|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
20-04-2010, 21:49 | #1 |
Reputacja: 1 | [Fantasy] Krwawe Słońce W czasie krwawego zaćmienia Słońca pękła święta pieczęć na bramach Piekła. Wulkan Midzgar wybuchł z furią rozrywając Ocean wokół siebie. Jego stłumiony jęk było słychać w całej krainie Neither. Piekielne istoty i umęczone dusze zawyły w dzikiej furii wkraczając do krainy żywych. Pochód śmierci i zniszczenia przemaszerował przez trzy kontynenty zamieszkałe przez dzikusów, bestie i potwory zmierzając do stolicy wiary. Imperium i ludy mu posłuszne chwyciły za broń i ruszyły w góry Kzartah, gdzie najświętsza wiara i siła miała spotkać demona i rozkład. Gra jest drużynowym storytellingiem - siekaniną z siłami Piekła w klimatach fantasy. Celem jest odparcie sił wroga i zepchnięcie go z powrotem do Piekieł. W sesji będzie levelowanie postaci, rozwijanie talentów i zbieranie co raz lepszych zestawów broni. Technikalia: Rasy: Ludzie, Elfy, Krasnoludy, Niziołki, Wietrzniaki (mniejsi od Niziołków, mają skrzydełka jak u owadów) Profesje: Wojownik – Osoby żyjące by walczyć za pieniądze, za honor, z czystej nudy. Potrafi walczyć wszystkim co ma pod ręką, wyspecjalizowany w walce każdą dostępną powszechnie bronią. Najsławniejsi wojownicy potrafią wskrzesić w sobie szał dodający siły za kilku chłopa. Tam gdzie jest akcja jest i stado wojowników. Drzewko rozwoju : Szał i Atak Paladyn – Wyświęcony przez kościół wojownik, który może być ostatnią linią obrony przeciwko pomiotowi piekieł. Pobłogosławiony przez Boga i Kapłanów nosi w sobie niebiański ogień broniący przed spaczeniem i zepsuciem. Ostatnia nadzieja umierającego świata. Drzewko rozwoju: Wiara i Pieczęcie Szaman – Medium, które ma kontakt z zaświatami, magią życia i natury. Tworzy totemy odpędzające złe duchy i zwiększające pogodę ducha u żywych. Tajemniczy doktor chorych dusz i ciał. Drzewko rozwoju: Magia Plemienna i Magia Duszy Demonolog – Poświęcił całe życie na poznawaniu prawdy i wiedzy o Piekle i śmierci. Uczony potrafiący przyzywać i kontrolować nieumarłych i demony, naginać je do swej woli i odpędzać. Wykorzystuje biesią moc przeciw czartowi. Drzewko rozwoju: Nekromancja i Demonologia Druid – Utożsamienie szału dżungli i jej mieszkańców. Jest przedstawicielem i mediatorem pomiędzy ludźmi, a dziczą. Posługuje się magią natury i potrafi przybrać zwierzęce formy. Drzewko rozwoju: Natura i Zwierzęcość Kapłan – Ludzie obdarzeni potężną wiarą i przepływem mocy. Poprzez duchowny kontakt z Bogiem i żarliwą modlitwę potrafi leczyć rany i je zadawać, błogosławić ludzi i ich przeklinać. Kapłan jest obdarzany wielkim szacunkiem i lękiem przez każdego napotkanego człowieka, a jego słowa równie ważne co Imperatora danej krainy. Drzewko rozwoju: Błogosławieństwo i Przekleństwo. Łowca – Zbieracz trofeów i trener egzotycznych bestii. Preferuje walkę na dystans z kusz, łuków i broni palnej, a z bliska wyręcza go pupil. Urodzony poszukiwacz przygód, czujący się swobodnie w lasach. Drzewko rozwoju: Walka dystansowa i Zwierzęcy towarzysz Łotrzyk– Człowiek kręcący interes na wojnie wśród ciał, pragnień i egzotycznych łupów. Jego królestwem jest miasto, każda wieś i cień. Złodziej, zabójca i alfons w jednym, załatwi wszystko jeśli masz forsę, jeśli jej nie masz załatwi Ciebie. Drzewko rozwoju: Podstęp i Bezwzględność Mag – Czerpie siły z otaczającego go wszechświata, sięga do niego i zabiera potrzebne elementy do wywołania błyskawicy, gradobicia czy osłony. Potrafi nasycić przedmioty dodatkowymi magicznymi modyfikacjami póki starczy mu siły woli. Drzewko rozwoju: Magia Umysłu i Magia Elementarna Karta postaci: Imię i Nazwisko: Rasa: Płeć: Wiek: Profesja: Wygląd: Charakter: Historia: Cechy: do rozdania + 15pkt Siła: 5 Zręczność: 5 Kondycja: 5 Inteligencja: 5 Ekwipunek: (standardowe wyposażenie) Towarzysz/Zwierzę: (jeśli posiada) Przyjmę od 2 do 9 graczy. Każdy zgłaszający zajmuje profesje dla siebie, nie mogą się one powtarzać w sesji. Termin przesyłania postaci? Im szybciej tym lepiej. Jak zdobędę pierwszych ochotników to rozpoczynam sesje. Ostatnio edytowane przez Rahaela : 20-04-2010 o 22:20. |
20-04-2010, 22:11 | #2 |
Reputacja: 1 | A wiesz co? Mam na razie zastój z nauką. Teraz będę miał 8 dni wolnego, więc spróbuję napisać kartę Moja postać to będzie elfi łowca Ostatnio edytowane przez Roni : 21-04-2010 o 07:28. |
21-04-2010, 08:26 | #3 |
Reputacja: 1 | Zgłaszam się. Będę człowiekiem Druidem. KP podeśle na dniach. |
21-04-2010, 12:44 | #4 |
Patronaty i PR Reputacja: 1 | Kapłanka Nigdy nie grałam kastą kapłańską ale czas spróbować W którym miejscu mamy zakończyć naszą historię? Wszyscy sie znamy i zaczynamy w tym samym miejscu?
__________________ Courage doesn't always roar. Sometimes courage is the quiet voice at the end of the day saying, "I will try again tomorrow.” - Mary Anne Radmacher Ostatnio edytowane przez Redone : 21-04-2010 o 12:49. |
21-04-2010, 14:39 | #5 |
Reputacja: 1 | Cieszę się, że zaczyna nam wychodzić jakaś ekipa Co do Historii: Zakończyć ją należy kierując się w góry Kzartah, kierunek łatwo rozpoznać bo wycofują się nich ludność cywilna, a ruszają tam złodzieje, awanturnicy i armia. Co do pobudek jakie wami kierują to zostawiam wam do wyboru. Jeśli nie macie pomysłu zostawiam sugestie. Łowca - wyrusza po piekielne trofea, sławę i wyzwania. Mało kto może się pochwalić zawieszoną głową demona w sali trofeum. Druid - Piekielne skażenie sięgnęło wielu lasów i wiele istot straciło życie. Skażenie zniekształca i szpacza zwierzęta oraz naturę. Ktoś musi to zmienić... Kapłan - Zawsze w obronie ludu, zawsze gotowy pognać diabła do piekła i dalej. Gracze z pokrewnymi profesjami mogą się znać. Typu Paladyn, Kapłan czy Druid, Łowca i Szaman itp. Gracze przybywają do miasta twierdzy Tezeroth położonej na najdalszych krańcach granicy Imperium. Zbierają się tu najbliższe wojska i awanturnicy opłacani przez Imperatora. W pośpiechu stawiane są fortyfikacje obronne. |
21-04-2010, 16:00 | #6 |
Reputacja: 1 | OK, spróbuję paladynem. Aczkolwiek przy pewnym zastrzeżeniu: urlopuję planowo 30 kwietnia - 14 maja. Pytanie, czy ta sytuacja uniemożliwia mi grę? |
21-04-2010, 16:27 | #7 |
Reputacja: 1 | W żadnym razie, zrób postać i będzie czekała na Ciebie w przygodzie. Na czas nieobecności zostanie w mieście lub stanie się NPC. |
21-04-2010, 18:30 | #8 |
Reputacja: 1 | Może trochę więcej informacji o świecie przedstawionym? Bo na razie mam tylko mętny obraz czegoś diablopodobnego. Czy rasy są stereotypowe do bólu? Czy wietrzniaki to te małe wkurzające stworzonka, które żyją pod łóż-...w Earthdawn? Czy paladyn zarżnie przy pierwszym spotkaniu demonologa (tudzież obrzuci garścią niestosownych epitetów)? Czy krasnale plują na elfy? Czy elfy kochają drzewa i takie tam, czy są szlachetne i parają się jakąś wyższą elitarną magią? Wiara to monoteizm? Jeden bóg, jedno piekło et cetera? I pragnąłbym dowiedzieć się ździebko więcej o mechanice, czym różnią się dane ścieżki, bo teraz mogę tylko zgadywać. Mechanika jest na czymś wzorowana konkretnie? I jak ma się storytelling do tego levelowania? To prawdziwe storytelling gdzie MG ma tabelki i takie tam w głowie, czy trendy storytelling "mechanika be"? Tą serię pytań zakończę wstępnym zgłoszeniem się na stanowisko Demonologa (mimo że idea zaklepywania miejsc mnie trochę trapi ).
__________________ Care to not care? Ostatnio edytowane przez MarcusdeBlack : 21-04-2010 o 20:14. Powód: Le błąd |
21-04-2010, 18:48 | #9 |
Patronaty i PR Reputacja: 1 | Wątpię by paladyn miał coś przeciwko demonologowi, gdyż według opisu MG jest to osoba która kieruję złą moc demonów przeciwko im samym. Czyli Paladyn i demonolog będą po tej samej stronie. Na PW dostałam też info juz wcześniej że wiara to monoteizm, mamy jednego Boga, czyli coś jak chrześcijaństwo Moja postać już gotowy i leci do MG.
__________________ Courage doesn't always roar. Sometimes courage is the quiet voice at the end of the day saying, "I will try again tomorrow.” - Mary Anne Radmacher |
21-04-2010, 21:12 | #10 |
Reputacja: 1 | Mętny obraz diablopodobny jest jak najbardziej słuszny. Wietrzniaki są zaczerpnięte z wyglądu bynajmniej z Earthdawn. Czy rasy są stereotypowe? zależy tylko od graczy jak każdy podejdzie do postaci i jej przedstawicieli w sesji. Dawniej rasy walczyły pomiędzy sobą, ale w końcu zostały zjednoczone po jednym sztandarem Imperium. Obecnie miasta są pełne przedstawicieli różnych ras. Wojny toczyły się głównie na tle religijnym i regionalnym pomiędzy wyznawcami Boga i Lucyfera. Ci ostatni zostali rozgromieni, a niedobitki zbiegły na inne nieodkryte i dzikie kontynenty. W tym świecie obie siły mocniej ingerują w świat śmiertelników, a Bóg jest srogi jak w Starym Testamencie. Co do levelowania to co jakiś czas będzie okazja dodać kilka punktów do statystyk i do umiejętności. Staty są dla mnie żebym umiała określić kogo sieknie jak mocno trucizna, czy kto uniknie ciosu czy coś skojarzy przydatnego korzystając z wiedzy i inteligencji. Demonolog stoi po stronie dobra, ociera się tematy taboo i korzysta z piekielnych sztuczek dla wyższego dobra. Jest czymś jak połączenie Egzorcysty i Nekromanty, który ma przyzwolenie kościoła na stosowanie piekielnej magii przeciw piekłu. Profesja ta wykorzystywana była przeciwko potężnym kultystą, którzy otrzymywali moce od paktów z diabłami. Wyobraź sobie bitwę w której biegnie Demonolog, Paladyn i Kapłan przeciwko kultystom przywołującym demony. Kapłan rzuca dodatnie statusy na towarzyszy i klątwy na wroga. Paladyn korzystając ze świętych zdolności odgania i zabija poczwary. Kultyści przywołują potężnego demona, ale Demonlog ingeruje w ich zaklęcie łamiąc je. Przyzwany czart zamiast atakować bohaterów zabiera się za zabijanie osób go przywołujących. Zadaniem Demonologa jest zrozumieć magie piekielną i obrócić ja przeciwko wrogowi. Potrafią przywołać Demona lub Umarłego, którego wyślą na wroga, mogą zablokować przywołanie lub je przechwycić i obrócić przeciw kultyście. Może wykorzystać ciała poległych żołnierzy by rozsiać choroby, czy zmienić ich w masakryczną broń by przychylić szalę zwycięstwa. W powoływanych Nieumarłych nie ma duszy, jest tylko pobudzona pamięć ciała z poprzedniego żywota. |