|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
25-01-2010, 20:41 | #1 |
Reputacja: 1 | [Storytelling +18] Zobmiaki Reaktywacja! Historia: Przyszłość... Wspaniała przyszłość... wszyscy patrzyliśmy w nią z ufnością i nadzieją... Na początku wszystko zapowiadało się różowo... Wszech obecny rozwój techniki... Częstsze loty w kosmos... Pierwsza baza na księżycu... Rozwój cybernetyki... pierwsze wszczepy i symbiotyczne połączenie maszyny z organizmem... I w końcu genetyka... Tak... Lecz rzeczywistość - jak to zwykle bywa - daleka była od ideału. Pierwszy był efekt cieplarniany... naukowcy myśleli, że będzie on postępował w sposób przewidywalny i bardziej liniowy... Nie przewidzieli skutków jakie może spowodować coraz szybsze ocieplanie się klimatu. Pogoda zaczęła świrować... Coraz częstsze, wichury, ulewy, gradobicia... powodzie, huragany... A co za tym idzie, coraz większe straty materialne... Tym dotkliwsze podczas kolejnego globalnego kryzysu finansowego... Z czasem robiło się coraz ciekawiej... nieprzewidziane zmiany pola magnetycznego ziemi zrobiły coś z płytami tektonicznymi. Nie wiem co dokładnie się tam stało... Naukowcy też nie byli pewni... Mieli całą masę różnych teorii. Ale co by nie mówić, to ziemia dostała jakiś pieprzonych drgawek! Czasami trzęsienia ziemi występowały dosłownie co kilka minut... Duża większość starych budynków legła w gruzach, całe szczęście te nowsze jakoś się trzymały. Więc jeśli byłeś nieźle ustawiony, to szło to wytrzymać. Potem była regularna apokalipsa... Przynajmniej tak TO wtedy nazywałem. Mianowicie chodzi mi o rekordowo silną burzę słoneczną... W jednej chwili rozesrało nam całą elektrykę! 95% elektrycznych urządzeń na świecie (łącznie z satelitami) poszło w się jebać! No po prostu regularna apokalipsa... Elektrownie w gruzach, brak elektryczności, brak łączności... Wymieniać dalej? Konsekwencji chyba nie muszę tłumaczyć. Zwyczajnie, jak by nigdy nic, zapanował jeden wielki globalny chaos. No cóż... myśleliśmy, że ludzkości i tym razem uda się jakoś podnieść i stanąć na nogi. Otóż jak się zapewne spodziewacie, i tym razem na nadziejach się skończyło... Ludzie mieli naprawdę różne teorie. Jedni mówili, że nastała apokalipsa i to po prostu koniec świata. Drudzy byli przekonani, że był to atak terrorystyczny jakimś nowym wirusem. Następni twierdzili, że stało się to za sprawą pewnych mutacji, które wystąpiły pod wpływem promieniowania, czy zmian klimatycznych. Była też całkiem poważna grupa ludzi twierdząca, że to sprawka zielonych ludzików... to znaczy jakiejś wybitnie nie przyjemnej obcej cywilizacji. Oczywiście były też fajniejsze teorie, na przykład co po niektórzy byli święcie przekonani, że w piekle zabrakło już miejsca i dlatego zmarli powychodzili z grobów... Nie wiem jak było na prawdę... i pewnie nigdy się nie dowiem. Teraz resztki niedobitków, takich jak ja, walczą o przetrwanie w grupach... albo na własną rękę... Tak czy inaczej nie patrzę w przyszłość z nadzieją... Świat już umarł... ________________________________________________ POCZĄTEK: Ah... wspaniałe Las Vegas... nie jest już tak kolorowe jak niegdyś... Wojna... Wojna nigdy się nie zmienia. Pozostawia po sobie tylko śmierć i cierpienie. Nie ma w niej zwycięzców... są tylko przegrani. Przeżyli tylko Ci, którzy mieli dość rozumu w głowie, by się ukryć i przeczekać. Teraz, to oni będą ginąć i dźwigać na swoich barkach ciężar odrodzenia. Świat się zmienił... już nigdy nie będzie taki jakim go pamiętamy. Kilka wyjaśnień: W czasie wojny używano także broni atomowej... i to na dużą skalę. Najpierw przeciw ludziom. Schowaliście się razem z innymi w podziemiach jakiegoś kasyna. Te podziemia były solidniejsze, niż nie jeden przeciw atomowy bunkier. Razem z wami schowało się tam kilku wojskowych. To dezerterzy, którzy mieli dość rozumu w głowie, by nie ginąć w bezsensownej wojnie. Wojnie, w której nie ma zwycięzców. Przez kilka lat nie wiedzieliście co dzieje się na powierzchni. Przez radio przechwyciliście kilka informacji o niezwykłych zjawiskach... dziwnych ludziach i kanibalach. Pułkownik Anderson zna tajne procedury wojskowe na wypadek atomowej „apokalipsy”. Procedury te nakazują nawiązać kontakt z ważniejszymi bunkrami i schronami przeciw atomowymi sił zbrojnych U.S.A.. Mówią także o kilku innych sprawach, ale te jakoś wyleciały mi z głowy. Wojskowi postanowili wysłać do kilku najbliższych schronów małe oddziały i nawiązać kontakt bezpośredni, gdyż w eterze panuje teraz martwa cisza... Anderson: Waszym zadaniem będzie udać się do niegdyś słynnej... Strefy 51. Tak, tak, to tam gdzie rzekomo przetrzymują UFO... ale ja w te bzdury nigdy nie wierzyłem. Dostaniecie ode mnie awaryjne kody dostępu, właśnie na taką sytuację jaka panuje obecnie. Powinniście znaleźć tam pomoc i może odpowiedzi na nasze pytania. Kiedy już tam dotrzecie skontaktujcie się z nami na naszej częstotliwości... to jest 40,43. My będziemy zbierać ocalałych... i rozpoczniemy operację „enklawa”. To chyba tyle... A zaraz, zaraz... zanim wyruszycie, to zawołajcie mi tu na odprawę grupę Henrix’a. Odmaszerować! __________________________________________________ _____ INFORMACJE: Sesja będzie kontynuacją poprzedniej sesji która odbywała się za pomocą gadu-gadu. Będę pisał skrótowo, bo już dokładnie nie pamiętam co tam się działo oto mapa dotychczasowej wyprawy: RPG - Zombie Zone. Po odprawie wyszliście na zewnątrz. W mieście znaleźliście jakiś garaż, w którym były dwa zombiaki (zabiliście je) i kabrioletem w dbrym stanie. Usłyszeliście strzały gdzieś z głębi miasta, lecz zignorowaliście to i pojechaliście przed siebie - na pustynie w stronę Strefy 51. Po drodze zatrzymaliście się przy opuszczonej stacji benzynowej. Na horyzoncie wasz zwiadowca zauważył biegnącą w waszą stronę hordę zombi. Czym prędzej zajęliście się wydobywaniem benzyny ze zbiorników stacji. Zobmiaki zaczęły już pojedynczo do was dobiegać i zaczęła się jatka. Z braku lepszych pomysłów nabraliście jej do pustego kubła na śmieci i uciekliście. Jechaliście cały dzień, aż dojechaliście do ostatniego z większych miast na waszej drodze do Strefy 51 (Indian Springs). Zanim się ściemniło z daleka widzieliście dym unoszący się nad miastem. Postanowiliście przenocować w opuszczonym komisariacie policji - w pomieszczeniu z celami. Zaryglowaliście pancerne drzwi, a swat przyczepił pół swojej kostki C4 do jednego z okien, na wypadek, gdyby potrzeba było utorować sobie dodatkowe wyjście. Noc mijała spokojnie, do czasu, aż wasz komisariat został zaatakowany przez zombiaki. Do jednej z celi przez okno z kratami narzygał Boomer, przez co w celach zaczął gromadzić się paraliżujący gaz (Spider został obrzygany, przez co jest teraz czasowo sparaliżowany). Zdetonowaliście ładunek i utorowaliście sobie drogę do samochodu seriami z karabinów. Zaczął padać deszcz i pomału robiło się już widno. W mieście było lotnisko więc postanowiliście się tam udać (następnie planowaliście zbadać skąd dochodził tajemniczy dym). Na lotnisku zobaczyliście masę zniszczonych samolotów (w hangarze była jedna sprawna awionetka, ale bez systemu uruchamiania).W wierzę kontrolną jest wbity opancerzony bus. W busie było sporo sprzętu który wzięliście. Teraz czekam na wasze karty postaci. Kiedy rozpoczniemy obecną sytuację opiszę dokładnie. A więc ( wiem, że nie zaczyna się od "a więc"): # Potrzeba 5 graczy, z czego dwóch już mam, a na pozostałych mam już kandydatów. # Gracze: SWAT gra Żołnierza Hevy gunnera, Spider gra Inżyniera. Pozostało do obstawienia jeszcze Medyk, Żołnież Zwiadowca-snajper, Żołnierz (jakiś). # Rzecz dzieje się w: niedalekiej przyszłości- np 2020 lub coś koło tego. Klimaty Postapo + zombi z Left 4 Dead + nieco mojej własnej twórczości. # warunki przyjęcia do sesji: jeżeli kandydaci nie będą chcieli, to wybiorę kogoś innego - tego który pierwszy przyśle mi KP # Sposób prowadzenia sesji: Będzie to Storytelling! ale a bardzo dużym uwzględnianiem statystyk bohaterów. Zasady pisania postów podam w komentarzach do sesji. # Karty postaci (te myślniki oznaczają, że trzeba wypunktować): 1)Imię, ksywa: 2)Dane personalne: płeć, wiek 3)Klasa: Żołnierz/ Medyk/ Inżynier 4)Avatar 5)Historia: (NIE pisać wielkich esejów! ) 6)Charakter: - - 7)Atrybuty (3 punkty) - - 8)Umiejętności (Żołnierz 7p. / Medyk 8p. / Inżynier 8p.) - - 9)Perki (1 punkt) - - 10)Ekwipunek Podręczny/używany: - - Wplecaku: - - - Wasze postacie znają się już dość długo więc powinniście zobaczyć swoje Umiejętności, ekwipunek, atrybuty no i klasy oczywiście. EKWIPUNEK POSTACI JEST USTALONY: ***SWAT*** (Żołnierz - havy gunner) BROŃ: -M249 50/50 +dwójnóg -Łom -Bagnet -C4 0.5kg -Claymore 1 -Granat odłamkowy 2 AMUNICJA: -5,56mm 100 MEDYKAMENTY: -StimPack 1 -PainKiller 1 INNE: -Atlas Drogowy -Racja żywnościowa 1 -Manierka 0.5 -Latarka -Taśma -Krótkofalówka -Manierka 0.5 -Flary 1 --Kamizelka Kevlarowa ***SPIDER*** (Inżynier) BROŃ: -Remington 7/7 +Pasek naboi -Obrzyn 2/2 +Pasek naboi +Szybki ładowacz(g12) -Koktail Mołotowa 2 AMUNICJA: -Gauge12 25 MEDYKAMENTY: -StimPack 1 -ASR (zastrzyk) 1 INNE: -MRES Battery 2 -Narzędzia 1 -Maska PG 1 -Flary 3 -Lina 10m -Taśma Klejąca 1 -Racja żywnościowa 1 -Krótkofalówka +bat. 1 -Manierka(1l) 0.5 -Manierka(1l) 0.5 ***XXXXX*** (ZWIADOWCA - snajper) BROŃ: -Glock18 15/15 -Dragunow 10/10 +luneta +tłumik +dwójnóg -Bagnet -Granat obronny 1 AMUNICJA: -9mm 15 -7,62mm 30 MEDYKAMENTY: -Stimpack 1 -Antidotum (zastrzyk) 1 -WD Tabs 4 CHEMIKALIA: -Stymulant 1 -Anty Rad 1 INNE: -Manierka 0.5 -Racja żywnościowa 2 -Krótkofalówka +bat. 1 -Noktowizor -Lornetka -Manierka (il) 0 --Mundur polowy ***XXXXX*** (MEDYK) BROŃ: -M16 30/30 -Magnum44 6/6 -Bagnet AMUNICJA: -5,56mm 13 -.44 Mag 3 MEDYKAMENTY: -Torba Lekarska 10/10 -Apteczka P.P. 5/5 -Apteczka P.P. 5/5 -StimPack 7 -Zestaw pourazowy 1 -ELPW (ampułka) 6 -Tabletka p. bólowa 20 -PainKiller 2 -ASR (zastrzyk) 2 CHEMIKALIA: -Stymulant 3 -Anty Rad 5 -WD Tabs 20 INNE: -Latarka +bat. -Taśma klejąca 1 -Racja żywnościowa 1 -Manierka(1l) 0.5 ***XXXXX*** (ŻOŁNIERZ- Jakiś) BROŃ: -SU-16 10/10 -Beretta 9mm 13/13 -Nóż -Granat obronny 2 -Granat odłamkowy 1 AMUNICJA: -5,56mm 40 -9mm 26 MEDYKAMENTY: -Stimpack 1 -ASR (zastrzyk) 1 INNE: -Lornetka -Krutkofalówka +bat. 1 -Racja żywnościowa 1 -Taśma klejąca 1 -Manierka (1l) 0.5 -Manierka (1l) 0.5 *^*SAMOCHÓD*^* BROŃ: -Dubeltówka (Spider) 0/0 -M28 (Zwiadowca) 0/0 -USP45 (Medyk) 12/12 -Obrzyn (Żołnierz) 0/0 -Uzi (Żołnierz) 0/0 -M240 (Swat) 0/0 -Mina p. piechotna (swat) 2 -Łom (spider) 1 -Nóż 1 -Tasak 1 AMUNICJA: -20mm wybuchowy 4 -20mm nabój 3 -9mm 60 -5.56mm 0 -7.62mm 14 -8mm 23 -.50cal 7 -Gauge12 15 -.45ACP 57 CHEMIKALIA: -Wielkie wiadro z benzyną (ok.120l) 35l INNE: -Kanister 5l 4l -Saperka (spider) 1 _________________________ ATRYBUTY: (3 punkty) WSZELKIE PYTANIA KIEROWAĆ NA GG, bo domyślam się że to co poniżej napisałem może być niejasne. *Siła - Siła, udźwig, używanie bronie, walka w ręcz. *Wytrzymałość - Męczenie się, odporność na ból, odporność na obrażenia, gazy itp. *Zwinność - Skakanie, bieganie, gibkość itp. *Szybkość - Szybkość, refleks. *Zręczność - Chodzi o dłonie, zdolności manualne np. np otwiranie zamków lub jakieś precyzyjne dzdziałana. *Percepcja - Wzrok, słuch, węch, dotyk, a nawet tajemniczy "szusty zmysł". *Intelekt - Umiejętności techniczne. Jeżeli bardzo słabo to gracie tępaka, jeżeli przeciętnie, to wasza postać nie powinna mieć zdolności przywudczyć i wpadać na genialne rozwiązania. Początkowo wszystko macie na "przeciętnie", ale możecie modyfikować tak jak widać to poniżej. Macie do rozdania 3 punkty. Możecie osłabić jakieś umiejętności i dzięki temu uzyskać dodatkowe punkty. Początkowo wszystko macie na "przeciętnie", ale możecie modyfikować tak jak widać to poniżej. Macie do rozdania 3 punkty. Możecie osłabić jakieś atrybuty i dzięki temu uzyskać dodatkowe punkty. Czyli np. mamy atrybut siła. Możemy zrobić następujące czynności (tak samo jest w przypadku umiejętności): a) osłabić atrybut --> Siła zajebiście słabo (dostajecie wtedy dodatkowy punkt na inne atrybuty) wasza postać jest bardzo słaba i nawet nie ma co marzyć o strzelaniu z CKM'ów. b) zostawić na przeciętnie --> Siła przeciętnie c) rozwinąć atrybut --> Siła dobrze ( kosztuje to 1 punkt) wtedy wasza postać jest silna może sporo dźwigać i bez problemu używać CKM'ów. d) bardzo rozwinąć atrybut --> Siła zajebiście (kosztuje 3 punkty) wtedy wasza postać jest zajebiście silna i może walić z CKW'u jedną ręką (oczywiście nie jest to zbyt celne). -1p zajebiście słabo (maksymalnie można osłabić 3 atrybuty na raz) 0p przeciętnie 1p dobrze 3p zajebiście dobrze Można przyznać 1 albo 3 punkty! nie można dać 2! ________________________________________ UMIEJĘTNOŚCI: (Żołnierz 7p. / Medyk 8p. / Inżynier 8p.) *Pistolety (Zr) - Obsługa, znajomość i strzelanie. *Pistolety maszynowe (Zr) - Obsługa, znajomość i strzelanie. *Shotgun'y (Si/Wt) - Obsługa, znajomość i strzelanie. *Karabiny (Zr,Pe) - Obsługa, znajomość i strzelanie. *Broń snajperska (Pe) - Obsługa, znajomość i strzelanie. *Broń ciężka (Si) - Obsługa, znajomość i strzelanie. *Walka bronią (Zw,Si) - Ciosy, uniki, kombinacje, znajomość i "obsługa" *Rzucanie (Zr,Si) - celność rzucania, a także łapania. *Sprint (Zw,Wt) - szybkość rozpędzania się, szybkość sprintu i jego "stabilność". *Skradanie się (Zw,Pe) - Umiejętność cichego skradania się i dobrego ukrywania (kamuflaż). *Um. Pilotażu (Zw,Pe) - Prowadzenie samochodów, samolotów, łodzi i taczek *Elektronika (Int) - Umiejętności z zakresu elektryki i elektroniki. *Mechanika (Int) - Umiejętności z zakresu mechaniki( maszyny, mechanizmy). *Chemia (Int) - Umiejętności z zakresu chemii, materiały wybuchowe, leki, kwasy, gazy itp.. *Komputery (Int) - obsługa i znajomość komputerów, łamanie zabezpieczeń. Saper (Int) - umiejętność podkładania i rozbrajania bomb. *Medyk: (Int) - tak jak poniżej: 1. Pierwsza Pomoc (1p) 2. Leczenie ran Ciężkich (2p) 3. Leczenie ran Krytycznych (3p) *Inne umiejętności ??? możecie również zaproponować własne umiejętności Początkowo wszystko macie na "przeciętnie", ale możecie modyfikować tak jak widać to poniżej. Macie do rozdania 7 lub 8 punktów (zależnie od profesji). Możecie osłabić jakieś umiejętności i dzięki temu uzyskać dodatkowe punkty. Czyli np. mamy umiejętność komputery. Możemy zrobić następujące czynności (tak samo jest w przypadku atrybutów): a) osłabić umiejętność --> komputery zajebiście słabo (dostajecie wtedy dodatkowy punkt na inne umiejętności) wasza postać nawet nie wie jak włączać komputer b) zostawić na przeciętnie --> komputery przeciętnie c) rozwinąć umiejętność --> komputery dobrze ( kosztuje to 1 punkt) wtedy wasza postać zna się dobrze na komputerach d) bardzo rozwinąć umiejętność --> komputery zajebiście (kosztuje 3 punkty) wtedy wasza postać jest jak hacker. -1p zajebiście słabo (maksymalnie można osłabić 3 um. na raz) 0p przeciętnie 1p dobrze 3p zajebiście dobrze Można przyznać 1 albo 3 punkty! nie można dać 2! __________________ PERKI: (1 punkt) Jeżeli znajdziecie poniżej jakieś niejasności, to zgłaszać!(Dopracuję) Tak samo jeżeli macie wątpliwości co do umiejętności czy atrybutów. Pisać na forum lub na gg *Rzeźnickie zapędy - Dobry wa walce bronią białą. (premie do trafień i uników podczas walki w zwarciu) (wymaga zajebista Walka bronią) *Szybki Bill - Potrafisz bardzo szybko biegać i rozpędzać się.(wymaga zajebista szybkość) *Szybkie przeładowanie - Przeładowujesz bronie dużo szybciej.(wymaga zajebista szybkość) *Prawie jak Lucky Luke - Wyciągnięcie pistoletu lub pistoletu maszynowego trwa ułamek sekundy. (wymaga zajebista szybkość) *Pomocnik - Jeśli pomagasz komuś w jakiejś złożonej czynności, to jej wykonanie trwa dużo krócej. *Medyk polowy - Opatrujesz i leczysz szybciej, ponad to ostrzał i chaos nie robi na tobie wrażenia. Potrafisz leczyć leczyć rany nawet jeżeli brakuje Ci kilku medykamentów (nie znaczy, że możesz leczyć gołymi rękami). (wymaga medyk poziom 3) *Doświadczony strzelec - Gdy poświęcisz turę na strzał mierzony, możesz pominąć utrudnienia spowodowane czynnikami pogodowymi, lub poruszania się celu. (wymaga zajebiste um. Broni snajperskiej) *Head Shoter - Większa szansa na trafienie kogoś w głowę! (wymaga zajebiste um. strzeleckie z jakiegoś rodzaju broni) *Twardziel - Utrudnienia spowodowane bólem są dużo mniejsze. (wymaga zajebista wytrzymałość) *Silne plecy - Możesz unieść na prawdę dużo! (wymaga zajebista siła/wytrzymałość) *Akrobata - Jesteś bardzo gibki, masz premię do uników, upadków z wysokości i robienia akrobacji. (wym. zajebista zwinność) *Oparcie - Strzelając serią, lub długą serią z broni ciężkiej kara do celności jest dużo mniejsza. (wymaga zajebista siła/wytrzymałość) *Szósty zmysł - Dostajesz czasem od mg dodatkowe informacje, a ponad to masz premię do wykrywania pułapek. (wymaga zajebista percepcja) *Prawie jak MacGyver - Potrafisz obejść się bez kilku brakujących narzędzi. MG czasem podpowiada co trzeba zrobić lub jak coś można wykorzystać. (wymaga Zajebiste um. techniczne x2 ) *Barbarzyńca - Podnosi siłę i wytrzymałość na +3, podnosi walkę bronią na +3. Obniża intelekt na -1, obniża na -1 następujące umiejętności:Um. Pilotażu, Elektronika, Mechanika, Chemia, Komputery, Saper, Medyk. Różnicę z obniżonych umiejętności i atrybutów morzesz dodać odpowiednio do innych umiejętości i atrybutów. (wymaga zajebista siła lub wytrzymałość) *Spaliniarz - Potrafisz uruchomić niemal każdy pojazd spalinowy ( o ile jest to możliwe). Naprawa silnika to dla Ciebie chleb powszedni, chociaż może czasem zająć dużo czasu. Siedząc za kułkiem potrafisz robić naprawdę niezwykłe manewry, a ponad to masz mniejsze utrudnienia do strzelania z pojazdów. (wymaga zajebiste um. pilotarzu i conajmniej dobre um. mechaniki) Ostatnio edytowane przez BrodaPL : 31-01-2010 o 15:35. |
25-01-2010, 21:07 | #2 |
Reputacja: 1 | Oj grało, grało się. Pamiętam to. Ciekawe jak to wypali na forum.
__________________ Po prostu być, iść tam gdzie masz iść. Po prostu być, urzeczywistniać sny. Po prostu być, żyć tak jak chcesz żyć. Po prostu być, po prostu być. |
25-01-2010, 22:52 | #3 |
Reputacja: 1 | Oj tak, i to dobrze się grało. Gra straci płynność, ale za to będziemy mogli uczestniczyć w niej każdego dnia. Ciekawe co MP wymyślił na pierwsze tury rozgrywki... |
26-01-2010, 00:54 | #4 |
Reputacja: 1 | Trochę nie ma sensu pisać całej karty postaci, jeżeli już są kandydaci na pozostałe miejsca, z którymi i tak się nie da rywalizować, nie? I nie ma sensu pisać karty, jeżeli się nie wie, którą postacią się będzie grało, bo uniwersalnej i tak nie napiszę. Jeśli się zwolni jakaś postać to rezerwuję to miejsce. Najchętniej snajper, później medyk, żołnierz i na końcu samochód. Daj znać, jak będziesz coś o nich wiedział.
__________________ Within the spreading darkness we exchanged vows of revolution. Because I must not allow anyone to stand in my way. -DN Dyżurny Purysta Językowy |
26-01-2010, 01:58 | #5 | |
Reputacja: 1 | Jest tylko heavy i inżynier. Jak chcesz grać snajperem, to jak najszybciej wyślij kartę Brodzie i na pewno będziesz tym snajperem. Cytat:
Hehe...
__________________ Po prostu być, iść tam gdzie masz iść. Po prostu być, urzeczywistniać sny. Po prostu być, żyć tak jak chcesz żyć. Po prostu być, po prostu być. | |
26-01-2010, 07:41 | #6 |
Reputacja: 1 | @UP No to nieźle musiało być. Ale jak już mnie Broda zaprosił to się na medyka zgłaszam :P |
26-01-2010, 13:26 | #7 |
Reputacja: 1 | Zajęte jest już miejsce Havy Gunnera(SWAT) i inżyniera(Spider obecnie Spiderus) Jeśli chodzi o miejsce medyka, to czekam na odpowiedź Adix'a(on był wcześniej medykiem, więc ma pierwszeństwo na to stanowisko ) Co do miejsca zwiadowcy, to planowałem to dla kumpla, ale on zrezygnował. Czekam jeszcze w tej sprawie na odpowiedź Nero. Jeśli się nie odezwie to miejsce jest wolne. Co do miejsca Żołnierza "jakiegoś tam"(wcześniej robił ona za kierowcę) to miejsce również jest wolne. EDIT: PS. Samochód to zwyczajny samochód. Nie jest on postacią. [b]KOLEJKA WYGLĄDA NASTĘPUJĄCO: ... (kolejka się popsuła i nie funkcjonuje) Ostatnio edytowane przez BrodaPL : 31-01-2010 o 15:24. |
26-01-2010, 13:36 | #8 |
Reputacja: 1 | Do kiedy trwa rekrutacja? Przyznaje że narazie zajmuje mnie sesja zimowa, a mam od dłuższego czasu chęć na sesję z zombiakami |
26-01-2010, 22:40 | #9 | |
Reputacja: 1 | Wysłałem kartę, niech stracę. Wstępnie na zwiadowcę, jakbym miał być tym drugim, to trochę zmian będzie. Jeden wybuch na sesję? Chcecie konkurować z Modą na Sukces? Cytat:
Planujesz ew. powiększenie drużyny w późniejszym czasie?
__________________ Within the spreading darkness we exchanged vows of revolution. Because I must not allow anyone to stand in my way. -DN Dyżurny Purysta Językowy | |
31-01-2010, 15:23 | #10 |
Reputacja: 1 | Dobra, wszystko już mam prawie gotowe. Czekam jeszcze tylko na odpowiedź dwóch ludziów i możemy zaczynać :-] Radagas'cie może później uda mi się gdzieś Cię wcisnąć, na razie jest pełen squad. Potworze, rekrutacja trwa dotąd, aż otrzymam wszystkie potrzebne mi karty postaci Jeśli macie jakieś pytania odnośnie mojego "pseudo systemu", świata, ekwipunku, perków czy umiejętności, to pytać! PS. Są pewne modyfikacje w perkach, dodałem też nowe. Ostatnio edytowane przez BrodaPL : 31-01-2010 o 15:35. |
| |