|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
07-05-2010, 14:55 | #11 |
Reputacja: 1 | Bardzo chętnie bym zagrał, myślałem o kupnie podręcznika, ale narazie nie wypali, więc może zdam się na was? Chciałbym obgadać z kimś "o so chosi" w mechanice, a przede wszytkm w tym swiecie, bo go kompletnie nie znam oprocz krotkiego zarysu, ktory padl w tym temacie. Takze, jakby ktos mogl pomoc to niech napisze: gg: 5625867. Pozdrawiam serdecznie |
07-05-2010, 22:19 | #12 |
Reputacja: 1 | Mam pytanie czy będzie to story telling? nie grałam jeszcze w takie sesje a chętnie zacznę. Świat wydaje się ciekawy, a jednej post na tydzień, czy nawet raz na kilka dni nie jest najmniejszym problemem I jeszcze czy bardziej liczysz na historię ciekawą itd, czy na dobrą kartę postaci?
__________________ I want fly away above the highest mountains, and see once again light of the stars... To stay real free... That is my last dram... |
09-05-2010, 13:05 | #13 |
Reputacja: 1 | To będzie sesja z mechaniką, co nie znaczy że zawsze i w każdej sytuacji Licz na najlepsze, przygotuj się na najgorsze - tak podobno mówią. |
09-05-2010, 15:38 | #14 |
Reputacja: 1 | Czy do gry wymagana jest dobra znajomość systemu? Mógłbym zagrać, ale nie mam pojęcia o Wolsungu.
__________________ models and whores and tattooed hands sing it |
09-05-2010, 15:48 | #15 |
Reputacja: 1 | Więc właśnie mam ten sam problem i wątpliwość... Zwłaszcza że zanim poznam system to trochę minie. Więc potrzebowałabym jakiś podpowiedzi I pytanko jak bym tworzyła historię to mam wymyślić w jaki sposób znalazłam się w tym domu? I kiedy sesja ma się zacząć? Wiem wiem zadaję dużo pytań
__________________ I want fly away above the highest mountains, and see once again light of the stars... To stay real free... That is my last dram... |
09-05-2010, 16:33 | #16 |
Reputacja: 1 | Wracając do Bloodsoul - tak mogę pomóc przy mechanice i opisać nieco świat. Wolsung: Magia Wieku Pary Mechanika z punktu widzenia gracza może się czasem przydać. . Macie kości k10, określone ST rzutu, rzucacie. Możliwy jest sukces, porażka i podbicie. Podbicie występuje wtedy gdy przekroczycie wartość sukcesu o 5 oczek. To mniej więcej tyle ile potrzeba wiedzieć. Reszta przyjdzie na chłopski rozum, czyli np. co daje umiejętność wiedza akademicka... itd. Fabularnie jest to świat po I wojnie światowej, w klimatach wiktoriańskich z elementami magii i steampunka. Kraje są takie same jak w europie głównie, ale mają inne nazwy. Alfheim w którym gracie to Anglia rządzona przez elfy. Elfy jednak są tu raczej jak baśniowe istoty fay, czyli ulotne, kapryśne, piękne. Alfheim to też kraina sporych tradycji, a więc kultura osobista, maniery i etykieta są dość ważne. Nie trzeba wyjaśniać czemu się znalazło w rezydencji Chaucerów. To już jest wyjaśnione. Każda postać jednak zasłynęła z jakiegoś powodu i mechanicznie każda postać ma już jakieś osiągnięcie za sobą, sławę. I to trzeba opisać. Na pierwszej stronie jest karta postaci w excelu, mogę przy niej pomóc jak powiecie co za postać chcecie. |
| |