Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06-04-2010, 01:20   #1
 
Ra6nar's Avatar
 
Reputacja: 1 Ra6nar wkrótce będzie znanyRa6nar wkrótce będzie znanyRa6nar wkrótce będzie znanyRa6nar wkrótce będzie znanyRa6nar wkrótce będzie znanyRa6nar wkrótce będzie znanyRa6nar wkrótce będzie znanyRa6nar wkrótce będzie znanyRa6nar wkrótce będzie znanyRa6nar wkrótce będzie znanyRa6nar wkrótce będzie znany
[Horror] Nova 0

INICJOWANIE DYSKU PRZENOŚNEGO...

...ANALIZA DANYCH...

#######100%########

ODCZYT ROBOCZY:

Data: 22.05.3010
Czas: 00.05
Miejsce: Stacja kolonizacyjna 'Ziemianka' na Marsie

Gwiezdne krążowniki to ogromne latające jednostki kosmiczne stworzone do badania planet i krążącej wokół nich materii. Są idealne do przebijania się przez skupiska meteoroidów i pobierania z nich materii. Dzięki temu w jak doskonały sposób są wyposażone i jak profesjonalną załogę mają, są idealnymi, podróżującymi w przestrzeni kosmicznej laboratoriami. Dzięki badaniom jakie się na pokładzie takich krążowników przeprowadza możliwa jest kolonizacja nowych planet. Ale to dopiero projekt. Nova 0 jest pierwszym takim krążownikiem i własnie rusza w swój dziewiczy rejs. Cała załoga jest bardzo podekscytowana, wszyscy są w doskonałych humorach, każdy chce uczestniczyć w tak przełomowym przedsięwzięciu. Od kiedy dokonano terraformingu Marsa i przeniesiono nań cywilizację w związku z upadkiem Ziemii, ludzie zaczęli się mocno interesować kwestią dalszej kolonizacji. Planom nie było końca, aż w końcu zespół najbardziej utalentowanych naukowców i inżynierów opracował projekt pierwszego gwiezdnego krążownika, Novy 0. Statek został zbudowany tak by zapewnić wszelki komfort całej załodze a także zaopatrzony tak, by umożliwić poszczególnym członkom załogi rzetelne wykonywanie ich pracy. Na pokładzie znajdują się dwa zespoły naukowców, które na pokładzie laboratoryjnym będą badały materię pozyskaną z latających skał i meteoroidów. Materia ta z kolei zostanie pozyskana za pomocą skomplikowanej maszynerii i ekwipunku przez wykwalifikowanych inżynierów. Na Novie 0 znajduje się jedna drużyna inżynierów pozyskujących i dwie drużyny inżynierów technicznych. W skład każdej wchodzi około pięćdziesięciu ludzi. Inżynierowie najczęściej przebywają w maszynowni na tyłach statku oraz we wszystkich tych sektorach, w których potrzebna jest ich pomoc. W razie napotkania nieprzyjaznych form życia w jakiejkolwiek postaci, czego prawdopodobieństwo zawsze jest znikome, na pokładzie są też cztery drużyny gwiezdnych marines, podstawowej formacji wojskowej kolonizatorów kosmicznych. Urzędują oni na pokładzie wojskowym, gdzie codziennie mogą trenować a także wypić coś mocniejszego w kantynie. Podróż nie mogłaby się oczywiście odbyć bez dwóch drużyn medycznych, które zadbają o zdrowie i dobrą kondycję całej załogi. Krążownik został wyposażony w pokład medyczny, stworzony na kształt szpitala i to właśnie tam pracują drużyny medyczne. Ostatnią grupę zawodowej załogi Novy 0, stanowią informatycy zajmujący się komunikacją między drużynami, a także komunikacją między krążownikiem a inną jednostką bądź stacją kosmiczną. Informatycy znajdują się zarówno na mostku jak i w sektorach komunikacyjnych na każdym z pokładów. Prócz załogi zawodowej, jest też sporo turystów, w większości ludzi zamożnych, którzy bardzo chcieli stać się częścią tak wielkiego przedsięwzięcia, a dowodzący całą wyprawą i kierujący krążownikiem komandor James Dowell zgodził się na zabranie ze sobą ciekawskich. Dla nich krążownik został wyposażony w całkiem spory i luksusowy pokład gościnny z basenem, kinem, restauracją i osobną jadalnią.
W końcu nadszedł historyczny moment i Nova 0 opuściła stację na Marsie, wyruszyła w swój dziewiczy rejs badawczy. Nie było żadnych problemów ze startem, na nieszczęście całej załogi...

Dziennik osobisty, kmdr James Dowell
24.05.3010, 15.35
To już drugi dzień podróży, lecimy ze stałą prędkością i upłynie jeszcze sporo czasu zanim dotrzemy do celu podróży, który nasi naukowcy ochrzcili jako Nostromo, jest to skupisko meteoroidów krążących, według badań, po orbicie nieznanej dotychczas planety. Turyści bawią się świetnie a pozostała część załogi ma kupę roboty z ustalaniem kursu i pracą nad komunikacją. Jak na razie wszystko działa bez zarzutów. Naukowcy może trochę się obijają, no ale w sumie nie ma dla nich żadnej poważniejszej roboty.

Dziennik sprawozdawczy, inż. tech. Cliff Mc'Donald
02.06.3010, 17.30
Wszystko idzie zgodnie z planem, do tej pory zanotowaliśmy cztery usterki techniczne, które bardzo szybko zostały naprawione. Śluza odprowadzająca tlen została otwarta i zakonserwowana tak, że już nie powinna się blokować, zdalne drzwi do maszynowni już działają, zdalne drzwi do jadalni już działają, zdalne drzwi do toalet już działają.

Dziennik osobisty, szer. Jim Cash
27.06.3010, 07.15
I po treningu. Zmęczyłem się jak cholera, sierżant dał dzisiaj w dupę! Żarcie jest jak na razie świetne i oby tak dalej, w jednostce nas tak nie karmili. Usłyszałem dzisiaj w kiblu jak dwóch naukowców rozmawiało, chyba z jakimś inżynierem, o możliwych komplikacjach związanych z pobieraniem materii z tych latających skał. Gadali, że z nudów zaczęli analizować jeszcze raz ich skład i doszli do dziwnych i niepokojących wniosków, ale mi to tam wali, to nie moja działka. Szczerze, to mam nadzieję rozwalić paru kosmitów na tej nowej planecie, byle nie było ich tam za dużo i najlepiej żeby nie byli bardziej zaawansowani technicznie od nas.

Dziennik osobisty, dr Kate Giggs
01.07.3010, 06.00
Nie mogłam dziś spać całą noc. Najświeższe, i poczynione z dużym opóźnieniem, badania nad teorią meteroidów Nostromo dały zaskakujący wynik. Wygląda na to, że skały obfitują w zawartość mazi organicznej. Co więcej, dogłębne spekulacje dają nam nowy obraz skał jako lepkich, czy raczej 'maziowatych'. Pierwszy raz w historii słyszę o tego typu meteoroidach, zaczynam więc mieć coraz większe wątpliwości co do tego, czy powinniśmy się brać za branie próbek z czegoś czego nie znamy w ogóle. Jednocześnie jestem wściekła, zarówno na siebie jak i na kolegów po fachu za nieuwagę w trakcie przeprowazdania generalnych badań teoretycznych nieznanych nam meteoroidów Nostromo na stacji 'Ziemianka'.

Dziennik osobisty, kmdr James Dowell
29.09.3010, 15.37
Dryfowaliśmy i zabraliśmy się za pobieranie. Śluza dostawcza została otwarta i podajnik zadziałał jak marzenie, inżynierowie spisali się cudownie. Akcja pobierania materii przebiegła bardzo sprawnie. Gdy probówki z materią trafiły do laboratorium, otworzyliśmy szampana i zorganizowaliśmy na pokładzie kuchennym niezłą imprezę. Niestety jako komandor zabawiłem tam może dziesięć minut. Obecnie dryfujemy sobie spokojnie aż do ukończenia badań nad materią. Naukowcy w końcu zaczną pracować, dość już się naobijali. Jeśli badania okażą się pozytywne, zabieramy się za lądowanie na Nostromo, co póki co jest oczywiście zbyt ryzykowne. Jestem bardzo podekscytowany. Czas na opóźniony obiad.

Dziennik osobisty, dr Kate Giggs
31.09.3010, 04.30
Cała noc prac nad materią i narazie niewiele wiemy. Jesteśmy jednak pewni, że coś się wyjaśni gdy upłynie więcej czasu. Coraz bardziej zaczynam żałować, że nie sprzeciwiłam się jawnie wykonaniu operacji pobierania materii. Wiem jedno - teraz jest już za późno, muszę mieć nadzieję, że moje obawy są bezpodstawne i zabrać się do roboty(...)

Dziennik sprawozdawczy, inż. tech. Isaac Johnson
03.10.3010, 12.00
Awaria drzwi zdalnych w ładowni. Od wczoraj, tj. 02.10.3010 jest tam zamkniętych czterech członków załogi, którzy zostali wysłani po dostawę zaopatrzenia. Od incydentu wciąż pracujemy nad naprawą tego problemu, jest to priorytet dwówch zespołów inżynierów technicznych i połowy zespołu informatyków. Mamy uwięzionych ludzi i czym prędzej musimy ich stamtąd wydostać.

Dziennik osobisty, dr Kate Giggs
03.10.3010, 04.25
Szczerze to nie wiem co dalej, jeśli wnioski, do których doszedł mój zespół są prawdą. Meteoroidy Nostromo są niemalże w całości organiczne, czego nie było widać na pierwszy rzut oka. Te skały rosną! One się rozwijają jak każdy żywy organizm. Jeśli się nie mylimy to skały zostały zainfekowane i przekształcone w organizm...coś tak twardego jak skała... Nie mogę uwierzyć w to co się dzieje. Ciężko stwierdzić co oznacza organiczność meteoroidów. Jak w takim razie wygląda planeta? To zapewne ona ma wpływ na infekcję meteoroidów.

Dziennik osobisty (audio), dr Kate Giggs
05.10.3010, 04.01
<szept>Dziś nagrywam na dyktafon, bo nie mam już sił pisać...Ciągle tylko piszemy, robimy miliony notatek, a z każdą nową poprzednie są do wyrzucenia, bo każda kolejna obserwacja obala każdą pierwotną teorię...ach...Wszyscy już śpią, jednak mi wyniki badań nie dają spokoju, ciągle siedzę nad tą cholerną skałą, moja łupina urosła już tak bardzo, że przebiła probówkę i teraz jest wielkości pięści. Wszyscy jesteśmy zaniepokojeni, ale pozostali jakoś mogą spać. Zgodnie z regulaminem tylko komandor zna przebieg badań i nie wydaje się być aż tak zaniepokojony jak ja czy moi koledzy. Absolutnie odrzucił moją propozycję wydalenia próbek materi z pokładu krążownika. Właśnie obserwuję tę skałę i dzieje się z nią...dzieje się coś dziwnego...coś...naprawdę dziwnego, skała zdaje się pulsować, zaraz...odgarnę tylko skalpelem warstwę materii...to materia pulsuje, tak jak myślałam...może da się w jakiś sposób zbadać...lepiej obudzę resztę.<głośno>Mark! Mark! Chodź zobacz to, materia zaczyna reagować, wygląda mi to na jakiś rodzaj...o nie! Nie mów mi, że ja właśnie...<krzyk> Nieeee! Mark, zrób coś...Mark! Nieeee! Szybko Mark, podaj mi.............


Witam! Potrzeba mnie wesołej (chociaż może nie ) gromadki 4 osób chcących wcielić się w członków załogi Novy 0. Oczywiście w tą jej część, która uwięziona została przez usterkę techniczną w ładowni.
A więc muszę wiedzieć:

1. Do jakiej części załogi należysz? (Turysta, Marine, Inżynier techniczny, Inżynier pozyskujący, Lekarz, Naukowiec, Informatyk)

Turysta - co tu dużo gadać, człowiek trochę tak 'out of nowhere', na niczym co dotyczy statku się nie zna, nic nie wie, poza tym że trzeba się dobrze najeść, napić i trochę rozerwać. Polecam tym, którzy chcą żeby było im 'trudno' [pisząc kp turysty proszę uwzględnić to, czym zajmuje się w życiu na rodzimej planecie (Mars), a raczej rodzimej stacji kolonizacyjnej 'Ziemianka', która jest wielką (ba! olbrzyyyyyymią) stacją imitującą warunki mniej więcej ziemskie, jest tam np. kupa ogrodów botanicznych itd.)]
BONUS: brak lub zostanie przydzielony na bazie Karty Postaci (KP)

Marine - wykwalifikowany żołnierz gwiezdnej floty. Zazwyczaj twardy i pyskaty. Jednak rozkazy przełożonego wykonuje bez mrugnięcia okiem. Dobrze strzela, dobrze bije, dobrze biega, dobrze skacze i dobrze...pije
Zazwyczaj spala cztery paczki fajek dziennie (ale są od tego wyjątki - niektórzy spalają trzy i pół ;p). Generalnie ten człowiek wie o sprzęcie wojskowym chyba wszystko, nie ma broni, której zasady działania nie zna. W zależności do stopnia zna się mniej lub bardziej na strategii walki. [Pisząc kp marine'a proszę o uwzględnienie jego stopnia, od szeregowca do sierżanta]
BONUS: Siła ciała (rozumiana jako zdolność do sprostania wyzwaniom fizycznym, którym przeciętny człowiek mógłby nie podołać)

Inżynier techniczny - bardzo wykwalifikowany członek zawodowy załogi. Potrafi naprawić wiele szkód technicznych przy pomocy ekwipunku, który nosi cały czas ze sobą dzięki swemu zaawansowanemu kombinezonowi inżynieryjnemu. W jego skład wchodzą m.in spawarka, piła strumieniowa, korektor drobnych usterek, itd. Człowiek będący inżynierem technicznym dysponuje ogromną wiedzą techniczną.
BONUS: Wiedza techniczna

Inżynier pozyskujący - Inżynierowie pozyskujący często zmuszeni są wychodzić w ulepszonych kombinezonach inżynieryjnych na zewnątrz (tj. na powierzchnię badanej planety) by własnoręcznie przy użyciu specjalnych podajników osobistych zebrać materię do badań, wymaga to odpowiedniej krzepy fizycznej toteż inżynierowie pozyskujący do słabych ludzi nie należą. Prócz tego dysponują podstawową wiedzą techniczną. Inżynierami pozyskującymi są zazwyczaj ludzie ze 'zrzutu' na inżyniera technicznego.
BONUS: Siła ciała

Lekarz - ci ludzie posiadają olbrzymią wiedzę medyczną, na pokład Novy 0 zabrano wykwalifikowanych specjalistów, którzy służyli w lepszych szpitalach na 'Ziemiance'. Dobry lekarz poskłada każdego marine'a przyprowadzonego mu prosto z pola bitwy. Lekarze nie należą do panikarzy jeśli chodzi o widok krwi, do ran podchodzą z trzeźwym umysłem i od razu zabierają się do naprawiania szkód, zamiast odprawiać 'ochy i achy' nad 'estetyką' urazu.
BONUS: Wiedza medyczna

Naukowiec - mózg jeśli chodzi o merytoryczną część operacji Nostromo. To oni badają próbki materi i skałek i tym samym poniekąd decydują o tym czy lądowanie w celu dalszych badań na planecie nazwanej przez nich Nostromo się dobędzie czy nie. W większości są ludźmi nie tylko władający potężną wiedzą w zakresie biologii, chemi, fizykii i matematyki ale także niebanalną inteligencją i logiką.
BONUS: Siła umysłu (co znaczy tyle, co to, że będą niejednokrotnie w stanie dostrzec więcej niż człowiek o przeciętnej inteligencji, więcej dedukują i więcej rozumieją).

Informatyk - komputerowy geniusz. Zhackuje każde zabezpieczenie, prędzej czy później. Wie bardzo wiele o systemach komputerowych. Za nic ma sobie fizyczną kondycję wierząc, że siła tkwi w mózgu (jak zwykle są wyjątki). Informatycy zazwyczaj spędzają większość dnia przed komputerami nadzorując komunikacją na całym statku i dbając o jej czystość i niezawodność.
BONUS: Obchodzenie zabezpieczeń i komunikacja radiowa

2. Jak masz na imię, ile masz lat, jak wyglądasz i jaka jest Twoja historia (historia w skrócie)

3. Jaki masz charatker (na to osobny punkt, bo to wolałbym nieco szczegółowiej), nawyki, ew. nałogi itp.

4. Co miałeś przy sobie w momencie nieoczekiwanej awarii drzwi zdalnych do ładowni. Coś jak papierosy, portfel, grzebień, maszynka do golenia, prezerwatywa, itp. Nie za dużo tego, tak ze cztery lub mniej rzeczy (TAK, fajki i zapalniczka liczy się jako jedno ;p)

5. Krótki fragmencik opowiadanka streszczający 'wycieczkę' do ładowni i reakcję na to co zaszło (awaria drzwi zdalnych). To tak, żebym miał próbkę możliwości, naprawdę krótko, nie rozpisywać się.

Na koniec dodam, że wolałbym gdyby moimi graczami były osoby, jeśli nie pełnoletnie, to chociaż o mocnych nerwach i niewrażliwe na obrazowe i szokujące treści. Myślę, że te 16 lat wystarczy, jeśli mam mówić o wieku. W tytule rekrutacji tego nie pisałem, żeby sobie nie zniechęcać potencjalnych dobrych graczy. Ponadto, będę wymagał przyzwoitej jakości postów co znaczy, że 'biorę pistolet plazmowy i nawalam go w łeb' odpada. Sesja to storytelling z tym, że szczątkowe elementy mechaniki wystąpią. Mam tu na myśli te bonusy, które przypadają poszczególnym 'klasom' bohaterów a także, to co napiszecie mi w KP. No nic...czas rekrutacji to dwa tygodnie czyli do 20 kwietnia, godziny 01.30

Zapraszam i życzę dobrej zabawy !
 
Ra6nar jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:52.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172