Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22-03-2010, 14:35   #1
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
Exclamation [Autorski] Dead Fable




Przedmowa

Witam wszystkich.
Mimo iż sesja może wydawać się mieć mniej lub więcej elementów zapożyczonych z jakiegokolwiek uniwersum, staram się nie tworzyć sesji w pełni poświęconych jednemu tematowi. Uznaje także filozofię MG, jako osoby w pełni przygotowanej, na wszelkie zaistniałe sytuacje. Stąd każda moja sesja wymaga ode mnie sporego wkładu twórczego. Jeśli powstała rekrutacja, oznacza to iż jestem w pełni dysponowana przez najbliższe dwa do trzech miesięcy, i planuje coś wielkiego.
Nie krępować się; zarzucać mnie wiadomościami w dzień i w nocy. Udzielać się w rekrutacji. Nie poddawać się. Dla mnie nie ma słowa "nie", więc wrzucać swoje pomysły tak często jak się da. Jeśli Gracznie nie mają pomysłów, to sesja nie ma sensu. Stosunek pomiędzy Graczami a MG nie powinien być pasożytniczy; taki w którym to MG uznaje się za wszechwiedzącego, nie oczekując od graczy kompletnie żadnej wolności słowa prócz pracy na rzecz dostosowania się do jego wymagań, albo gracze którzy nękają Mistrza Gry, stawiają go w sytuacji w której wszystko musi wykonywać za nich. Spójrzmy sobie w twarz i uznajmy za równych. Ja doprowadzę was gdzie chcecie, a wy pozwolicie mi prowadzić. Jeśli komuś nie odpowiada symbioza, proszę aby odpuścił sobie dalszą lekturę.

Ilość miejsc:
Min 3 - Max ?

Czas rekrutacji:
Dokładnie 30 dni od czasu publikacji posta

Długość gry:
Od długiej - Do nieskończonej

Czas odpisu:
Do ustalenia...

O sesji:
Martwa Baśń - będzie zamieszczona w świecie, Dark Fantasy, Socjal Science Fiction, Post-Apocalyptic Fiction, Dystopia oraz Splatterpunk. Postaram się przedstawić świat niepożądanego jutra, rodem z najgorszych koszmarów sennych. W taki sposób by nauka i technika nie koniecznie stanowiła zaletę rozwoju rasy ludzkiej, a jej przekleństwo. Świat w którym to ludzie cofnęli się do średniowiecza, zostając w tyle za techniką. Odrodzenie Baroku. Świat w którym więcej jest pytań niż odpowiedzi na nie.
Po wyjaśnienia co do powyższych terminów możecie spokojnie sięgnąć do Angielsko/Polskiej Wikipedii.

Co zdecydowanie znajdzie się w sesji i po jakie pomysły możecie spokojnie sięgać;
Mutanty, Humunkulusy, Antropomorfizacja (Furry), Personifikacja, Elementaryzm, Psionika, Technomancja, Podstawy Surviwalu.

Miejsce akcji:
Stara Europa, obecnie nieopodal granicy Brytyjsko-Francuskiej.

Czas akcji:
Pierwszy, Listopada roku Siódmego, od wielkiego "Boom"

Prolog


Budzisz się, czujesz ciężar na piersi. Twoja ręka samoczynnie ociera twoją klatkę. Niczego nie znajduje. Musi być coś w powietrzu, może przyśniło ci się coś złego, w każdym razie nie leży ci się miło. Przekręcasz się na bok, nie masz nic na sobie, nie ciągniesz za sobą żadnego materiału.
*ping*
Mimo to twoje ciało reaguje na ruch, zmianę punktu zawieszenia, przyciąganie i kłucie, to natrętne kłucie. Czy leżysz na igłach? To muszą być igły. Siano? Trawa?
*ping*
Światłocienie atakują twoje ciężko zmrużone oczy. Migotanie pobudza jej coraz bardziej, wybudzasz się mimowolnie.
*ping*
Guziec- Ludz..ludz... ludzie!
Pantera- M/Nienawiść!
Szczury- Zzabić, Zzabić!
Wrona- WIDZIAłam JEDNEgo!
Wąż- Trssszeba ich wssszystkich zabićsss!
Szczury- Zzabić, Zzabić ludzzi!
*ping*
Budzisz się, leżysz na kłujących cię w ciało kościach. Dookoła ciemność a w niej masa przebklaskujących dzikich oczu. Wygiętych kształtów, kończyn głów, zlanych w mroku w jedno ciało, jeden motłoch.
Lew- CzłowiEk! To człowiEeEek!
Moskity- Zaza..zaZa.. Zabić Go!
Koza- Beeeeez Litościiiii!
Cofasz się jednak nie masz gdzie, kształty tworzą krąg dookoła ciebie. Nagle pokazuje się ręka, ludzka? Nie, to ręka małpy.
Małpa- uq, to nie człowiek/q.
Baran- Nieee?
Pantera- Umr.. To nie jest człowiek?
Małpa- Nie, jeszcze o tym nie wie, ale jest jednym z nas.
Szczury- To jeden z naszz, to jeden z naszz!
Wilk- Walić to! Zarżnijmy go!
Guziec- Jak świnie! Zabić Człowieka!
Małpa- Jest jednym z nas!
broni Małpa, jednak z pośród cieni wyrosła paszcza.
Tyranozaur- URwę mu łeB!
*ping*
Zęby są wielkie, wchodzą w ciebie niczym w masło. Siekając twą skórę niczym paznokieć wbijający się w skórę pomarańczy, dzieląc cię na części, i rozdrabniajać, widzisz swoje wnętrzności wywleczone w blasku księżyca. Giną kształty gdy w ostatnim bezgłośnym jęku postrzegasz jedno z twoich o czu wystrzeliwujących z czaszki niczym żaba wrzucona do wrzątku. Tuż przed zapadnięciem całkowitej ciemności, tuż przed pochłonięciem przez wielką gardzielę.

***

*ping*
Maszyna wybijająca stan twojego pulsu wyrywa cię ze snu. Leżysz w łóżku, pokój jest biały, dookoła ciebie mnóstwo aparatury.
Człowiek w białym fartuchu- Dzień dobry śpioszku, widzę że sen dobrze ci zrobił.
Postać przygląda ci się z błogim uśmiechem na twarzy. Jej oczy rozjeżdżają się na boki. Czarne kropeczki zjeżdżają się w różnych kierunkach, pozostawiając po sobie identycznej wielkości białe smugi, po czym znikają gdy tylko obrócisz ku nim wzrok. Przewrót do pozycji siedzącej. Krew odpływa ci z mózgu gdy tylko zaczynasz postrzegać świat w pionie. Poruszasz się wolno niczym w smole, nawet upadający pierz z twojej poduszki zdaje się pędzić ku ziemi w zawrotnym tempie. Twoje ręce się prostują, robisz to odruchowo, nie bacząc na dziwne warunki fizjonomiczne swojego ciała, a być może nawet i pokoju, czy planety na której się znajdujesz. Chwytasz za pierwszy napotkany przedmiot, utrudniający ci postrzeganie postaci.
Ty, a raczej twój głos- Kraty?
Człowiek w białym fartuchu- To konieczność, nie to żebyś chciał nam coś zrobić, jednak podczas snu przejawiasz dziwne skłonności. Potraktuj to jako tymczasowe zabezpieczenie.
Twój głos brzmi dziwnie. Dygocze, czy to echo? Wydaje się jakby był uwięziony w wielkiej pustej hali, albo bardzo długim tunelu. Słowa wracają do ciebie po chwili, jednak ich brzmienie daleko odbiega od słów które sądzisz że wydobyły się z twoich ust.
Głos- Co tu robią te Kraty?/ Kraty?/ Czemu tu są Kraty?
To nie twój głos; wydaje się taki, damski, albo męski, ile lat ma osoba która wypowiada te słowa? Czy paliła? Piła? Czemu jej głos brzmi tak, inaczej niż twój.
Człowiek w białym fartuchu- konsternacja, na pewno to teraz odczuwasz, każdy z nas to przechodził...
Postać odwróciła nieopodal stojące krzesło, po czym usiadła i przywarła klatką piersiową do oparcia, wyciągając z kieszeni paczkę fajek.
Człowiek w białym fartuchu- Palisz? Pozwolisz?
Głos- Ta.../Nie.../Oczywiście.../Co?
Człowiek w białym fartuchu- aaa tak się z tobą drażnię. -wyciąga jednego i zaczyna go wąchać- cudowny zapach. Już nie robią takich. -wkłada go do ust, po czym maca się po kieszeniach- W każdym razie. Jesteś tu bo masz misję. A ja tu jestem by osłodzić ci kilka faktów na temat życia które będzie dane ci przeżyć. -wyciąga zapalonego papierosa z ust, a następnie z dumą bucha gęstym dymem- Po pierwsze...
Stojąc przed łóżkiem starasz sobie przypomnieć kiedy twe stopy doprowadziły cię do krat. Czemu nie pamiętasz chwili wstania z łóżka. Zdajesz sobie przypominać pewne cykanie, albo pstrykanie które nagle ucichło. Obracasz się, stoisz w całkowicie pustym pokoju. Ktoś zaczyna pstrykać palcami.
Człowiek w białym fartuchu- E! słyszysz mnie, patrz się tutaj. Musze się upewnić że dotrze to do ciebie. Po trzecie; widzisz to? -wyjmuje owoc w dziwne wzorki- mówi się na to Seed, niezależnie jaką przyjmie formę. Zawsze będzie to owoc, warzywo bądź nasiono. Szukaj ich, są dla ciebie dobre, i mogą uratować ciżycie. Mają różną wielość, kolor, smak, jednak ich właściwości... masz.
jakimś cudem obiekt, na oko, wielkości arbuza, przelatuje przez kraty. Oczy jednak mogą się mylić gdyż po chwili obiekt ten wydaje się przyjmować różna wielkość, i wagę jednak dłonie niezależenie jaki mają trzymać obiekt, nie zmieniają swego położenia.
Człowiek w białym fartuchu- Ugryź. -wytyka palcem- ale przedtem, zapamiętaj ostatnią zasadę. Jako osoba wybz... musiszzz.....

W głowie zaczyna ci szumieć.

Człowiek w białym fartuchu- ...jak najszybciej. I to jest twój główny cel. Pamiętaj o tych czterech zasadach. Od ciebie zależy przyszłość. Nie pozwól by twój, nie.. nasz trud poszedł na marne, już tak niewiele nam brakuje. Zrobiliśmy tyle ile mogliśmy. Z pewnością nie pamiętasz już kim jestem, ale pamiętaj, jestem po twojej stronie. Ale niech to zostanie między nami, nie ufaj nikomu. Masz z siebie dać wszystko. Liczymy na ciebie. Wszyscy.
Człowiek w białym fartuchu ociera łzy z oczu. Czy to jego łzy? Ile osób jest w pokoju? Czujesz pocałunek na swych ustach, a może jest to czuły uścisk, potrząśnięcie dłonią, albo ciepłe poklepywanie po ramieniu. Każde z nich, jednak żadne z osobna. Wszystko zaczyna zanikać, robi się ciemno, jakby cała ta rozmowa miała z góry określony czas. Jakby człowiek w białym fartuchu miał tylko chwilę życia, by nacieszyć się smakiem papierosa, brzmieniem swojego głosu, oraz uczucia goryczy. Zanim znikł w nicości, niczym aktor na scenie, którego długość życia ogranicza się wyłącznie do czasu w jaki pokona swój tekst.

***

Jest mokro i zimno...

...Jest cicho i ciasno

Jest, "czemu wiszę do górny nogami"...

Mechanika


Podstawy postowania. Dla każdego forum mogą wyglądać inaczej. Zatem przedstawię swój wzór, który wydaje mi się najbardziej sprzyjający sesji.

1. Mowa
-Mówimy w taki sposób, zaczynając od nowej linii i myślnika, utrzymując całość w kursywie. Stawiamy go ponownie, jeśli w trakcie wypowiedzi chcemy zwrócić uwagę na odbywaną w międzyczasie czynność -bierze ciężki wdech po długim zdaniu, po czym kontynuuje- A w przypadku zakończenia wypowiedzi, zaczynamy nowy tekst od nowej linijki.
Zakończyła, dając słuchaczom chwilę do namysłu.

2. Działanie
Działania składają się na opisy rzeczywistości, oraz interakcji z nią. We wszelkie działania można interweniować, do póki nie są one przerwane odpisem MG. Odpis MG odgranicza rzeczy "do wykonania w teraźniejszości" od "rzeczy, które zostały już dokonane w przeszłości". Jasne i klarowne.

3. Myśli
Aby uniknąć sytuacji w których to gracze na wzajem zniechęcają się postami w których to ich postaci w bardzo negatywny sposób opisują aktywność bądź pasywność drugiego gracza. Co w ostateczności przyczynia się do z niczego nie wynikającej niechęci obojga bohaterów do siebie, którą sami gracze opierają na negatywnych myślach wyczytanych w postach innego gracza. Sprawę rozwiążemy nastepująco - Myśli podzielimy na część;
A. Publiczną, czyli postrzegalną przez innych graczy jak mimikę bądź język ciała (spojrzała na niego jakby mówiła "skąd ty się kurde urwałeś?") ograniczającą się wyłącznie do krótkich komentarzy.
...oraz...
B. Prywatną, przeznaczoną wyłącznie do wglądu przez MG. Zamieszczanych raz bądź dwa razy na cały post wszystko pisząc jako treść ukrytą odczytywalną jedynie dla mnie. Opisując w niej wszystkie istotne myśli postaci, oraz spostrzeżenia nakłaniające MG do dokładniejszego opisu wspomnianych w myślach postaci, miejsc, czynności, bądź zachowań.

Ukryte wiadomości w sesjach:
tagi (zamiast nawiasów należy używać nawiasów kwadratowych):
(ukryj="nazwa usera")text(/ukryj) pozwalają na wpisanie ukrytej wiadomości tylko dla danego użytkownika forum.
(ukryj="nazwa gracza")text(/ukryj) pozwalają na wpisanie ukrytej wiadomości tylko dla danego gracza.

4. Updaty
Minimalnie co trzy upady będzie ukazywać się większy (Big)Update z aktualizacją misji. Gra będzie podzielona na Rozdziały, niczym książka. A w powyższych Big.Up. będą wymieniany spis waszych obecnych zdolności, ich poziomów oraz spis najbliższych dwóch nazw dla kolejnych Big.Up. ich nazwy jak; Cross Roads, Dead End, Fate is on our side. Będą waszym zwiastunem czego możecie się spodziewać idąc w kierunku w którym obecnie zmierzacie. Od was jako graczy będzie zależeć czy zmienią swoją nazwę. Oczywiście, normalnie będę mieć z góry zaplanowane niektóre części fabuły, jednak ich ukazanie się będzie wyłącznie zależeć od waszego postępu w grze, i waszych decyzji.

Nie znamy się jeszcze i nie wiem czego mogę się po was spodziewać zatem poniżej każdego update będą zamieszczane przynajmniej dwa, lub więcej (raczej więcej) zaplanowane ścieżki waszych postaci. Nie są one jednak musem, a jedynie drobną podpowiedzią, na "co dokładnie teraz możecie zrobić". Przykład:

Wędrowniczek

[Ciekawość: Zwracasz uwagę na podejrzanie umiejscowiony napis na ścianie, w hali]

[Przezorność: Omijasz opustoszałą halę, w obawie przed mieszkańcami dżungli]

...bądź w sytuacji w której postać posiada pewien przedmiot lub umiejętność;

[Odwaga: Imponujesz grupie, mrożąc krew w żyłach wszelkiemu paskudztwu w hali, używając przy tym swojego Lwiego Okrzyku i medalionu Władców Lasu]

Nie oznacza to jednak iż dostępne są jedynie te drogi. Są to jedynie ścieżki których konsekwencje udało mi się zaplanować na następny update. Bądź moja próba otworzenia wam oczu na wypadek zajścia sytuacji pozornie bez wyjścia.

5. Umiejętności (moce)
Każda z postaci będzie posiadać pewne umiejętności. Nie mówię tutaj oczywiście o rzeczach banalnych jak czytanie/bieganie/jedzenie, a o typowych, tz. "Mocach". Będą się one dzielić na Pasywne (czyli takie nad którymi nie mamy jawnej kontroli) oraz Aktywne (czyli takie nad którymi możemy sprawować władzę). ----- Można samemu tworzyć Umiejętności, więcej informacji na temat mocy pozyskacie w trakcie gry. Oraz w karcie postaci i wymaganiach.

6. Talenty
Czyli to co nasza postać potrafi bez żądnych super mocy. Podam parę przykładów, które nie koniecznie mają ścisły związek z tą akurat sesją, jednak ich forma może być bardzo pomocna.
O więcej informacji na temat systemu do którego zostały opracowane, proszę pytać na PW.

Posiadacie 21 punktów do wydania na Talenty. Można samemu tworzyć Talenty, więcej informacji w Karcie postaci oraz wymaganiach.

-1 p = Amator; Postaci udaje się czynność, ale robi to koślawo, albo raniąc siebie albo mało co nie raniąc innej osoby.

-2 p = Utalentowany; Postać robi to należycie, ale bez zbędnego prestiżu, tak jakby robiła to codziennie.

-2 p = Profesjonalista; Postać imponuje wszystkim swoim Profesjonalnym podejściem, dzieci chcą ją naśladować, a przeciwna płeć zwraca na nich uwagę.



Przeżycie

1.
Cichy chód - na pierwszym poziomie jest to wada, zmienia nas w typowe słonie w składzie porcelany, jednak gdy staje się zaletą nasz chód nigdy nie wzbudzi zainteresowania nasłuchujących przeciwników, jest tak cichy że nawet nagrany i odtworzony nie różni się od szumu tła.
2.
Płuca jak mięchy - na pierwszym poziomie nasze płuca są w bardzo kiepskim stanie, (prawdopodobnie papierosy), jednak na wyższych poziomach potrafimy przejść przez pokój pełen trującego gazu, bądź przeżyć dość długą walkę toczoną pod wodą, a nawet gdy trzeba wstrzymać oddech po długim biegu by nie dać się wykryć przez wrogów.
3.
Kocia natura - na pierwszym poziomie nasza postać kiepsko sprawdza się w akrobacjach, jednak na wyższych poziomach naszemu bohaterowi zawsze uda się upaść na cztery łapy, a w przypadkach ekstremalnych nie straci więcej punktów życia niż 1, nawet będąc w płomieniach i skacząc ze złamaną nogą z drugiego piętra, uwaga wspinaczka także idzie w górę.
4.
Pirotechnik/Piromaniak - wszelkie obrażenia spowodowane przez ogień oraz wyzwania z udziałem materiałów wybuchowych, bądź łatwopalnych ulegają modyfikacji, od teraz nie bój się ryzykować przejdź przez rozżarzony węgiel, polej się benzyną i zapal papierosa, pamiętaj jednak że jeśli jest to wada, palisz się równie szybko co papier.
5.
Trupi wdzięk - kładąc się na ziemi masz 100% pewność że przeciwnicy uznają cię za martwego, nawet jeśli przed chwilą sprawdzali pokój w którym się znajdujesz, by sztuczka się udała w pokoju muszą być przynajmniej jedne zwłoki, jeśli talent ten jest wadą, twoje zdolności maskowania ostro jadą w dół, a na polu walki jakoś wszyscy skupiają się na tobie.
6.
Mocny łeb - na pierwszym poziomie stajesz się bardzo podatny na wszelkie rodzaje trucizn halucynogennych, im wyżej z poziomem tym trudniej jest cię pobić w piciu i ćpaniu, zmniejsza się także efektywność wszelkich gazów, czy narkotyków, również przesłuchanie twoje postaci pod wpływem serum prawdy staje się niemożliwe


Walka

1.
Z bronią ci do twarzy - do naszej postaci wręcz lgnie broń, potrafi obsługiwać i strzelać z każdego działa niezależnie jakiego kalibru, bez względu na siłę, czy zręczność postaci, wystrzał z broni nigdy nie wybije jej barku, a żadną bronią białą nie skaleczy się wymachując w powietrzu, bronie pułapki skonstruowane celowo by zadać obrażenia użytkownikowi także nie stanowią problemów, jednakże poziom pierwszy oznacza kalectwo na polu walki, uważaj każda napotkana broń będzie się psuć w twoich rękach lub zostanie od ciebie odebrana.
2.
Oczy z tyłu głowy - na pierwszym poziomie postać często nosi okulary, ma ograniczone pole widzenia itp, jednak im wyżej, tym łatwiej przychodzi ci celowanie, każdy strzał to +100% szans lądowania w przeciwniku, +50% do strzałów w cel którego nie widzimy, nawet jeśli nasza broń będzie przechwycona w powietrzu, a my lecimy na łeb na szyje z dachu wieżowca.
3.
Oburęczność - pisanie na klawiaturze, czy gra w kosza, no trzeba przyznać że jest to pewne wyzwanie, jednak kto potrafi strzelać z dwóch broni na raz, kto potrafi walczyć z dwoma nożami w dłoniach? niestety jako wada, sprawia że broń często wypada nam z dłoni lub ześlizguje się z ramion.
4.
Bez trzymanki - mówisz że potrafisz pokonać przeciwnika gołymi dłońmi? a co jeśli ktoś ci je przytrzyma? z tą umiejętnością, wrogowie będą musieli skuć ci wszystkie kończyny bo urodziłeś się by robić krzywdę, z niskim poziomem stajesz się łazęgą w sztukach walk, znajomość możliwości swojego ciała spada do minimum, jednak im wyżej tym większe stanowisz zagrożenie, nawet gdy władze posiadasz zaledwie nad jedną kończyną.
5.
Zastrzyk adrenaliny - na pierwszym poziomie wrogowie częściej z ciebie drwią niż poważają, jednak im wyżej się pniesz w tym większa furię wpadasz wywołując u przeciwników szacunek, a w końcu strach, każde przesłuchanie które przeprowadzasz staje się śmiertelnym przeżyciem dla twojej ofiary, także wszelkie twój cios specjalny Critical Instant może zostać wykonany na dwóch, a nie jednej osobie.
6.
Prorok - twój talent naśladownictwa/adaptacji to twój priorytet w zwalczaniu przeciwników, szybciej wycelujesz w przeciwnika niż on w ciebie, nie ma z tobą równych w pojedynkach jeden na jeden, jeśli w grę wchodzi czas, ty zawsze masz asa w rękawie, jako wada natomiast postać ma bardzo kiepski refleks.


Szperanie

1.
Niepozorny - nasza postać na pierwszym poziomie jest postrzegana jako wróg/stręczyciel/podejrzany osobnik, nawet przez ludzi neutralnych, jednak im dalej z poziomem tym bardziej przeciwnicy stają się dla nas naiwni, wielkoduszni, neutralni, łatwiej ich oszukać, przekabacić, okraść, czy wykiwać.
2.
Szczur - nie ma zabezpieczeń których nie potrafisz sforsować, niezależnie jak skomplikowany jest zamek, nie może być on niemożliwy do otworzenia, na poziomie pierwszym często gubisz klucze, a otworzenie nawet prostych drzwi za pomocą klucza może skończyć się złamaniem go w zamku.
3.
Nos detektywa - ze zmysłem detektywa, masz pewność że jesteś w odpowiednim miejscu o odpowiedniej porze, na pierwszym poziomie wychodzimy z imprezy zawsze przed rozdaniem łakoci, na wyższych natomiast cała esencja sprawy spływa na nas, czy tego chcemy czy nie, MG upewnia się by nie szczędziło nam szans na rozwiązanie sytuacji za pomocą krasomówstwa, a przeciwnicy rzadziej starają się rozwiązać sprawę siłowo.
4.
Drugie dno - na pierwszym poziomie jeśli twoja postać zostanie ogłuszona, a następnie okradziona we śnie, złodziej zarekwiruje nawet nasze ubranie, złodzieje nie zostawią nawet twoich protez, czy złotego zęba, jednak im wyżej z poziomem tym większa szansa że przeciwnicy nie zauważą połowy twoich rzeczy, pierwszy poziom zostawiają jedną broń i jeden klucz, drugi poziom zostawiają co tylko zechcesz prócz broni większych niż twoje przedramię.
5.
Ładne oczy - niektórzy to mają niektórzy nie, jeśli talent; Niepozorność, sprawia że przeciwnicy są mniej uważni, to; Ładne oczy, sprawia że twój seksapil rośnie, a jeśli nie możesz w sobie rozkochać wroga, to wzbudzisz w nim litość, każde wyciągnięte informacje z niego będą od teraz prawdziwe i istotne fabularnie, nie tyczy się to jednak sojuszników, także jeśli jest to wada, na nasze nieszczęście każdy przeciwnik będzie do nas uprzedzony, a w każdym naszym zdaniu doszukiwał się propagandy, innymi słowy; nie porozmawiasz sobie.
6.
Wszystko ujdzie - na niskim poziomie, panika to jedyne co potrafisz będąc zaatakowanym w swoim domu, jednak na wyższym poziomie nigdy nic nie gubisz, raz odwiedzony pokój stanowi wkład do twojej kolekcji prawdopodobnego składu broni i kluczy, w razie gdy ktoś cie napadnie nie musisz rzucać na testy związane z; podbiegnięciem i chwyceniem najbliższej broni, nóż automatycznie ląduje ci w dłoni, jeśli przeszukujesz nowy pokój możesz być pewien że zawsze znajdziesz coś przydatnego.


Karty Postaci

Kod:
Godność: (imię, nazwisko, xywa) 
Wiek i Płeć: (...)
Wygląd: (bez ubioru, grupa etniczna)
O postaci: (charakter, istotne informacje, lubi, boi się, ogólnie o wszystkim)
Umiejętności:
1. (obecnie tylko JEDNA)
Talenty:
1.
2.
3.
etc...
--<[Oczekiwania]>-- .
Od MG: (jak prowadzić najlepiej)
Od Sesji: (na czym się skupić najlepiej)
Od Graczy: (jakie relacje najlepsze)

---<[Mój pomysł na]>-- .
Postać: (czym powinna być w ostatnim stadium, wymarzone moce/talenty, relacje itp)
Początek: (jak najlepiej rozpocząć przygodę; parę kluczowych punktów, twoim zdaniem)
Wymagania


Proszę wysyłać mi PW z treścią nie wymagającą ode mnie zadawania zbędnych pytań. Innymi słowy proszę o przemyślane komunikaty. W pierwszym poście proszę zamieścić wszystkie najistotniejsze, waszym zdaniem sprawy, warte wspomnienia. Nic w stylu (super sesja, wchodzę/głupia sesja, spadam) (^__^').

Pytania do was:
-Jak często możecie odpisywać.
-Czy macie jakieś pomysły które chętnie ujrzelibyście w grze.
-Czy doszukaliście się pewnych niemiłych dla oka aspektów rekrutacji, które o ile zostały by zmienione, zwiększyły by waszą chęć dołączenia do gry.

W czasie trwania rekrutacji z pewnością powstanie wiele pytań. Co jakiś czas będą ukazywać się updaty w SAMEJ REKRUTACJI. Czyli nasz swojski F.A.Q. Jeśli nie odpowiedziałam jeszcze na wasz post oznacza to iż nie chce spamować krótkimi postami, bądź właśnie teraz go piszę.

Buziaczki :3

UWAGA
Jako iż sesja jest już w trakcie, skupiam swoją uwagę głównie na temacie komentarzy oraz samej gry. Jeśli nie otrzymujesz odpowiedzi na swój post w rekrutacji. Proszę o poinformowanie mnie o nim poprzez PW. Poniżej zamieszczam linki do owych tematów.

Sesja:
http://lastinn.info/sesje-rpg-postap...ead-fable.html

Komentarze:
http://lastinn.info/komentarze-do-se...omentarze.html
 

Ostatnio edytowane przez Kawairashii : 13-04-2010 o 14:55. Powód: Patch 2.0
Kawairashii jest offline  
Stary 24-03-2010, 16:24   #2
 
majk's Avatar
 
Reputacja: 1 majk jest na bardzo dobrej drodzemajk jest na bardzo dobrej drodzemajk jest na bardzo dobrej drodzemajk jest na bardzo dobrej drodzemajk jest na bardzo dobrej drodzemajk jest na bardzo dobrej drodzemajk jest na bardzo dobrej drodzemajk jest na bardzo dobrej drodzemajk jest na bardzo dobrej drodzemajk jest na bardzo dobrej drodzemajk jest na bardzo dobrej drodze
Oficjalnie zgłaszam się do sesji. Póki co dokształcam się w kierunku tych anglojęzycznych sformułowań, ale szkic postaci już powstał.
Co do samej rekrutacji: Czy MG mogłaby uwypuklić realia w których przyjdzie nam grać? Chodzi mi o oś uniwersum (wielkie "boom", sytuację polityczną w tym rejonie Europy, strukturę społeczeństwa w tym rasy, poziom technologii, może można świat Dead Fable porównać do jakiejś gry/książki/filmu?)
Rozumiem, że owe "Seedy" pełnią rolę analogiczną do plazmidów znanych z Bioshock'a?
I pytanie odnośnie tworzenia postaci: czy są jakieś wytyczne co do okoliczności w jakich trzeba się znaleźć, może MG ma jakieś role do zasugerowania dla graczy w które można się wcielić i rozwinąć?

ad. 3 pytania MG
-myślę, że tempo post/tydzień plus/minus jest optymalne
-chcę być zaskakiwany przez MG
-(patrz wyżej)

To tyle na razie z mojej strony, w razie kolejnych pytań będę się kontaktować z MG na PW.
 
majk jest offline  
Stary 24-03-2010, 17:48   #3
 
Baczy's Avatar
 
Reputacja: 1 Baczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumny
Ja mam parę pytanek (jak zwykle...)
1. Z tymi talentami jest tak, że trzeba mieć minimum 1 w każdym, czyli de facto zostają nam 3 punkty do rozdania,zgadza się?
2. Kim są nasze postacie? Zwykłymi mieszkańcami, męczącymi się z przeciwnościami losu od lat czy kimś na wzór postaci z prologu (nic nie pamiętamy, nasz kontakt z rzeczywistością jest przerywany itp.)? Jeśli to pierwsze, to jak wygląda świat (tak, kolega wyżej już zapytał, ale ja też chcę! Tym bardziej, że wydaje mi się, że to jest ta druga opcja, więc na to pytanie nie będzie potrzeby odpowiadać, bo postacie nic nie wiedzą...) i jak układało się to w przeszłości?
3. Czy są jakieś ograniczenia jeśli chodzi o umiejętności? Można stać się niewidzialnym albo miotać kulami ognia na lewo i prawo (i przed siebie, i pod siebie, i jeszcze dalej)? Jakieś negatywne skutki dla postaci, w zależności od "siły" umiejętności? Czy po prostu przejrzysz to i albo zaakceptujesz, albo zmienisz wedle uznania? Czy nasze postacie są świadome owej mocy?
4. Czego wymagasz od graczy (przede wszystkim, jeśli chodzi o posty)?

Co do pytań od Pani Mistrzyni...
1. Myślę, że nie częściej niż raz w tygodniu. To zależy też od Twoich wymagań co do samych postów, tego jak ciekawa będzie sesja, tego jak dobrze wczuję się w postać oraz kilku(set) czynników losowych. Ale wstępnie, jeden post na tydzień.
2. Co chętnie ujrzałbym w grze? Może gołą babę...?? Nie, nie, jasne, że nie. Niech będzie ze Kurta Cobaina oraz jakieś fajne zagadki logiczne (lub niekoniecznie). Dawno nie grałem w żadną przygodówkę...
3. Brak rozkładówki z gołą babą, zdecydowanie.

A poza tym...
Cytat:
O myślach:
B. Prywatną, przeznaczoną wyłącznie do wglądu przez MG. Zamieszczanych raz bądź dwa razy na cały post w specjalnych znacznikach hide/spoiler. Opisując w niej wszystkie istotne myśli postaci, oraz spostrzeżenia nakłaniające MG do dokładniejszego opisu wspomnianych w myślach postaci, miejsc, czynności, osób, bądź zachowań. Tutaj poproszę o pomoc
Oczywiście, służę pomocą, jak zwykle.
To forum nie posiada takiej opcji, więc nie urozmaicisz rozgrywki i nie zrobisz jej atrakcyjniejszą. Przykro mi, tym bardziej, że wiem, że byłoby to fajne rozwiązanie.

Cytat:
Mutanty, Humunkulusy, Antropomorfizacja
Pisze się Homunkulusy.

Cytat:
-2 p = Utalentowany; Postać (...)

-2 p = Profesjonalista;(...)
Literówka, a dokładniej, "liczbówka".

To chyba koniec moich narzekań, jak na dziś.
 
__________________
– ...jestem prawie całkowicie przekonany, że Bóg umarł.
– Nie wiedziałem, że chorował.
Baczy jest offline  
Stary 25-03-2010, 11:39   #4
 
Gnomer's Avatar
 
Reputacja: 1 Gnomer ma w sobie cośGnomer ma w sobie cośGnomer ma w sobie cośGnomer ma w sobie cośGnomer ma w sobie cośGnomer ma w sobie cośGnomer ma w sobie cośGnomer ma w sobie cośGnomer ma w sobie cośGnomer ma w sobie cośGnomer ma w sobie coś
Cześć, wymyśliłem postać okaleczonego mutanta, byłego gladiatora, który szuka swojego miejsca na świecie.
Napisałem nawet roboczą wersję karty postaci, choć miałem pewne problemy ze stroną mechaniczną.

Preferowałbym pisanie 2 krótszych postów na tydzień (jeden na weekend i jeden w tygodniu, albo nawet dwa na weekend) zamiast jednego dłuższego raz na tydzień.

P.S. Prolog jest tzw. próbką twórczości, czy mamy się jakoś ustosunkować do jego treści (znaczy czy nasze postacie tak zaczynają, czy też ostatnio przeżyły coś w takim 'psychodelicznym' stylu)?
 
__________________
Errare humanum est. - Ludzką rzeczą jest się mylić

Ostatnio edytowane przez Gnomer : 25-03-2010 o 11:54. Powód: Wykasowanie powtarzających się pytań...
Gnomer jest offline  
Stary 25-03-2010, 20:01   #5
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
Majk

Realia świata:
Z powodu dłuższej przerwy nie specjalnie jestem zadowolona z ostatniej wersji Prologu, mam nadzieje, że mi to wybaczycie. Świat, z którym będzie wam dano się zmierzyć będzie niezrozumiały, częściowo bajkowy w swój futurystyczny sposób, jednak przede wszystkim nowy i niepojętny dla człowieka XXI wieku. Informacje, które będziecie posiadać na początku to wasze własne dane osobiste, wasza przeszłość (tutaj wybaczcie ale zapomniałam dopisać we wzorze na karty postaci o Historii, znajdzie się w updacie), miejsce byłego zamieszkania, jeden wspólnie dzielony (jak wam się wydaje) sen, oraz dokładną datę wczorajszego dnia która wypadnie idealnie w 30 dni po ukazaniu się rekrutacji. Kilka informacji, o których dowiecie się już w pierwszym poście na temat świata; Jest zdradziecki, pełen niebezpieczeństw, fałszywych obietnic, oraz najistotniejsze; świat, jakim go znaliście obecnie albo się pali, albo spoczywa pod gruzami obrośniętymi 50 metrowymi drzewami rodem z lasów deszczowych. Domy, wieżowce, wszystko obrośnięte. Jednak o dziwo zniszczenia te nie wydają się być wywołane przez eony, a miesiące, większość budynków wygląda jakby została opuszczone parę dni temu. W niektórych miejscach widać wielkie kratery, ślady gigantycznych eksplozji. Gigantyczne łuski niewypałów pogrążonych w głębi wieżowców, ślady kul wypalone w barykadach. Świeża krew na ścianach, jęki i pohukiwania w tle. Jeśli odpowiadał wam świat Gier; Bioshock’a, Fallout’a oraz Stalker’a, możecie być pewni, że w większości wzoruje się właśnie na takich klimatach. Wymienię także ulubionych pisarzy i reżyserów, jak i ich dzieła, z których mam zamiar zapożyczyć.
Książki; „Ubik”, „Total Recal”, „Do Androids Dream of Electric Sheep?” – by Philip K. Dick.
Filmy; “12 monkeys”, “Brazil”, “Tideland” – by Terry Gilliam, “Delicatessen”, “The City of Lost Children” – by Jean-Pierre Jaunet
Odpowiadając na twoje pytanie; nie macie zielonego pojęcia jak wygląda świat oraz jaka jest jego przeszłość, czy sposób działania. Jedyna nadzieje waszego przeżycia to zestaw zasad, które dla każdego będą inne prócz jednej na temat „Seed” wspomnianej w Prologu.

Seed:
Jeśli znacie się, choć trochę, na anime albo mandze, to samo Seed zostało zapożyczone bardziej z serii animowanej One Piece („Devil Fruit”). Sama nazwa najprawdopodobniej ulegnie zmianie, bo nie specjalnie podoba mi się nazwa „Seed” nie da się jej odmieniać, a słowo to będzie często przewijało się w czasie gry. O ile w Bioshocku były Plazmidy i Toniki, tak tutaj (hm, God) Seed po zażyciu będzie dawało tak pasywne jak i aktywne umiejętności, jednak co należy wyróżnić ich moc będzie o wiele potężniejsza niż w samej grze, a wachlarz możliwości o wiele większy. Wszystko ograniczone waszą wyobraźnią.

Role postaci:
Co do początku gry macie wolną rękę kim kiedyś byliście. Tutaj znów wspomnę, iż zapomniałam wpisać we wzorze na karty postaci, elementu historii. Oczywiście było by o wiele lepiej gdyby talenty waszych postaci wynikały właśnie z tego kim są, np.; Lekarz z talentem do oceny stanu pacjenta jedynie za pośrednictwem spojrzenie, albo Strażak z talentem do przetrwania w palącym się budynku.

Baczy

Talenty:
Nie rozumiem pytania zatem wyjaśnię ponownie sposób działania talentów. Talenty to umiejętności które posiadamy jako człowiek, bez żadnych super mocy. Są to rzeczy które wyróżniają nas wśród normalnego społeczeństwa. Płacisz 1 punkt na kupienie sobie talentu który na początku będzie dopiero w stadium wady. Dopłacasz następne 2 punkty by rozwinąć wspomnianą wadę o poziom, w którym to wada staje się twoją zaletą. Dopłacasz następne 2 punkty by zmienić daną zaletę w znak charakterystyczny, rzecz którą wprawiasz ludzi w zdumienie i zazdrość, a także przychylność przeciwnej płci. Oczywiście jeśli chcemy mieć aż 4 super zalety musimy się liczyć z tym iż ostatni punkt będzie przeznaczony na wadę. Najlepiej byłoby ustalić z góry w jakich rzeczach postać jest zła, a w jakich dobra, tak by jako MG nie musiała randomowo wybierać w których sytuacjach poniesiecie klęskę. Oczywiście, jeśli postać będzie miała zbyt wiele wad nie oznacza to, iż będzie udawało jej się wszystko, co nie jest związane z jej wadami, zmniejsza to jedynie prawdopodobieństwo klęski na nieznanym wam polu działań.

Role postaci:
Patrz powyższe odpowiedzi; Role Postaci + Realia Świata.

Moce:
Zdradzę, iż moc jako taka będzie dzieliła się nie tylko na Pasywne i Aktywne, a także jak w przypadku Talentów, na trzy poziomy. Pierwszy nie będzie oznaczał wady, w tym przypadku. Jeśli twoim celem jest stanie się niewidzialnym, zatem w jakiś unaukowiony sposób postaramy się sprawić by twoja postać stała się niewidzialna, a mocna ta była potężniejsza z każdym poziomem. Reszta na PW na temat niewidzialności. Tak naprawdę, o ile pragnę przedstawić wam świat Dead Fable, o tyle również pragnę uczynić go lekkostrawnym dla was jako graczy. Stąd mój jedyny cel w nadzorze nad waszymi mocami to zbalansowanie ich względem siebie, by uniknąć sytuacji, w których to jedna postać potrafi żąglować, a druga niszczyć wszechświaty. To wszystko, więc bez obaw przedstawiać mi pomysły. Oczywiście „Every great power takes great respnsibility” jak powiadał wujek Ben. Zatem jeśli nasza postać staje się niewidzialna, musi być świadoma tego, iż ludzie mogą na nią wpadać, o przejściu przez pasy zapomnij, a i zmrużenie oczu na krótką drzemkę również stanie się kłopotliwe skoro twoje powieki są przeźroczyste.

Wymagania – Posty:
Każdy MG nagradza graczy za różne rodzaje działań, od podążanie zgodnie z fabuła, po trzymanie się z dala od scen erotycznych. Ja wymagam jedynie by posty nie były typowym laniem wody na pięć stron, ani dwu linijkową skrajnością. To czy kierujecie postać w samobójczym kierunku, czy podburzacie innych graczy przeciw sobie, nie ma dla mnie znaczenia, najważniejsze jest dla mnie by postać była dobrze odegrana. Jeśli stworzyliście drania, to chce by ta postać była draniem, jeśli stworzyliście tchórza, to chce uwierzyć że postać jest tchórzem. Najlepiej stwórzcie postać wzorując się na sobie, by nie mieć problemów z adaptowaniem się do scen. Wyimaginowany kręgosłup moralny, stworzonej przez was postaci musi być wiarygodny. To wszystko. Jeśli wam się to uda to oboje z pewnością będziemy zadowoleni z współpracy.

Zagadki:
Sama gra będzie przyprawiać wasze postaci o zawroty głowy. Głównie tworzone przeze mnie sesje skupiały się dzięki wspólnej pracy, na akcji wszelkiego rodzaju. Więc raczej nie dam wam usnąć. Nie ma obawy, będą zagadki, pułapki i złodzieje. A i Kurt Cobain się znajdzie jeśli tak ci na tym zależy. –smile-

Myśli Postaci:
Skoro nie ma na forum funkcji spoil/hide, na końcu postu bądź w jego trakcie będziecie zamieszczać tekst najmniejszą dostępną czcionką. Chce, aby tekst ten znajdował się w odległości jednej spacji od wszystkiego innego, co nie jest myślą. Będzie to miało podobny efekt co spoil/hide.

Gnomer

Postaci Beta:
Muszę cię rozczarować informując, iż na początku gry zaczynacie jako normalni ludzie. Twoja postać oczywiście mogła być jakimś gladiatorem w przeszłości jednak (nielegalne walki). Co do pozostania mutantem; chodziło mi bardziej o pytanie dotyczące ostatecznej wersji waszej postaci. Kim ostatecznie chcecie zostać, jakim typem super nad człowieka.

Fakt iż nie wyjaśniłam tego wcześniej miało was nakłonić do zadawania pytań.

Prolog:
Prolog jest dzielonym przez was snem, wprowadzającym do gry. Po którym każde z was się budzi. Zaczynając w randomowy sposób od:

Jest mokro i zimno...

...Jest cicho i ciasno

Jest, "czemu wiszę do górny nogami"...
 

Ostatnio edytowane przez Kawairashii : 26-03-2010 o 06:49. Powód: Pach 1.2 bug fix
Kawairashii jest offline  
Stary 25-03-2010, 21:44   #6
 
Baczy's Avatar
 
Reputacja: 1 Baczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumny
1. Zaraz, czegoś chyba z tymi talentami nie rozumiem... Załóżmy, że wezmę "Płuca jak miechy" na pierwszym poziomie, są one wtedy brane za wadę. I co, jestem w gorszym stanie kondycyjnym niż gdybym nie brał tego talentu w ogóle?? Chociaż jestem w stanie to przyjąć, po tym jak zrozumiałem, że postacie będą się rozwijały podczas rozgrywki oraz biorąc pod uwagę "magiczny" klimat sesji.
2. Co do przeszłości postaci, żyły one w "naszym" świecie? Akcja dzieje się w Europie, czy postacie mogą pochodzić z innych kontynentów? Co z językami, wymagana znajomość komunikatywnego angielskiego?
Kurde, chciałbym jeszcze o coś zapytać, ale mi nic do łba nie przychodzi...
 
__________________
– ...jestem prawie całkowicie przekonany, że Bóg umarł.
– Nie wiedziałem, że chorował.
Baczy jest offline  
Stary 26-03-2010, 18:27   #7
 
Gnomer's Avatar
 
Reputacja: 1 Gnomer ma w sobie cośGnomer ma w sobie cośGnomer ma w sobie cośGnomer ma w sobie cośGnomer ma w sobie cośGnomer ma w sobie cośGnomer ma w sobie cośGnomer ma w sobie cośGnomer ma w sobie cośGnomer ma w sobie cośGnomer ma w sobie coś
Ok, po pierwsze kasuję starą treść zawierającą szkic karty postaci. Nie wiedziałem, że współgracze będą wrogami. Gdyby byli przyjaciółmi lub chociaż towarzyszami w drużynie, to co napisałem nie byłoby tajemnicą.

Jest kilka kwestii które chciałbym wyjaśnić nim wyślę kartę postaci:

- Będziemy z innymi graczami tworzyli drużynę czy raczej każdy będzie musiał radzić sobie osobne? (osobiście wolałbym drużynę)

- Cel gry: eee... Przeżyć? Może jak już nasze postacie się troszkę zaaklimatyzują, że się tak wyrażę, będą chciały czegoś więcej niż dziury na noc i papu po południu, ale tak na początek to nie bardzo wiadomo co można robić w tym świecie.

Ok, wiadomo. Celem gry może być ogólnie stanie się nad człowiekiem, a w konsekwencji pod wspólnym sztandarem poszukiwania Geas'ów uformuje się drużyna.

Czy może chodziło o coś innego?

- Czy postać niewalcząca jest z góry skazana na porażkę? ( Czy każdy dzień w świecie dead Fable to będzie fizyczna walka o przetrwanie?) To właśnie pytanie o brutalność świata. Jeśli mamy wspólnie kreować świat to mam sugestię, że o ile nie mam nic przeciwko mrocznej i psychodelicznej bajkowości, to jednak wolałbym więcej eksploracji i zwiedzania połączonego z dziwowaniem się dziwami, niż morderczej walki.

- Nie wiem czy nie doczytałem, ale nie znalazłem nic na temat ekwipunku początkowego. Jak to jest z rzeczami z którymi zaczynamy grę?

P.S. Apropo ekwipunku, czy można mieć psa? Ostatnio śni mi się wielki czarny pies i strasznie chciałbym mieć psa w grze.
P.S.2 Erotyka w grze jest jak najbardziej wskazana. Najlepsze byłyby takie różne opisy na granicy dobrego smaku. Ale to chyba trochę później, prawda? Oczywiście, bez erotyki gra może być równie ciekawa, więc nie nalegam.
 
__________________
Errare humanum est. - Ludzką rzeczą jest się mylić

Ostatnio edytowane przez Gnomer : 27-03-2010 o 12:40. Powód: Stara treść skasowana zgodnie z sugestią Przyszłej Siły Wyższej
Gnomer jest offline  
Stary 27-03-2010, 11:20   #8
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
Geas – tak będzie brzmiała ostateczna nazwa Seed. Geas oznaczać będzie fonetyczną adaptację skrótu God Seed = G.S., czyli Geas.

Baczy

Ewolucja postaci:
Każdy pozyskany i pochłonięty Geas będzie dodawał postaci następująco po Mocy na pierwszym poziomie, (rozwój na kolejne wymaga potrójnego użycia Mocy) oraz 3 punktów do Talentów. Można w ten sposób awansować swoje wady do poziomu zalet, bądź stworzyć nowe.

Tak, Poziom pierwszy Talentu jest wadą. Zakładam, iż człowiek ma w sobie tyle samo wad, co zalet jednak w większości przypadków wyolbrzymia niektóre z nich umniejszając wartości pozostałym. Wady prócz ogólnego minusa dla postaci upewniają cię jednak w tym, czego nie potrafisz i w tym, co uznajesz za łatwizne. Będąc złym w liczeniu, zamiast zająć się matematycznym działaniem, z pewnością wybrałbyś pracę na roli, wiedząc iż na tym polu nie poniesiesz klęski. Nie wiedząc jednak jakie są twoje słabe strony, porażka może nadejść w każdej porze. 3:5 myślę że najrozsądniej byłoby uznać taką proporcję wad do zalet. Jednak wybór należy do was.

Pochodzenie:
Pochodzenie może być dowolne, w końcu w europie przesiaduje nieograniczona liczba turystów itp., Co do języka, sądzę iż pominiemy tę kwestię. W razie nieścisłości na pewno znajdziecie dane słowo w wyroczni google. Jeśli w czasie gry napotkacie osoby których język będzie niezrozumiały, to nie dla tego że jesteście tłumaczem ale dano nie tłumaczyliście, tylko dla tego iż tak sobie życzę.
Jednak, tak: punktem wyjścia waszych postaci jest Europa, tam żyliście. Chodzi głownie o to by wywrzeć na waszych postaciach wieź z miejscem, a także szok po ujrzeniu przyszłości.

Gnomer

Trzy sprawy:
1. Nie po to dałam wam uporządkowany wzór na karty postaci, zamiast zestawu wymagań, co ma się w niej znaleźć; byście pomijali go i ja miała się domyślać, w której linijce skupiasz się, na której części karty. Proszę wpisać po kolei jak grzeczny chłopczyk, wszystkie rubryczki, a później je wypełnić.
–macha ciasteczkiem przed nosem-

2. Widzę, że jesteś bardzo impulsywny. Działasz zbyt pochopnie. Więcej pomyślunku proszę. Może na tym forum robi się wszystko inaczej, jednak o ile mi wiadomo rozpowszechniona na wszelakich forach jest metoda: wysyłania kart postaci do MG poprzez PM? Proszę mnie poprawić, jeśli się mylę, ale byłam świadkiem takiego poczynania nawet i tutaj.
Aby uniknąć dalszych nieporozumień, proszę wysyłać karty postaci na PM.
I nie mówię tego wszystkiego by pokazać jak wredna potrafię być. Chce abyś zrozumiał iż publikacja kart postaci, składających się często z poufnych informacji, które mogą ale nie muszą wyjść w trakcie gry, nie jest najrozsądniejszym ruchem. Zwłaszcza w sesjach w których gracze mogą stać się swoimi wrogami. To w końcu post-apokalipsa, a człowiek człowiekowi największym wrogiem, gdy nie wisi nad nim strach przed jakąkolwiek władzą, bądź mocą zdolną go ukarać. Warto, zatem zaznajomić się z terminem „Nemezis”, a wyjaśni ci ją szanowny Pan Cegła (Brick Top) z filmu Snatch - YouTube - Brick Top Simple English Lesson 1: Nemesis

3. Proszę o skasowanie swojego postu, bądź zmodyfikowanie go na tyle by przedstawiał kolejny zestaw pytań bądź sugestii, na które z przyjemnością odpisze wypełniając luki w naszej wspólnej wiedzy na temat tworzonego przez nas świata. Natomiast samą kartę postaci wysłać mi na PM. Poniżej zamieszczę zestaw tematów wartych wyjaśnienia.

-Broń
-Miejsca
-Komunikacja między graczami
-Śmierć oraz brutalność świata
-Erotyka oraz relacje między postaciami
-Cel gry
-Długość gry
-Wasze Sugestie
-Rzeczy warte opublikowania, i rzeczy warte zachowania na PM

Wszyscy:

Rozpoczęcie sesji:
O ile dostanę karty postaci sesja może ruszyć nawet jutro. Pamiętajcie jednak iż czekam jedynie 30 dni, później nie wiem co będzie. Także im szybciej dostanę karty postaci, tym szybciej mogę przysiąść do pisania pierwszego postu.
 

Ostatnio edytowane przez Kawairashii : 29-03-2010 o 12:40. Powód: Patch 1.3 (bug fix)
Kawairashii jest offline  
Stary 28-03-2010, 11:20   #9
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
Wybacz za nieodpisanie ale napotykam problem z PW. Utrzymuje się od wczoraj, myślałam że to tymczasowe. Czy występuje on tylko u mnie czy całe forum ma takowe problemy? Niemoc w otworzeniu poczty staje się irytująca, zwłaszcza że czeka na mnie karta postaci na którą muszę odpisać.

Cytat:
Database Error Database error
The lastinn database has encountered a problem.
Please try the following:

* Load the page again by clicking the Refresh button in your web browser.
* Open the lastinn.info home page, then try to open another page.
* Click the Back button to try another link.

The lastinn.info forum technical staff have been notified of the error, though you may contact them if the problem persists.

We apologise for any inconvenience.
 

Ostatnio edytowane przez Kawairashii : 28-03-2010 o 11:22.
Kawairashii jest offline  
Stary 28-03-2010, 20:02   #10
 
Baczy's Avatar
 
Reputacja: 1 Baczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumnyBaczy ma z czego być dumny
Jest to ogólnoformumowy weekendowy pad pocztowy, podobno to natłok użytkowników powoduje takie problemy... Radzę się przyzwyczaić, jest to regularny wybryk forum...
Ale jedną wiadomość można odczytać wchodząc w Ustawienia, jeśli się nie mylę. No i odpisywać też można normalnie.

A tak odnośnie mojej postaci, to pewnie skończę ją tworzyć w przyszły weekend, chcę żeby była to przemyślana postać (chociaż pewnie wyjdzie jak zwykle...) chociaż nie wykluczam, że skończę wcześniej.

A teraz pytanie
Cytat:
(rozwój na kolejne wymaga potrójnego użycia Mocy)
Czy to znaczy, że żeby podbić jakąś moc o jeden poziom, wystarczy użyć jej trzy razy, niezależnie od sytuacji? To chyba przesada... A co z mocami pasywnymi? Za użycie uznajemy uzyskanie realnej przewagi dzięki nim?
 
__________________
– ...jestem prawie całkowicie przekonany, że Bóg umarł.
– Nie wiedziałem, że chorował.
Baczy jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:52.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172