|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
27-12-2009, 21:09 | #1 |
Reputacja: 1 | [SF] Transformers: New Masters Rok 2030 Wyniszczająca wojna jaką sprowadziły Transformery wrze jak nigdy przedtem. Połączone siły ludzi i Autobotów próbują odeprzeć Decepticony z Ziemi. Wróg jednak atakuje każdego dnia coraz śmielej i zajadlej zajmując nowe lokacje bogate w surowce i energię. Rok 2032 Posiłki z Cybertronu przestały nadciągać, a komunikacja umilkła. Grupa zwiadowcza odkryła bazę Decepticonów na Marsie, która zakłóca łączność i przechwytuje dostawy. Rok 2033 Większość terenów Usa została przejęta przez Deceptciony. Autobots City legło w gruzach. Autoboty rozdzieliły się na mniejsze formacje rozsiane po całym globie. Rok 2035 Rozproszone siły Autobotów zostały w końcu przetrzebione, a dowódca Autobotów - Ultra Magnus zgładzony przez Scorponocka. Nie liczne grupy jednostek ostałe przy życiu, odcięte od świata zostały zmuszone do ukrycia się i partyzanckiej wojny. Ludzkie grupy zbrojne współpracujące ściśle z Autobotami zostały zmuszone do ucieczki z Ziemi i przeniesienia się do tajnej bazy na księżycu. Tam pod okiem największych umysłów z obu światów pracują nad ostatnią deską ratunku dla Ziemi i jej mieszkańców. Nową, udoskonaloną technologią Exomaster wiążąca istoty ludzkie w pary z ostatnimi dostępnymi Autobotami. W przygodzie dostępni są ludzie po zabiegach Binarno wiążących. Gra Transformerem jest możliwa tylko jeśli znajdziecie sobie gracza mastera do współpracy. Dostępne zbroje do wyboru: Exo Zbroja Ludzki operator zasiadający w kokpicie 4 metrowego mecha. Dzięki specjalnemu kombinezonowi mech odczytuje ruchy wykonywane przez pilota jako własne. Jest to zbroja noszona przez specjalny oddział ludzi - NEST na polu walki. Uzbrojenie pozwala na walkę z mniejszymi Decepticonami jak równy z równym. Zbroja jest zdolna do transformacji w pojazd. Headmaster Operator posiada zbroje ze zdolnością transformowania jej w głowę swojego partnera Transformera. W tym momencie głowa jest mocowana na ogromnym ciele robota, a umysły dwóch istot koegzystują ze sobą. W zależności od partnerów relacje mogą być różne. Od dominacji po uległość, funkcjonowanie na równych prawach po zdarzającą się bardzo rzadko prawdziwą jedność dwóch umysłów w jeden. Łączenie jaźni ma na celu połączenie dwóch istot skracając czas reakcji, zwiększając możliwości bojowe oraz doświadczenie. Dzięki specjalnej psychicznej więzi operatora z robotem oboje komunikują się ze sobą w myślach. Taki Transformer czuje się na Ziemi jak w domu ponieważ dysponuje wspomnieniami człowieka, z drugiej strony ludzie działają na obcych światach bez lęku wiedząc czego się mogą spodziewać. Łączenie dwóch żołnierzy weteranów skutkuje totalną dominacją na polu walki. Połączenie inżyniera i mechanika umożliwi kreacje i szybkie wybudowanie pojazdów oraz konstrukcji. Dopasowanie osobowości to bardzo ważna rzecz niestety czasami po prostu nie ma wyboru lub warunków i powstają kombinacje typu ludzki naukowiec z transformerem wierzącym w nadnaturalne moce i byty. Wtedy taka współpraca jest drogą przez mękę. Gdy Transformer zamienia się w pojazd operator wskakuje na miejsce pasażera w pojeździe. Wtedy każdy ma kontrolę nad sobą. Jeśli głowa Transformera zostanie wyrwana lub odłączana to może w zależności od sytuacji: - Zamienic się w pojazd i działać bez szkód (Transformer sam kieruje sobą) - W trybie robota przejść w stan spoczynku (Zapada w sen, oszczędza energię) - W trybie robota próbować się poruszać na oślep, ewentualnie kierowany sugestiami operatora dzięki psychicznej więzi przywalić pobliskiemu wrogowi. Targetmaster Operator posiada zbroje ze zdolnością transformowania jej w broń Transformera. Taka broń jest przypisana tylko do jednego robota, ponieważ tworzy ona jego część (pochodzi z fragmentu jego ciała). Taką broń może trzymać Transformer w ręce lub może się ona montować w różnych częściach ciała. Zamontowana może czerpać z rezerw jego energii siejąc jeszcze większe zniszczenie. Jaka jest korzyść z gościa zamkniętego w wielkiej broni wielkiego robota? Jest to profesjonalny dodatkowy strzelec obsługujący samoistnie działo. Jego partner może się skupić na wspinaniu, spaniu czy strzelaniu z drugiej broni. Nie zawsze zbroja operatora musi się zamieniać w broń może to być inne urządzenie lub ekwipunek. Operator jako broń może się przyczepić do partnera w postaci robota jak i pojazdu. Podobnie jak Headmaster w postaci pojazdu może usiąść za kierownicą lub sterami pojazdu i odciążyć robota pozwalając skupić się mu na innych czynnościach. Jeden Transformer może mieć do 2 Targetmasterów. Przydałoby mi się z 3 graczy lub więcej. Chętnie bym widziała pary operator (gracz1) i transformer (gracz2) i ich perypetie. Klimaty wojenne, nastawienie na akcje i przetrwanie. Systemik storytelling z kilkoma statystykami. W moich wszystkich sesjach istnieje zdobywanie doświadczenia i kupno za niego lepszego sprzętu, broni i tuningu. Szczegółowe wzory kart postaci zapodam, gdy zgłoszą się chętni gracze. Odpisywanie MG raz na tydzień do dwóch lub szybciej. Prosiłabym o nie marudzenie i o nie offtopowanie w temacie rekrutacyjnym. Pozdrawiam i zapraszam do zgłaszania się. Ostatnio edytowane przez Rahaela : 27-12-2009 o 21:11. |
27-12-2009, 21:13 | #2 |
Reputacja: 1 | o.O Co za dziwny RPG. Transformers? Przecież to głupie, idiotyczne, porąbane...Wchodzę w to! |
27-12-2009, 22:49 | #3 |
Reputacja: 1 | Exo Zbroja jest dla ludzi nie mających pojęcia o TFach i chcących poznać ich świat. Targetmaster dla trochę już znających, ale lubiących bardziej akcje niż pogaduchy i przeżywanie. Headmaster dla znających realia TF oraz lubiących popisać, pogadać i lubujących się w opisach wewnętrznych przeżyć. Karta postaci: Człowiek: Imię, Nazwisko, Nick (Nick jest używany na misjach - jednowyrazowy) Profesja: (Headmaster, Targetmaster, Exo) Była Profesja: (pilot, marynarz, piechota, naukowiec, chemik, szpieg, zwiadowca, mechanik, medyk itp.) Wiek: 20 do 50 Płeć: Charakter: Wygląd postaci: Wygląd zbroi: Historia: (narodowość, przyjaciele, wrogowie, ważniejsze wspomnienia) Statystyki postaci w zbroi: 35 punktów do rozdania, od 1 do 5 na jedną cechę. WW (posługiwanie się bronią białą wmontowaną w zbroje) US (posługiwanie się bronią palną wmontowaną w zbroje) K (krzepa, siła, podnoszenie zbroi) Odp (odporność pancerza, jego pula życia) Zr (Manewrowanie zbroją) Int (Pojmowanie wiedzy, analiza informacji) SW (Pokonanie strachu i stawienie czoła większym oraz groźniejszym przeciwnikom) Ogd (Wpływanie na innych przez zachowanie, czyny i sławę) Zyw (Pula życia człowieka) S (Siła uderzeń i podnoszenia człowieka) Wt (Wytrzymałość pancerza na ataki wręcz i strzeleckie) Sz (Szybkośc poruszania się) Mag (Magia, mistycyzm, wiedza tajemna i jej wykorzystywanie) PO (Punkty Osłony - wytrzymałość pola siłowego) PP (Przestrzeń Pakunkowa - determinuje ilość miejsc na magazynki z amunicją, zapasowe części, narzędzia) Tryb Alternatywny: (Exo - pisze w jaki pojazd się zamienia, jak on wygląda, jego możliwości. Target - opisuje broń w jaką się zmienia, miotacz ognia, energetyczna, strzelba, minigun, rakietnica i inne do wyboru. Head - opisuje wygląd głowy i zachowanie się obu jaźni, która jest dominująca, jak się dogadują itp) Partner: (Tu można wpisać informacje odnośnie partnera Transformera dla Targeta i Head, w co najlepiej by się zmieniał, jaki ma być, ich wspólne relacje. Takie tam życzenie do MG Umiejętności: 3 do wyboru, np. takie jak: Charakteryzacja Dowodzenie Hazard Ostatnio edytowane przez Rahaela : 27-12-2009 o 23:02. |
28-12-2009, 08:44 | #4 |
Reputacja: 1 | Sam Johnson (Magma) Exo żołnierz (snajper) 25 Mężczyzna Spokojny, uwielbia wyzwania i adrenalinę, przyjacielski, Polak, były żołnierz. Stacjonował w Iraku oraz walczył z Decepticonami w USA. Za zasługi na polu bitwy przyznano mu Exo oraz Medal Honoru. Statystyki postaci w zbroi WW 2 US 3 K 4 Odp 3 Zr 2 Int 5 SW 3 Ogd 2 Zyw 2 S 1 Wt 2 Sz 2 Mag 1 PO 2 PP1 Zamienia się w odrzutowiec. Może ostrzeliwać rakietami, oraz działami. Partner: Transformers najlepiej śmigłowiec, lub drugi odrzutowiec. Umiejętności: Dowodzenie, strzelanie, naprawa |
28-12-2009, 09:38 | #5 |
Reputacja: 1 | Twoim partnerem w akcjach stał się Blaze Master Należy do podgrupy Micromasters z Powietrznego Patrolu. (w alcie robota jest nie wiele wyższy od człowieka, w alcie pojazdu helikopterem normalnych rozmiarów) Jest cynikiem, który naprawdę nienawidzi Decepticonów. Jego ulubioną strategią jest niski i powolny lot tuż nad wrogiem póki ten nie zorientuje się że jest obserwowany. Lubi wystawiać się na cel jako bezbronny helikopter tylko po to, aby zaraz później odpalić rakiety korodujące (potrafiące zmienić się również w napalm) i obserwować z uśmiechem jak się topią na jego oczach. W postaci robota używa wirnika do przecięcia się przez osłony wroga. Jak zaczniemy przygodę opiszę każdemu z graczy możliwości jego kombinezonu oraz uzbrojenie wynikające z przyznanych punktów. |
28-12-2009, 20:08 | #6 |
Banned Reputacja: 1 | Ja bardzo chętnie w to zagram i dochodzę do wniosku, że jednak cię kocham Mam pytanka, czy gdybym chciał zagrać transformersem to: a) muszę czekać, aż znajdzie się chętny na grę człowiekiem, czy może być zenpecowany? b) muszę wymyślić nowego czy mogę grać jakimś oryginalnym? c) dopuszczasz możliwość by roboty z ludzkimi pilotami łączyły się np z sześciu w jednego wielkiego czy to przekombinowanie? d) opieramy się bardziej na fabule filmów, czy bardziej na fabułę serialu i zakładamy, że w przeszłości miała miejsce bitwa z Unicron'em itd? e) jak wygląda wzór KP dla transformer'sa? Ps: Dla nieznających realiów, poniższy filmiki świetnie przedstawia działanie symbiozy na zasadach Headmasters i Targetmasters. Niestety po godzinnym odcinku pilotażowym czwarty sezon nie był kontynuowany w stanach, podjęli się tego natomiast kochani i uwielbiający roboty japończycy ;D Nic chyba jednak nigdy nie pobije amerykańskich openingów z lat 80tych takich jak ten pierwszy. [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=K9we6WnOgF0[/MEDIA] [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=PIcbtkZvx04[/MEDIA] Ostatnio edytowane przez darlar : 29-12-2009 o 19:07. |
29-12-2009, 18:54 | #7 |
Reputacja: 1 | A) Najlepiej żebyś miał ludzkiego gracza. Zaproś kogoś z kim dobrze ci się gra. B) Można grać oryginalnym o ile to nie kozak i kluczowa postać C) To by musiał być gesalt z samych headmasterów albo targetmasterów, nie ma tylu graczy na niego, a ja nie będę npcowała całej armii D) Przeszłość serialowa włącznie z 4 sezonami E) Jeśli wybierzesz oryginalnego to się dogada resztę, jeśli budujesz nowego od podstaw to znajdź najpierw ludzkiego gracza, Wtedy pomyśle o kartach dla TF. |
29-12-2009, 20:58 | #8 |
Banned Reputacja: 1 | Ok, tak więc czekam na gracza, który chciałby być ze mną w parze. Najlepiej, gdyby postać była Targetmasterem, chociaż Headmaster też przejdzie od biedy, ale jakoś mniej mi pasuje do Transformersa. -------------------------------------- Imię: Grimlock Pseudonim: "King" (Sam tak o sobie mówi) / Boss (Tak mówią na niego Dinoboty) Profesja: Żołnierz - wyspecjalizowany w samobójczym szarżowaniu na wroga i walce wręcz berserker, o potężnych gabarytach. / Lider Dinobotów (Kilkuosobowej podgrupy Autobotów) Wiek: Ciężki do oszacowania, teoretycznie ponad 60 milionów lat. Płeć: Męska Tryb Alternatywny: Tyranosaurus Królewski Statystyki: ???????????????? Charakter: Niezwykle porywczy i nerwowy. Aby go sprowokować często wystarczy tylko jedno słowo. Nie radzi sobie najlepiej podczas słownych sprzeczek, więc stara się zagłuszać argumenty swoich rozmówców krzykiem, bądź dewastacją otoczenia. Pomimo tego, że w teorii nie powinien odbiegać intelektem od przeciętnych autobotów, w praktyce sprawia nieco inne wrażenie. Prawdopodobnie jest to spowodowane długim odosobnieniem. W każdym bądź razie sklecenie całego zdania przychodzi mu często z wielkim trudem, zwłaszcza, gdy ma ono wyrażać jakieś konkretniejsze przemyślenia. Jest bardzo ciekawski i niezwykle uparty, nie cierpi, gdy coś idzie nie po jego myśli. Jego ulubionym zajęciem, poza spędzaniem czasu z innymi Dinobotami jest niszczenie... czegokolwiek. Jego podejście do Decepticonów jest charakterystyczne, traktuje je trochę jako źródło rozrywki, kogoś kogo można sprać i w dodatku dostać za to pochwałę zamiast niekończących się pretensji. Uwielbia słuchać wszelakich opowieści, a jeszcze bardziej przechwalać się, głównie tym, kim to nie pozamiatał podłogi. Gdyby, przyrównać go do istoty organicznej, zachowuje się nieco jak przerośnięte dzięcko, bądź jak domowy zwierzak cierpiący na zdecydowany nadmiar energii. Broń: Poza całym swoim ciałem używa miecza oraz tego co wpadnie mu w ręce, przydziałowo nosi przy sobie karabin laserowy, ale średnio chętnie z niego korzysta. W swojej alternatywnej formie wyposażony jest w lekki laser, oraz miotacz ognia umieszczone w jego paszczy. Historia: Był jednym z pierwszych Autobotów, które trafiły na planete Ziemie. Miało to jednak miejsce na długo przed pojawieniem się na niej ludzi więc pozbawione jakiegokolwiek kontaktu z technologią Autoboty postanowiły zamaskować się pod formą tego co najbardziej przypominało je rozmiarami i było pod ręką... padło na dinozaury. Po milianach lat, które Dinoboty spędziły w uśpieniu natrafiła na nie kolejna ekspedycja. Dowodzone przez Optimusa Prime transformery musiały włożyć wiele wysiłku, aby opanować porywczą naturę Dinobotów, które wkrótce, przystąpiły do ich szeregów jako niezwykle cenni sojusznicy. Grimlock jest wiernym towarzyszem na którego zarówno ludzie, jak i Autoboty zawsze mogli liczyć. Służył zarówno pod rządami Optimusa Prime, Ultra Magnusa jak i Hot Rod'a (Rhodimus'a Prime). Momentami, kiedy dochodziło do spięć w jego głównym procesorze miewał przebłyski niezwykłej inteligencji, zawsze był to jednak stan krótkotrwały. Z racji na swoją postawę nigdy nie pełnił w społeczności Autobotów ważniejszych funkcji, co najwyżej przewodził danej grupie podczas natarcia, i to głównie nie ze względu na fakt, że został do tego wydzielony, lecz przez to, że ochoczo prze na wroga jako pierwszy. Wygląd w normalnej formie: Wygląd w formie alternatywnej: Ostatnio edytowane przez darlar : 29-12-2009 o 21:11. |
03-01-2010, 10:06 | #9 |
Reputacja: 1 | Z braku chętnych i kreatywnych ludzi rekrutacja jest zakończona niepomyślnie, a sesja się nie odbędzie. Proszę moderatora o zamknięcie tematu i przeniesienie do archiwum. |