Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 17-10-2009, 20:41   #1
 
Shadow man's Avatar
 
Reputacja: 1 Shadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znany
(storytelling) Ruiny świątyni wschodu cz.1 [autorski system]

Przyjmę 3-5 graczy

sesja zacznie się jak zbierze się 3 graczy a reszta dołączy w czasie gry.

System:

System toczy się w starożytności z tą jedyną modyfikacją ąe na świecie pojawiła się magia.
Na świecie starodawnych kultur, mitologii i Wielkich, pięknych budowli i potężnych wojowników nie brakuje również barbarzyńców - brutalnych i wojowniczych ludzi. Nagle w roku 1900 p.n.e. pojawiły się na globie przeróżne i dziwne istoty nieznane nikomu uprawiające dziwne, potężne sztuki zwane magią. Ludzie z czasem zaprzyjażnili się z tymi istotami, uczyli ich swoich sekretów a sami równie uczyli się od nich nieznanych ludzkości tajemnic. Najlepsi z ludzi nauczyli się nawet tych tajemniczych mocy (magii). Nazywani są przez zwykłych ludzi magami. Istoty które przybyły na Ziemię dzieliły się na dwie grupy:
-Dobre:
1. Elfowie- wysocy bardzo zręczni i piękni. Niestety są słabo zbudowani i słabi. To głuwnie oni przynieśli magię.
2.Krasnoludzi- niscy, silni, dobrze zbudowani, wojowniczy i bardzo nie zręczni.
Magii nie używają prawie wcale.
3. niziołki(hobbici) - bardzo niscy bardzo szybcy cisi i zręczni. Magii nie używają w ogóle.
-Złe:
1.Orkowie(goblini) - wysocy jak elfowie ale znacznie grubsi i silniejsi .Są głupi i mało zręczni. Lubią nie kiedy używaś magii.
2.Trolle - wielkie głupie umięśnione istoty. Bardzo mało zręczne i bardzo silne.
Magii używają mało.
(oczywiście istnieją wyjątki jak np. dobry ork czy zły krasnolud)

Stworzenia dobre należą do wielkich cywilizacji a złe do barbarzyńców.


Cywilizacje do których można należeć:
WIELKIE:
-Chiny
-Grecja
-Persja
-kraje nordyckie
-Egipt

BARBARZYŃCY:
-Mongolia
-Indie
-Germanie


Profesje:
GŁÓWNE
Chiny:
1.Mnich Tybetański - mnisi buddyzmu używają umiejętności walki (kung-fu)
dla obrony swoich skarbów.(Bohater wcale nie musi siedzieć w świątyniach, ale może być również wojownikiem tam szkolonym).
bronie - haki ,kijj bambusowy,łańcuch, oraz igły.
Umiejętności: kung-fu walka broniami wymienionymi wyżej.
odzieżomarańczowe szaty i czarny pas.

2.Alchemik - wynajduje różne mikstury (np. leczące), nowe rodzaje Metali i ich stopów oraz tworzy proszki magiczne.
bronie: chiński miecz ze złotą rękojeścią, wytwarzane przez siebie proszki i mikstóry ofensywne.
umiejętności:chemia, władanie kataną
odzież: skórzane spodnie i bawełniane koszule(można zmieniać)

3.Wojownik- wojownik przemierzający świat w poszukiwaniu sławy i chwały.
Bronie:katana, ew.jeszcze włócznia
umiejętności:władanie kataną, walka aż do samej śmierci.
odzież:skórzana zbroja i jedwabne spodnie i koszula.


2. Grecja

Hoplita
Bronie włócznia, tarcza(to też broń) i krótki miecz.
odzież:biała tunika, żelazny pancerz i żelazny hełm.
umiejętności: walka włóczniami , mieczami i tarczami.


kapłan:
człowiek obdarzony magią ale grecy uważają że to bogowie obdarowują nadprzyrodzonymi siłami
broń - laska magiczna (różdżka)
umiejętności - używanie różdżek żucanie czarów uzdrawiających.
odzież- szata magiczna.


Obywatel Sparty - obywatel polis Sparty. Podróżuje zazwyczaj po świecie aby mordować barbarzyńców.Bardzo wojowniczy i silny.
broń- krótki miecz i tarcza a podczas bitew jaszcze włócznia.
umiejętności: posługiwanie się każdą bronią białą.
odzież-biała tunika zbroja żelazna i żelazny hełm.


3.Kraje nordyckie:

Wojownik wikingów: Wojownik walczący w wojskach wikingów.Jest on twardym zawodnikem w boju oraz zna się na żeglowaniu.
broń- wielki Młot i miecz/topór oraz tarcza.
umiejętności- wytrwała walka, żeglowanie i walka większością rodzajów broni białej oprócz włóczni i dzid
odzież - zbroja hełm żelazne.


Kapłan boga Odyna/Thora - kapłan modlący się do Thora/Odyna.
Broń - modlitwa do bogów(może na przykład zesłać na kogoś piorun lub gniew boga Thora/Odyna)
umiejętności - są charyzmatyczni, modlenie się do pogów nordyckich
odzież- białe lub (rzadko) brązowe szaty.
<sorry ale zdjęcia nie mogłem znaleźć>

szaman-odprawia różne rytuały leczy ludzi przepowiada przyszłość i tworzy magiczne mikstury i proszki (ale słabsze niż alchemik). podczas rytuałów przywołuje duchy pasywne i ofensywne.
bronie - szamańska laska, magiczne proszki (ofensywne)
umiejętności - zaklinanie, wróżenie, posługiwanie się magią za pomocą laski, odprawianie rytuałów, leczenie i trochę chemia.
odzież różnego koloru szaty, maski różnych potworów czasami marakasy.(często noszą brody).

4.Persja:

łucznik - znakomity strzelec i w dodatku umiejący posługiwać się szablą. Bardzo groźny w większej grupie.
bronie - łuk i strzały, szabla.
umiejętności- strzelanie na daleki dystans nie konieczne celne. posługiwanie się szablą.
odzież: długi płaszcz bardzo i bardzo śmieszna czapka.

"Nieśmiertelny" - najwytrwalsi słudzy i gwardziści sułtana perskiego a jednocześnie najlepsze wojsko Persji.
broń - szabla.
umiejętności - wytrwała walko, bezlitosność i posługiwanie się wszystkim broniami oprócz magicznych.
odzież - czarne ubranie żelazna zbroja i żelazna maska na twarzy.


5.Egipt:

wojowniki: żołnierz egipski (najczęściej po służbie).
bronie - włócznia(naprawdę wytrzymała) i tarcza. Ew. mieczyk
umiejętności - władanie włócznią i tarczą, wielka siła.
odzież - przepaska na pasie.

Kapłan - kapłan modlący się do do egipskich bogów.
Broń - modlitwa do bogów(może na przykład zesłać na kogoś piorun lub gniew bogów.)
umiejętności - są charyzmatyczni, modlenie się do Bogów Egipskich
odzież- białe szaty.

BARBARZYŃCY:

wszystkie plemiona barbarzyńców mają takie same profesje do wyboru:

wojownik: brutalny morderca.
broń - Topór dzida ew. Ciężki miecz.
umiejętności - mordowanie posługiwanie się broniami dwu ręcznymi.
odzież - płaszcz z futra zwierzęcego i ciężkie zbroje.


szaman-odprawia różne rytuały leczy ludzi przepowiada przyszłość i tworzy magiczne mikstury i proszki (ale słabsze niż alchemik). podczas rytuałów przywołuje duchy pasywne i ofensywne.
bronie - szamańska laska, magiczne proszki (ofensywne)
umiejętności - zaklinanie, wróżenie, posługiwanie się magią za pomocą laski, odprawianie rytuałów, leczenie i trochę chemia.
odzież różnego koloru szaty, maski różnych potworów czasami marakasy.(często noszą brody).

profesje dodatkowe to takie jak:
kucharz
myśliwy
kowal
I.T.D.

kilka słów o świecie:

Świat jest taki mniej więcej jak w 1800r.p.n.e z tą jedynie różnicą że na świecie jest magia. Akcja gry zaczyna się w roku 1800 p.n.e. lub później.
Akcja toczy w całej Europie i Azji oraz ewentualnie w Egipcie. Najczęściej jednak w Grecji Chinach i na półwyspie Skandynawskim. Na świecie wszystkie wymienione wyżej nacje żyją w tym samym okresie historycznym. Istnieją wszystkie cudy świata starożytnego oraz wszystkie najważniejsze miasta.

<jak coś jeszcze chcecie wiedzieć pisać śmiało>


SESJA:

Jest rok 1750 p.n.e. w Olimpii odbywają się igrzyska. Nie są to zwyczajne igrzyska ponieważ zaproszono na nie przedstawicieli wszystkich narodów (oprócz barbarzyńców). Do Grecji ściągają tłumy kibiców i zawodników.
Sesja rozpocznie się w czwartym z siedmiu dni igrzysk.
Wtedy to pojawia się na jednej z tablic ogłoszeń w Olimpii taki oto napis:

Dziwne zdarzenie
w mojej wsi Hun-ji-ta w chinach środkowych ostatnio zdarzają się od jakiegoś czasu dziwne rzeczy: to wybucha zaraza yo zostajemy napadnięci przez odziały żywych trupów no nadciąga do naszej wioski burza to znowu zostajemy napadnięci przez trupy. wszystkie te plagi nadcią gają za wschodu z terenów na które od dawna nikt się nie zapuszcza.
ja wódz naszej wioski proszę o pomoc. Wymagana niezwykła odwaga i Męstwo. Zarobek będzie nie mały.
podpisano Kin-szu-aj



Karta postaci ma wyglądać tak:


Imię i nazwisko:
Płeć:
Rasa:
Narodowość:<Istoty fantastyczne mają takie same jak ludzie>
Profesja: 'zwykła'/'dodatkowa'
historia:<min 5 zdań , ostatnia informacja to informacja jak postać znalazła ogłoszenie>
charakterystyka postaci:
wygląd:
umiejętności dodatkowe: <wynikające z historii postaci.>

karty wstawiać w tym temacie.

nie robić barbarzyńcy.

<jak czegoś nie wiadomo to pisać śmiało>
 

Ostatnio edytowane przez Shadow man : 18-10-2009 o 20:02.
Shadow man jest offline  
Stary 17-10-2009, 20:54   #2
Banned
 
Reputacja: 1 Aschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znanyAschaar wkrótce będzie znany
A teraz będę się czepiał - powiedział Asch po przeczytaniu rekrutacji.

ównie będę się czepiał barbarzyńskiego mordu dokonanego na ortografii.

A poza tym - jak na storytelling to coś mało tego storytellingu w tej rekrutacji...

<resztę dopiszę jak będzie coś wiadomo o świecie>
 
Aschaar jest offline  
Stary 17-10-2009, 21:06   #3
 
merill's Avatar
 
Reputacja: 1 merill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputację
Autorowi rekrutacji poprawiłem już tytuł sesji i wysłałem PW, ale że nie działają dzisiaj jak na złość, to napiszę też w temacie. Dbanie o poprawną pisownię to jeden z punktów regulaminu. Jeśli masz problemy z poprawnym pisaniem to proponuję użyć Worda albo po prostu Firefoxa, mają sprawdzanie pisowni.

Innych userów upraszam o nie naigrywanie się z autora rekrutacji.

Pozdrawiam merill
 
__________________
Czekamy ciebie, ty odwieczny wrogu, morderco krwawy tłumu naszych braci, Czekamy ciebie, nie żeby zapłacić, lecz chlebem witać na rodzinnym progu. Żebyś ty wiedział nienawistny zbawco, jakiej ci śmierci życzymy w podzięce i jak bezsilnie zaciskamy ręce pomocy prosząc, podstępny oprawco. GG:11844451
merill jest offline  
Stary 18-10-2009, 11:04   #4
 
Morfidiusz's Avatar
 
Reputacja: 1 Morfidiusz jest godny podziwuMorfidiusz jest godny podziwuMorfidiusz jest godny podziwuMorfidiusz jest godny podziwuMorfidiusz jest godny podziwuMorfidiusz jest godny podziwuMorfidiusz jest godny podziwuMorfidiusz jest godny podziwuMorfidiusz jest godny podziwuMorfidiusz jest godny podziwuMorfidiusz jest godny podziwu
Shadow man daj proszę próbkę twej twórczości.
Napisz również coś o realiach, w których będziesz chciał prowadzić (region świata, w którym będziesz czuł się pewnie).
Czekamy na ciąg dalszy...
 
Morfidiusz jest offline  
Stary 18-10-2009, 15:24   #5
 
Libertine's Avatar
 
Reputacja: 1 Libertine jest na bardzo dobrej drodzeLibertine jest na bardzo dobrej drodzeLibertine jest na bardzo dobrej drodzeLibertine jest na bardzo dobrej drodzeLibertine jest na bardzo dobrej drodzeLibertine jest na bardzo dobrej drodzeLibertine jest na bardzo dobrej drodzeLibertine jest na bardzo dobrej drodzeLibertine jest na bardzo dobrej drodzeLibertine jest na bardzo dobrej drodzeLibertine jest na bardzo dobrej drodze
Cześć,
Zamysł bardzo fajny, sam myślałem nad zabawą w czasach antycznych, tworzeniem wspaniałych legend. Bohaterami ich nie byli średniowieczni pięknisie. Zamiast tego herosi posiadający złe, często okropne cechy, które stwarzały z nich dzikich, nieposkromionych mężczyzn na wzór ich bogów. Szkoda, że wykonanie raczkuje (szczypta klasycyzmu sama w sobie byłaby magią i fantazja dla tak barwnego starożytnego świata )
 
Libertine jest offline  
Stary 20-10-2009, 15:36   #6
 
Shadow man's Avatar
 
Reputacja: 1 Shadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znany
Pisac karty postaci tu a oceny na PW

Prosiłem w PW o te duże litery na początku zdania.

- merill -
 

Ostatnio edytowane przez merill : 20-10-2009 o 17:44.
Shadow man jest offline  
Stary 20-10-2009, 18:53   #7
 
ZauraK's Avatar
 
Reputacja: 1 ZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumny
Brzmi zachęcająco. KP będzie najdalej do soboty.
--
Się wyedytuje i będzie też poniżej KP o co ta panika. Nie zamierzam się produkować n-razy w rekrutacji. Słowo.
--

No nie udało się do soboty, ale jest.
*******
Imię i nazwisko: Eryk Einarsen
Płeć: mężczyzna
Rasa: człowiek
Narodowość: Wiking
Profesja: Szaman / myśliwy
historia:
Eryk Einarsen do 15 roku życia był pogodny wesoło wywijającym mieczem młodzieńcem. Niczym nie wyróżniał się spośród rówieśników. Zajmowały go głównie polowania i żegluga. Wziął nawet udział w kilku napadach na zamorskie ziemie. Jego życie zmieniło się podczas jednego z samotnych polowań. Przemierzając samotnie leśne ostępy zgubił drogę, a było to coś nieprawdopodobnego, nie do pojęcia. Setki razy przemierzał tę gęstwinę, znał tu niemal każdy krzak i drzewo, a jednak zgubił się. Zdezorientowany postanowił przeczekać nadchodzącą noc i poszukać drogi rankiem. Śnił wielu sprawach, o których nawet do tej pory nie myślał. Widział we śnie daleką podróż, rozbijające się na skałach drakary, śmierć wielu znanych mu wojowników. Niespokojny zbudził się w środku nocy, a w ręku ściskał skórzany woreczek. W środku znalazł runy. Znalezisko przeraziło go. Nikt nie miał prawa tknąć runów poza szamanami. Pomimo przerażenia nie potrafił jednak pozostawić woreczka w lesie. Wstał i ruszył do swojej osady. Szedł przed siebie rejestrując znane mu punkty orientacyjne, których jeszcze niedawno nie dostrzegał. W wiosce zastał wielkie poruszenie spowodowane śmiercią wioskowego szamana. Co prawda stary to był już człowiek, ale nikt nie spodziewał się jeszcze jego odejścia. Popychany ciekawością, a może i inną siłą wszedł do szamańskiej chaty. Staruszek leżał w swojej obrzędowej masce. W rękach trzymał leżącą na jego brzuchu nową maskę....
To się wydarzyło 9 lat temu. Dziś Eryk stoi na greckiej ziemi, w Olimpii. Z niepokojem obserwuje kręcące się elfy poprawiając dyskretnie sztylet noszony u pasa. Niezbyt przyjemne doświadczenia miał jak do tej pory z tymi typami. Ostatni, który odwiedził 2 lata temu jego osadę, stracił życie. Wywyższał się ponad ich naród to go 'obniżono', o głowę. Od tygodnia czekał tu na jakieś wydarzenie. Zbyt dumny, zbyt dumni... Od roku runy mówiły o dalekiej podróży, więc Etyk znalazł się w Olimpii wraz w 20 wojami. Tydzień temu, jak zwykle odczytując runy, ujrzał tajemnicę i nową podróż, daleką podróż w nieznane.
Przeglądał właśnie zawartość swojego szamańskiego worka pełnego ziół i proszków, gdy usłyszał rozmowę o żywych trupach w jakiejś odległej krainie. Podszedł do rozmawiających i zaczął wypytywać o szczegóły...

charakterystyka postaci:
W młodości krnąbrny i niecierpliwy. Obecnie ma dużo cierpliwości, ale przkora daje o sobie znać często i to w najmniej odpowiednich momentach. Jednak dzięki zajmowanej pozycji może sobie na nią pozwolić. Samotnik. Ludzie nie przeszkadzają mu, ale mając do wyboru tłum i samotność, zawsze wybiera to drugie. Fascynują go wszelkiego rodzaju tajemnice, zwłaszcza związane z magią. Jak większość wikingów nie cierpi wywyższania się innych ponad jego naród i jego osobę. Jest gotowy w każdej chwili zasztyletować bez mrugnięcia okiem każdego przeciwnika, rzucając dodatkowo klątwę na jego ducha, aby w przyszłości mu służył.

wygląd:
Rosły, barczysty mężczyzna o nieco ponad przeciętnej sile. Długie, związane na plecach włosy z kolorze złocistym oraz dość gęsty zarost na twarzy. Broda przycinana na długość ok. 3 palców. Ubrany w skórzane buty, zieloną koszulę, brązowe spodnie i skórzaną pelerynę z kapturem. Peleryna częściowo zakrywała przerzucony przez ramię skórzany worek o raz całkowicie zamocowaną na pasie niewielką szamańską maskę. Przy pasie miał przytroczony także sztylet.
W ręku dzierży dębową laskę zakończoną rzeźbioną głownią.

umiejętności dodatkowe:
Jak na szamana doskonale radził sobie w walce wręcz. W użyciu miecza i sztyletu dorównywał niemal wojownikom. Pozostała broń też była mu znana ale z racji zostania szamanem nie miał okazji do zbyt częstego władania orężem. Obecnie jedynie ćwiczył się we władaniu mieczem i sztyletem, gdyż uważał że nawet szaman musi potrafić się obronić zamiast liczyć tylko na wojów. Szamańskie metody nie zawsze są wystarczająco skuteczne.
*******

To teraz czekam na czepianie się... merytoryczne oczywiście.
 
__________________
ZauraK

Ostatnio edytowane przez ZauraK : 25-10-2009 o 09:07. Powód: 1.bo narzekają :D/ 2. dodanie KP
ZauraK jest offline  
Stary 20-10-2009, 18:58   #8
 
Shadow man's Avatar
 
Reputacja: 1 Shadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znanyShadow man wkrótce będzie znany
Mówiłem żeby tu pisać tyko KP
 
Shadow man jest offline  
Stary 26-10-2009, 20:24   #9
 
SuperBic's Avatar
 
Reputacja: 1 SuperBic ma w sobie cośSuperBic ma w sobie cośSuperBic ma w sobie cośSuperBic ma w sobie cośSuperBic ma w sobie cośSuperBic ma w sobie cośSuperBic ma w sobie cośSuperBic ma w sobie cośSuperBic ma w sobie cośSuperBic ma w sobie cośSuperBic ma w sobie coś
ja też się na to pisze, za kilka dni będzie KP (jak się postaram to może nawet jutro)

EDIT
KP gotowe, w razie czego poprawię:

Imię: Dariusz Wariokes

Płeć:Mężczyzna

Rasazłowiek

Narodowość:Grecja

Profesja: Kapłan/Nauczyciel

Historia: Urodzony w sparcie przeszedł wszystkie testy "normalności", dorasta w wojsku. W wieku 21 lat wyrusza do Aten, tam zdobywa szybko wiedzę przez cztery lata zostając wyrzucanym za "błędne przekonania" w każdej z greckich szkół. Przez następne 5 lat wędruje po miastach-państwach greckich nauczając za pieniądze. Zatrzymuje się w niewielkiej osadzie, w której spotyka niezwykłego człowieka znającego znajomość magii leczącej. Przez 2 lata uczy się u nowego mistrza tej magii a na zakończenie nauki dostaje kostur magiczny zwiększający możliwości magiczne. Przez 6 miesięcy wędruje na północ po Europie i poznaje nowe języki i kultury aż wreszcie wraca do kraju na wieść o igrzyskach olimpijskich. Przybywa w drugi dzień igrzysk, wtedy znajduje pewne ogłoszenie. Zachęcony tym treścią i formą ogłoszenia i chcący zdobyć więcej wiedzy postanawia wyruszyć do Hun-ji-ta.

Charakterystyka postaci: Niegdyś krzykliwy i niespokojny, obecnie przez studia cichy, spokojny, życzliwy nawet. Ciekawią go różne typy ludzi, kultur i wyznań. Lubi poprowadzić rozmowę z ludźmi inteligentnymi jak i niezbyt rozgarniętymi. Broni swoich przekonań. Do kolejnej podróży nie zachęciły go pieniądze tylko sama chęć poznania nowych ludzi.

Wygląd:33 lata, niski (ok. 1m. 60cm), nosi szarą szatę(z kapturem), pod szatą ukryty tobołek z niezbędnymi rzeczami), drewniane buty, brak zarostu i włosów na głowie

Umiejętności dodatkowe: Dobrze radzi sobie w walce kosturem i na pięści. Zna większość zaklęć tamiących krwawienie i łagodzących ból, do tego dochodzi wiedza medyczna poznana w Atenach. Doskonale znosi długie podróże i potrafi szybko biegać co jest przydatne w ucieczce. Zna też podstawy fechtunku.
 

Ostatnio edytowane przez SuperBic : 27-10-2009 o 18:18. Powód: KP
SuperBic jest offline  
Stary 26-10-2009, 21:29   #10
 
LoRt's Avatar
 
Reputacja: 1 LoRt nie jest za bardzo znany
To ja też się zgłaszam. KP napiszę jutro albo w środę.
 
LoRt jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:05.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172