Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14-01-2010, 10:35   #1
 
Bielon's Avatar
 
Reputacja: 1 Bielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputację
[DnD - GH - Bissel] I - rekrutacja

Witam wszystkich zainteresowanych! Niezainteresowanych również.



Zgromadzenie Bękarcich Braci, zwanych potocznie Rycerzami Auranami.


„Zgromadzenie mieści się w położonym na skale zameczku, niegdyś zwanym Hamerberg, teraz zaś Bękarcią Skałą. W jego obrębie stoi stara, pamiętająca jeszcze czasy keolandzkiej okupacji halla, w której mieszkają plebejusze, knechci i inni zaufani domownicy, oraz kilka szop mieszczących stajnie i spichrze. Na szczycie skały wznosi się rycerska wieża kamienna, w której mieszkają członkowie Zgromadzenia, rycerze. U stóp skały, gdzie toczy swe wody wzmocniona górskimi strumieniami Otrawa, leży spora wioska, złożona z kilkudziesięciu zagród, gdzie mieszkają chłopi uprawiający ziemie Zgromadzenia a także rzemieślnicy pracujący dla niego. Licząca prawie setkę dusz osada posiada przystań, gdzie cumują dwie barki Zgromadzenia oraz czółna plebejuszy a także rzadkie barki kupców z Gniewu, jest największą osadą będącą własnością Zgromadzenia. Są jeszcze dwie inne. Kręte, osada położona przy przełęczy wiodącej ku Drodze Wież Strażniczych z Thornwardu do Pellak i dalej na Sierpowe Wzgórza. Osada ta liczy zaledwie czterdzieści dusz. Niegdyś miała być oparciem dla stanicy, która miała pilnować szlaku przez przełęcz. Szlak przestał być używany po wojnie a wioska... Trzecia i ostatnia osada Zgromadzenia to zaledwie sioło. Zwana od zawsze Jar, liczy kilkanaście dusz a leży przy porzuconym niegdyś szybie krasnoludzkim. Z jakich przyczyn go porzucono i jak dawno temu trudno dociec. Dość, że mieszkańcy Jaru od czasu do czasu oddają nieco kruszcu, srebra, wydłubanego z ziemi w zawalonej kopalni. Oto i włości Zgromadzenia w pełnej krasie.”

„Siedziba Zgromadzenia zbudowana została wśród pozostałości keolandzkiej strażnicy, na urwistej skale kilkadziesiąt metrów nad taflą płynącej niżej rzeki. Można się doń dostać tylko wchodząc pieszo krętymi schodami, ubezpieczonymi łańcuchem, wiodącymi wzdłuż zbocza skały aż po furtę żelazną w wieży i przechodząc przez hallę, gdzie niegdyś zawsze pełnił straż jeden z knechtów służących Bractwu i kręcili się zajęci swą pracą posługacze i inni plebejusze. Obok halli mieści się niewielki ogród, skrawek ziemi upiększono sadząc drzewa i krzewy, które jednak ciężko sobie radzą w surowym klimacie, oraz zakładając mały ogród ziołowy na potrzeby badań oraz leczenia mieszkańców ( o doprawianiu mięs nie wspomnę). Zbudowana z grubych, bazaltowych ciosów wieża ma przysadzistą sylwetkę i dwa piętra mieszkalne. Szczyt zajęty jest przez obronną platformę, ale nikt z mieszkańców prócz Braci nie ma tam wstępu. Ciężki kamienny portal po kilku stopniach wprowadzi nas do serca tej upadłej już twierdzy…”


Z kart spisu zamków i twierdz Ainoru dokonanego przez Mistrza Evereda z Gniewu roku pańskiego 616.


Obecnie Zgromadzenie zostało wyjęte spod prawa, ale też konfiskata formalna jego włości nie została przeprowadzona faktycznie. Zgromadzenie odprowadza daninę do Gniewu a jego ziemie nie niepokojone przez nikogo powoli rozwijają się gromadząc tych ludzi, dla których pamięć o Stormach cokolwiek znaczy. Mówi się powszechnie o dobrych stosunkach, jakie panują pomiędzy Bękarcimi Braćmi a Zakonem Panienki Joanne, u podstaw których zapewne leży cześć, jaką oba zakony otaczają ród Stormów. Fakt, że ziemie Vortellów w których zamku Zakon ma swą siedzibę, odgradzają Bractwo od reszty ziem Ainoru wyraźnie sprzyja alienacji i zapomnieniu. Bo by do Bękarciej Skały poprzez Wyjącą Knieję od południa się dostać, lub zapomnianymi szlakami przez góry, od wschodu, wydaje się rzeczą niemożliwą…



Poszukuję do 6 osób pragnących wziąć udział w sesji, której akcja będzie się działa w Bissel. Pragnących wcielić się w rolę młodych rycerzy, wywołańców, ludzi którzy stanowią trzon załogi Bękarciej Skały. Tych, którzy zadecydują o jej losie. A Bissel? To taki kraik w Greyhawku, który przez lata mozolnie tworzymy z grupką zainteresowanych Graczy. Obecnie informacje o nim znajdują się na tym Forum w stosownym dziale na tym Forum a najświeższe pod podanym niżej linkiem:


Bissel



Jeśli chodzi o klimat samej sesji, będzie ona przypominała nieco; jak podołamy rzecz jasna wznieść się na ten poziom; książki M.Zambocha, F.Kresa, G.Martina i może A.Sapkowskiego. Szybka raczej narracja, raczej szybkie akcje. Brudny świat postaci, które mają swoje cele i dążą do ich realizacji. Klimat może się zmieniać w trakcie, od hack’n’slasha poprzez śledztwa do dark fantasty. Możliwe elementy komediowe oraz bitewne. Wszystko zależy od Waszego grania i kierunku w jakim sesja się potoczy. Nie toleruję osób opóźniających pisanie, więc jeśli dla kogoś napisanie jednej notki co drugi dzień jest wysiłkiem, niechaj nie traci swojego i naszego czasu i nie naraża kompanów z sesji na utratę współgracza.

A teraz informacje techniczne dotyczące tworzonych postaci:

1. System: Jakiś tam. Generalnie DnD, najbliżej do 3.5. O ile go rozpoznać potrafię. Możliwym było by, za zgodą wszystkich, coś co twórca wszystkiego, „malahaj” nazwał „Bissel d20”. Jest to jednak cały 20 stronicowy zespół zasad, których tu nie wkleję. Mogę jednak podesłać zainteresowanym. Lub za pomocą tutejszej Moderacji, gdzieś tu zawiesić.
2. Dozwolone materiały: wszystkie podręczniki oficjalne, nieoficjalne, dodatki i suplementy. Byle się Wam dobrze grało. Twory specyficzne omawiam na GG. Podobno jestem otwarty.
3. Charakter: Dowolny. Byle odgrywany. Nie wymagam jednak grania chodzącymi ideałami, bo i staram się aby świat był realny, zatem Wasze postacie muszą być ponad wszelką wątpliwość realnymi.
4. Poziom startowy: 1, to początek kampanii
5. Klasy: Dowolne, byle sensownie dobrane do wizji początku fabularnego sesji
6. Rasy: Jak wyżej, przyjmuję rasy z grubsza humanoidalnych kształtów i rozmiarów. Choć zaznaczam, że świat Bissel jest światem ludzi. Inne rasy są raczej wyjątkami.
7. Atrybuty: Los. Wiem, to może być dziwne, bo nie daje wszystkim równych szans, ale takie jest życie. Nie wymagam rzutów na kostkownicy, bo ufam zwykle swoim Graczom. Po prostu „przepaki” jakkolwiek by nie były pięknie stworzone, nie zagrają. I już.
8. Punkty życia: Z pierwszego poziomu max, potem pół kostki lub rzut kosteczką.
9. Kasa i ekwipunek: Jako, że fabularny początek determinuje stan posiadania, tutaj interesuje mnie wyłącznie to, co każda z Waszych Postaci zwykle ma przy sobie. Nie ograniczam też niczym, ale zaznaczam, że potężne przedmioty winny być ze mną omawiane na GG. Dodam również to, że z osadzenia fabularnego sesji wynikać będzie możliwość znacznie głębszego omówienia słowa „Posiadanie”.
10. Historia: Wymagana. Jakieś. Pozwalającej poznać Wasze postacie. Najdłuższą w życiu postać wiedziałem na 5 stron a4. Najkrótsza składała się z … Imienia. Obie u mnie zagrały. Tej najdłuższej nie chciało mi się czytać.
11. Częstotliwość postowania: Gracze pisać będą często. Prawdopodobnie 1 post / 2 lub 3 dni. Przy czym post co 3 dni będzie rzadkością. Takich szukam.
Na postacie (w Wordzie, przesłane na PW) czekam do zebrania się oczekiwanej liczny Graczy. Jako minimum myślę o 5 Graczach. Sesja może zostać rozpoczęta przed zebraniem się minimum. O wyborze postaci, jej zakwalifikowaniu się do sesji, zdecyduje jej dopasowanie do przyszłej fabuły kampanii. Oraz potencjał Gracza wedle mej oceny, niejednokrotnie mylnej.

Uwaga nr 1:
Jako MG poszukuję również drugiego MG do wsparcia z którym wspólnie mógłbym prowadzić tę sesję. Osoby zainteresowane, wytrwałe, piszące proszone są również o kontakt na GG.

Pozdrawiam
B

.
 
Bielon jest offline  
Stary 14-01-2010, 13:12   #2
 
Bronthion's Avatar
 
Reputacja: 1 Bronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodzeBronthion jest na bardzo dobrej drodze
O żesz... Bielon wrócił nie może mnie zabraknąć w tej sesji, zgłaszam się więc oficjalnie Kim to się jeszcze zobaczy.

Pytania: Co z mechaniką? Tworzymy ją pełną? Czyli karta w PcP ? Udana akcja postaci będzie zależna od rzutu ? Ogólnie rzecz biorąc będzie to storytelling korzystający z mechaniki ? Czy jak inaczej ?
 
__________________
"Kiedy nie masz wroga wewnątrz,
Żaden zewnętrzny przeciwnik nie może uczynić Ci krzywdy."

Afrykańskie przysłowie

Ostatnio edytowane przez Bronthion : 14-01-2010 o 13:24.
Bronthion jest offline  
Stary 14-01-2010, 13:39   #3
 
kropstar's Avatar
 
Reputacja: 1 kropstar nie jest za bardzo znany
Cóż, jestem po prawdzie nieobeznany ze światem Greyhawka (acz informacje o Bisselu niezwłocznie przyswoję), a i w sesjach DnD nie mam doświadczenia poza podbudową teoretyczną, ale jeśli Ty, Bielonie, nie poczytujesz tego za przeszkodę, chętnie wezmę udział
 
kropstar jest offline  
Stary 14-01-2010, 13:40   #4
 
Bielon's Avatar
 
Reputacja: 1 Bielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputację
Pytania:


Co z mechaniką? Tworzymy ją pełną?:

Z mechaniki korzystać będziemy do rozwiązywania sytuacji kryzysowych BG/BG, oraz rozstrzygnięcia sytuacji sesyjnych, gdy dochodzić będziemy do elementów ważnych. W pozostałych sytuacjach mechanika może, ale nie musi być stosowana.


Czyli karta w PcP ?


Nie. W formie PW. A sama mechanika możliwie dokładna. Zasięgu w stopach broni liczył nie będę, ale generalnie mechanikę starał się będę z dystansem stosować.

Udana akcja postaci będzie zależna od rzutu ? Ogólnie rzecz biorąc będzie to storytelling korzystający z mechaniki ?

Udana akcja postaci zależna będzie od opisania tego w treści postu, co będzie miało przełożenie na mechanikę postaci. Krótko mówiąc osiłek idiota w szachy nie zagra, choćby pięknie to opisał, ale jeśli wyrzuci d20=20...?

Rzuty co do zasady wykonuję sam, ale jeśli ktoś sobie woli samodzielnie rzucać może rzucać z moim błogosławieństwem.

To tyle.

Pozdrawiam
b
.
 
Bielon jest offline  
Stary 14-01-2010, 13:40   #5
 
Lynx's Avatar
 
Reputacja: 1 Lynx wkrótce będzie znanyLynx wkrótce będzie znanyLynx wkrótce będzie znanyLynx wkrótce będzie znanyLynx wkrótce będzie znanyLynx wkrótce będzie znanyLynx wkrótce będzie znanyLynx wkrótce będzie znanyLynx wkrótce będzie znanyLynx wkrótce będzie znanyLynx wkrótce będzie znany
Może być ciekawie :P Już robię kartę
 
Lynx jest offline  
Stary 14-01-2010, 14:08   #6
 
Bielon's Avatar
 
Reputacja: 1 Bielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputację
Moje GG: 6143936

Wszelkie pytania i tak proszę tutaj pisać, bo da to gwarancję, że się nie powtórzą

P
B
.
 
Bielon jest offline  
Stary 14-01-2010, 17:23   #7
 
hija's Avatar
 
Reputacja: 1 hija jest jak niezastąpione światło przewodniehija jest jak niezastąpione światło przewodniehija jest jak niezastąpione światło przewodniehija jest jak niezastąpione światło przewodniehija jest jak niezastąpione światło przewodniehija jest jak niezastąpione światło przewodniehija jest jak niezastąpione światło przewodniehija jest jak niezastąpione światło przewodniehija jest jak niezastąpione światło przewodniehija jest jak niezastąpione światło przewodniehija jest jak niezastąpione światło przewodnie
Bielon prosił, bym się zaanonsowała jako współ-MG
ogłaszam się zatem i zapraszam tym bardziej!
 
hija jest offline  
Stary 14-01-2010, 21:30   #8
Banned
 
Reputacja: 1 Arango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodze
To co ja tu chciałem... ? A ! To i ja spróbuję

Za błędy w kp z góry przepraszam
 
Arango jest offline  
Stary 14-01-2010, 21:58   #9
 
Bielon's Avatar
 
Reputacja: 1 Bielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputację
Hija przypomniała mi jeszcze o wariancie "TŁA". Wymysł własny. Są osoby, które nie nadążają z pisaniem postów co 2/3 dni. Ale chcą zagrać. Takim służę mozliwością grania z pozycji Tła. Oto kilka słów wyjaśnienia.

Postacie sesyjne Graczy i postacie Tła: W sesji wprowadzam podział na postacie pierwszo i drugo planowe. Postacie pierwszo planowe [postacie Graczy] uczestniczą w głównym wątku sesji na jej początku i będą prowadzone tak, by uczestniczyć w jej głównym nurcie. Ich posty są inspirowane przez MG a skutki ich działań zależą również od niego. Ich również obowiązuje rygor częstotliwości postowania w sposób bezwzględny. Postacie drugoplanowe [postacie Tła] są w rzeczywistości takimi postaciami, którym jako MG powierzam pisanie nieograniczone poza sytuacjami „stykowymi” z meritum sesji. Te postacie jednak wciąż są uczestnikami sesji. Ci gracze mogą pisać co chcą i kiedy chcą nie przejmując się limitem postowania. Wyjątkiem są sytuacje, które wymagają odpowiedzi Gracza w poście. Wobec jej braku w razie konieczności pisał będę sam. To się może nie spodobać. Należy również pamiętać, iż rozdział na postacie pierwszo i drugoplanowe jest płynny i od samych postaci zależy jaką rolę w danej historii odegrają. To novum, mam nadzieję, że się sprawdzi.

Zatem osoby, które chciały by zagrać a czas im na częstotliwość postowania nie pozwoli, niechaj osadzają się jako postacie Tła. Gra się niemal tak samo a nie ma rygoru postowania. Zaznaczam jednak na wstępie, dla samego Tła prowadzić z Hiją nie będziemy . Niechaj więc to będzie pomoc dla nie dysponujących czasem a nie sposób na blondynkę.

p
b
.
 
Bielon jest offline  
Stary 14-01-2010, 22:12   #10
 
Marrrt's Avatar
 
Reputacja: 1 Marrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputacjęMarrrt ma wspaniałą reputację
ekhem...
tak...
to ja do tej blondynki...
 
__________________
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
Benjamin Franklin
Marrrt jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:27.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172