włóczniami , mieczami i tarczami. kapłan: człowiek obdarzony magią ale grecy uważają że to bogowie obdarowują nadprzyrodzonymi siłami broń - laska magiczna (różdżka) umiejętności - używanie różdżek żucanie czarów uzdrawiających. odzież- szata magiczna. Obywatel Sparty - obywatel polis Sparty. Podróżuje zazwyczaj po świecie aby mordować barbarzyńców.Bardzo wojowniczy i silny. broń- krótki miecz i tarcza a podczas bitew jaszcze włócznia. umiejętności: posługiwanie się każdą bronią białą. odzież-biała tunika zbroja żelazna i żelazny hełm. 3.Kraje nordyckie: Wojownik wikingów: Wojownik walczący w wojskach wikingów.Jest on twardym zawodnikem w boju oraz zna się na żeglowaniu. broń- wielki Młot i miecz/topór oraz tarcza. umiejętności- wytrwała walka, żeglowanie i walka większością rodzajów broni białej oprócz włóczni i dzid odzież - zbroja hełm żelazne. Kapłan boga Odyna/Thora - kapłan modlący się do Thora/Odyna. Broń - modlitwa do bogów(może na przykład zesłać na kogoś piorun lub gniew boga Thora/Odyna) umiejętności - są charyzmatyczni, modlenie się do pogów nordyckich odzież- białe lub (rzadko) brązowe szaty. <sorry ale zdjęcia nie mogłem znaleźć> szaman-odprawia różne rytuały leczy ludzi przepowiada przyszłość i tworzy magiczne mikstury i proszki (ale słabsze niż alchemik). podczas rytuałów przywołuje duchy pasywne i ofensywne. bronie - szamańska laska, magiczne proszki (ofensywne) umiejętności - zaklinanie, wróżenie, posługiwanie się magią za pomocą laski, odprawianie rytuałów, leczenie i trochę chemia. odzież różnego koloru szaty, maski różnych potworów czasami marakasy.(często noszą brody). 4.Persja: łucznik - znakomity strzelec i w dodatku umiejący posługiwać się szablą. Bardzo groźny w większej grupie. bronie - łuk i strzały, szabla. umiejętności- strzelanie na daleki dystans nie konieczne celne. posługiwanie się szablą. odzież: długi płaszcz bardzo i bardzo śmieszna czapka. "Nieśmiertelny" - najwytrwalsi słudzy i gwardziści sułtana perskiego a jednocześnie najlepsze wojsko Persji. broń - szabla. umiejętności - wytrwała walko, bezlitosność i posługiwanie się wszystkim broniami oprócz magicznych. odzież - czarne ubranie żelazna zbroja i żelazna maska na twarzy. 5.Egipt: wojowniki: żołnierz egipski (najczęściej po służbie). bronie - włócznia(naprawdę wytrzymała) i tarcza. Ew. mieczyk umiejętności - władanie włócznią i tarczą, wielka siła. odzież - przepaska na pasie. Kapłan - kapłan modlący się do do egipskich bogów. Broń - modlitwa do bogów(może na przykład zesłać na kogoś piorun lub gniew bogów.) umiejętności - są charyzmatyczni, modlenie się do Bogów Egipskich odzież- białe szaty. BARBARZYŃCY: wszystkie plemiona barbarzyńców mają takie same profesje do wyboru: wojownik: brutalny morderca. broń - Topór dzida ew. Ciężki miecz. umiejętności - mordowanie posługiwanie się broniami dwu ręcznymi. odzież - płaszcz z futra zwierzęcego i ciężkie zbroje. szaman-odprawia różne rytuały leczy ludzi przepowiada przyszłość i tworzy magiczne mikstury i proszki (ale słabsze niż alchemik). podczas rytuałów przywołuje duchy pasywne i ofensywne. bronie - szamańska laska, magiczne proszki (ofensywne) umiejętności - zaklinanie, wróżenie, posługiwanie się magią za pomocą laski, odprawianie rytuałów, leczenie i trochę chemia. odzież różnego koloru szaty, maski różnych potworów czasami marakasy.(często noszą brody). profesje dodatkowe to takie jak: kucharz myśliwy kowal I.T.D. kilka słów o świecie: Świat jest taki mniej więcej jak w 1800r.p.n.e z tą jedynie różnicą że na świecie jest magia. Akcja gry zaczyna się w roku 1800 p.n.e. lub później. Akcja toczy w całej Europie i Azji oraz ewentualnie w Egipcie. Najczęściej jednak w Grecji Chinach i na półwyspie Skandynawskim. Na świecie wszystkie wymienione wyżej nacje żyją w tym samym okresie historycznym. Istnieją wszystkie cudy świata starożytnego oraz wszystkie najważniejsze miasta. <jak coś jeszcze chcecie wiedzieć pisać śmiało> SESJA: Jest rok 1750 p.n.e. w Olimpii odbywają się igrzyska. Nie są to zwyczajne igrzyska ponieważ zaproszono na nie przedstawicieli wszystkich narodów (oprócz barbarzyńców). Do Grecji ściągają tłumy kibiców i zawodników. Sesja rozpocznie się w czwartym z siedmiu dni igrzysk. Wtedy to pojawia się na jednej z tablic ogłoszeń w Olimpii taki oto napis: Dziwne zdarzenie w mojej wsi Hun-ji-ta w chinach środkowych ostatnio zdarzają się od jakiegoś czasu dziwne rzeczy: to wybucha zaraza yo zostajemy napadnięci przez odziały żywych trupów no nadciąga do naszej wioski burza to znowu zostajemy napadnięci przez trupy. wszystkie te plagi nadcią gają za wschodu z terenów na które od dawna nikt się nie zapuszcza. ja wódz naszej wioski proszę o pomoc. Wymagana niezwykła odwaga i Męstwo. Zarobek będzie nie mały. podpisano Kin-szu-aj Karta postaci ma wyglądać tak: Imię i nazwisko: Płeć: Rasa: Narodowość:<Istoty fantastyczne mają takie same jak ludzie> Profesja: 'zwykła'/'dodatkowa' historia:<min 5 zdań , ostatnia informacja to informacja jak postać znalazła ogłoszenie> charakterystyka postaci: wygląd: umiejętności dodatkowe: <wynikające z historii postaci.> karty wstawiać w tym temacie. nie robić barbarzyńcy. <jak czegoś nie wiadomo to pisać śmiało> Ostatnio edytowane przez Shadow man : 18-10-2009 o 20:02. |
17-10-2009, 20:54 | #2 |
Banned Reputacja: 1 | A teraz będę się czepiał - powiedział Asch po przeczytaniu rekrutacji. Głównie będę się czepiał barbarzyńskiego mordu dokonanego na ortografii. A poza tym - jak na storytelling to coś mało tego storytellingu w tej rekrutacji... <resztę dopiszę jak będzie coś wiadomo o świecie> |
17-10-2009, 21:06 | #3 |
Reputacja: 1 | Autorowi rekrutacji poprawiłem już tytuł sesji i wysłałem PW, ale że nie działają dzisiaj jak na złość, to napiszę też w temacie. Dbanie o poprawną pisownię to jeden z punktów regulaminu. Jeśli masz problemy z poprawnym pisaniem to proponuję użyć Worda albo po prostu Firefoxa, mają sprawdzanie pisowni. Innych userów upraszam o nie naigrywanie się z autora rekrutacji. Pozdrawiam merill
__________________ Czekamy ciebie, ty odwieczny wrogu, morderco krwawy tłumu naszych braci, Czekamy ciebie, nie żeby zapłacić, lecz chlebem witać na rodzinnym progu. Żebyś ty wiedział nienawistny zbawco, jakiej ci śmierci życzymy w podzięce i jak bezsilnie zaciskamy ręce pomocy prosząc, podstępny oprawco. GG:11844451 |
18-10-2009, 11:04 | #4 |
Reputacja: 1 | Shadow man daj proszę próbkę twej twórczości. Napisz również coś o realiach, w których będziesz chciał prowadzić (region świata, w którym będziesz czuł się pewnie). Czekamy na ciąg dalszy... |
18-10-2009, 15:24 | #5 |
Reputacja: 1 | Cześć, Zamysł bardzo fajny, sam myślałem nad zabawą w czasach antycznych, tworzeniem wspaniałych legend. Bohaterami ich nie byli średniowieczni pięknisie. Zamiast tego herosi posiadający złe, często okropne cechy, które stwarzały z nich dzikich, nieposkromionych mężczyzn na wzór ich bogów. Szkoda, że wykonanie raczkuje (szczypta klasycyzmu sama w sobie byłaby magią i fantazja dla tak barwnego starożytnego świata ) |
20-10-2009, 15:36 | #6 |
Reputacja: 1 | Pisac karty postaci tu a oceny na PW Prosiłem w PW o te duże litery na początku zdania. - merill - Ostatnio edytowane przez merill : 20-10-2009 o 17:44. |
20-10-2009, 18:53 | #7 |
Reputacja: 1 | Brzmi zachęcająco. KP będzie najdalej do soboty. -- Się wyedytuje i będzie też poniżej KP o co ta panika. Nie zamierzam się produkować n-razy w rekrutacji. Słowo. -- No nie udało się do soboty, ale jest. ******* Imię i nazwisko: Eryk Einarsen Płeć: mężczyzna Rasa: człowiek Narodowość: Wiking Profesja: Szaman / myśliwy historia: Eryk Einarsen do 15 roku życia był pogodny wesoło wywijającym mieczem młodzieńcem. Niczym nie wyróżniał się spośród rówieśników. Zajmowały go głównie polowania i żegluga. Wziął nawet udział w kilku napadach na zamorskie ziemie. Jego życie zmieniło się podczas jednego z samotnych polowań. Przemierzając samotnie leśne ostępy zgubił drogę, a było to coś nieprawdopodobnego, nie do pojęcia. Setki razy przemierzał tę gęstwinę, znał tu niemal każdy krzak i drzewo, a jednak zgubił się. Zdezorientowany postanowił przeczekać nadchodzącą noc i poszukać drogi rankiem. Śnił wielu sprawach, o których nawet do tej pory nie myślał. Widział we śnie daleką podróż, rozbijające się na skałach drakary, śmierć wielu znanych mu wojowników. Niespokojny zbudził się w środku nocy, a w ręku ściskał skórzany woreczek. W środku znalazł runy. Znalezisko przeraziło go. Nikt nie miał prawa tknąć runów poza szamanami. Pomimo przerażenia nie potrafił jednak pozostawić woreczka w lesie. Wstał i ruszył do swojej osady. Szedł przed siebie rejestrując znane mu punkty orientacyjne, których jeszcze niedawno nie dostrzegał. W wiosce zastał wielkie poruszenie spowodowane śmiercią wioskowego szamana. Co prawda stary to był już człowiek, ale nikt nie spodziewał się jeszcze jego odejścia. Popychany ciekawością, a może i inną siłą wszedł do szamańskiej chaty. Staruszek leżał w swojej obrzędowej masce. W rękach trzymał leżącą na jego brzuchu nową maskę.... To się wydarzyło 9 lat temu. Dziś Eryk stoi na greckiej ziemi, w Olimpii. Z niepokojem obserwuje kręcące się elfy poprawiając dyskretnie sztylet noszony u pasa. Niezbyt przyjemne doświadczenia miał jak do tej pory z tymi typami. Ostatni, który odwiedził 2 lata temu jego osadę, stracił życie. Wywyższał się ponad ich naród to go 'obniżono', o głowę. Od tygodnia czekał tu na jakieś wydarzenie. Zbyt dumny, zbyt dumni... Od roku runy mówiły o dalekiej podróży, więc Etyk znalazł się w Olimpii wraz w 20 wojami. Tydzień temu, jak zwykle odczytując runy, ujrzał tajemnicę i nową podróż, daleką podróż w nieznane. Przeglądał właśnie zawartość swojego szamańskiego worka pełnego ziół i proszków, gdy usłyszał rozmowę o żywych trupach w jakiejś odległej krainie. Podszedł do rozmawiających i zaczął wypytywać o szczegóły... charakterystyka postaci: W młodości krnąbrny i niecierpliwy. Obecnie ma dużo cierpliwości, ale przkora daje o sobie znać często i to w najmniej odpowiednich momentach. Jednak dzięki zajmowanej pozycji może sobie na nią pozwolić. Samotnik. Ludzie nie przeszkadzają mu, ale mając do wyboru tłum i samotność, zawsze wybiera to drugie. Fascynują go wszelkiego rodzaju tajemnice, zwłaszcza związane z magią. Jak większość wikingów nie cierpi wywyższania się innych ponad jego naród i jego osobę. Jest gotowy w każdej chwili zasztyletować bez mrugnięcia okiem każdego przeciwnika, rzucając dodatkowo klątwę na jego ducha, aby w przyszłości mu służył. wygląd: Rosły, barczysty mężczyzna o nieco ponad przeciętnej sile. Długie, związane na plecach włosy z kolorze złocistym oraz dość gęsty zarost na twarzy. Broda przycinana na długość ok. 3 palców. Ubrany w skórzane buty, zieloną koszulę, brązowe spodnie i skórzaną pelerynę z kapturem. Peleryna częściowo zakrywała przerzucony przez ramię skórzany worek o raz całkowicie zamocowaną na pasie niewielką szamańską maskę. Przy pasie miał przytroczony także sztylet. W ręku dzierży dębową laskę zakończoną rzeźbioną głownią. umiejętności dodatkowe: Jak na szamana doskonale radził sobie w walce wręcz. W użyciu miecza i sztyletu dorównywał niemal wojownikom. Pozostała broń też była mu znana ale z racji zostania szamanem nie miał okazji do zbyt częstego władania orężem. Obecnie jedynie ćwiczył się we władaniu mieczem i sztyletem, gdyż uważał że nawet szaman musi potrafić się obronić zamiast liczyć tylko na wojów. Szamańskie metody nie zawsze są wystarczająco skuteczne. ******* To teraz czekam na czepianie się... merytoryczne oczywiście.
__________________ ZauraK Ostatnio edytowane przez ZauraK : 25-10-2009 o 09:07. Powód: 1.bo narzekają :D/ 2. dodanie KP |
20-10-2009, 18:58 | #8 |
Reputacja: 1 | Mówiłem żeby tu pisać tyko KP |
26-10-2009, 20:24 | #9 |
Reputacja: 1 | ja też się na to pisze, za kilka dni będzie KP (jak się postaram to może nawet jutro) EDIT KP gotowe, w razie czego poprawię: Imię: Dariusz Wariokes Płeć:Mężczyzna Rasazłowiek Narodowość:Grecja Profesja: Kapłan/Nauczyciel Historia: Urodzony w sparcie przeszedł wszystkie testy "normalności", dorasta w wojsku. W wieku 21 lat wyrusza do Aten, tam zdobywa szybko wiedzę przez cztery lata zostając wyrzucanym za "błędne przekonania" w każdej z greckich szkół. Przez następne 5 lat wędruje po miastach-państwach greckich nauczając za pieniądze. Zatrzymuje się w niewielkiej osadzie, w której spotyka niezwykłego człowieka znającego znajomość magii leczącej. Przez 2 lata uczy się u nowego mistrza tej magii a na zakończenie nauki dostaje kostur magiczny zwiększający możliwości magiczne. Przez 6 miesięcy wędruje na północ po Europie i poznaje nowe języki i kultury aż wreszcie wraca do kraju na wieść o igrzyskach olimpijskich. Przybywa w drugi dzień igrzysk, wtedy znajduje pewne ogłoszenie. Zachęcony tym treścią i formą ogłoszenia i chcący zdobyć więcej wiedzy postanawia wyruszyć do Hun-ji-ta. Charakterystyka postaci: Niegdyś krzykliwy i niespokojny, obecnie przez studia cichy, spokojny, życzliwy nawet. Ciekawią go różne typy ludzi, kultur i wyznań. Lubi poprowadzić rozmowę z ludźmi inteligentnymi jak i niezbyt rozgarniętymi. Broni swoich przekonań. Do kolejnej podróży nie zachęciły go pieniądze tylko sama chęć poznania nowych ludzi. Wygląd:33 lata, niski (ok. 1m. 60cm), nosi szarą szatę(z kapturem), pod szatą ukryty tobołek z niezbędnymi rzeczami), drewniane buty, brak zarostu i włosów na głowie Umiejętności dodatkowe: Dobrze radzi sobie w walce kosturem i na pięści. Zna większość zaklęć tamiących krwawienie i łagodzących ból, do tego dochodzi wiedza medyczna poznana w Atenach. Doskonale znosi długie podróże i potrafi szybko biegać co jest przydatne w ucieczce. Zna też podstawy fechtunku. Ostatnio edytowane przez SuperBic : 27-10-2009 o 18:18. Powód: KP |
26-10-2009, 21:29 | #10 |
Reputacja: 1 | To ja też się zgłaszam. KP napiszę jutro albo w środę. |