Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22-03-2010, 15:35   #1
 
Kawairashii's Avatar
 
Reputacja: 1 Kawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znanyKawairashii wkrótce będzie znany
Exclamation [Autorski] Dead Fable




Przedmowa

Witam wszystkich.
Mimo iż sesja może wydawać się mieć mniej lub więcej elementów zapożyczonych z jakiegokolwiek uniwersum, staram się nie tworzyć sesji w pełni poświęconych jednemu tematowi. Uznaje także filozofię MG, jako osoby w pełni przygotowanej, na wszelkie zaistniałe sytuacje. Stąd każda moja sesja wymaga ode mnie sporego wkładu twórczego. Jeśli powstała rekrutacja, oznacza to iż jestem w pełni dysponowana przez najbliższe dwa do trzech miesięcy, i planuje coś wielkiego.
Nie krępować się; zarzucać mnie wiadomościami w dzień i w nocy. Udzielać się w rekrutacji. Nie poddawać się. Dla mnie nie ma słowa "nie", więc wrzucać swoje pomysły tak często jak się da. Jeśli Gracznie nie mają pomysłów, to sesja nie ma sensu. Stosunek pomiędzy Graczami a MG nie powinien być pasożytniczy; taki w którym to MG uznaje się za wszechwiedzącego, nie oczekując od graczy kompletnie żadnej wolności słowa prócz pracy na rzecz dostosowania się do jego wymagań, albo gracze którzy nękają Mistrza Gry, stawiają go w sytuacji w której wszystko musi wykonywać za nich. Spójrzmy sobie w twarz i uznajmy za równych. Ja doprowadzę was gdzie chcecie, a wy pozwolicie mi prowadzić. Jeśli komuś nie odpowiada symbioza, proszę aby odpuścił sobie dalszą lekturę.

Ilość miejsc:
Min 3 - Max ?

Czas rekrutacji:
Dokładnie 30 dni od czasu publikacji posta

Długość gry:
Od długiej - Do nieskończonej

Czas odpisu:
Do ustalenia...

O sesji:
Martwa Baśń - będzie zamieszczona w świecie, Dark Fantasy, Socjal Science Fiction, Post-Apocalyptic Fiction, Dystopia oraz Splatterpunk. Postaram się przedstawić świat niepożądanego jutra, rodem z najgorszych koszmarów sennych. W taki sposób by nauka i technika nie koniecznie stanowiła zaletę rozwoju rasy ludzkiej, a jej przekleństwo. Świat w którym to ludzie cofnęli się do średniowiecza, zostając w tyle za techniką. Odrodzenie Baroku. Świat w którym więcej jest pytań niż odpowiedzi na nie.
Po wyjaśnienia co do powyższych terminów możecie spokojnie sięgnąć do Angielsko/Polskiej Wikipedii.

Co zdecydowanie znajdzie się w sesji i po jakie pomysły możecie spokojnie sięgać;
Mutanty, Humunkulusy, Antropomorfizacja (Furry), Personifikacja, Elementaryzm, Psionika, Technomancja, Podstawy Surviwalu.

Miejsce akcji:
Stara Europa, obecnie nieopodal granicy Brytyjsko-Francuskiej.

Czas akcji:
Pierwszy, Listopada roku Siódmego, od wielkiego "Boom"

Prolog


Budzisz się, czujesz ciężar na piersi. Twoja ręka samoczynnie ociera twoją klatkę. Niczego nie znajduje. Musi być coś w powietrzu, może przyśniło ci się coś złego, w każdym razie nie leży ci się miło. Przekręcasz się na bok, nie masz nic na sobie, nie ciągniesz za sobą żadnego materiału.
*ping*
Mimo to twoje ciało reaguje na ruch, zmianę punktu zawieszenia, przyciąganie i kłucie, to natrętne kłucie. Czy leżysz na igłach? To muszą być igły. Siano? Trawa?
*ping*
Światłocienie atakują twoje ciężko zmrużone oczy. Migotanie pobudza jej coraz bardziej, wybudzasz się mimowolnie.
*ping*
Guziec- Ludz..ludz... ludzie!
Pantera- M/Nienawiść!
Szczury- Zzabić, Zzabić!
Wrona- WIDZIAłam JEDNEgo!
Wąż- Trssszeba ich wssszystkich zabićsss!
Szczury- Zzabić, Zzabić ludzzi!
*ping*
Budzisz się, leżysz na kłujących cię w ciało kościach. Dookoła ciemność a w niej masa przebklaskujących dzikich oczu. Wygiętych kształtów, kończyn głów, zlanych w mroku w jedno ciało, jeden motłoch.
Lew- CzłowiEk! To człowiEeEek!
Moskity- Zaza..zaZa.. Zabić Go!
Koza- Beeeeez Litościiiii!
Cofasz się jednak nie masz gdzie, kształty tworzą krąg dookoła ciebie. Nagle pokazuje się ręka, ludzka? Nie, to ręka małpy.
Małpa- uq, to nie człowiek/q.
Baran- Nieee?
Pantera- Umr.. To nie jest człowiek?
Małpa- Nie, jeszcze o tym nie wie, ale jest jednym z nas.
Szczury- To jeden z naszz, to jeden z naszz!
Wilk- Walić to! Zarżnijmy go!
Guziec- Jak świnie! Zabić Człowieka!
Małpa- Jest jednym z nas!
broni Małpa, jednak z pośród cieni wyrosła paszcza.
Tyranozaur- URwę mu łeB!
*ping*
Zęby są wielkie, wchodzą w ciebie niczym w masło. Siekając twą skórę niczym paznokieć wbijający się w skórę pomarańczy, dzieląc cię na części, i rozdrabniajać, widzisz swoje wnętrzności wywleczone w blasku księżyca. Giną kształty gdy w ostatnim bezgłośnym jęku postrzegasz jedno z twoich o czu wystrzeliwujących z czaszki niczym żaba wrzucona do wrzątku. Tuż przed zapadnięciem całkowitej ciemności, tuż przed pochłonięciem przez wielką gardzielę.

***

*ping*
Maszyna wybijająca stan twojego pulsu wyrywa cię ze snu. Leżysz w łóżku, pokój jest biały, dookoła ciebie mnóstwo aparatury.
Człowiek w białym fartuchu- Dzień dobry śpioszku, widzę że sen dobrze ci zrobił.
Postać przygląda ci się z błogim uśmiechem na twarzy. Jej oczy rozjeżdżają się na boki. Czarne kropeczki zjeżdżają się w różnych kierunkach, pozostawiając po sobie identycznej wielkości białe smugi, po czym znikają gdy tylko obrócisz ku nim wzrok. Przewrót do pozycji siedzącej. Krew odpływa ci z mózgu gdy tylko zaczynasz postrzegać świat w pionie. Poruszasz się wolno niczym w smole, nawet upadający pierz z twojej poduszki zdaje się pędzić ku ziemi w zawrotnym tempie. Twoje ręce się prostują, robisz to odruchowo, nie bacząc na dziwne warunki fizjonomiczne swojego ciała, a być może nawet i pokoju, czy planety na której się znajdujesz. Chwytasz za pierwszy napotkany przedmiot, utrudniający ci postrzeganie postaci.
Ty, a raczej twój głos- Kraty?
Człowiek w białym fartuchu- To konieczność, nie to żebyś chciał nam coś zrobić, jednak podczas snu przejawiasz dziwne skłonności. Potraktuj to jako tymczasowe zabezpieczenie.
Twój głos brzmi dziwnie. Dygocze, czy to echo? Wydaje się jakby był uwięziony w wielkiej pustej hali, albo bardzo długim tunelu. Słowa wracają do ciebie po chwili, jednak ich brzmienie daleko odbiega od słów które sądzisz że wydobyły się z twoich ust.
Głos- Co tu robią te Kraty?/ Kraty?/ Czemu tu są Kraty?
To nie twój głos; wydaje się taki, damski, albo męski, ile lat ma osoba która wypowiada te słowa? Czy paliła? Piła? Czemu jej głos brzmi tak, inaczej niż twój.
Człowiek w białym fartuchu- konsternacja, na pewno to teraz odczuwasz, każdy z nas to przechodził...
Postać odwróciła nieopodal stojące krzesło, po czym usiadła i przywarła klatką piersiową do oparcia, wyciągając z kieszeni paczkę fajek.
Człowiek w białym fartuchu- Palisz? Pozwolisz?
Głos- Ta.../Nie.../Oczywiście.../Co?
Człowiek w białym fartuchu- aaa tak się z tobą drażnię. -wyciąga jednego i zaczyna go wąchać- cudowny zapach. Już nie robią takich. -wkłada go do ust, po czym maca się po kieszeniach- W każdym razie. Jesteś tu bo masz misję. A ja tu jestem by osłodzić ci kilka faktów na temat życia które będzie dane ci przeżyć. -wyciąga zapalonego papierosa z ust, a następnie z dumą bucha gęstym dymem- Po pierwsze...
Stojąc przed łóżkiem starasz sobie przypomnieć kiedy twe stopy doprowadziły cię do krat. Czemu nie pamiętasz chwili wstania z łóżka. Zdajesz sobie przypominać pewne cykanie, albo pstrykanie które nagle ucichło. Obracasz się, stoisz w całkowicie pustym pokoju. Ktoś zaczyna pstrykać palcami.
Człowiek w białym fartuchu- E! słyszysz mnie, patrz się tutaj. Musze się upewnić że dotrze to do ciebie. Po trzecie; widzisz to? -wyjmuje owoc w dziwne wzorki- mówi się na to Seed, niezależnie jaką przyjmie formę. Zawsze będzie to owoc, warzywo bądź nasiono. Szukaj ich, są dla ciebie dobre, i mogą uratować ciżycie. Mają różną wielość, kolor, smak, jednak ich właściwości... masz.
jakimś cudem obiekt, na oko, wielkości arbuza, przelatuje przez kraty. Oczy jednak mogą się mylić gdyż po chwili obiekt ten wydaje się przyjmować różna wielkość, i wagę jednak dłonie niezależenie jaki mają trzymać obiekt, nie zmieniają swego położenia.
Człowiek w białym fartuchu- Ugryź. -wytyka palcem- ale przedtem, zapamiętaj ostatnią zasadę. Jako osoba wybz... musiszzz.....

W głowie zaczyna ci szumieć.

Człowiek w białym fartuchu- ...jak najszybciej. I to jest twój główny cel. Pamiętaj o tych czterech zasadach. Od ciebie zależy przyszłość. Nie pozwól by twój, nie.. nasz trud poszedł na marne, już tak niewiele nam brakuje. Zrobiliśmy tyle ile mogliśmy. Z pewnością nie pamiętasz już kim jestem, ale pamiętaj, jestem po twojej stronie. Ale niech to zostanie między nami, nie ufaj nikomu. Masz z siebie dać wszystko. Liczymy na ciebie. Wszyscy.
Człowiek w białym fartuchu ociera łzy z oczu. Czy to jego łzy? Ile osób jest w pokoju? Czujesz pocałunek na swych ustach, a może jest to czuły uścisk, potrząśnięcie dłonią, albo ciepłe poklepywanie po ramieniu. Każde z nich, jednak żadne z osobna. Wszystko zaczyna zanikać, robi się ciemno, jakby cała ta rozmowa miała z góry określony czas. Jakby człowiek w białym fartuchu miał tylko chwilę życia, by nacieszyć się smakiem papierosa, brzmieniem swojego głosu, oraz uczucia goryczy. Zanim znikł w nicości, niczym aktor na scenie, którego długość życia ogranicza się wyłącznie do czasu w jaki pokona swój tekst.

***

Jest mokro i zimno...

...Jest cicho i ciasno

Jest, "czemu wiszę do górny nogami"...

Mechanika


Podstawy postowania. Dla każdego forum mogą wyglądać inaczej. Zatem przedstawię swój wzór, który wydaje mi się najbardziej sprzyjający sesji.

1. Mowa
-Mówimy w taki sposób, zaczynając od nowej linii i myślnika, utrzymując całość w kursywie. Stawiamy go ponownie, jeśli w trakcie wypowiedzi chcemy zwrócić uwagę na odbywaną w międzyczasie czynność -bierze ciężki wdech po długim zdaniu, po czym kontynuuje- A w przypadku zakończenia wypowiedzi, zaczynamy nowy tekst od nowej linijki.
Zakończyła, dając słuchaczom chwilę do namysłu.

2. Działanie
Działania składają się na opisy rzeczywistości, oraz interakcji z nią. We wszelkie działania można interweniować, do póki nie są one przerwane odpisem MG. Odpis MG odgranicza rzeczy "do wykonania w teraźniejszości" od "rzeczy, które zostały już dokonane w przeszłości". Jasne i klarowne.

3. Myśli
Aby uniknąć sytuacji w których to gracze na wzajem zniechęcają się postami w których to ich postaci w bardzo negatywny sposób opisują aktywność bądź pasywność drugiego gracza. Co w ostateczności przyczynia się do z niczego nie wynikającej niechęci obojga bohaterów do siebie, którą sami gracze opierają na negatywnych myślach wyczytanych w postach innego gracza. Sprawę rozwiążemy nastepująco - Myśli podzielimy na część;
A. Publiczną, czyli postrzegalną przez innych graczy jak mimikę bądź język ciała (spojrzała na niego jakby mówiła "skąd ty się kurde urwałeś?") ograniczającą się wyłącznie do krótkich komentarzy.
...oraz...
B. Prywatną, przeznaczoną wyłącznie do wglądu przez MG. Zamieszczanych raz bądź dwa razy na cały post wszystko pisząc jako treść ukrytą odczytywalną jedynie dla mnie. Opisując w niej wszystkie istotne myśli postaci, oraz spostrzeżenia nakłaniające MG do dokładniejszego opisu wspomnianych w myślach postaci, miejsc, czynności, bądź zachowań.

Ukryte wiadomości w sesjach:
tagi (zamiast nawiasów należy używać nawiasów kwadratowych):
(ukryj="nazwa usera")text(/ukryj) pozwalają na wpisanie ukrytej wiadomości tylko dla danego użytkownika forum.
(ukryj="nazwa gracza")text(/ukryj) pozwalają na wpisanie ukrytej wiadomości tylko dla danego gracza.

4. Updaty
Minimalnie co trzy upady będzie ukazywać się większy (Big)Update z aktualizacją misji. Gra będzie podzielona na Rozdziały, niczym książka. A w powyższych Big.Up. będą wymieniany spis waszych obecnych zdolności, ich poziomów oraz spis najbliższych dwóch nazw dla kolejnych Big.Up. ich nazwy jak; Cross Roads, Dead End, Fate is on our side. Będą waszym zwiastunem czego możecie się spodziewać idąc w kierunku w którym obecnie zmierzacie. Od was jako graczy będzie zależeć czy zmienią swoją nazwę. Oczywiście, normalnie będę mieć z góry zaplanowane niektóre części fabuły, jednak ich ukazanie się będzie wyłącznie zależeć od waszego postępu w grze, i waszych decyzji.

Nie znamy się jeszcze i nie wiem czego mogę się po was spodziewać zatem poniżej każdego update będą zamieszczane przynajmniej dwa, lub więcej (raczej więcej) zaplanowane ścieżki waszych postaci. Nie są one jednak musem, a jedynie drobną podpowiedzią, na "co dokładnie teraz możecie zrobić". Przykład:

Wędrowniczek

[Ciekawość: Zwracasz uwagę na podejrzanie umiejscowiony napis na ścianie, w hali]

[Przezorność: Omijasz opustoszałą halę, w obawie przed mieszkańcami dżungli]

...bądź w sytuacji w której postać posiada pewien przedmiot lub umiejętność;

[Odwaga: Imponujesz grupie, mrożąc krew w żyłach wszelkiemu paskudztwu w hali, używając przy tym swojego Lwiego Okrzyku i medalionu Władców Lasu]

Nie oznacza to jednak iż dostępne są jedynie te drogi. Są to jedynie ścieżki których konsekwencje udało mi się zaplanować na następny update. Bądź moja próba otworzenia wam oczu na wypadek zajścia sytuacji pozornie bez wyjścia.

5. Umiejętności (moce)
Każda z postaci będzie posiadać pewne umiejętności. Nie mówię tutaj oczywiście o rzeczach banalnych jak czytanie/bieganie/jedzenie, a o typowych, tz. "Mocach". Będą się one dzielić na Pasywne (czyli takie nad którymi nie mamy jawnej kontroli) oraz Aktywne (czyli takie nad którymi możemy sprawować władzę). ----- Można samemu tworzyć Umiejętności, więcej informacji na temat mocy pozyskacie w trakcie gry. Oraz w karcie postaci i wymaganiach.

6. Talenty
Czyli to co nasza postać potrafi bez żądnych super mocy. Podam parę przykładów, które nie koniecznie mają ścisły związek z tą akurat sesją, jednak ich forma może być bardzo pomocna.
O więcej informacji na temat systemu do którego zostały opracowane, proszę pytać na PW.

Posiadacie 21 punktów do wydania na Talenty. Można samemu tworzyć Talenty, więcej informacji w Karcie postaci oraz wymaganiach.

-1 p = Amator; Postaci udaje się czynność, ale robi to koślawo, albo raniąc siebie albo mało co nie raniąc innej osoby.

-2 p = Utalentowany; Postać robi to należycie, ale bez zbędnego prestiżu, tak jakby robiła to codziennie.

-2 p = Profesjonalista; Postać imponuje wszystkim swoim Profesjonalnym podejściem, dzieci chcą ją naśladować, a przeciwna płeć zwraca na nich uwagę.



Przeżycie

1.
Cichy chód - na pierwszym poziomie jest to wada, zmienia nas w typowe słonie w składzie porcelany, jednak gdy staje się zaletą nasz chód nigdy nie wzbudzi zainteresowania nasłuchujących przeciwników, jest tak cichy że nawet nagrany i odtworzony nie różni się od szumu tła.
2.
Płuca jak mięchy - na pierwszym poziomie nasze płuca są w bardzo kiepskim stanie, (prawdopodobnie papierosy), jednak na wyższych poziomach potrafimy przejść przez pokój pełen trującego gazu, bądź przeżyć dość długą walkę toczoną pod wodą, a nawet gdy trzeba wstrzymać oddech po długim biegu by nie dać się wykryć przez wrogów.
3.
Kocia natura - na pierwszym poziomie nasza postać kiepsko sprawdza się w akrobacjach, jednak na wyższych poziomach naszemu bohaterowi zawsze uda się upaść na cztery łapy, a w przypadkach ekstremalnych nie straci więcej punktów życia niż 1, nawet będąc w płomieniach i skacząc ze złamaną nogą z drugiego piętra, uwaga wspinaczka także idzie w górę.
4.
Pirotechnik/Piromaniak - wszelkie obrażenia spowodowane przez ogień oraz wyzwania z udziałem materiałów wybuchowych, bądź łatwopalnych ulegają modyfikacji, od teraz nie bój się ryzykować przejdź przez rozżarzony węgiel, polej się benzyną i zapal papierosa, pamiętaj jednak że jeśli jest to wada, palisz się równie szybko co papier.
5.
Trupi wdzięk - kładąc się na ziemi masz 100% pewność że przeciwnicy uznają cię za martwego, nawet jeśli przed chwilą sprawdzali pokój w którym się znajdujesz, by sztuczka się udała w pokoju muszą być przynajmniej jedne zwłoki, jeśli talent ten jest wadą, twoje zdolności maskowania ostro jadą w dół, a na polu walki jakoś wszyscy skupiają się na tobie.
6.
Mocny łeb - na pierwszym poziomie stajesz się bardzo podatny na wszelkie rodzaje trucizn halucynogennych, im wyżej z poziomem tym trudniej jest cię pobić w piciu i ćpaniu, zmniejsza się także efektywność wszelkich gazów, czy narkotyków, również przesłuchanie twoje postaci pod wpływem serum prawdy staje się niemożliwe


Walka

1.
Z bronią ci do twarzy - do naszej postaci wręcz lgnie broń, potrafi obsługiwać i strzelać z każdego działa niezależnie jakiego kalibru, bez względu na siłę, czy zręczność postaci, wystrzał z broni nigdy nie wybije jej barku, a żadną bronią białą nie skaleczy się wymachując w powietrzu, bronie pułapki skonstruowane celowo by zadać obrażenia użytkownikowi także nie stanowią problemów, jednakże poziom pierwszy oznacza kalectwo na polu walki, uważaj każda napotkana broń będzie się psuć w twoich rękach lub zostanie od ciebie odebrana.
2.
Oczy z tyłu głowy - na pierwszym poziomie postać często nosi okulary, ma ograniczone pole widzenia itp, jednak im wyżej, tym łatwiej przychodzi ci celowanie, każdy strzał to +100% szans lądowania w przeciwniku, +50% do strzałów w cel którego nie widzimy, nawet jeśli nasza broń będzie przechwycona w powietrzu, a my lecimy na łeb na szyje z dachu wieżowca.
3.
Oburęczność - pisanie na klawiaturze, czy gra w kosza, no trzeba przyznać że jest to pewne wyzwanie, jednak kto potrafi strzelać z dwóch broni na raz, kto potrafi walczyć z dwoma nożami w dłoniach? niestety jako wada, sprawia że broń często wypada nam z dłoni lub ześlizguje się z ramion.
4.
Bez trzymanki - mówisz że potrafisz pokonać przeciwnika gołymi dłońmi? a co jeśli ktoś ci je przytrzyma? z tą umiejętnością, wrogowie będą musieli skuć ci wszystkie kończyny bo urodziłeś się by robić krzywdę, z niskim poziomem stajesz się łazęgą w sztukach walk, znajomość możliwości swojego ciała spada do minimum, jednak im wyżej tym większe stanowisz zagrożenie, nawet gdy władze posiadasz zaledwie nad jedną kończyną.
5.
Zastrzyk adrenaliny - na pierwszym poziomie wrogowie częściej z ciebie drwią niż poważają, jednak im wyżej się pniesz w tym większa furię wpadasz wywołując u przeciwników szacunek, a w końcu strach, każde przesłuchanie które przeprowadzasz staje się śmiertelnym przeżyciem dla twojej ofiary, także wszelkie twój cios specjalny Critical Instant może zostać wykonany na dwóch, a nie jednej osobie.
6.
Prorok - twój talent naśladownictwa/adaptacji to twój priorytet w zwalczaniu przeciwników, szybciej wycelujesz w przeciwnika niż on w ciebie, nie ma z tobą równych w pojedynkach jeden na jeden, jeśli w grę wchodzi czas, ty zawsze masz asa w rękawie, jako wada natomiast postać ma bardzo kiepski refleks.


Szperanie

1.
Niepozorny - nasza postać na pierwszym poziomie jest postrzegana jako wróg/stręczyciel/podejrzany osobnik, nawet przez ludzi neutralnych, jednak im dalej z poziomem tym bardziej przeciwnicy stają się dla nas naiwni, wielkoduszni, neutralni, łatwiej ich oszukać, przekabacić, okraść, czy wykiwać.
2.
Szczur - nie ma zabezpieczeń których nie potrafisz sforsować, niezależnie jak skomplikowany jest zamek, nie może być on niemożliwy do otworzenia, na poziomie pierwszym często gubisz klucze, a otworzenie nawet prostych drzwi za pomocą klucza może skończyć się złamaniem go w zamku.
3.
Nos detektywa - ze zmysłem detektywa, masz pewność że jesteś w odpowiednim miejscu o odpowiedniej porze, na pierwszym poziomie wychodzimy z imprezy zawsze przed rozdaniem łakoci, na wyższych natomiast cała esencja sprawy spływa na nas, czy tego chcemy czy nie, MG upewnia się by nie szczędziło nam szans na rozwiązanie sytuacji za pomocą krasomówstwa, a przeciwnicy rzadziej starają się rozwiązać sprawę siłowo.
4.
Drugie dno - na pierwszym poziomie jeśli twoja postać zostanie ogłuszona, a następnie okradziona we śnie, złodziej zarekwiruje nawet nasze ubranie, złodzieje nie zostawią nawet twoich protez, czy złotego zęba, jednak im wyżej z poziomem tym większa szansa że przeciwnicy nie zauważą połowy twoich rzeczy, pierwszy poziom zostawiają jedną broń i jeden klucz, drugi poziom zostawiają co tylko zechcesz prócz broni większych niż twoje przedramię.
5.
Ładne oczy - niektórzy to mają niektórzy nie, jeśli talent; Niepozorność, sprawia że przeciwnicy są mniej uważni, to; Ładne oczy, sprawia że twój seksapil rośnie, a jeśli nie możesz w sobie rozkochać wroga, to wzbudzisz w nim litość, każde wyciągnięte informacje z niego będą od teraz prawdziwe i istotne fabularnie, nie tyczy się to jednak sojuszników, także jeśli jest to wada, na nasze nieszczęście każdy przeciwnik będzie do nas uprzedzony, a w każdym naszym zdaniu doszukiwał się propagandy, innymi słowy; nie porozmawiasz sobie.
6.
Wszystko ujdzie - na niskim poziomie, panika to jedyne co potrafisz będąc zaatakowanym w swoim domu, jednak na wyższym poziomie nigdy nic nie gubisz, raz odwiedzony pokój stanowi wkład do twojej kolekcji prawdopodobnego składu broni i kluczy, w razie gdy ktoś cie napadnie nie musisz rzucać na testy związane z; podbiegnięciem i chwyceniem najbliższej broni, nóż automatycznie ląduje ci w dłoni, jeśli przeszukujesz nowy pokój możesz być pewien że zawsze znajdziesz coś przydatnego.


Karty Postaci

Kod:
Godność: (imię, nazwisko, xywa) 
Wiek i Płeć: (...)
Wygląd: (bez ubioru, grupa etniczna)
O postaci: (charakter, istotne informacje, lubi, boi się, ogólnie o wszystkim)
Umiejętności:
1. (obecnie tylko JEDNA)
Talenty:
1.
2.
3.
etc...
--<[Oczekiwania]>-- .
Od MG: (jak prowadzić najlepiej)
Od Sesji: (na czym się skupić najlepiej)
Od Graczy: (jakie relacje najlepsze)

---<[Mój pomysł na]>-- .
Postać: (czym powinna być w ostatnim stadium, wymarzone moce/talenty, relacje itp)
Początek: (jak najlepiej rozpocząć przygodę; parę kluczowych punktów, twoim zdaniem)
Wymagania


Proszę wysyłać mi PW z treścią nie wymagającą ode mnie zadawania zbędnych pytań. Innymi słowy proszę o przemyślane komunikaty. W pierwszym poście proszę zamieścić wszystkie najistotniejsze, waszym zdaniem sprawy, warte wspomnienia. Nic w stylu (super sesja, wchodzę/głupia sesja, spadam) (^__^').

Pytania do was:
-Jak często możecie odpisywać.
-Czy macie jakieś pomysły które chętnie ujrzelibyście w grze.
-Czy doszukaliście się pewnych niemiłych dla oka aspektów rekrutacji, które o ile zostały by zmienione, zwiększyły by waszą chęć dołączenia do gry.

W czasie trwania rekrutacji z pewnością powstanie wiele pytań. Co jakiś czas będą ukazywać się updaty w SAMEJ REKRUTACJI. Czyli nasz swojski F.A.Q. Jeśli nie odpowiedziałam jeszcze na wasz post oznacza to iż nie chce spamować krótkimi postami, bądź właśnie teraz go piszę.

Buziaczki :3

UWAGA
Jako iż sesja jest już w trakcie, skupiam swoją uwagę głównie na temacie komentarzy oraz samej gry. Jeśli nie otrzymujesz odpowiedzi na swój post w rekrutacji. Proszę o poinformowanie mnie o nim poprzez PW. Poniżej zamieszczam linki do owych tematów.

Sesja:
http://lastinn.info/sesje-rpg-postap...ead-fable.html

Komentarze:
http://lastinn.info/komentarze-do-se...omentarze.html
 

Ostatnio edytowane przez Kawairashii : 13-04-2010 o 15:55. Powód: Patch 2.0
Kawairashii jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:49.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172