lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Fantasy] Krwawe Słońce (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/8847-fantasy-krwawe-slonce.html)

Rahaela 20-04-2010 22:49

[Fantasy] Krwawe Słońce
 
W czasie krwawego zaćmienia Słońca pękła święta pieczęć na bramach Piekła. Wulkan Midzgar wybuchł z furią rozrywając Ocean wokół siebie. Jego stłumiony jęk było słychać w całej krainie Neither. Piekielne istoty i umęczone dusze zawyły w dzikiej furii wkraczając do krainy żywych. Pochód śmierci i zniszczenia przemaszerował przez trzy kontynenty zamieszkałe przez dzikusów, bestie i potwory zmierzając do stolicy wiary. Imperium i ludy mu posłuszne chwyciły za broń i ruszyły w góry Kzartah, gdzie najświętsza wiara i siła miała spotkać demona i rozkład.



Gra jest drużynowym storytellingiem - siekaniną z siłami Piekła w klimatach fantasy. Celem jest odparcie sił wroga i zepchnięcie go z powrotem do Piekieł. W sesji będzie levelowanie postaci, rozwijanie talentów i zbieranie co raz lepszych zestawów broni.

Technikalia:

Rasy: Ludzie, Elfy, Krasnoludy, Niziołki, Wietrzniaki (mniejsi od Niziołków, mają skrzydełka jak u owadów)

Profesje:

Wojownik – Osoby żyjące by walczyć za pieniądze, za honor, z czystej nudy. Potrafi walczyć wszystkim co ma pod ręką, wyspecjalizowany w walce każdą dostępną powszechnie bronią. Najsławniejsi wojownicy potrafią wskrzesić w sobie szał dodający siły za kilku chłopa. Tam gdzie jest akcja jest i stado wojowników. Drzewko rozwoju : Szał i Atak

Paladyn – Wyświęcony przez kościół wojownik, który może być ostatnią linią obrony przeciwko pomiotowi piekieł. Pobłogosławiony przez Boga i Kapłanów nosi w sobie niebiański ogień broniący przed spaczeniem i zepsuciem. Ostatnia nadzieja umierającego świata. Drzewko rozwoju: Wiara i Pieczęcie

Szaman – Medium, które ma kontakt z zaświatami, magią życia i natury. Tworzy totemy odpędzające złe duchy i zwiększające pogodę ducha u żywych. Tajemniczy doktor chorych dusz i ciał. Drzewko rozwoju: Magia Plemienna i Magia Duszy

Demonolog – Poświęcił całe życie na poznawaniu prawdy i wiedzy o Piekle i śmierci. Uczony potrafiący przyzywać i kontrolować nieumarłych i demony, naginać je do swej woli i odpędzać. Wykorzystuje biesią moc przeciw czartowi. Drzewko rozwoju: Nekromancja i Demonologia

Druid – Utożsamienie szału dżungli i jej mieszkańców. Jest przedstawicielem i mediatorem pomiędzy ludźmi, a dziczą. Posługuje się magią natury i potrafi przybrać zwierzęce formy. Drzewko rozwoju: Natura i Zwierzęcość

Kapłan – Ludzie obdarzeni potężną wiarą i przepływem mocy. Poprzez duchowny kontakt z Bogiem i żarliwą modlitwę potrafi leczyć rany i je zadawać, błogosławić ludzi i ich przeklinać. Kapłan jest obdarzany wielkim szacunkiem i lękiem przez każdego napotkanego człowieka, a jego słowa równie ważne co Imperatora danej krainy. Drzewko rozwoju: Błogosławieństwo i Przekleństwo.

Łowca – Zbieracz trofeów i trener egzotycznych bestii. Preferuje walkę na dystans z kusz, łuków i broni palnej, a z bliska wyręcza go pupil. Urodzony poszukiwacz przygód, czujący się swobodnie w lasach. Drzewko rozwoju: Walka dystansowa i Zwierzęcy towarzysz

Łotrzyk– Człowiek kręcący interes na wojnie wśród ciał, pragnień i egzotycznych łupów. Jego królestwem jest miasto, każda wieś i cień. Złodziej, zabójca i alfons w jednym, załatwi wszystko jeśli masz forsę, jeśli jej nie masz załatwi Ciebie. Drzewko rozwoju: Podstęp i Bezwzględność

Mag
– Czerpie siły z otaczającego go wszechświata, sięga do niego i zabiera potrzebne elementy do wywołania błyskawicy, gradobicia czy osłony. Potrafi nasycić przedmioty dodatkowymi magicznymi modyfikacjami póki starczy mu siły woli. Drzewko rozwoju: Magia Umysłu i Magia Elementarna



Karta postaci:
Imię i Nazwisko:
Rasa:
Płeć:
Wiek:
Profesja:
Wygląd:
Charakter:
Historia:
Cechy: do rozdania + 15pkt
Siła: 5
Zręczność: 5
Kondycja: 5
Inteligencja: 5
Ekwipunek: (standardowe wyposażenie)
Towarzysz/Zwierzę: (jeśli posiada)

Przyjmę od 2 do 9 graczy. Każdy zgłaszający zajmuje profesje dla siebie, nie mogą się one powtarzać w sesji. Termin przesyłania postaci? Im szybciej tym lepiej. Jak zdobędę pierwszych ochotników to rozpoczynam sesje.

Roni 20-04-2010 23:11

A wiesz co? Mam na razie zastój z nauką. Teraz będę miał 8 dni wolnego, więc spróbuję napisać kartę ;)

Moja postać to będzie elfi łowca ;)

Jagla 21-04-2010 09:26

Zgłaszam się. Będę człowiekiem Druidem. KP podeśle na dniach.

Redone 21-04-2010 13:44

Kapłanka ;) Nigdy nie grałam kastą kapłańską ale czas spróbować :D

W którym miejscu mamy zakończyć naszą historię? Wszyscy sie znamy i zaczynamy w tym samym miejscu?

Rahaela 21-04-2010 15:39

Cieszę się, że zaczyna nam wychodzić jakaś ekipa :D

Co do Historii:

Zakończyć ją należy kierując się w góry Kzartah, kierunek łatwo rozpoznać bo wycofują się nich ludność cywilna, a ruszają tam złodzieje, awanturnicy i armia.
Co do pobudek jakie wami kierują to zostawiam wam do wyboru. Jeśli nie macie pomysłu zostawiam sugestie.
Łowca - wyrusza po piekielne trofea, sławę i wyzwania. Mało kto może się pochwalić zawieszoną głową demona w sali trofeum.
Druid - Piekielne skażenie sięgnęło wielu lasów i wiele istot straciło życie. Skażenie zniekształca i szpacza zwierzęta oraz naturę. Ktoś musi to zmienić...
Kapłan - Zawsze w obronie ludu, zawsze gotowy pognać diabła do piekła i dalej.

Gracze z pokrewnymi profesjami mogą się znać. Typu Paladyn, Kapłan czy Druid, Łowca i Szaman itp.
Gracze przybywają do miasta twierdzy Tezeroth położonej na najdalszych krańcach granicy Imperium. Zbierają się tu najbliższe wojska i awanturnicy opłacani przez Imperatora. W pośpiechu stawiane są fortyfikacje obronne.

Kelly 21-04-2010 17:00

OK, spróbuję paladynem. Aczkolwiek przy pewnym zastrzeżeniu: urlopuję planowo 30 kwietnia - 14 maja. Pytanie, czy ta sytuacja uniemożliwia mi grę?

Rahaela 21-04-2010 17:27

W żadnym razie, zrób postać i będzie czekała na Ciebie w przygodzie. Na czas nieobecności zostanie w mieście lub stanie się NPC.

MarcusdeBlack 21-04-2010 19:30

Może trochę więcej informacji o świecie przedstawionym? Bo na razie mam tylko mętny obraz czegoś diablopodobnego. Czy rasy są stereotypowe do bólu? Czy wietrzniaki to te małe wkurzające stworzonka, które żyją pod łóż-...w Earthdawn? Czy paladyn zarżnie przy pierwszym spotkaniu demonologa (tudzież obrzuci garścią niestosownych epitetów)? Czy krasnale plują na elfy? Czy elfy kochają drzewa i takie tam, czy są szlachetne i parają się jakąś wyższą elitarną magią? Wiara to monoteizm? Jeden bóg, jedno piekło et cetera?
I pragnąłbym dowiedzieć się ździebko więcej o mechanice, czym różnią się dane ścieżki, bo teraz mogę tylko zgadywać. Mechanika jest na czymś wzorowana konkretnie? I jak ma się storytelling do tego levelowania? To prawdziwe storytelling gdzie MG ma tabelki i takie tam w głowie, czy trendy storytelling "mechanika be"?

Tą serię pytań zakończę wstępnym zgłoszeniem się na stanowisko Demonologa (mimo że idea zaklepywania miejsc mnie trochę trapi:? ).

Redone 21-04-2010 19:48

Wątpię by paladyn miał coś przeciwko demonologowi, gdyż według opisu MG jest to osoba która kieruję złą moc demonów przeciwko im samym. Czyli Paladyn i demonolog będą po tej samej stronie. Na PW dostałam też info juz wcześniej że wiara to monoteizm, mamy jednego Boga, czyli coś jak chrześcijaństwo :D Moja postać już gotowy i leci do MG.

Rahaela 21-04-2010 22:12

Mętny obraz diablopodobny jest jak najbardziej słuszny. Wietrzniaki są zaczerpnięte z wyglądu bynajmniej z Earthdawn. Czy rasy są stereotypowe? zależy tylko od graczy jak każdy podejdzie do postaci i jej przedstawicieli w sesji. Dawniej rasy walczyły pomiędzy sobą, ale w końcu zostały zjednoczone po jednym sztandarem Imperium. Obecnie miasta są pełne przedstawicieli różnych ras. Wojny toczyły się głównie na tle religijnym i regionalnym pomiędzy wyznawcami Boga i Lucyfera. Ci ostatni zostali rozgromieni, a niedobitki zbiegły na inne nieodkryte i dzikie kontynenty. W tym świecie obie siły mocniej ingerują w świat śmiertelników, a Bóg jest srogi jak w Starym Testamencie.

Co do levelowania to co jakiś czas będzie okazja dodać kilka punktów do statystyk i do umiejętności. Staty są dla mnie żebym umiała określić kogo sieknie jak mocno trucizna, czy kto uniknie ciosu czy coś skojarzy przydatnego korzystając z wiedzy i inteligencji.

Demonolog stoi po stronie dobra, ociera się tematy taboo i korzysta z piekielnych sztuczek dla wyższego dobra. Jest czymś jak połączenie Egzorcysty i Nekromanty, który ma przyzwolenie kościoła na stosowanie piekielnej magii przeciw piekłu. Profesja ta wykorzystywana była przeciwko potężnym kultystą, którzy otrzymywali moce od paktów z diabłami.

Wyobraź sobie bitwę w której biegnie Demonolog, Paladyn i Kapłan przeciwko kultystom przywołującym demony. Kapłan rzuca dodatnie statusy na towarzyszy i klątwy na wroga. Paladyn korzystając ze świętych zdolności odgania i zabija poczwary. Kultyści przywołują potężnego demona, ale Demonlog ingeruje w ich zaklęcie łamiąc je. Przyzwany czart zamiast atakować bohaterów zabiera się za zabijanie osób go przywołujących.

Zadaniem Demonologa jest zrozumieć magie piekielną i obrócić ja przeciwko wrogowi. Potrafią przywołać Demona lub Umarłego, którego wyślą na wroga, mogą zablokować przywołanie lub je przechwycić i obrócić przeciw kultyście. Może wykorzystać ciała poległych żołnierzy by rozsiać choroby, czy zmienić ich w masakryczną broń by przychylić szalę zwycięstwa. W powoływanych Nieumarłych nie ma duszy, jest tylko pobudzona pamięć ciała z poprzedniego żywota.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:45.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172