Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23-08-2010, 00:56   #1
 
Arnathel's Avatar
 
Reputacja: 1 Arnathel nie jest za bardzo znany
[Autorski, Storytelling] Smoczy pakt

Smocze stado (legenda)

Witaj wędrowcze
Do mego ogniska przysiądź się
I swoją osobą zaszczyć proszę mnie.
Chciałbym pradawną legendę
O smokach Ci opowiedzieć.
Nie będzie ona długa,
Za krótka także nie,
Lecz jeśli prawdy szukasz
To wysłuchaj proszę mnie.
Ze słów tych kilku,
Wynika tylko jedno,
Że czeka Cie ze mną
Wędrówka w przeszłość,
Opowiem co słyszałem,
Lecz prawdę odkryj sam,
Bo tylko serce powie Ci
O czym mówię ja.

***
... Świat spowijała czarna masa, która nie miała końca. Zdawałoby się, że nikt ani nic nie ma prawa znajdować się w tym wszechogarniającym niebycie, jednakże istniały już wtedy istoty, potężniejsze niż wszystko inne. Posiadały ogromną moc magiczną i bez problemu porozumiewały się ze sobą. Były bowiem zarazem pierwszymi - jedynymi wtedy - istotami rozumnymi. Mowa tu o pradawnych i potężnych smokach, które w pewnym momencie pojawiły się z nicości i zamieszkały czarną przestrzeń. Zostały obdarzone skrzydłami, dzięki czemu mogły swobodnie unosić się w powietrzu...
Takie życie szybko znudziło się smokom, a że odkryli w sobie potężną moc, tak też zaczęli szukać sposobu na urozmaicenie swej długowiecznej egzystencji. Szybko zorientowali się, że ich oddech jak i krew mają niezwykłe zdolności, tak więc zabrali się za tworzenie tego, co później będą mogli nazywać domem...

Na początku powstało czarne i błękitne niebo oraz słońce, księżyc i gwiazdy. Zaraz po nich został stworzony nasz obecny świat, który po dziś dzień zachował swe pierwotne kształty. Następnie smoki zajęły się tą częścią świata, którą mieli zamieszkać. Stworzyli lasy, trawy, wzniesienia i góry... doliny zalali wodą i utworzyli wyspy. Wszystko co teraz możemy podziwiać jest tak naprawdę dziełem ich magicznych zdolności...

Każdy ze smoków odnalazł swoje własne miejsce, aby spokojnie żyć a za przywódcę swego stada obrali najpotężniejszego i najbardziej cenionego z nich. Seyl był ogromnym smokiem o potężnym ognistym oddechu. Wbrew pozorom tylko nieliczne smoki potrafiły miotać ogniem i uważane było to wśród nich za niezwykły dar, to właśnie ze względu na tę umiejętność został najwyższym ze smoków, gdyż dawała mu ogromną przewagę i wierzono, że utrzyma spokój w stadzie.

Znów minęły wieki i znów w królestwie smoków zawitała nuda, znów szukano atrakcji i nagle w głowie jednego z nich narodził się wspaniały pomysł. Wymyślił sobie, aby stworzyć inne żywe istoty... Seyl'owi bardzo spodobał się ten pomysł i wraz ze swymi najbliższymi rozpoczął wcielać plan w życie. Na początek powstały wszystkie zwierzęta jakie zna człowiek... Uważano jednak, że nie jest to tym na co liczyli, bowiem smoki poszukiwały czegoś bardziej interesującego. W końcu postanowili stworzyć wątłe i słabe istoty, lecz obdarzyć ich inteligencją. To właśnie dzięki temu pomysłowi powstali ludzie, elfowie, krasnoludy, hobbici, gnomy, orkowie, trolle i wszystkie inne plugastwa, które miały dostarczać wrażeń zwyczajnym mieszkańcom ziemi.

Smokom całe to zamieszanie bardzo się podobało, znaleźli swoich pupili, pomagali im w trudach życia, a czasami dla własnej rozrywki prowokowali wojny. Mijały wieki, a z każdym następnym bestie coraz mniej interesowały się stworzonym przez siebie światem, istoty przez nich stworzone zaczeły samodzielnie żyć i żadko kiedy zwracały się z prośbami do smoków. Ci zdenerwowani niewdzięcznością swych "tworów" postanowili dokonać zemsty. Dobytek elfów, krasnoludów, ludzi i wszystkich innych ras zamieszkujących ziemię przepadł bezpowrotnie, gdyż został zniszczony przez smoki, które po swym czynie odeszły i postanowiły odtąd nie mieszać się sprawy zwyczajnych śmiertelników. Wszystkie razem zamieszkały w odległej krainie otoczonej ze wszystkich stron rozległymi pustyniami i lodowcami, a do tego stworzyły potężnych strażników, których zadaniem jest ochrona przepięknego raju, jaki stworzyły sobie smoki...


Witam
Jestem to moja pierwsza rekrutacja na lastinn, ale w roli Mistrza Gry występowałem już kilkakrotnie i mam nadzieję, że ten krótki wstęp fabularny, który przedstawiłem powyżej, pomoże wam poznać moje zdolności pisarskie. Przedstawiłem wam jedynie legendę, która podczas rozgrywki będzie miała bardzo duże znaczenie, gdyż to na niej opierać się będzie cała misja drużyny, którą mam zamiar skompletować.

Gracze będą mogli wcielić się w bohaterów z takich ras jak Ludzie, Elfy, Krasnoludy i Hobbici, a do tego wybrać jedną z kilka klas o których każdy fan RPG na pewno słyszał i które zostaną wymienione w części poświęconej Karcie postaci.

Tak więc zapraszam wszystkich zainteresowanych... nie znacie mnie jeszcze, gdyż jestem nowy, ale tym którzy odważą się uczestniczyć w tej kampani, obiecuję że nie będą się nudzić.

Informacje
Ilość poszukiwanych graczy: 4-6
Częstotliwość postów: Myślę że jeden na tydzień wystarczy
Typ rozgrywki: Storytelling
Świat: Autorski - Fantasy

Termin rekrutacji: wstępnie do 28 sierpnia (może ulec zmianie)

Karty Postaci proszę przesyłać do mnie na PW, a wszelkie pytania kierować na GG: 23179926, PW lub w tym temacie.

***


Opis mapy:

Główny kontynent zamieszkiwany jest głównie przez dwie rasy. Dokładniej mówiąc chodzi tu o elfy, które zamieszkują lasy znajdujące się w centrum kontynentu i ludzi, którzy przejęli kontrolę nad resztą krainy wypierając orków oraz wszelakie plugastwa, na małą i górzystą wysepkę znajdującą się na zachód od głównego kontynentu. Należy pamiętać, że nadal trwają wojny o wpływy na kontynencie, jednakże są one o wiele łagodniejsze, choć kto wie co przyniesie los. Jeżeli chodzi o główną część stałego lądu, to należy również wspomnieć, że już od wieków istnieje przymierze między elfami i ludźmi, dzięki któremu przedstawiciele obu ras mogą spokojnie przemieszczać się po ziemiach drugiej strony, o ile nie przynosi ze sobą kłopotów. Do tego wszystkiego dochodzą hobbici, którzy zamieszkują lasy na północ od krainy elfów. Ich głównym miastem jest Gibbet Woods i nie przejmują się zbytnio sprawami świata, zamieszkując swoje niewielkie ziemie.
Stolica ludzi: Bowerstone
Stolica elfów: Greatwood
Stolica Hobbitów: Gibbet Woods

Co do wyspy, która już wcześniej została wymieniona... należy pamiętać że od czasów, gdy zamieszkana jest przez te wszystkie plugastwa nikt nie zapuszczał się w jej okolic, więc nikt tak naprawdę nie wie co się tam znajduje. Krążą legendy, że żeglarze widzieli szybujące nad górami smoki, ale to tylko pogłoski - czy napewno? Przekonaj się sam. Jedyną znaną informacją jest nazwa największego miasta orków - Hook Coast

Druga i jednocześnie nieco większa wyspa, również leży na zachodzie od stałego lądu i jest ojczyzną krasnoludów, którzy założyli tam liczne kopalnie. Nie opowiedzieli się po żadnej ze stron konfliktu, dlatego swoje surowce jak i wyroby dostarczając orką jak i mieszkańcom kontynentu, których łączą z krasnoludami głównie stosunki handlowe. Oczywiście znajdzie się kilku zwolenników, którzy chętnie wycięliby w pień wszystkie plugastwa zamieszkujące sąsiednią wyspę, ale jak do tej pory nie mogą przemówić innym do rozumu.
Stolica: Knothole Glade

Ostatnią krainą, która stanowi drugi o wiele rozleglejszy kontynent jest ta położona na północ od opisanych już wcześniej. Jedynie niewielki skrawek tej olbrzymiej przestrzeni zamieszkana jest przez ludzi i krasnoludy - są to tereny głównie nizinne, z niewielkimi i sporadycznymi wzniesieniami. Pogłoski mówią, że resztę kontynentu pokrywa lód, jednakże nikt nie odważył się jeszcze tego sprawdzić. Wielu wierzy, że jest to kraina smoków, które dawno temu stworzyły wszystkie nadmorskie krainy, aby miały gdzie żyć i urządzać sobie rozrywkę.
Stolica: Snowspire

***

Wzór Karty Postaci

Imię:
Nazwisko:
Wiek: Człowiek: Każdy wie ile żyje, Elf: dojrzałość od 100 lat, żyje nawet do 800, Krasnolud: dojrzałość od 60 lat, żyje nawet do 600 lat, Hobbit: dojrzałość w wieku 15 lat, żyje nawet 150 lat

Rasa: Człowiek, Elf, Krasnolud, Hobbit
Klasa: Wojownik, Barbarzyńca, Mag, Druid, Paladyn, Bard, Złodziej

Umiejętności: Każdy może posiadać 5 umiejętności zgodnych ze swoją klasą. Proszę, aby każda z nich została odpowiednio nazwana i opisana.

Charakter:
Wygląd: (obrazek + opis)

Ekwipunek:
Wszystko co posiada wasza postać, oprócz broni
Broń: Chyba nie trzeba tłumaczyć...
Sakiewka: na start 500 szt. złota.

Magia: opis poniżej, proszę wybrać według niego (magowie muszą tutaj wpisać swój żywioł i jeden z dwóch sposobów kontroli, paladyni wpisać jedną z dwóch dróg jaką obrali, a druidzi napisać z jaki zwierzęciem zawarli pakt i opisać swego zwierzęcego towarzysza)
Historia:

***

Magia
Jak prawie w każdym świecie, również i w tym istnieje magia, którą na początku władały smoki. Tutaj chciałbym opisać magię jaką posługują się magowie, druidzi i paladyni i każdej z nich chciałbym poświęcić kilka zdań.

Magowie: Każdy z magów posiada zdolność kontroli nad jednym żywiołem, lecz istnieją dwa rodzaje kontroli nad każdym z nich. Lecz zacznijmy od początku... każdy mag jest inny i inaczej wykorzystuje swoje umiejętności. Magia w tym świecie jest prosta, mag może kontrolować: ogień, wodę, powietrze, ziemię bądź lód. Do tego dochodzą dwa sposoby kontroli:
1. Mag potrafi kontrolować swój żywioł, jeżeli ten go otacza, dodatkowo może wytwarzać z niego aurę w okół swego ciała i posyłać w czystej postaci w stronę przeciwnika. Potężniejsi magowie potrafią kontrolować nawet pogodę... a wszystko to według własnej wyobraźni, jednakże każdy czar wymaga dużo energii. Dodatkowo, mag z tym rodzajem kontroli potrafi wchłaniać swój żywioł i jest na niego całkowicie odporny.
2. Drugi rodzaj magii polega na zmianie jej kształtu. Mag potrafi dobrowolnie wytwarzać ze swego ciała dany żywioł i formować go w wybrany przez siebie kształt, stworzenia, broń, bryły geometryczne itp. i w ten sposób atakować swoich przeciwników

Druidzi
Tutaj sprawa jest trochę bardziej skomplikowana. Każdy druid potrafi przemieniać się w zwierzę z którym podpisał pakt, a dodatkowo przyzywać ich stada z nicości, jednakże tylko wtedy kiedy poświęci do tego trochę swojej krwi, która musi spaść na ziemię. Dodatkowo druidzi całkowicie kontrolują rośliny znajdujące się naokoło nich, a Ci potężniejsi mogą bez problemu sprawiać, że z ziemi wyrosną nowe. Dodatkową umiejętnością jest zdolność rozmowy ze zwierzętami, a do tego każdy druid posiada przeważnie zwierzęcego towarzysza, który jest mu dozgonnie oddany.

Paladyn
Czerpią swoją magię od bogów w których wierzą. Jest to największa zagadka magiczna, jednakże przeważnie są to osoby o szczerozłotym sercu i które oddadzą życie w obronie dobra. Mogą wybrać jedną z dwóch dróg magii:
1. Magia potęgi: która daje im możliwość utwardzenia swej skóry na kilka sekund i leczenie ran (małe natychmiast, a głębokie w ciągu kilku dni), dodatkowo mogą zyskać błogosławieństwo, które zwiększa ich siłę.
2. Magia uczynku: paladyni, którzy wybrali tą drogę potrafią leczyć inne osoby, a dodatkowo posiadają moc wyczuwania złej energii, jeżeli takowa ich otacza.

***

Inne klasy:
Wojownik: bohaterzy nastawieni na walkę i mogą być zarówno mistrzami w broni białej jak i dystansowej. Często podejmują się wielu ciężkich zadań tylko po to, aby zyskać sławę i majątek, jest to ich głównym celem życia. Jest to bardzo uniwersalna klasa, jednakże nie posiada żadnych magicznych umiejętności.

Barbarzyńca: klasa, która gardzi i nie rozumie magii a dodatkowo jest nieokrzesana. Uwielbia jeść i walczyć tylko po to aby zyskać sławę. Któż nie zna Conana Barbarzyńcy... To jest doskonały przykład osoby, która wybrała te klasę.

Bard: istota która jest prawie wiecznie uśmiechnięta i jej głównym celem w życiu jest zajmowanie innych osób swoimi pieśniami, opowiadaniami i anegdotkami. Nie posiada zbyt wielu umiejętności jak również siły, ale jest doskonałym towarzyszem na długie podróże.

Złodziej: osoby, które potrafią ukraść wszystko i wszędzie, a ich jedynym celem w życiu są pieniądze. Za wszelką cenę chcą się dorobić i kradną coraz to cenniejsze rzeczy. Ci najlepsi potrafią zakraść się niepostrzeżenie do zamku i komnat, a do tego otworzyć każdy zamek.

*************************
Niektóre Karty postaci, które otrzymałem już wcześniej mam na kompie, ale wolałbym abyście potwierdzili zapisy w tym temacie. Jeżeli kogoś KP nie będę miał to napiszę na PW.

Oczywiście mile widziane nowe zapisy
 

Ostatnio edytowane przez Arnathel : 23-08-2010 o 01:00.
Arnathel jest offline  
Stary 23-08-2010, 01:18   #2
 
Paszczak's Avatar
 
Reputacja: 1 Paszczak nie jest za bardzo znany
Potwierdzam udział. Skąd przesunięcie deadline'u?
 
Paszczak jest offline  
Stary 23-08-2010, 01:26   #3
 
Arnathel's Avatar
 
Reputacja: 1 Arnathel nie jest za bardzo znany
To tylko wstępnie, gdyby były inne zgłoszenia i nie wszyscy zdołali przesłać KP... tak więc czekam max do 28 sierpnia.
 
Arnathel jest offline  
Stary 23-08-2010, 09:49   #4
 
lectral's Avatar
 
Reputacja: 1 lectral nie jest za bardzo znany
Ponownie potwierdzam chęć
 
lectral jest offline  
Stary 23-08-2010, 09:53   #5
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Również potwierdzam chęć udziału i informuję, że ponownie wysłałem KP na PW (jako że poprzednia powędrowała tuż przed awarią i mogła nie dotrzeć).
 
Kerm jest offline  
Stary 23-08-2010, 10:04   #6
 
Jagla's Avatar
 
Reputacja: 1 Jagla ma w sobie cośJagla ma w sobie cośJagla ma w sobie cośJagla ma w sobie cośJagla ma w sobie cośJagla ma w sobie cośJagla ma w sobie cośJagla ma w sobie cośJagla ma w sobie cośJagla ma w sobie cośJagla ma w sobie coś
potwierdzam
 
Jagla jest offline  
Stary 23-08-2010, 10:10   #7
 
Arnathel's Avatar
 
Reputacja: 1 Arnathel nie jest za bardzo znany
Jeżeli reszta również potwierdzi swój udział to sesja ruszy nawet prędzej, gdyż mam już wystarczającą ilość KP, jednakże nie chciałbym dokonywać wyboru nie wiedząc czy osoba dalej jest chętna i pewnie niektórzy potracili swoje konta...
 
Arnathel jest offline  
Stary 23-08-2010, 12:22   #8
 
Saverock's Avatar
 
Reputacja: 1 Saverock to imię znane każdemuSaverock to imię znane każdemuSaverock to imię znane każdemuSaverock to imię znane każdemuSaverock to imię znane każdemuSaverock to imię znane każdemuSaverock to imię znane każdemuSaverock to imię znane każdemuSaverock to imię znane każdemuSaverock to imię znane każdemuSaverock to imię znane każdemu
Ja też potwierdzam.Jednak mam pytanie muszę wysłać KP znowu czy masz moją?
 
Saverock jest offline  
Stary 23-08-2010, 12:56   #9
 
Arnathel's Avatar
 
Reputacja: 1 Arnathel nie jest za bardzo znany
Karty Postaci które posiadam:
- Jagla
- Jaxa...
- Korbas
- Kerm
- Lectral
- Midnight

Reszty nie mam, ale od razu mówię że lepiej poprawcie swoje historie postaci - chodzi o tych których nie wymieniłem. Kilku z was miało historię na 5 linijek, a to stanowczo za mało
 
Arnathel jest offline  
Stary 23-08-2010, 14:53   #10
 
Paszczak's Avatar
 
Reputacja: 1 Paszczak nie jest za bardzo znany
Pytanie co do karty... Um. w postaci Przekonywanie, walka wręcz, itp. czy w formie np. atutów?
 
Paszczak jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:31.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172