Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19-10-2009, 00:02   #1
Konto usunięte
 
Haszaman's Avatar
 
Reputacja: 1 Haszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemu
[FR 3.0] Kurtyna Zła

Cytat:
Wiele się działo przez ostatnich kilka miesięcy. Zmiany jakie nadeszły wstrząsnęły całym kontynentem Faerunu. Na nieprzystępnych terenach pustyni Anauroch pojawiły się tajemnicze latające miasta. Ludzie nazwali je imperium Pomroków ze względu na przypominającą cień materię, z której są zbudowane. Wraz z pojawieniem się owych tajemniczych miast, nasiliła się agresja ze strony nomadycznych plemion zamieszkujących pustynne tereny. Szał z jakim mordują i niszczą wszelkie przejezdne karawany świadczy o ingerencji sił wyższych. Wina oczywiście zrzucona została na Pomrok.
Kolejnym wstrząsającym wydarzeniem, było odrodzenie się okrutnego boga Bane`a. Kapłani na całym kontynencie dokonali zmasowanych mordów i aktów terroru w ciągu jednej nocy, oddając tym samym cześć swemu odrodzonemu Panu. Nie tylko śmiertelni zlękli się nadchodzących czasów, nawet bogowie na kilka tygodnie zerwali kontakt ze swymi wiernymi obradując na Bożych Sądach. A gdy w końcu przemówili, okazali się całkiem bezradni wobec mocy odrodzonego Pana ciemności. Wyjawili tylko że moc jego i nowa potęga nie pochodzą z Torillu i najprawdopodobniej wspiera go jakaś potężna siła.
Daleko na wschodzie za Ziemiami Hordy, w krainach skośnookich ludów, odnaleziono tajemniczą księgę olbrzymich rozmiarów. Księgę zapisaną w języku nieznanym nawet najmądrzejszym szamanom. Ponoć zapisano w niej mnóstwo magicznych symboli używanych we współczesnej magii jednak rozwiniętych i skomplikowanych na tyle iż nie sposób je odczytać. Najdziwniejszym zdaje się fakt iż jedyna osoba która odszyfrowała część zapisków, następnej nocy znalazła się pod ścisłą obserwacją medyczną posądzona o utratę rozumu.
Większość ras wężowatych i jaszczurzych zniknęła w noc gdy na niebie pojawił się tajemniczy olbrzymi obiekt świecący jaśniej niż reszta gwiazd. Wraz z jego pojawieniem z najdalszych zakątków Faerunu dochodzą wieści o tajemniczych rytualnych mordach i zmasakrowanych zwłokach rozrzuconych nocami po ulicach miast.

Do śródlecia pozostało raptem dziewięć dni, setki grup rzezimieszków, najemników i poszukiwaczy przygód zmierza właśnie do Essembry, malowniczej stolicy Bitewnej Doliny, gdzie odbyć ma się główny wiec na którym zostaną rozstrzygnięte wszystkie spory i podjęte decyzje, co robić dalej w tych trudnych czasach. Wszyscy którzy zmierzają w tamte strony liczą na misje, przygody i złoto z nimi związane. Bowiem zawsze co cztery lata, kiedy organizowany jest Tarczowy Wiec znajdzie się jakaś brudna robota dla grupki odważnych bohaterów.
SZCZEGÓŁY SESJI:

SESJA PRZEZNACZONA DLA OSÓB PEŁNOLETNICH

Cała kampania została napisana pod dużym wpływem klasycznych cRPGów takich jak Wrota Baldura czy Icewind Dale, gdzie zbiera się drużyna max do 6 poszukiwaczy przygód i postanawia zacząć zarabiać na siebie biorąc udział w najróżniejszych misjach i zleceniach. Jednak starałem się wprowadzić do gry kilka nowych i ciekawych rozwiązań o których nie można było nawet marzyć grając w cRPGi. Mimo że mam jako taki scenariusz, a raczej plan wydarzeń, zapragnąłem uczynić tą sesję jedną z tych, kompletnie nie przewidywalnych. W której to właśnie gracze odpowiadają za dalsze losy świata i tylko od ich poczynań zależeć będzie dalszy rozwój fabuły. Ważne jest też to że dużą wagę przywiązuję do rozwoju postaci i zbierania najróżniejszych itemów, a co za tym idzie sesja będzie raczej Power Gamingowa, epicka i nasączona po brzegi esencją magiczną . Wiem że może nie każdemu spodobać się takie granie, jednak zapewniam was że gra nie będzie ani wzniosła ani ckliwa. Po prostu ma na celu dać jak najwięcej frajdy graczom lubiącym rozwijać swoje postaci. Teoretycznie nie ma ograniczenia w zdobywaniu poziomów, dlatego możecie dojść nawet i do 100, pod warunkiem że przeżyjecie ;p

Poniżej zamieszczam, moim zdaniem najlepszy układ dla drużyny:

1. Główny Atakujący/Stopujący - Przede wszystkim silne rasy które będą mogły zatrzymać szarżującego wroga by ten nie wyrządził krzywdy słabszym jednostkom w drużynie. Najbardziej pożądane klasy to: Wojownik, Psychowojownik, Mnich, Barbarzyńca lub Paladyn (Pierwotne założenie drużyny jest raczej kompletnie neutralne więc paladyna odradzam osobiście.) Mniej odpowiednie klasy to Kapłan, Bard lub Tropiciel ukierunkowani na walkę wręcz.

2. Drugi Atakujący/Stopujący - To samo co przy pierwszym z tym że tą postać mogę odegrać ja w razie gdyby zabrakło graczy.

3. Łotr Dystansowiec/Skrytobójca - Tutaj możecie wybierać te drobniejsze rasy bo wiadomo że postać o takim ukierunkowaniu nie musi być masywna tylko zręczna. Najbardziej pożądane klasy to Łotrzyk i Bard. Możecie wybrać także klasę Tropiciela z ukierunkowaniem na skrytobójstwo lub łucznictwo. (Osobiście polecam tutaj niziołka skrytobójcę lub niziołka z kuszą.)

4. Pomocnik/Wspomagający - Tutaj nie sugeruję żadnej specjalnej klasy ponieważ każda się nadaje w gruncie rzeczy. Najbardziej pożądane klasy to Kapłan i Druid. Mniej pożądane to Paladyn, Psion i Mag/Zaklinacz z umiejętnością Alchemia. (Jeśli nikt się nie zdecyduje na taką postać to ostatecznie ja mogę takową poprowadzić, jednak wolałbym zostawić ja dla was ze względu na wiele ciekawych itemów i zadań dla niej przeznaczonych.)

5. Czarujący Atakujący - Tutaj podobnie jak przy pomocniku nie sugeruję żadnej z ras bo każda się może przydać. Najbardziej pożądane klasy to oczywiście Psion i Zaklinacz ze względu na ilość czarów jakie posiadają. Mniej pożądane lecz również przydatne to Mag, Kapłan lub Druid. (Jest to jedna z ważniejszych postaci w drużynie ponieważ zajmuje się zabijaniem dużych ilości słabszych jednostek.)

6. Mędrzec - Rasa podobnie jak wyżej. Jeśli chodzi o klasę to najbardziej pasuje tutaj Mag ze względu na jego obszerną wiedzę, znajomość zwojów, historii magii i przede wszystkim szeroki wachlarz czarów. Mniej pożądani są Kapłan, Psion i Druid, Ci bowiem mimo że równie mądrzy nie posiadają aż tak rozległej wiedzy jak Mag. W ostateczności może to być Bard ze względu na jego doświadczenie. (Jest to również jedna z tych postaci którą moge odegrać jeśli ktoś z was jej nie wybierze.

Mam także odpowiednio przygotowany schemat Karty Postaci według którego proszę zrobić swoją postać i wysłać mi na PW. Jeśli ktoś potrzebuje pomocy może kontaktować się ze mną za pomocą PW lub GG (proszę się przedstawiać i pisać skąd jesteście). Nabór do sesji będzie trwał dopóki nie wybiorę ze zgłoszeń odpowiednich osób. Najbardziej zależy mi na ciekawych i dopracowanych postaciach. Przy zgłaszaniu się do tej sesji, proszę wpisać krótką charakterystykę postaci którą chcielibyście odegrać.

Poniżej zamieszczam przykładową kartę postaci, na podstawie której możecie stworzyć własne.

NA ATRYBUTY MOŻECIE WYDAĆ 95 PUNKTÓW (wiem że może to dużo, ale żebyście nie zginęli przy pierwszym poście musi być tyle.) Każdy możecie rozwinąć od 3 do 20 punktów.

IMIE POSTACI: Donathan Themar
KLASA: Łotrzyk
RASA: Niziołek
CHARAKTER: Neutralny Zły
BÓSTWO:
POZIOM: 1
ROZMIAR: Mały
WIEK: 27 lat
PLEC: Mężczyzna
WZROST: 90 cm
WAGA: 17 kg
WYGLAD POSTACI:
Donathan jest całkiem wysoki, jak na niziołka i dość zbity, jak na niziołka. Nie uświadczysz u niego pokaźnej oponki okalającej brzuszek, ani drugiej brody, która wesoło by się kołysała przy każdym słowie. Sam Donathan tłumaczy swoją niezłą formę ciężką pracą, dużym wysiłkiem i latami treningu, jednak jakby go bliżej poznać, to możnaby raczej uwierzyć w to, że ma krasnoludzkie korzenie i odziedziczył namiastkę odpowiedniej budowy fizycznej. Czarne włosy zazwyczaj ma ścięte na krótko, gdyż, jak twierdzi, tak jest praktyczniej. Podobną zasadę wyznaje, jeśli chodzi o dobór stroju. Zazwyczaj są to luźne spodnie, koszula z krótkimi rękawami i płaszcz do kolan zapinany broszą lub skórzana kurta. Jedyne, co się w jego ubiorze nie zmienia to szeroki pas z wieloma kieszeniami i pochwami na bronie, jak i spory, workowaty plecak zarzucony na ramię, w którym to trzyma swój niezbędny dobytek. Do boku owego plecaka przytroczona jest mała kusza, zaś z drugiej strony kołczan z bełtami.

PUNKTY DOSWIADCZENIA:

ATRYBUTY:
Sila: 14 Modyfikator: +2
Zrecznosc: 22 Modyfikator: +6
Budowa: 20 Modyfikator: +5
Intelekt: 18 Modyfikator: +4
Roztropnosc: 18 Modyfikator: +4
Charyzma: 16 Modyfikator: +3

PUNKTY WYTRZYMALOSCI: Podstawa: 16 + Budowa: 5 + Atuty/Inne: = 21
INICJATYWA: Zręczność: 6 + Atuty/Inne: = +6
SZYBKOSC: 6 m
BAZOWY ATAK: +1 (+1 Rasa)

ATAK WRĘCZ: Podstawa: 2 + Zręczność (Finezja w Walce): 6 + Atuty/Inne: = +8
ATAK DYSTANSOWY: Podstawa: 2 + Zręczność: 6 + Atuty/Inne: = +8

RZUTY OBRONNE:
Obrona Ataku: Podstawa: 10 + Zręczność: 6 + Klasa Pancerza: 1 + Atuty/Inne: 1 (Rasa) = 18
Wytrwalosc: Podstawa: + Budowa: 5 + Atuty/Inne: 1 (Rasa) = +6
Refleks: Podstawa: 2 + Zręczność: 6 + Atuty/Inne: 1 (Rasa) = +9
Wola: Podstawa: + Roztropność: 4 + Atuty/Inne: 1 (Rasa) = +5

ATUTY:
Rasowe:
-Zręczność +2
-Siła -2
-Klasa Pancerza +1 za rozmiar
-Wspinaczka +2
-Skakanie +2
-Ciche Poruszanie +2
-Nasłuchiwanie +2
-Rzuty Obronne +1
-Niepodatność na Strach +2
-Premia do ataku przy broni rzucanej +2

Klasowe:
-Biegłość w małych broniach Prostych
-Biegłość w małych broniach Żołnierskich
-Ukradkowy Atak (1k6)
-Wykrywanie Pułapek

Premiowe:
-Finezja w Walce

JĘZYKI:
-Wspólny
-Niziołczy

UMIEJETNOSCI:
-Ciche poruszanie: Podstawa 7 + Zręczność 6 = 13
-Czytanie z ruchu warg: Podstawa 3 + Inteligencja 4 = +7
-Jeździectwo: Podstawa 2 + Zręczność 6 = +8
-Nasłuchiwanie: Podstawa 4 + Roztropność 4 + Rasa 2 = +10
-Odcyfrowywanie zapisków: Podstawa 3 + Inteligencja 4 = +7
-Otwieranie zamków: Podstawa 5 + Zręczność 6 = +11
-Skakanie: Podstawa 4 + Siła 2 + Rasa 2 = +8
-Stosowanie magicznych urządzeń: Podstawa 2 + Charyzma 3 = +6
-Ukrywanie: Podstawa 7 + Zręczność 6 = +13
-Wspinaczka: Podstawa 3 + Siła 2 + Rasa 2 = +7
-Wyzwalanie się: Podstawa 3 + Zręczność 6 = +9
-Zauważanie: Podstawa 4 + Roztropność 4 = +8
-Zbieranie informacji: Podstawa 1 + Charyzma 3 = +5

KSIĘGA CZARÓW:
CZARY NA DZIEŃ:

EKWIPUNEK:
Bron 1: Mała Kusza (1k6)
Bron 2: Sztylet (1k6)/Sztylet (1k6)
Bron 3:
Bron 4:
Amunicja 1: 40 Bełtów
Amunicja 2:
Amunicja 3:
Podreczny Przedmiot 1: Uczniowski Zestaw Wytrychów (+1 do otwierania zamków)
Podreczny Przedmiot 2:
Podreczny Przedmiot 3:
Tarcza:
Helm:
Pancerz: Skórzana Zbroja (+1)
Bransolety:
Spodnie: Skórzane Spodnie Łotrzyka
Buty: Skórzane Buty Łotrzyka
Pas: Skórzany Pas Łotrzyka
Plaszcz:
Amulet:
Pierscien 1: Złoty Pierścień
Pierscien 2:

PLECAK:

SAKIEWKA
Klejnoty: 2 Rubiny
Platyna: 5
Zloto: 50
Srebro: 50
Miedz:

MAJATEK:
HISTORIA BOHATERA: Donathan urodził się w licznej, niziołkowej rodzinie ostatni. Jako ten, który posiadał zaszczytny tytuł najmłodszego z rodzeństwa miał wiele obowiązków, takich, jak unikanie kuksańców, uchylanie się od sprzątania, uciekanie przed zemstą braci, walka o jedzenie i liczne boje o smakołyki oraz siedzenie cicho gdy starsi rozmawiają. Przez ten nadmiar obowiązków, który jakby nie patrzeć wyczerpywał go wystarczająco, Don musiał odreagowywać czasem spędzanym tylko samemu i na swych własnych warunkach, toteż bardzo często, mimo kar rodziców i zdenerwowania rodzeństwa, sam udawał się do pobliskiego miasta, żeby się rozerwać.
Oczywiście rozrywka dla młodzieńca jest czym zupełnie innym, niż dla mężczyzny, toteż poprawianie sobie nastroju Don zaczynał na kramach cukierniczych, poprzez owocowe i na teatrzykach lalkowych i grze w kulki kończył. Jednak każda sielanka się kończy, zainteresowania się zmieniają, człowiek (i niziołek) dorasta, znajduje się nowe towarzystwo, a że wiadomym jest, iż rozrywka dla "mężczyzny" jest czymś zupełnie innym, niż dla młodzieńca, toteż można się domyślić, że Donathan na zbyt spokojnego przedtsawiciela rodzny Themar nie wyrósł. Owszem, dzień zaczynał się przy kramach na rynku, gdzie to razem z grupką rówieśników kręcili, naciągali i okradali podróżnych oraz kupców, potem udawali się do portowej karczmy, by skończyć na grze w kulki, która przerodziła się w łatwy sposób zdobycia pieniędzy. Czas płynął nie ubłagalnie. Dnie na targu zmieniały się w noce w domach kupców i reszty obywateli, karczmy w domy uciech, w zaułku nie grało się już w kulki, a rabowano z nożem, a zdobyte pieniądze stawiano na walki psów, kogutów, czy innych stworzeń.
Życie Donathana na "przyzwoitym poziomie" skończyło się w momencie, w którym szczegół zmienił w niwecz rutynę. Rutyną i codziennością można w tym wypadku nazwać liczne włamania i kradzieże, szczegółem zaś niewielką, paraliżującą pułapkę, która jakoś nie specjalnie rzucała się w oczy ukryta pod podłogą mieszkania pewnego alchemika, który był osobą poważaną w wielu kręgach. Opuszczony przez towarzyszy niziołek natychmiastowo niemal zakuty w kajdany, osądzony i wrzucony za kratki z łańcuchem u nóg nie miał przed sobą zbyt ciekawych perspektyw, na szczęście jednak zawsze znajdzie się życzliwa dusza, która ma radę dla umęczonego człowieka (i niziołka). "Tak, chcę wstąpić do Kompanii Karnej" niedługo potem powtórzył Don oniemiałemu strażnikowi. To był jego bilet na wolność, bo w końcu jak trudno może być w wojsku? Nawet ze skazańcami..
Otóż trudno, ale po kilku miesiącach idzie się przyzwyczaić. Jeśli nie dasz rady - giniesz. Jeśli opuścisz obóz po wyznaczonej porze - giniesz. Jeśli lejesz do kotła z zupą - kastracja. Jeśli próbujesz uciec - znikasz, a potem giniesz i Cię znajdują. Niezbyt miłe miejsce, ale dla takiego obrotnego niziołka jak Themar? Dawał sobie radę, ale niestety jego rasa stała się tu jego przekleństwem. Gdyby był człowiekiem, to mógłby nawet sobie całkiem nieźle poradzić, ba, przy jego wynikach może władca pokusiłby się o skorzystanie ze swojego prawa amnestii, ale co mały miał poradzić wśród niemal samych dużych istot? Musiał wziąć zad w troki i iść na szpicę prowadzić oddział przez bagniska bezpiecznymi ścieżkami.
Może, ale tylko może, wszystko skończyło by się jakimś względnym sukcesem Dona gdyby tylko po każdej obeldze zaciskał pięści i zgrzytał zębami w ciszy, po czym szedł dalej. Może nawet by było lepiej, gdyby po każdej obeldze rzucał się z pięściami na kogoś z kompanii w celu pokazania, co myśli na temat jego czystej rasy. Ale stało się bardzo źle, gdy skrywana przez lata nienawiść i niechęć do wojskowych oraz żądza zemsty za traktowanie, jakim go uraczyli znalazła swoje ujście po jednej butelce zbyt mocnego, albo czymś doprawionego, alkoholu. Po nocnej jatce, albo raczej egzekucji, której się dokonał ukrył ciała i uciekł w jedyne znane mu miejsce. Na bagna.
Co tam się stało? Mało ważny fakt. Ważne jest to, że Donathan Themar do dziś przemierza krainy..

OSIAGNIECIA: Morderstwo oficera Kompanii Karnej, majora Abhuza Zabwe oraz dwóch towarzyszących mu podoficerów, kaprala Jona Athersa i sierżanta Malaka de Unara



SESJA WYSTARTUJE JAK TYLKO DOSTANĘ WSZYSTKIE KARTY POSTACI.

Jeśli ktoś chciałby zagrać, lecz nie posiada podręcznika do wersji 3.0 proszę się odezwać na gg 6669038 a pomogę w stworzeniu postaci i zrozumieniu zasad
 

Ostatnio edytowane przez Haszaman : 21-10-2009 o 07:03. Powód: Zmiana koloru tekstu
Haszaman jest offline  
Stary 19-10-2009, 08:19   #2
 
NSHC's Avatar
 
Reputacja: 1 NSHC nie jest za bardzo znany
Wreszcie coś dla 1 poziomowców.Zgłaszam się.Gnom iluzjonista
 
NSHC jest offline  
Stary 20-10-2009, 15:54   #3
 
Shax's Avatar
 
Reputacja: 1 Shax jest na bardzo dobrej drodzeShax jest na bardzo dobrej drodzeShax jest na bardzo dobrej drodzeShax jest na bardzo dobrej drodzeShax jest na bardzo dobrej drodzeShax jest na bardzo dobrej drodzeShax jest na bardzo dobrej drodzeShax jest na bardzo dobrej drodze
Super. Ja bardzo chętnie wezmę udział w tej sesji, bo już dawno chciałem wziąć udział w sesji w tym systemie.

Od razu pytanie: Czy można się wzorować na wersji 3,5?? Dużo jest różnic czy nie? Bo tylko ten podręcznik mam.

Później dokładnie obmyślę postać i jak będę miał koncepcję to przedstawię ją w poście.
 
Shax jest offline  
Stary 20-10-2009, 23:48   #4
Konto usunięte
 
Haszaman's Avatar
 
Reputacja: 1 Haszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemu
Problem polega na tym ze ja nigdy nie grałem w wersję 3.5 i wszystkie co o niej wiem to to co słyszałem od znajomych. Ale różnic jest chyba wiele bo inaczej jaki miałoby to sens ?
 

Ostatnio edytowane przez Kerm : 21-10-2009 o 06:17.
Haszaman jest offline  
Stary 22-10-2009, 21:00   #5
 
Dragunov's Avatar
 
Reputacja: 1 Dragunov nie jest za bardzo znany
Ja mam pytanie. Jaka jest wymagana częstotliwość odpisów?
No i mam nadzieję że ci mniej zaawansowani gracze D&D mają szansę się załapać do tej sesji . Jeśli tak to się zgłaszam.
 
Dragunov jest offline  
Stary 23-10-2009, 05:16   #6
Konto usunięte
 
Haszaman's Avatar
 
Reputacja: 1 Haszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemu
No ja jestem raczej codziennie dostępny, przynajmniej do momentu w którym wrócę do Polski, bo tam już z dostępem do Internetu będę miał problemy raczej. Co do graczy mniej zaawansowanych, cóż... Każdy musi znać zasady systemu. Jeśli chodzi o świat to niekoniecznie, bo będę go dość szczegółowo opisywał.
 
Haszaman jest offline  
Stary 25-10-2009, 13:57   #7
 
Chester90's Avatar
 
Reputacja: 1 Chester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumny
Wstępnie się zgłoszę.
Tradycyjnie mam pytanie, bo kto pyta błądzi z innymi
Jakie dopuszczasz rasy? Czy tylko te z podręcznika graczy czy możemy sobie poszaleć? Jeśli to drugie to jakie jest maksymalne dopuszczalne ECL?
 
__________________
Mogę kameleona barwami prześcignąć,
kształty stosownie zmieniać jak Proteusz,
Machiavela, łotra, uczyć w szkole.
Chester90 jest offline  
Stary 25-10-2009, 14:23   #8
Konto usunięte
 
Haszaman's Avatar
 
Reputacja: 1 Haszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemu
Jeśli postać będzie ciekawie przygotowana to mogę dopuścić rasy nawet do poziomu +8. Zależy mi na tym żeby jak najmniej ograniczać was przy wyborach. Jednakże potrzeba będzie typowej drużyny 1-2 fighterów, 1 złodziej, 1 kapłan, 1 bojowy mag/psion/zaklinacz i jeden mędrzec uniwersalny mag (Taki do wykrywania magii, robienia mikstur, wytwarzania przedmiotów itd...). Łotrzyka polecam na ewentualnego dystansowca z kuszą, no chyba że mag mędrzec zdecyduje się na korzystanie z łuku. W związku z powyższym osoby które się zgłoszą będą musiały między sobą podzielić się klasami i jakoś dogadać w tej sprawie.
 
Haszaman jest offline  
Stary 26-10-2009, 14:08   #9
 
Chester90's Avatar
 
Reputacja: 1 Chester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumnyChester90 ma z czego być dumny
Ok jeśli ECL jest takie wysokie to spokojnie się zmieszczę Moja postać będzie zaklinaczem nastawionym raczej na szkołę wywoływania.
 
__________________
Mogę kameleona barwami prześcignąć,
kształty stosownie zmieniać jak Proteusz,
Machiavela, łotra, uczyć w szkole.
Chester90 jest offline  
Stary 26-10-2009, 16:57   #10
Konto usunięte
 
Haszaman's Avatar
 
Reputacja: 1 Haszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemuHaszaman to imię znane każdemu
Chciałbym jednak zaznaczyć, że mimo iż robimy karty postaci itd według systemu, to sama rozgrywka będzie bardziej storytellingowa ze względu na wiele niedogodnień związanych z używaniem systemu na forum (Jest to moje odczucie, na bazie doświadczeń z mojego prywatnego forum.) Karty tworzone będą jedynie po to by mniej więcej wiedzieć do czego zdolna jest postać.
 
Haszaman jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:47.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172