|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
03-01-2010, 13:06 | #11 |
Reputacja: 1 | Tak jak wspomniał Kerm należy zastosować sytem point & buy z podręcznika dla MG i wydac 28 punktów na atrybuty ( + bonusowe podniesienia związane z 13 klasami. Poniżej jest link do artykułu który pozwala wyjaśnić sprawy związane z tworzeniem KP. http://lastinn.info/dnd-i-d20/7464-k...d-d-3-5-a.html Dostałem już karty pierwsze postaci i wkrótce prześle swoje uwagi osobom, które je wysłały. Niemniej sprawa na przyszłość. Nie przesyłajcie mi kart w PCP. Nie zabraniam korzystać z tego progamu przy tworzeniu KP, ale oczekuję kart w Wordzie, Excelu albo w podobnych formatach. Sam z PCP po prostu nie korzystam i nie będę mógł odczytać takich kart.
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. |
03-01-2010, 13:12 | #12 |
Reputacja: 1 | Też się wstępnie zgłoszę. Mam tylko takie pytanie jak MG jest nastawiony na mechanikę? Czy w pełni z niej korzystamy, czy może jest to sesja bardziej storytelligowa
__________________ Mogę kameleona barwami prześcignąć, kształty stosownie zmieniać jak Proteusz, Machiavela, łotra, uczyć w szkole. |
03-01-2010, 13:19 | #13 |
Reputacja: 1 | Nie będę wypisywał każdego rzutu, jeśli o to chodzi...ale statystyki będą oczywiście uwzględniane. Oceniam, że stosunek mechaninki do storytellingu wynosi 50/50.
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. |
03-01-2010, 15:15 | #14 |
Reputacja: 1 | A że tak zapytam jeszcze odnośni spraw mechanicznych, jak obliczamy PW? Maksymalne dla danej klasy na danym poziomie? Średnie? Porzucać sobie kostką? Wpisać od tak losowy wynik z przedziału min-max? |
03-01-2010, 15:20 | #15 |
Reputacja: 1 | Jeśli chodzi o PW to najlepiej samemu rzucać kostką...sprawdzać was nie będę i rzuty mogą być nadspodziewanie udane I pamiętajcie od strony mechanicznej ważniejsza jest strona fabularna postaci. To ona decyduje o tym, czy się postać dostanie. Błędy w mechanice zawsze można porawić.
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. Ostatnio edytowane przez abishai : 03-01-2010 o 15:22. |
03-01-2010, 15:25 | #16 |
Reputacja: 1 | Ale stronę fabularną ogranicza tylko nasza wyobraźnia i to kogo chcemy odegrać Dla tego do tego nie mam pytań, gdyż to zależy tylko od tego jak się postaram pisząc historię mego bohatera. Mechanika zaś ma jakieś ograniczone prawa i zasady i wolę się upewnić żeby potem właśnie przez głupie błedy w mechanice nie popsuć sobie i innym zabawy Mam nadzieje że moje KP doszło? (miałem wczoraj małe problemy z łączem i przesyłem więc wole się upewnić ^^) Raz, że dubel ... ale prawie minęły 24 godziny, to do odpuszczenia, ale regulamin zabrania też wysyłania wiadomości w stylu: kartę wysłałem etc. Posty połączyłem Hawk Ostatnio edytowane przez Hawkeye : 04-01-2010 o 15:01. Powód: Dubel |
04-01-2010, 14:45 | #17 |
Reputacja: 1 | Karta doszła...moje uwagi podeślę wieczorem, bo zwykle wtedy biorę się za przeglądanie kart.
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. |
06-01-2010, 09:49 | #18 |
Reputacja: 1 | Witam, są jeszcze miejsca? |
10-01-2010, 17:08 | #19 |
Reputacja: 1 | Dopóki rekrutacja nie jest zamknięta...miejsca zawsze są. UWAGA!! Ponieważ wiem, że są chętni którzy nie wyrobią się z kartami w pierwszym terminie rekrutacji, przesuwam termin zamknięcia na 24 I.
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. |
10-01-2010, 18:04 | #20 |
Reputacja: 1 | Bardzo mi to na rękę, ponieważ męczę się z mechaniczną częścią. Reszta jest już prawie zakończona
__________________ Drogi Współgraczu, zawsze traktuję Ciebie i Twoją postać jako dwie odrębne osoby. Proszę o rewanż. Wszystko, co powstało w sesji, w niej również zostaje. Nie jestem moją postacią i vice versa. |