lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [storytelling] Wiedźmin (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/8189-storytelling-wiedzmin.html)

Przemol12343 02-11-2009 09:24

[storytelling] Wiedźmin (+18)
 
Witam Witam!
Dzisiaj chciałbym zaprosić was do mojej storytellingowej sesji na motywach prozy Andrzeja Sapkowskiego
więc potrzebuje 2-4 osób do gry, która rozgrywa się 2 lata po grze CD-Projekt Red Wiedźmin. Przyjmuję was na zasadzie ,,kto pierwszy''.
Karty postaci proszę pisać w tym temacie i powinny wyglądać tak:
Imię:
Nazwisko*:
Przydomek*:
Wygląd:
Rasa: (Krasnolud, człowiek, elf, półelf)
Profesja: (Wiedźmin, Wojownik, Łucznik, Mag, Alchemik)
Charakter: (wystarczy wypisać ok. 5 cech)
Płeć:
Wiek:
Ekwipunek:
Avatar:
(pola z gwiazdką są opcjonalne)
A ja oczywiście także poprowadzę postać:
Imię: Anamel
Nazwisko: Blich
Przydomek: Czarny Kruk Śmierci
Wygląd: Anamel ma oczy które wyglądają jakby były kocie, posiada czarne, długie włosy, jest wysoki i szczupły.
Rasa: Człowiek
Profesja: Wiedźmin
Charakter: Zamknięty w sobie, Humorystyczny, Bezlitosny, Zdecydowany, Lubi wypić
Płeć: Męska
Wiek: 24 lata
Ekwipunek: Czarny kaftan, ćwiekowane rękawice, zielonkawe spodnie, biała koszula, brązowe buty, 2 pochwy na miecze, wiedźmiński miecz stalowy i srebrny, zestaw eliksirów, sztylet
Avatar:

UWAGA DO OSÓB NIEPEŁNOLETNICH!: Możliwe iż w tej sesji pojawią się elementy seksualne, rasistowskie lub przekleństwa!


Przemek.

Haszaman 02-11-2009 12:07

Jeśli ma to być sesja storytellingowa to przydałby się jakiś wstęp do niej, bardziej storytellingowy i zachęcający do gry ;) Bo sam schemat karty postaci dla mnie przynajmniej nie wystarczy ;p

Lubiluuu 02-11-2009 22:35

A co mi tam... Zgłaszam się, a tu umieszczam skróconą wersję karty postaci(postać startowała już w innej sesji, ale tamta sesja padła szybko, więc teraz startuje tu, z niewielkimi przeróbkami).

Imię, nazwisko i przydomek: Arishia* Lonthiss, zwana również Arishią z Tretogoru.
Rasa: Człowiek.
Płeć: Kobieta.
Wiek: Ok. 26(kobiety nie pyta się o wiek)
Wygląd: Arishia jest bardzo atrakcyjną dziewczyną o dużych oczach koloru błękitu. Ma lekko pofalowane i zawsze ułożone włosy koloru złota sięgające połowy pleców. Jej cera jest czysta i nie widać na niej skaz czy niedoskonałości. Jest proporcjonalnie zbudowana, a jej szczególnym atutem są kształtne piersi. Porusza się z niewymuszoną gracją. Głos ma kobiecy, miły dla ucha. Roznosi wokoło przyjemny zapach lawendowych perfum. Ubiera się na co dzień w modne suknie używając całej gamy błękitów oraz bieli. Biżuterię dobiera lekką, wykorzystując albo materiały naturalne – aby utrudnić magiczną lokalizację – albo niebieskie kamienie szlachetne. Głównymi znakami szczególnymi Arishii mogą być: charakterystyczny zapach lawendowych perfum oraz ponadprzeciętna uroda – jak zwykle w przypadku czarodziejek uzyskana dzięki magii i alchemii.
Avatar:


*Arishia(to nie jest jej prawdziwe imię, gdyż prawie nikt go nie zna) pochodzi z bogatej dzielnicy Tretogoru, ze szlacheckiej rodziny.

Pełną wersję karty wysłałem na pw.

Bolokantak 07-11-2009 18:20

Niech będzie, że się zgłoszę, ale również chciałbym ujrzeć storytellingowie umiejętności przyszłego bajarza vel mistrza gry ;)

Pełną kartę wyślę na PW.

Karta okrojona:
Imię i Nazwisko: Heyset z Feed
Pseudonim: Żniwiarz
Rasa: Mutant
Profesja/zawód: Wiedźmin
Wiek: Cholera wie, wygląda na czterdzieści lat.
Wygląd: Wysoki na dwa metry, o długich ciemnoblond włosach, które trzyma spięte czarną, skórzaną opaską. Ubrany chodzi w czarne spodnie ze skóry, czarne, wysoki buty jeździeckie skórzane, czarną koszulę, czarną, skórzaną kurtkę ze srebrnymi ćwiekami i czarne rękawice skórzane, również nabijane z wierzchu srebrnymi ćwiekami. Zbudowany jest iście wiedźmińsko - żylasty, ale silny. Jak to mutant. Na twarzy nie ma blizn.
Charakter: Choleryk.
Umiejętności: Niesamowicie szybka i silna (i skuteczna) walka mieczem. Potrafi poza tym rozpalać ogień w różnych warunkach, zna się na ziołach, potrafi składać znaki. Jak to wiedźmin - widzi w ciemnościach, ma dowolną akomodację oka itd. Niestety z gotowaniem u niego kiepsko. Poza tym nie zna się zupełnie na czymkolwiek związanym ściśle z pracami domowymi. Potrafi jeździć konno, szybko, wolno, ale woltyżerem nie jest.
Ekwipunek: Dwa miecze półtoraręczne przerzucone przez plecy. Jeden ze stali meteorytowej, a drugi ze srebra. Koń, duży, kary koń zwany Płomień. Torba (czarna, skórzana), medalion w kształcie głowy węża.
Historia: Nikt nic nie wie o nim. Nawet on sam nie ma pojęcia, jak trafił do tego miejsca. Podejrzewa, że to inny świat, ale nic pewnego.
Styl walki: Szybki i silny.
Avatar:
[holy [ciach] nie mogę znaleźć, wstawię gdy znajdę]

Tak, to chyba wszystko...

Przypominam o regulaminie

-merill-

Lynx 08-11-2009 17:20

Nie każdy grał w Wiedzmina na PC :( mogłeś zacząć fabułę po wydarzeniach z książki :P no ale i tak sprobuję

Imię: Amberlen Dancillo
Przydomek*:
Wygląd: Niska około 1,55m, Waga około 55kg, Ciemne Włosy, Zielone Oczy, ubiera się głownie w skóry lub inne wygodne ubrania,
Rasa: półelfka
Profesja: Zabójca
Charakter: Zła,Przebiegła, Chytra, Bezlitosna,
Płeć: Kobieta
Wiek: 25 lat
Krótka Historia :Amberlen była bękartem. Nigdy nie poznała żadnego ze swoich
rodziców, jej ojcem był jakiś marny żołdak który zgwałcił jej matkę w
trakcie jednej z nieustających w tych czasach wojen, natomiast jej
matka zmarła w czasie porodu. Wychowywała się samotnie w elfiej wiosce
w której się urodziła. Nie miała tam żadnych przyjaciół, wszyscy
traktowali ją jak jakiegoś odmieńca, kogoś gorszego od siebie.
Nienawidziła ludzi za to co zrobili jej matce ale także nienawidziła
elfów za tą ich wyższość, sposób w jaki ją traktowali. Postanowiła że
pewnego dnia za wszystko im odpłaci. Całymi dniami trenowała walkę
mieczem, natomiast nocami zgłębiała tajniki prastarej elfickiej magii.
W wieku dwudziestu lat została wyrzucona z wioski za to że w trakcie
kłótni zabiłą jednego ze swych rówieśników. Tej samej nocy, której
została wyrzucona, wróciła do tej wioski i podłożyła ogień pod jeden z
głównych budynków. Po kilku chwilach cała osada płoneła. Uznała ze to
wystarczy jej jako zemsta na tych głupich elfach. W poszukiwaniu
przygód i pieniędzy udała się do pobliskiego miasta, gdzie zarabiała
na życie czym tylko się dało. Dołączyła do gildii płatnych morderców gdzie nauczyła się perfekcyjnie władać sztyletem, krótkim mieczem i łukiem.
Ekwipunek: Zestaw sztyletów, Krótki Miecz, Jesionowy elficki Łuk, Strzały,

Beniamin Ossowski 05-12-2009 00:35

Nie wiem czy nadal można się do Was dołączyć, ale jeśli tak to chętnie dołączyłbym się do kompani. Daj proszę znać czy nadal gracie

majk 12-12-2009 19:31

I ja bym chętnie zagrał, jednak po storytellingowym wstępie naszego bajarza ;)

Roni 12-12-2009 21:14

A co mi tam. To będzie 6 sesja do której sie zapiszę, ale mam czas. :

Imię:Witach (czyt. Łitasz)
Nazwisko:------
Przydomek:Siewca Zła
Wygląd:Wysoki (186 cm), zawsze zakrywa twarz kapturem
Rasa: Elf
Profesja: Wojownik
Charakter: Zły, cichy, dyskretny, samotnik, bez skrupułów
Płeć:Mężczyzna
Wiek:57 (według ludzkich 148 )
Ekwipunek: Jednoręczny miecz, płaszcz z kapturem, lekka skórzana zbroja, rękawice, buty wzmacniane
Avatar:

Altair 12-12-2009 21:53

wybacz stary ale jeśli chcesz bazować na Sapku to zmień te ksywe . w jego świecie jest zawarta potworna dawka ironii i czarnego humoru ;) czarny kruk śmierci powodowałby raczej śmiech aniżeli grozę . A jeździ na pierdnięciu przeznaczenia czy jak się konik nazywa ?

Buzon 13-12-2009 11:11

Widzę, że już masz komplet czterech kart. Ja stworzę kartę i wyślę ci ją na PW. Bardzo lubię tę książkę zresztą samego autora tak samo:D Będę obserwował przebieg sesji. Być może uda mi się dołączyć w trakcie jej trwania.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:31.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172