lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Storytelling] Twórczość Maxa Brooksa (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/8645-storytelling-tworczosc-maxa-brooksa.html)

SWAT 28-02-2010 20:57

[Storytelling] Twórczość Maxa Brooksa
 
Szukam ludzi chętnych na storytelling w klimatach twórczości Maxa Brooksa.

Moja założenia są takie:
Gracze wcielą się w grupę szabrowników z przedmieścia Warszawy. Będziecie tam mieli niewielki dom, otoczony murem, który będzie wam służył za bazę wypadową i składowisko łupów. Ja sam wezmę też udział w sesji prowadząc kogoś w rodzaju przywódcy tej grupy. Potrzebuje z przynajmniej 4 osoby. Jeśli zgłoszeń będzie dużo, zastanowię się czy dam radę poprowadzić większą ilość graczy, z powodu że jestem początkującym MG.
Dom w którym się znajdują nasze postaci na starcie, opisze w pierwszym poście sesji właściwej.

Sama epidemia zaczęła się w 2010. Mamy w grze rok 2015 i prawie całe społeczeństwo poszło w drzazgi. Można spotkać pojedyncze wioski, grupy szabrowników, bandytów czy chociażby wojskowych którzy starają się po prostu przeżyć. Pierwsze chwile wyglądały jak te z książki "Wojna Zombie", ale tu ludzkości nie udało się obronić.

Karta postaci:
- Imię i nazwisko: Jest to Polska, więc preferuję Polaków, ale obcokrajowcy władający Polskim językiem też będą mile widziane.
- Historia, opis postaci, charakter: To z niej ułożę cechy i atrybuty waszej postaci, więc dobrze by było żeby była bogata. Dużo o waszym przeszłym zawodzie czy zajęciu z dzieciństwa. Chciałbym żeby byli to zwykli, szarzy ludzie. Uwzględnijcie jak trafiliście do niewielkiego domu z przedmieścia Warszawy. Tam spotkaliście moją postać, Rafała Króla.
- Zdjęcie: Wiadomo o co biega. Nie za duże zdjęcie, które będzie w sesji robiło za wasz avatar.
- Ekwipunek: Najlepiej żeby był w miarę bogaty, ale nie przesadzony. Są to polskie realia i karabinom typu M16 mówię stanowcze nie. Zombi zabija tylko strzał w głowę, więc o wiele większy pożytek będziecie mieli z np. sztucerów bardzo popularnych wśród polskich myśliwych czy chociażby dubeltówek. Broń policyjna, wojskowa.
- Informacje, o jakich mogę wiedzieć wasi przyjaciele: Tu powinno być krótko i treściwie. To będzie widoczne dla wszystkich grających ludzi. Wasze postaci znają się już 5 miesięcy, więc wiadomo. Musieliście rozmawiać. W czasie sesji będzie można się do tego odwoływać i mam nadzieję, trochę podsyci sesję. Ponadto nie trzeba pisać wszystkiego z historii, wiadomo. Nie o wszystkich rzeczach się opowiada. Ponadto można skłamać. Były kryminalista na pewno nie przyzna się do tego przed 5 uzbrojonymi mężczyznami.

No, to by było na tyle. Mam nadzieję że szybko dostanę 4 postaci i szybko ruszymy z sesją.
Mój e-mail: swat.kozak@gmail.com
Gadu-gadu: 6068534

Jakieś pytania? Pisać.

P.S. Dobrze żeby gracze mieli styczność z książką "Zombie Survival". Właściwie to sesja będzie bardzo bazowała na tym tytule.

Roni 28-02-2010 20:59

Wiesz, że możesz na mnie liczyć :]

Seldstin Do'rae 28-02-2010 22:52

No, też się piszę. ^_^

chudy 28-02-2010 23:46

Jo to mnie tyż tam doliczcie.

Armiel 01-03-2010 12:26

I mnie :-) Właśnie jestem świeżo po lekturze i survivala i Wojny Z :-)

SWAT 01-03-2010 19:41

Obrzeża Warszawy. Niegdyś tak piękne i tętniące życiem, teraz ciche i martwe. Nie słychać dokazujących dzieci, śpiewających ptaków, szczekających psów. Cisza. Raz kiedyś daje się usłyszeć jakieś szurnięcia, spowodowane wiatrem. Ale czy na pewno tylko nim?

Za rzędem jednorodzinnych domów, wyraźnie widać otoczony starym murem budynek. Zapewne przed epidemią, rezydencja kogoś wyżej ustawionego na szczeblach kariery od zwykłego zjadacza chleba. Do domu prowadzi kuta w żelazie brama i brukowy podjazd.



1. Garaż
2. Wejście
3. Łazienka
4. Salon, jadalnia
5. Spiżarnia
6. Kuchnia
7. Kotłownia, pomieszczenie z piecem oraz węglem
8. Łazienka 2
9. Pokój 1 (utrzymany w stylu młodzieżowym, widocznie chłopaka w wieku 20 lat)
10. Pokój 2 (z małżeńskim łóżkiem)
11. Pokój 3 (pokój jakiejś dziewczyny)
12. Pokój 4 (pokój dwojga małych dzieci)
13. Balkon
14. Korytarz
15. Ciemny mazaj to schody.

Dom ma zabite deskami okna. Główne drzwi, to grube, metalowe wrota idealnie osadzone na zawiasach, przy czym nie stanowią problemów przy zamykaniu i otwieraniu. Posiadają wizjer. Drzwi garażowe to chude, blaszane drzwi spotykane w wielu polskich garażach. Dom posiada jeszcze mały strych, które jest jedną powierzchnią i jest na tyle mały, że można w nim jedynie kucać. Na strychu znajdują się stare ubrania i skrzynki.

W garażu znajduje się niesprawny Polonez oraz motocykl WSK, również niesprawna. Do tego znajduję się w nim sporo narzędzi i innego rodzaju, różnego stuffu. Garaż jest pokojem Rafała, gdzie ma swój kont czyli niewielką szafkę z paroma ubraniami i polowe łóżko. Od czasu do czasu, stara się uruchomić samochód. Jak na razie bez powodzenia.
W kotłowni znajduje się piec centralnego ogrzewania. Z powodu braku wody, niesprawny. To samo tyczy się pozostałych kranów w domu. W chwili rozpoczęcia gry znajdujecie się w pokoju nr. 4.
W spiżarni znajdują się wasze zapasy, które aktualnie wyglądają tak:
14 puszek z zupami,
5 konserw mięsnych,
2 opakowania mleka w proszku,
10 litrów wody w butelkach po pięć litrów,
opakowanie kawy oraz herbaty,
1 kg cukru,

Jak widać nie są zbyt bogate i dla sześciu mężczyzn w sile wieku, nie długo nie wystarczą. Dlatego postanawiacie opuścić jak na razie bezpieczny kont i ruszyć w głąb stolicy, w poszukiwaniu pożywienia.

Pamiętajcie że Rafał był w tym domu grubo przed wami.
Proponuję ponadto wykorzystać do sesji Dokumenty Gogle.
Max Brooks - Google Docs
Zaklepujcie sobie kolory, żeby było wiadomo kto i kiedy się wypowiada.
No to chyba na razie wszystko.

Gadu-gadu: 6068534
E-mail: swat.kozak@gmail.com

W razie pytań pisać.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:36.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172