|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
17-10-2009, 20:41 | #1 |
Reputacja: 1 | (storytelling) Ruiny świątyni wschodu cz.1 [autorski system] Przyjmę 3-5 graczy sesja zacznie się jak zbierze się 3 graczy a reszta dołączy w czasie gry. System: System toczy się w starożytności z tą jedyną modyfikacją ąe na świecie pojawiła się magia. Na świecie starodawnych kultur, mitologii i Wielkich, pięknych budowli i potężnych wojowników nie brakuje również barbarzyńców - brutalnych i wojowniczych ludzi. Nagle w roku 1900 p.n.e. pojawiły się na globie przeróżne i dziwne istoty nieznane nikomu uprawiające dziwne, potężne sztuki zwane magią. Ludzie z czasem zaprzyjażnili się z tymi istotami, uczyli ich swoich sekretów a sami równie uczyli się od nich nieznanych ludzkości tajemnic. Najlepsi z ludzi nauczyli się nawet tych tajemniczych mocy (magii). Nazywani są przez zwykłych ludzi magami. Istoty które przybyły na Ziemię dzieliły się na dwie grupy: -Dobre: 1. Elfowie- wysocy bardzo zręczni i piękni. Niestety są słabo zbudowani i słabi. To głuwnie oni przynieśli magię. 2.Krasnoludzi- niscy, silni, dobrze zbudowani, wojowniczy i bardzo nie zręczni. Magii nie używają prawie wcale. 3. niziołki(hobbici) - bardzo niscy bardzo szybcy cisi i zręczni. Magii nie używają w ogóle. -Złe: 1.Orkowie(goblini) - wysocy jak elfowie ale znacznie grubsi i silniejsi .Są głupi i mało zręczni. Lubią nie kiedy używaś magii. 2.Trolle - wielkie głupie umięśnione istoty. Bardzo mało zręczne i bardzo silne. Magii używają mało. (oczywiście istnieją wyjątki jak np. dobry ork czy zły krasnolud) Stworzenia dobre należą do wielkich cywilizacji a złe do barbarzyńców. Cywilizacje do których można należeć: WIELKIE: -Chiny -Grecja -Persja -kraje nordyckie -Egipt BARBARZYŃCY: -Mongolia -Indie -Germanie Profesje: GŁÓWNE Chiny: 1.Mnich Tybetański - mnisi buddyzmu używają umiejętności walki (kung-fu) dla obrony swoich skarbów.(Bohater wcale nie musi siedzieć w świątyniach, ale może być również wojownikiem tam szkolonym). bronie - haki ,kijj bambusowy,łańcuch, oraz igły. Umiejętności: kung-fu walka broniami wymienionymi wyżej. odzieżomarańczowe szaty i czarny pas. 2.Alchemik - wynajduje różne mikstury (np. leczące), nowe rodzaje Metali i ich stopów oraz tworzy proszki magiczne. bronie: chiński miecz ze złotą rękojeścią, wytwarzane przez siebie proszki i mikstóry ofensywne. umiejętności:chemia, władanie kataną odzież: skórzane spodnie i bawełniane koszule(można zmieniać) 3.Wojownik- wojownik przemierzający świat w poszukiwaniu sławy i chwały. Bronie:katana, ew.jeszcze włócznia umiejętności:władanie kataną, walka aż do samej śmierci. odzież:skórzana zbroja i jedwabne spodnie i koszula. 2. Grecja Hoplita Bronie włócznia, tarcza(to też broń) i krótki miecz. odzież:biała tunika, żelazny pancerz i żelazny hełm. umiejętności: walka włóczniami , mieczami i tarczami. kapłan: człowiek obdarzony magią ale grecy uważają że to bogowie obdarowują nadprzyrodzonymi siłami broń - laska magiczna (różdżka) umiejętności - używanie różdżek żucanie czarów uzdrawiających. odzież- szata magiczna. Obywatel Sparty - obywatel polis Sparty. Podróżuje zazwyczaj po świecie aby mordować barbarzyńców.Bardzo wojowniczy i silny. broń- krótki miecz i tarcza a podczas bitew jaszcze włócznia. umiejętności: posługiwanie się każdą bronią białą. odzież-biała tunika zbroja żelazna i żelazny hełm. 3.Kraje nordyckie: Wojownik wikingów: Wojownik walczący w wojskach wikingów.Jest on twardym zawodnikem w boju oraz zna się na żeglowaniu. broń- wielki Młot i miecz/topór oraz tarcza. umiejętności- wytrwała walka, żeglowanie i walka większością rodzajów broni białej oprócz włóczni i dzid odzież - zbroja hełm żelazne. Kapłan boga Odyna/Thora - kapłan modlący się do Thora/Odyna. Broń - modlitwa do bogów(może na przykład zesłać na kogoś piorun lub gniew boga Thora/Odyna) umiejętności - są charyzmatyczni, modlenie się do pogów nordyckich odzież- białe lub (rzadko) brązowe szaty. <sorry ale zdjęcia nie mogłem znaleźć> szaman-odprawia różne rytuały leczy ludzi przepowiada przyszłość i tworzy magiczne mikstury i proszki (ale słabsze niż alchemik). podczas rytuałów przywołuje duchy pasywne i ofensywne. bronie - szamańska laska, magiczne proszki (ofensywne) umiejętności - zaklinanie, wróżenie, posługiwanie się magią za pomocą laski, odprawianie rytuałów, leczenie i trochę chemia. odzież różnego koloru szaty, maski różnych potworów czasami marakasy.(często noszą brody). 4.Persja: łucznik - znakomity strzelec i w dodatku umiejący posługiwać się szablą. Bardzo groźny w większej grupie. bronie - łuk i strzały, szabla. umiejętności- strzelanie na daleki dystans nie konieczne celne. posługiwanie się szablą. odzież: długi płaszcz bardzo i bardzo śmieszna czapka. "Nieśmiertelny" - najwytrwalsi słudzy i gwardziści sułtana perskiego a jednocześnie najlepsze wojsko Persji. broń - szabla. umiejętności - wytrwała walko, bezlitosność i posługiwanie się wszystkim broniami oprócz magicznych. odzież - czarne ubranie żelazna zbroja i żelazna maska na twarzy. 5.Egipt: wojowniki: żołnierz egipski (najczęściej po służbie). bronie - włócznia(naprawdę wytrzymała) i tarcza. Ew. mieczyk umiejętności - władanie włócznią i tarczą, wielka siła. odzież - przepaska na pasie. Kapłan - kapłan modlący się do do egipskich bogów. Broń - modlitwa do bogów(może na przykład zesłać na kogoś piorun lub gniew bogów.) umiejętności - są charyzmatyczni, modlenie się do Bogów Egipskich odzież- białe szaty. BARBARZYŃCY: wszystkie plemiona barbarzyńców mają takie same profesje do wyboru: wojownik: brutalny morderca. broń - Topór dzida ew. Ciężki miecz. umiejętności - mordowanie posługiwanie się broniami dwu ręcznymi. odzież - płaszcz z futra zwierzęcego i ciężkie zbroje. szaman-odprawia różne rytuały leczy ludzi przepowiada przyszłość i tworzy magiczne mikstury i proszki (ale słabsze niż alchemik). podczas rytuałów przywołuje duchy pasywne i ofensywne. bronie - szamańska laska, magiczne proszki (ofensywne) umiejętności - zaklinanie, wróżenie, posługiwanie się magią za pomocą laski, odprawianie rytuałów, leczenie i trochę chemia. odzież różnego koloru szaty, maski różnych potworów czasami marakasy.(często noszą brody). profesje dodatkowe to takie jak: kucharz myśliwy kowal I.T.D. kilka słów o świecie: Świat jest taki mniej więcej jak w 1800r.p.n.e z tą jedynie różnicą że na świecie jest magia. Akcja gry zaczyna się w roku 1800 p.n.e. lub później. Akcja toczy w całej Europie i Azji oraz ewentualnie w Egipcie. Najczęściej jednak w Grecji Chinach i na półwyspie Skandynawskim. Na świecie wszystkie wymienione wyżej nacje żyją w tym samym okresie historycznym. Istnieją wszystkie cudy świata starożytnego oraz wszystkie najważniejsze miasta. <jak coś jeszcze chcecie wiedzieć pisać śmiało> SESJA: Jest rok 1750 p.n.e. w Olimpii odbywają się igrzyska. Nie są to zwyczajne igrzyska ponieważ zaproszono na nie przedstawicieli wszystkich narodów (oprócz barbarzyńców). Do Grecji ściągają tłumy kibiców i zawodników. Sesja rozpocznie się w czwartym z siedmiu dni igrzysk. Wtedy to pojawia się na jednej z tablic ogłoszeń w Olimpii taki oto napis: Dziwne zdarzenie w mojej wsi Hun-ji-ta w chinach środkowych ostatnio zdarzają się od jakiegoś czasu dziwne rzeczy: to wybucha zaraza yo zostajemy napadnięci przez odziały żywych trupów no nadciąga do naszej wioski burza to znowu zostajemy napadnięci przez trupy. wszystkie te plagi nadcią gają za wschodu z terenów na które od dawna nikt się nie zapuszcza. ja wódz naszej wioski proszę o pomoc. Wymagana niezwykła odwaga i Męstwo. Zarobek będzie nie mały. podpisano Kin-szu-aj Karta postaci ma wyglądać tak: Imię i nazwisko: Płeć: Rasa: Narodowość:<Istoty fantastyczne mają takie same jak ludzie> Profesja: 'zwykła'/'dodatkowa' historia:<min 5 zdań , ostatnia informacja to informacja jak postać znalazła ogłoszenie> charakterystyka postaci: wygląd: umiejętności dodatkowe: <wynikające z historii postaci.> karty wstawiać w tym temacie. nie robić barbarzyńcy. <jak czegoś nie wiadomo to pisać śmiało> Ostatnio edytowane przez Shadow man : 18-10-2009 o 20:02. |