Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30-12-2009, 13:12   #1
 
Tasselhof's Avatar
 
Reputacja: 1 Tasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputację
( survival storyteling +18) - Aliens Origins



Lampy umieszczone na ścianach po woli zamrugały. Trzeba było chwilę poczekać aż, świetlówki się nagrzeją i rozjaśnią całe pomieszczenie. Gdy to się stało, ciemność przeobraziła się w biel. Cała sala pokryta była białymi płytkami. Pod ścianą wzdłuż stało 26 kabin kriogenicznych. Po woli ich wieka zaczęły się podnosić. Śpiący wewnątrz lodówek ludzie zaczęli po woli się poruszać. Po woli wszyscy zaczęli przebudzać ze snu. Dobrze zbudowany, czarnoskóry mężczyzna wstał jako pierwszy.
- Jasna cholera – szepnął do siebie i przetarł oczy – Jak tu cholernie zimno!
Rozmasował mięśnie ramion. Po woli zaczęli wstawać pozostali pasażerowie. Sen w lodówce był całkiem przyjemny, dopóki nie trzeba było się obudzić.

Po śniadaniu wszyscy zebrali się w sali projekcyjnej. Klęli jak najęci, rozmawiali. W końcu do projektora podszedł blond włosy mężczyzna w średnim wieku. Jednym krzykiem uciszył zgraję. Skrzyżował ręce z tyłu i zaczął mówić.
- Witam was, tutaj kapitan Max Taylor. Od dzisiaj dowodzę tą zasraną jednostką. Przed wylotem nie mieliśmy okazji się spotkać, dlatego robię to teraz. Przejdźmy do sedna jeśli nie ma względem mnie pytań.
Jeden z żołnierzy podniósł rękę. Taylor owiał go chłodnym wzrokiem i po prostu olał.
- Skoro nie ma pytań kontynuujmy.
Szeregowy Pack szepnął cicho do kolegi obok.
- Kutas.

Przez radioodbiornik dało się słyszeć paniczne krzyki ludzi, przeplatane ohydnym skrzeczeniem i przeraźliwymi piskami. Ktoś z krzykiem zaczął strzelać serią z karabinu.
- Wstrzymać ogień! Wstrzymać ogień do cholery!
W drugim końcu korytarza dało się słyszeć kolejne strzały. Taylor z przerażeniem obserwował na monitorach wizje z kamer umieszczonych przy głowach marines. Spojrzał na odczyty poszczególnych z nich. Boże, już pięciu nie żyło! Nagle na jednej z wizji przemknął jakiś cień.



-Kurwaaaa co to jest?! Co to ma być … arghhh !
Generał szybko spojrzał w wyświetlacz krzyczącego żołnierza. Ten padł na ziemię bez ruchu. Odczyt jego akcji serca ustał. Na czole dowódcy pojawił się zimny pot. Krzyknął do mikrofonu.
-Reggis zabierz ich do cholery stamtąd! Zarządzam odwrót!
Reggis jednak strzelał już do pokracznej istoty, która wielkimi susami zbliżała się w jego kierunku. Podłużna głowa, czarne oślizgłe ciało, długi ogon. Dopadła go! Z głośnika dobiegł Taylora krzyk bólu i cierpienia kapitana. Po chwili jego ciało upadło. Na ekranie kamery widział wyraźnie jego nie ruchomą zakrwawioną rękę. Taylor zaczynał panikować! Nie miał pojęcia co robić. Na monitorach widać było jak grupa wyborowych żołnierzy rozdzieliła się na kilka mniejszych. Każda z nich podążała tunelami ku wyjściu. Ciągle goniły ich jęki i piski kreatur.

Okey, witam wszystkich zainteresowanych. To moja pierwsza sesja na tym forum. Postanowiłem aby akcja działa się w znanym nam wszystkim zapewne uniwersum Obcego stworzonego przez Jamesa Cameroona.



Żeby zagrać nie należy jednak być wiernym fanem. Akcja toczy się mniej więcej równolegle do czasu akcji drugiej części filmu. Będzie to storyteling z naciskiem na klimat. Jedynym co go będzie wyróżniać, na pewno jest fakt, że tutaj będzie walka o przetrwanie. Na czym to ma polegać już mówię. Tworzymy grupę Marines, miejsca jak widzieliście wystarcza dla 25 graczy, jednak żeby nie utrudniać zbytnio i sobie i wam zadania przyjmę maximum 10. Resztę żołnierzy po prowadzę ja. Zasada jest prosta, mamy cel misji, fabułę, ale tutaj nie ma zasad fair play. Przyjdzie nam się zmierzyć, z obcym, jednym z najlepszych morderców jakich stworzyło kino. Każde wasze potknięcie czy przeoczenie jakiegoś ważnego faktu może skutkować waszą śmiercią i odpadnięciem z gry.
Na przykład mamy sytuacje, gdy uciekając ktoś na oślep wbiega do jakiegoś pomieszczenia, bez opisania akcji, że się rozgląda itd., może to skutkować tym że siedział tam ksenomorf i rzucił się na żołnierza z zaskoczenia. Wiem że to wygląda mało zachęcająco, ale chyba nie sądzicie, że nie spodziewający się marines wrócą wszyscy bez szwanku. Myślę że jeśli przeżyje 10 % początkowego składu to i tak będzie dobrze. Równie dobrze możemy wszyscy zginąć. To wszystko zależy od tego jak będziecie grać. Reszty dowiecie się w ramach komentarzy.

A teraz co jest wam potrzebne do zgłoszenia. Przede wszystkim opis swojej postaci, jej imię i nazwisko, wszyscy gracze mają stopień szeregowego. Należy też opisać jakim rodzajem broni lubi się posługiwać, czy to jest broń snajperska, ciężka, przeciw pancerna, przeciwpiechotna itp. I oczywiście zdjęcie postaci, najlepiej jak najbardziej realistyczne. Karty wklejamy tutaj jako post.



Wszystko jasne? Gotowi żołnierze?! Idziemy na front !
 

Ostatnio edytowane przez Tasselhof : 30-12-2009 o 13:45.
Tasselhof jest offline  
Stary 30-12-2009, 13:58   #2
Banned
 
Reputacja: 1 darlar nie jest za bardzo znany
Cytat:
zapewne uniwersum Obcego stworzonego przez Jamesa Cameroona.
Oryginał nakręcił Ridley Scott, Cameron nakręcił tylko sequel, więc siłą rzeczy nie wymyślił tego uniwersum a jedynie odgrzał je raz na patelni.

Zagrałbym, ale boję się jednej rzeczy. Kiedyś grałem w sesję Doom'a, więc klimat podobny. Straszliwie się wszystkim znudziła dlatego, że mg zarzucał nas setkami potworów. Po zabiciu kilku kiedy gracze chcieli odsapnąć i pogadać znowu wyskakiwały z szafy następne i następne. I w końcu poza strzelaniną i uciekaniem prawie nic się tam nie działo. Przydałoby się w takiej sesji trochę główkowania, trochę luzu, trochę innych zajęć, a moim zdaniem potwory powinny być spotykane epizodycznie, nawet jeśli gracze mieliby świadomość, że gdzieś się czają. Takie rozwalanie kolejnych fal wrogów nie jest ani straszne, ani emocjonujące bo można do tego po chwili przywyknąć.
Dlatego mam nadzieję, że nie będzie to po prostu rzeźnia.
 

Ostatnio edytowane przez darlar : 30-12-2009 o 14:20.
darlar jest offline  
Stary 30-12-2009, 14:22   #3
 
Roni's Avatar
 
Reputacja: 1 Roni ma wyłączoną reputację
Ja gram w jednej sesji AvP i jest zajefajna Gramy na gg. I mamy misje nie tylko polegające na zabijaniu, ale też naprawianiu, leczeniu, myśleniu.
 
Roni jest offline  
Stary 30-12-2009, 14:48   #4
 
Tasselhof's Avatar
 
Reputacja: 1 Tasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputację
spokojnie spokojnie, i sorka za pomyłkę ze Scottem, nie wiem czemu napisałem Cameroon chyba dlatego że akcja toczy się najbliżej wydarzeń z sequela. Właśnie jak już napisałem tutaj nie chodzi o siekanie i siekanie, ale o klimat! Mamy się wczuć w ten świat. Spokojnie tutaj będzie cel, który potem może zamienić się w coś innego. No i wiecie, gracze też będą umierać, nie tylko bestie, zostanie nas coraz mniej i mniej, przybijające uczucie klęski się nasili.
Nie bój się kolego, już ja się postaram żeby nie było to schematyczne i liniowe, choć na pewno oryginalne też nie będzie, bo ciężko coś takiego zrobić w temacie o którym prawie wszystko wiadomo.
 
Tasselhof jest offline  
Stary 30-12-2009, 15:08   #5
Banned
 
Reputacja: 1 darlar nie jest za bardzo znany
Cytat:
bo ciężko coś takiego zrobić w temacie o którym prawie wszystko wiadomo.
Można dla odmiany pozabijać np Chińczyków Wojsko w sumie służy do zabijania wrogiego wojska, dopiero potem do polowania na kosmitów Dobra, jakiś wzór karty postaci?

Pomyślałem, że jako, że mamy grać marines to przyda się dla słabiej znających realia rozpiska "klas" owych osobników zaczerpnięta z polskiej strony Alien Rpg. Olać umiejętności, to jest logiczne chodzi raczej o specjalizację w piechocie morskiej do wyboru.

Cytat:

Na każdej karcie wpisane są podstawowe umiejętności, które każdy posiada (w mniejszym lub większym stopniu), są to najczęśćiej:
STRZELANIE
PIERWSZA POMOC
WALKA WRĘCZ

Specjalizacje:

Recon (Zwiadowca):
Umiejętności podstawowe: MOTION TRACKER
Umiejętności dodatkowe: ELEKTRONIKA, OBSERWATOR ARTYLERII, ŁADUNKI WYBUCHOWE (rozbrajanie), MASKOWANIE, ŁĄCZNOŚĆ

Smartgun operator (operator karabinu Smartgun):
Umiejętności podstawowe: OBSŁUGA SMARTGUN’A
Umiejętności dodatkowe: MOTION TRACKER

Heavy weapon operator (operator broni ciężkiej: rakietnice itd.):
Umiejętności podstawowe: OBSŁUGA BRONI CIĘŻKIEJ
Umiejętności dodatkowe: ŁADUNKI WYBUCHOWE (zakładanie)

Saper:
Umiejętności podstawowe: ŁADUNKI WYBUCHOWE
Umiejętności dodatkowe: ELEKTRONIKA,

Snajper:
Umiejętności podstawowe: SNAJPERSTWO
Umiejętności dodatkowe: MASKOWANIE

Close combat (klasyczny trep, szkolony do starć bezpośrednich na mniejszym dystansie):
Umiejętności podstawowe: STRZELANIE
Umiejętności dodatkowe: ŁADUNKI WYBUCHOWE (zakładanie), WALKA WRĘCZ

Com-tech (łącznościowiec):
Umiejętności podstawowe: SPRZĘT ŁĄCZNOŚCIOWY
Umiejętności dodatkowe: ELEKTRONIKA, INFORMATKA,

APC-tech (mechanik pojazdów bojowych, przypuszczam, że poza APC czołg też naprawi):
Umiejętności podstawowe: MECHANIKA (APC)
Umiejętności dodatkowe: OBSŁUGA BRONI CIĘŻKIEJ (broń pokładowa - APC), PROWADZENIE (APC)

Kierowca (Jak wyżej):
Umiejętności podstawowe: PROWADZENIE (APC)
Umiejętności dodatkowe: MECHANIKA (APC)

Pilot (Okrętów desantowych, raczej nie są to szeregowcy):
Umiejętności pod: stawowe: PILOTAŻ (dropship)
Umiejętności dodatkowe: OBSŁUGA BRONI CIĘŻKIEJ (broń pokładowa - dropship), MECHANIKA (dropship)

Co-Pilot (Drugi pilot, mechanik pokładowy okrętu desantowego):
Umiejętności podstawowe: OBSŁUGA BRONI CIĘŻKIEJ (broń pokładowa - dropship)
Umiejętności dodatkowe: PILOTAŻ (dropship), MECHANIKA (dropship)

Medyk (Sanitariusz):
Umiejętności podstawowe: PIERWSZA POMOC
Umiejętności dodatkowe: -

Podoficer (Na każdą bandę przypada jakiś podporucznik, ale nas szeregowców raczej to nie dotyczy):
Umiejętności podstawowe: DOWODZENIE, TAKTYKA
Umiejętności dodatkowe: STRZELANIE (pistolet)

Koordynator ognia (Potrafi w głowie przenieść położenie stodoły na współżędne geograficzne):
Umiejętności podstawowe: OBSERWATOR ARTYKERII
Umiejętności dodatkowe: MASKOWANIE, SPRZĘT ŁĄCZNOŚCIOWY
 

Ostatnio edytowane przez darlar : 02-01-2010 o 15:08.
darlar jest offline  
Stary 30-12-2009, 15:18   #6
 
Tasselhof's Avatar
 
Reputacja: 1 Tasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputację
nie ma dokładnie po prostu,

imię i nazwisko
wiek
rodzaj wyszkolenia czy to inżynier, saper spec od broni cięzkiej itp

to w sumie wszystko

wklejamy je tutaj

nie ja chcę zrobić raczej czystą fabularkę, bez zbędnej mechaniki, storyteling to storyteling. Niby można zaznaczyć że postać potrafi udzielić pierwszej pomocy, no ale to wszystko chyba rodzaj wyszkolenia, logiczne że medyk umie leczyć, saper, zakładać i rozbrajać ładunki, snajper jest strzelcem wyborowym, a inżynier zna się na elektronice.
 

Ostatnio edytowane przez Tasselhof : 30-12-2009 o 15:30.
Tasselhof jest offline  
Stary 31-12-2009, 07:45   #7
 
andramil's Avatar
 
Reputacja: 1 andramil ma wspaniałą przyszłośćandramil ma wspaniałą przyszłośćandramil ma wspaniałą przyszłośćandramil ma wspaniałą przyszłośćandramil ma wspaniałą przyszłośćandramil ma wspaniałą przyszłośćandramil ma wspaniałą przyszłośćandramil ma wspaniałą przyszłośćandramil ma wspaniałą przyszłośćandramil ma wspaniałą przyszłośćandramil ma wspaniałą przyszłość
Witam,

Pisze się na sesję, oto karta postaci:

Imię: Shiro
Nazwisko: Saiko
Narodowość: Zamerykanizowany Japończyk (od kilku pokoleń rodzina Saiko mieszka w U.S.A)
Wiek: 29 lat
Specjalizacja:
Close combat (trochę mniej klasyczny):
Umiejętności podstawowe: STRZELANIE (dwa pistolety)
Umiejętności dodatkowe: ŁADUNKI WYBUCHOWE (zakładanie), WALKA WRĘCZ (nóż). STRZELANIE (karabinek)

Ulubiona broń - dwa pistolety maszynowe (oburęczny), choć nie gardzi karabinkiem szturmowym (który tez jest lepszy na dalsze dystanse niż pistolety)



Opis fizyczny: Średniego wzrostu, Azjata, o szczupłej budowie ciała Shiro nie wygląda na imponującego człowieka. Jednak pod ubraniem jakie na sobie nosi, w harmonii grają ze sobą dobrze wyrobione mięśnie zdobyte w latach morderczego treningu. Gładko ogoloną twarz otaczają średniej długości włosy koloru czarnego. Oczy o barwie bordowej przypominają o jego narodowości, tak samo jak żółtawa skóra. W lewym uchu widnieje mu niewielki żelazny kolczyk. Na prawym ramieniu widnieje mu wytatuowany smok zgniatający w swych szponach ludzką czaszkę. Shiro raczej stawia zwinnosć i szybkość nad siłą, lecz tej ostatniej też mu nie brakuje.

A w cywilu wygląda tak:



Opis psychiczny: Shiro jest osobą wesołą i raczej tryska optymizmem. Lubuje się w zabawach i często się śmieje. Zwykle gdy się go widzi słucha muzyki z iPoda. Ci którzy podeszli bliżej dosłyszeć mogli ciężkie dźwięki muzyki black i death metalowej. Jego umysł jest raczej ścisły (w dzieciństwie dobrze mu szlo z matematyki i fizyki) niż humanistyczny (nienawidził historii czy wiedzy o społeczeństwie)

Ekwipunek:
- Dwa pistolety maszynowe
MP5/10 SD kaliber 10mm

- Karabin szturmowy M41-A (bez granatnika, a co)
- Pistolet automatyczny P99
- Pancerz osobisty średni
- Nóż bojowy / Bagnet
- Manierka
- Kompas
- Scyzoryk
- Lornetka
- Noktowizor
- Plecak
- Pasy na dodatkową amonicję i granaty
- Zdjęcie swej dziewczyny
- Paczka papierosów (zatknięta za tasiemkę przy hełmie) i zapalniczka (gdzieś tam w kieszeni)
- Odtwarzacz muzyczny (niewielkich gabarytów ale o wielkiej pamięci)

No to chyba wszystko.
 
__________________
Why so serious, Son?

Ostatnio edytowane przez andramil : 04-01-2010 o 14:56.
andramil jest offline  
Stary 31-12-2009, 11:24   #8
Banned
 
Reputacja: 1 darlar nie jest za bardzo znany
Imię i nazwisko: Desmond Shane Walsh
Pseudonim: Flipper
Stopień: Szeregowy
Narodowość: Amerykanin (Z pochodzenia Europejczyk)
Wiek: 36 (Chociaż wygląda znacznie poważniej)
Specjalizacja: Close combat
Religia: Katolik

Umiejętności podstawowe: STRZELANIE

Umiejętności dodatkowe: ŁADUNKI WYBUCHOWE (zakładanie), WALKA WRĘCZ

Przeszkolenie w słabszym stopniu obejmuje także takie aspekty jak pierwsza pomoc, rzut granatem i wszystko czego potrzebuje wszechstronny żołnierz.

Umiejętności cywilne:
- Pływanie
- Survival (Zawsze się tym interesował i to ostatecznie wpłynęło na decyzję o jego przystąpieniu do wojska)
- Pędzenie bimbru
- Posiada prawojazdy na samochód oraz motor.

Ulubiona broń: karabin szturmowy M41-A.

Ekwipunek:
- Pancerz osobisty średni*
- Pistolet osobisty Vektor, kaliber 9 mm.

- Karabin Szturmowy M41-A z wmontowanym granatnikiem

- Nóż bojowy / Bagnet
- Manierka
- Kompas
- Scyzoryk
- Lornetka
- Noktowizor
- Plecak
- Pasy na dodatkową amonicję i granaty
- Zabytkowa strzelba samopowtarzalna "Winchester Model 1897". Jest jego prywatną własnością.

- Do tego rzeczy takie jak flary, amunicja, granaty, czy inny dodatkowy sprzęt wydawany przed misją w zależności od aktualnych potrzeb.


Opis:
Postawny i wysoki mężczyzna o krótko przyciętych ciemnych włosach, który mógłby budzić lekką grozę swoim wyglądem. Posiada szarawo zielone oczy, i jak widać na załączonym obrazku białą skórę. Jest mężczyzną o mocnym zaroście, chociaż zdyscyplinowanie nie pozwala mu na zbytnie zapuszczenie swojej twarzy. Jego hobby poza samą żołnierką jest pobijanie własnych rekordów na siłowni, i przepijanie żołdu w zatęchłych kantynach. Do służby podchodzi bardzo poważnie, do tej pory nigdy nie kwestionował wydawanych mu rozkazów. Wydaje się być dość sympatycznym osobnikiem.

Historia:
Pochodzi z Bostonu. W przeszłości był zawodowym sportowcem, zdobył trzy brązowe, i jeden srebrny medal na igrzyskach olimpijskich (W zawodach pływackich). Po zakończeniu kariery sportowca przeżywał delikatny kryzys, był obywatelem stosunkowo zamożnym jednak nie mógł się odnaleźć na sportowej emeryturze. Po rozwodzie ze swoją żoną Anną postanowił wstąpić do armii. Posiada dwójkę dzieci, córkę Eileen i syna Brendan’a, opiekuje się nimi matka.



*
Cytat:
Pancerz osobisty

Podczas walki ciało żołnierza chronione jest przez pancerz osobisty. Zapewnia on ochronę tułowia oraz kończyn. W skład pancerza dodatkowo wchodzą buty, ochraniacze na nogi, hełm oraz osłona karku. W pancerzu mieści się komputer bojowy, używany wraz z celownikami broni automatycznej. Na hełmie umiszczony jest system łączności oraz kamera, która transmituje obraz do centrum dowodzenia. Stan zdrowia każdego żołnierza monitorowany jest przez wiele czujników.

Istnieją trzy główne rodzaje pancerzy w wielu ubarwieniach.

1. Pancerz lekki - używany przez zwiadowców. Zapewnia osłonę przed odłamkami oraz pociskami z lekkiej broni.
2. Średni - standardowy. Ogranicza ruchy bardziej niż pancerz lekki, zapewnia jednak większe bezpieczeństwo. Chroni przed odłamkami. Wytrzymuje pojedyncze strzały z amunicji eksplodującej (M41).
3. Pancerze ciężki - Zapewnia najlepszą ochronę na polu walki. Chroni przed strzałąmi z broni ręcznej (pistolety, M41). Wytrzymuje krótką serię z broni energetycznej (smartgun). Stosowany często przez medyków na pou walki. Pozwala na dotarcie do rannego i wyniesienie go po za obaszar rażenia nieprzyjaciela.







---------------------


Cytat:
Narodowość: Zamerykanizowany Japończyk (od kilku pokoleń rodzina Saiko mieszka w U.S.A)
Komentarz odnośnie realiów. W związku z rosnącą potęgą Chin i groźbą ich inwazji na japonię (Wcześniej zdominowali prawie całą azję), oraz w związku z tym, że gospodarka Japonii związała się niemal całkowicie z gospodarką USA, japonia została własną wolą wcielona do Unii Stanów Zjednoczonych Ameryki, i podobnie jak Hawaje stanowi jeden z morskich, wyspiarskich stanów. Japończtcy zachowali władze regionalne jak każdy stan, a także swoją tradycję, z drugiej strony zyskali pewność, że za 20 lat ich dzieci nie będą mówić po chińsku. Przypuszczam, że tak samo jak Teksas (W świecie realnym) zastrzegli sobie prawo wystąpienia z USA w każdym momencie. Pozwolę sobie dorzucić kilka info o świecie. Akcja filmu Aliens (Obcy Decydujące Starcie), rozgrywa się plus, minus kilka lat w roku 2540. Czyli kilkadziesiąt lat po jedynce.

Cytat:
Wiek XXI. Nowe odkrycia, wyprawy na księżyc. Próby kolonizacji bliskiego Układu Słonecznego (pierwsza baza na Księżycu - niedługo później na Księżyc ucieka główna kwatera korporacji Falcon), oraz pierwsze bazy na Marsie. Na Ziemi w tym czasie trwają przemiany. Wojna na bliskim Wschodzie. W Ameryce Południowej wojny domowe. Dwa kraje są na uboczu wszystkich wydarzeń - to Australia i Kanada. Rozpoczynają współpracę. Owocuje ona powstaniem koalicji, do której przystąpiły narody Australii i Oceanii oraz Kanady. Powstaje Konfederacja Kanadyjska. Po wchłonięciu Wielkiej Brytanii przez Zjednoczoną Europę.

Cytat z “Historii Podboju Kosmosu”, t.IV, praca zbiorowa pod redakcją G. Hannemana, wydawnictwo KEVRON, 2548:

“(...)Największa chyba ironią losu, gorzką dla byłego imperium Wielkiej Brytanii, poza potęgą USA oczywiście, stał się fakt połączenia jej byłych ziemskich kolonii w jedną konfederację, dzięki czemu przetrwały, kiedy były hegemon wniknął w struktury Zjednoczonej Europy i zniknął z mapy mocarstw ludzkości. Konfederacja Kanadyjska tymczasem drogą stopniowego bogacenia się w cieniu USA dawno przerosła swoje historyczne założycielskie imperium i tylko sprzeciw dyplomatyczny na arenie międzynarodowej uchronił Brytyjczyków od oglądania własnych historycznych barw na statkach Konfederacji Kanadyskiej, znacznie częściej niż na swoich własnych - dużo mniej licznych.(...)” “(...)W efekcie rozmów doszło do porozumienia. Australia i Kanada zachowały prawo do własnych barw. Wojska obydwu państw mają charakter obronny. Dopiero kolejne układy zaowocowały wzrostem znaczenia wojsk Konfederacji Kanadyjskiej. Żołnierze Australijscy i Kanadyjscy pełnią więc funkcję najemną (tak jak USCMC) w barwach Konfederacji - czerwono zielona flaga australii połączona z czerwonym klombem kanady otoczone 8 gwiazdami.(...) Zwykli żołnierze kanadyjscy, służą w barwach swojego kraju, jedynie w czasie misji międzynarodowych noszą symbole ONZ, oraz w przypadku zmiany jednostki - mogą służyć w formacji kolonialnej Konfederacji Kanadyjskiej. Oddziały te składają się z australijczyków i kanadyjczyków.(...) Po pierwszych porozumieniach gospodarczych, doszło do zawiązania współpracy militarnej. W XXVI wieku możemy mówić więc o jednym państwie australisjko-kanadyjskim.(...)”

Wspólne badania owocują pierwszymi technikami terraformingowymi - pierwszym udanym eksperymentem jest zamiana pustyń australii w tereny na których mogą żyć ludzie. “Ziemskie” badania powodują, iż w momencie rozpoczęcia podboju kosmosu, Kanada i Australia dysponują, jako jedyne, sprawdzonymi (ale nie najszybszymi) technikami, pozwalającymi na terraforming. Na początku XXII wieku rozpoczynają się pierwsze loty po za układowe. Kanada (a przy okazji Australia), trzymająca blisko z USA bierze udział w jednym z pierwszych projektów badania dalekiego kosmosu. Rosja mimo wewnętrznych problemów, bierze udział w projekcie. Europa ma najłatwiej - w tym okresie jest już praktycznie jednym państwem. Ameryka Południowa zostaje zjednoczona przez naukowców. Oni to, nie zważając na problemy polityczne, zawiązują przymierze, którego celem jest wzięcie udziału w największych krokach ludzkości - drodze do gwiazd. Wiele osób się zdziwi, jak to możliwe, ale wyjaśnienie jest proste - w tym okresie wiele decyzji jest podejmowanych pod wpływem niewielkich (w porównaniu z późniejszymi) korporacji. Po pierwszych wyprawach pojawiają się kolejne. Na Marsie przeprowadzana jest pierwsza próba terraformingu z zastosowaniem nowych technologii. Wszystko idzie ok, ale kilkadziesiąt lat później awaria sprzętu powoduje szybką degradację planety. Mars staje się promieniotwórczą skałą. Technologia kosmiczna ulega rozwojowi, kolejne odkrycia, nowe technologie, nowe materiały, nowe źródła energii. W efekcie w kosmosie zaczynają powstawać pierwsze kolonie. Ekspansja jest szybka. Niedługo później dochodzi do pierwszego (pierwszego jak na razie ostatniego) otwartego konfliktu w kosmosie - wybucha wojna rosyjsko francuska. Pierwsze boje stoczone są w kopalniach Francji oraz na statkach rosyjskich. Powstaje coraz więcej baz wojskowych, budowanych w pośpiechu. Na szczęście politycy dochodzą do porozumienia (nacisk świata był zbyt wielki by go zignorować). Zostają uchwalone zasady postępowania w konfliktach pozaziemskich. Wtedy też opracowana została procedura postępowania w przypadku odkrycia potomków dawnych wypraw gwiezdnych (przewidywano, że 1% zaginionych wypraw, może przetrwać w “tymczasowych” bazach). W efekcie przemian na Ziemi pozostało nam tylko kilka krajów:

1. USA
2. Kanada
3. Zjednoczona Ameryka Południowa
4. Zjednoczona Europa
5. Rosja
6. Chiny
7. Australia

Należy zaznaczyć iż z biegiem lat dwie organizacje międzynarodowe zdobywają wpływy. Jedna to ONZ, druga to Międzyukładowa Organizacja Handlowa - trzymająca pieczę nad rozwojem gospodarczym i eksploracją kosmosu. Większość decyzji o znaczeniu międzynarodowym jest uzgadniane z tymi organizacjami. Ze względu na centralne znaczenie Ziemi w handlu kosmicznym, MOH ma najwięcej wpływów. Chiny przez długie lata prowadziły politykę emigracji kosmos. Spowodowało to zajęcie wielu dalekich planet, oraz izolację od reszty układów. Japonia została wchłonięta przez USA. Ktoś może pomyśleć, iż USA znowu się wtrącały. Ale to nieprawda. Nie cała przynajmniej. “Duch” Japonii został wchłonięty przez wielkie korporacje (m.in. Weyland Yutani). Ludzie zaś mieszkają dalej na wyspach japońskich lub w kosmosie. Afryka nadal stanowi zbiorowisko indywidualnych państw, które jednak nie liczą się na arenie międzynarodowej. Na początku problemy z energią, wojny spowodowały wyludnienie środkowej część Afryki. Teraz powstały tam Parki Krajobrazowe. Ludzie mieszkają w olbrzymich miastach na wybrzeżach.

Korporacje kolonizują część planet. Najdalsze (i jedne z pierwszych odkrytych, są poddawane powolnemu terraformingowi). Zostają odkryte kolonie w Światach Zewnętrznych. Kolejne wyprawy osiedlają się w trzech układach. Następują piewsze pertraktacje. CSC zaczyna ochraniać niepodległość tych układów. W tym czasie powstaje coraz więcej kolonii. ONZ określa zasady działań wojskowych w kosmosie. Trzy siły otrzymują prawo do działania w interesach korporacji i innych krajów na zasadach najemnych- są to wojska USA, Kanady i Europy. Mogą zostać wynajęte do obrony terytorium, bazy, statków przed atakami nieformalnych uzbrojonych grup (głównie chodziło o terrorystów). Ponadto pozostałe państwa mają prawo trzymać w kosmosie wojska obronne, których zadaniem jest ochrona wewnętrznych układów i szlaków transportowych. Obce wojska mogą przelatywać przez terytorium należące do innego państwa lub korporacji, tylko pod warunkiem otrzymania zezwolenia. W niektórych przypadkach wojska USA, Kanady i Europy mają prawo przelotu bez uprzedzenia. Jedną z ciekawostek jest to, iż bogactwo USA obróciło się przeciwko państwu - korporacje zyskały duży wpływ na wojsko (to jest powód, dla którego pierwsze informacje o ksenomorfach nie przedostały się do opinii publicznej).

Jednym zpytań, jakie zapewne sobie zadajecie, brzmi: “Dlaczego Rosja i Chiny zgodziły się na takie warunki?”. Odpowiedź jest prosta - nie zgodziły się. Ale po kolei. Australia, będąca częścią Konfederacji, zapewnioną ma obronę oraz zyski z ewentualnych akcji zbrojnych. Współpraca Kanady i Australii owocuje wzrostem gospodarczym i militarnym. Europa nie stanowi dużej siły militarnej, ale dysponuje zapleczem gospodarczym, które pozwoliło na wymuszenie udziału europy w ochronie “cywilizowanego” kosmosu. Ameryka Południowa nie była zainteresowana udziałem wakcjach pokojowych. Pod wieloma warunkami, przedstawiciele Ameryki Południowej zgodzili się na przystąpienie do traktatu. Chiny nie zgodziły się na trkatat. Odcięły się w swoim sektorze. Rosja zaś podzieliła się na korporacje. Część z nich dążyla do całkowitej niezależności - przez co część układów jest odcięta dla wojska i statków Międzynarodowych. Część zaś jest otwarta na propozycje - dzięki czemu wojska Rosji biorą udział we wspólnych manewrach australijsko-amerykańsko-kanadyjsko-europejskich. Po za Chinami, reszta państw ma swoje główne terytoria na Ziemi. Tylko kilka państw ma swoje kosmiczne “stolice”. DO takich należą: WOLF - planeta USA i KANADY, SAGITA - planeta EUROPY, Wszystkie pięć planet należących do korporacji (w tym Rodina - planeta Rosyjskich Korporacji). Jedynie Chiny uznały, iż ambasada pozostaje na Ziemi (i bardzo wielu Chińczyków), Chińczycy traktują Ziemię jako źródło surowców, podczas gdy stolicę przeniesiono do nowej siedziby na Kosmicznym Pekinie (nazwa nieoficjalna, nadana przez reporterów).

W XXVI wieku mamy więc na Ziemi: 7 państw, zbuntowaną Afrykę, wiele korporacji, planety klasy Ziemia. Kilka układów w których latają statki pasażerskie (w pobliżu Ziemi) oraz Układy Centralne, Ameryki Południowej itp. Żadna religia nie zyskała znaczącej przewagi. Podział wpływów pozostał podobny jak w XX wieku. Co się stało z Islamem? Całych państw Islamskich nie ma. Pozostał jako religia na Ziemi (duży procent z 10 miliardów ludzi zamieszkujących Ziemię wyznaje Islam), w kosmosie zaś na niektórych planetach korporacyjnych - głównie w okolicach Układów Ameryki Południowej. W skrócie: Europa dążyła do zjednoczenia, USA i Rosja zawsze miały aspiracje do bycia potęgami. Amerykę Południową złączyły projekty naukowe, które przyniosły zyski (pojedynczo nie było szansy na dalsze zyski i na ochronę swoich interesów - mimo iż brzmi to prosto, proces jednoczenia trwał wiele lat i wiele krwi ludzkiej zostało przelanej podczas “pokojowych” przemian). Chiny zyskawszy technologie lotów układowych zamarzyły sobie zbudowanie Imperium Kosmicznego. A Kanada i Australia, powoli dążyły do bogactwa. Rozwiajał się w dalszym ciągu układ Australisjko-Kanadyjski, który zaowocofał powstaniem Konfederacji Kanadyjskiej. Na Ziemi istniały dwa osobne państwa, działające razem - Australia i Kanada. W kosmosie zaś działały jako jeden organizm. Mówiąc o państwach, mam na myśli głównie korporacje, które popychały ekspansje polityczną i gospodarczą. W chwili obecnej mamy więc kolonie państwowe, w których rządzą korporacje. I kolonie korporacyjne, w których mieszkają pracownicy, będący obywatelami danego kraju. Z tego powodu w niektórych - najdalszych koloniach, dochodzi do buntów i prób uzyskania niepodległości. Ostatnia większa próba - układ CGI 4582 - została zlikwidowana poprzez zajęcie planty i układu przez siły chińskie.
Cytat:
Tradycyjnie w Zjednoczonej Europie panuje rozdział kościoła od państwa. Wszelkie próby nacisku jakichkolwiek organizacji kościelnych na władze są niemile widziane i traktowane jako coś niestosownego. Należy jednak pamiętać, że pomimo setek lat integracji podejście różnych narodów do religii jest różne. O ile Niemcy, Francuzi czy Skandynawowie są w większości ateistami, to na przykład Polacy, Hiszpanie czy Włosi ciągle przywiązują duża wagę do duchowej strony ludzkiego życia. W tym miejscu należy wymienić najpopularniejsze europejskie wyznania:

Kościół Rzymsko-Katolicki (również Grecko-Katolicki) - najstarsza organizacja kościelna w Europie, liczy sobie ponad 2500 tys. lat. Zmiana stylu życia mieszkańców Europy pod koniec XX i na początku XXI wieku wymusiła liczne reformy kościoła. Przede wszystkim zniesiono celibat i podejście do antykoncepcji, głosząc jednocześnie, że przeznaczeniem ludzkości, zgodnym z wolą Boga, jest kolonizacja kosmosu. Kapłaństwo kobiet jest obecnie czymś powszechnym. Kościół zmienił radykalnie podejście do kwestii seksualności, przyznając, że człowiek chcący realizować zamierzenia Boga, nie może podchodzić ze wstydliwością do żadnego wymiaru ludzkiego życia. Kolejną kwestią była demokratyzacja kościoła, między innymi poprzez wprowadzenie wybieralności biskupów przez wiernych. Papież nadal jest wybierany przez konklawe, jednak obecnie przyjęło ono formę zgromadzenia narodowego, obradującego jawnie, zachowując jednak niezwykle wysoką kulturę debaty. Głowa Kościoła wybierana jest bezwzględną większością głosów kardynalskich.

Kalifat Europejski - Islam jest drugą pod względem popularności religią w Europie, po pierwsze za sprawą obywateli pochodzenia arabskiego (Bliski Wschód stanowi de facto europejski protektorat), jak i ze względu na Turcję która w 2016 r. stała się członkiem Unii Europejskiej. Biurokratyczne procedury stosowane w danej Unii i do pewnego stopnia w ZE doprowadziły do powstania pierwszej hierarchicznej, od czasów upadku kalifatu tureckiego, organizacji kościelnej w świecie muzułmańskim. Siedziba Kalifatu mieści się na południu Francji w Marsylii. Doktryna Kalifatu Europejskiego różnie się w stosunku do islamu wyznawanego w Arabii czy Afryce. Ze względu na politykę równouprawnienia kobiety pozycją nie ustępują europejskim muzułmanom płci męskiej. Co więcej na terytorium ZE kobiety mogą pełnić funkcje religijne, gdzie indziej zastrzeżone dla mężczyzn. Sytuacja taka byłaby nie do pomyślenia np. w Arabii.

Religie pogańskie - szczególnie popularne na terenie Wysp Brytyjskich, gdzie kościół anglikański jak i inne kościoły protestanckie utraciły niemal całkowicie swe znaczenie. We Wielkiej Brytanii szczególnie popularny jest kult przyrody, oparty na wielbieniu słońca. Centrum tego kultu jest angielskie Stonehage, a druidowie coraz częściej zajmują miejsca w Izbie Lordów do tej pory zastrzeżone dla biskupów anglikańskich. Religia Słońca jest odpowiedzialna za niezwykła popularność partii Zielonych na Wyspach. Z tendencji tej wyłamuje się tradycyjnie katolicka Irlandia. W Szkocji natomiast odrodził się pochodzący jeszcze z barbarzyńskich czasów kult wilka, podobnie jak w Anglii kapłanami tego kultu są Druidowie. Religia ta podkreśla związki człowieka ze światem przyrody, negując dewastację środowiska naturalnego.

Kościół Prawosławny - jego wpływy są silne na Białorusi, Ukrainie i w Grecji. Szczególnie w tych dwóch państwach do doktryny kościelnej przeniknęły różne słowiańskie obyczaje ludowe, takie jak np. Noc Kupały. Obecnie jest to jak najbardziej chwalona tradycja kładąca nacisk na potrzebę prokreacji i kult witalności. Fakt ten może wydawać się dziwny a nawet przepełniać czytelnika z początku XXI wieku zgrozą, jednak jego spojrzenie byłoby inne, gdyby wiedział, że w połowie XXI wieku ponad połowa Europejczyków przekroczyła 65 rok życia! Sytuacja ta doprowadziła do katastrofy demograficznej, której zwalczanie pochłonęło miliardy euro.

Kościoły Protestanckie - wpływy protestantyzmu radykalnie zmalały, przede wszystkim ze względu na niemal całkowitą laicyzacje narodów tradycyjnie protestanckich ( północne Niemcy, protestancka część Szwajcarii, Skandynawia) Obecnie liczba praktykujących protestantów wszystkich odłamów nie przekracza 10 mln.

Cytat:
Wojska w świecie ALIENS

Na mocy układów międzynarodowych, głównymi siłami, działającymi na obszarze Ziemi oraz Światów Centralnych (a także bliskich układów korporacyjnych) są wojska trzech państw: Ameryki (USCMC - piechota kolonialna), Kanadyjskie Siły Kosmiczne, wojska kolonialne Europy. W większości wypadków do akcji ratunkowych oddelegowywane są oddziały państwa do którego należała kolonia. W przypadku akcji militarnych na planetach nieobjętych układami o współpracy, wysyłane są oddziały specjalne takie jak np. Space Seal (USA) lub Space Wolves (Kanada). Na planetach, na których toczą się wojny (Dioxin, planety światów zewnętrznych, Twilight) dużą rolę odgrywają najemnicy, wojska korporacyjne oraz siły pokojowe.
Cytat:
Podróże międzyukładowe oraz łączność

W świecie Aliens RPG możliwe są podróże z prędkościami większymi niż prędkość śwuiatła. To samo tyczy się łączności. Założenia odnośnie tego są takie:

Łączność
1. im większa odległość między punktami, tym większe opóźnienie w łączności
2. standardowe opóźnienie przy łączności między układowej to 1 doba na 5 lat świetlnych (na 1 jednostkę odległości na mapie)
3. jest możliwa transmisja z mniejszym opóźnieniem, jednak wymaga to takich nakładów energii, że staje się nieopłacalne - wykorzystywana jest tylko w przypadku łączności między dużymi ośrodkami rządowymi, wojskowymi czy korporacyjnymi
4. żaden statek kosmiczny nie jest w stanie nadawać z prędkościami większymi niż nadajniki orbitalne, jednak w niektórych przypadkach (wojsko), mogą odbierać takie transmisje

Podróżowanie, turystyka
1. pomiędzy układami (głównie trasy Ziemia - Światy Centralne, oraz pomiędzy planetami w Światach Centralnych) kursują regularne statki transportowe i pasażerskie
2. dodatkowo istnieje wielu małych przewoźników, któzy umożliwiają podróże, lub transport towarów do dowolnych układów
3. każdy pasażer posiada dokument ID zawierający dane biometryczne, informacje o koncie bankowym, linii kredytowej itp.
4. dodatkowo, podstawowe dane o pasażerach (dane policji, dodatkowe informacje, dane bankowe, informacje o ostatnich miejscach pobytu, opinie) przechowywane są w komputerach statku, zabezpieczone i podpisane kluczami instytucji takich jak policja/wojsko/banki/rządy - co pozwala na jednoznaczną identyfikację podróznych. Dzięki temu policja otrzymuje od razu ewentualne dane dotyczące pasażerów statku. Nie ma potrzeby generowania dodatkowych kosztów na łączność międzyukładową. Informacje te są weryfikowane podczas standardowych sesji łącznościowych - w małych koloniach - raz na kilka tygodni (połączenie z firmą), w przypadku dużych planet - połączenie z Ziemią lub planetami macierzystymi.

Internet
1. Internet w formie jaką znamy z naszego świata istnieje ja planetach klasy Ziemia (oraz na samej Ziemi)
2. Łączność w ramach planety i stacji znajdujących się w tym samym układzie jest prakttycznie natychmiastowa - oczywiście prywatne emaile do pracowników np. stacji górniczych będą trafiać do kolejki i mogą mieć opóźńienie kilku godzin...
3. Wysyłanie zapytań do przeglądarek, emaili itp. do serwerów pozaukładowych jest możliwe, jednak wymaga to dużych funduszy i okres oczekiwania na powrotne dane wynosi powyżek kilku tygodni (ze wzgledu na ograniczenia pasma - wielokrotnie do przesyłania danych,. używa się pamięci masowych, przewożonych statkami - oznacza to kilka-kilkaset terabajtów na jeden lot)
Ps: Rzucam jeszcze listę używanych w naszych czasach broni, niektóre istnieją w naszych czasach inne są prototypami, a jeszcze inne zmyślono. W świecie Aliena ta dziedzina technologii nie poszła zbytnio do przodu (przynajmniej oficjalnie), bo nie było takich potrzeb. Karabinki w stylu M16 to moim zdaniem można znaleźć tylko w muzeum, albo na czarnym rynku. Oczywiście można je mieć, ale nie jako oficjalną broń służbową. Bo to tak jakby w polskiej armi biegano dziś z karabinami z drugiej wojny. M-szesnastkę zastąpił karabin M41-A, będący przekręczeniem kolejności literek w autentycznym modelu karabinu M4-A1, który jest krótszą wersją M-16.

Aliens RPG by Ender & Voytass

I wyposażenie dodatkowe marines.

Aliens RPG by Ender & Voytass
 

Ostatnio edytowane przez darlar : 02-01-2010 o 20:21.
darlar jest offline  
Stary 30-12-2009, 16:22   #9
 
Endless's Avatar
 
Reputacja: 1 Endless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodzeEndless jest na bardzo dobrej drodze
jak znajdę chwilkę czasu to napiszę kartę, a na razie zgłaszam chęć udziału
 
__________________
Come on Angel, come and cry; it's time for you to die....
Endless jest offline  
Stary 30-12-2009, 16:28   #10
Banned
 
Reputacja: 1 darlar nie jest za bardzo znany
Cytat:
nie ja chcę zrobić raczej czystą fabularkę, bez zbędnej mechaniki, storyteling to storyteling. Niby można zaznaczyć że postać potrafi udzielić pierwszej pomocy, no ale to wszystko chyba rodzaj wyszkolenia, logiczne że medyk umie leczyć, saper, zakładać i rozbrajać ładunki, snajper jest strzelcem wyborowym, a inżynier zna się na elektronice.
No wiem, dlatego wkleiłem to tylko od tak, żeby każdy wiedział kim mogą być, bądź kim są jego koledzy z oddziału i jak to wygląda w świecie gry Sam nie wiem jeszcze kim bym grał. Może poczekam, aż pojawią się ze dwie karty i dostosuje się do nich
 
darlar jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:26.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172