Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25-08-2010, 11:42   #1
 
Highlander's Avatar
 
Reputacja: 2693 Highlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputację
Lightbulb [Autorski: Dragon Ball] - Szkoła Czarnego Lotosu


Stary mężczyzna patrzał na świat znajdujący się za oknem. Raz po raz gładził swoją długą, siwą brodę podziwiając przy tym rozmaite elementy natury - łąki, kwiaty, drzewa, oraz udające się na spoczynek słońce. Pozornie był górą spokoju i rozwagi… jednak tylko pozornie. Pokryta licznymi zmarszczkami, ponura twarz przybrała wyraz bardziej posępny niż zwykle. Ogarniała go wściekłość, impotencki, niemożliwy do wyzwolenia gniew. Mężczyzna zdawał sobie sprawę, że podobnie jak zawieszonej na niebie złotej kuli, jemu także nie pozostało już zbyt wiele czasu. Wszystko dobiegało kiedyś końca, życie nie stanowiło odstępstwa od tej reguły. Nie bał się śmierci. Jednakże Czcigodny Mistrz Xan chciał coś po sobie zostawić, jakąś formę dziedzictwa. Z przyczyn oczywistych potomek nie wchodził w rachubę. Najrozsądniejszym wyborem wydawało się więc przekazanie komuś całej wiedzy dotyczącej jego sztuki walki. Starzec zastanawiał się długo, nim podjął ostateczną decyzję. Sękata laska uderzyła energicznie o marmurową płytę podłogi. Odgłos opuścił niewielkie pomieszczenie i rozszedł się echem po korytarzu.
- Gendou. Nadszedł czas aby ogłosić ostatni turniej Szkoły Czarnego Lotosu. Zajmij się wszystkim co związane z organizacją i… nie zwlekaj.
Cienista sylwetka za plecami Mistrza przyglądała mu się chwilę parą mlecznobiałych oczu. Dwójka mętnych patrzałek wyrażała subtelną formę zdziwienia, ale to szybko ustąpiło.
- Tak jest. Natychmiast…
Nocna mara rozwiała się, pozostawiając starszego mężczyznę samemu sobie. Ten ciężko westchnął i powrócił do podziwiania cudów istniejących poza murami budynku.

Świat, klimat, wymagania:
Sesja będzie się toczyć w uniwersum znanym z mangi i anime Dragon Ball. Linia czasowa zostaje przeze mnie całkowicie zresetowana, ani świat, ani wy nie znacie wielkich bohaterów z serialu. Nigdy o nich nie słyszeliście. Kto wie czy w ogóle istnieją? A może to wy nimi zostaniecie? Zaczniemy bardziej w klimatach pierwszej serii, jak widowiskowe turnieje sztuk walki (co sugeruje wstęp) i konflikty z tajemniczymi organizacjami, żeby potem przeskoczyć na te typowe dla kolejnych odsłon, czyli ciosy niszczące góry i ataki energetyczne formatujące krajobraz. Oferuję szybką, pełną rozpierduchy sesję, gdzie nie będzie trzeba pisać elaboratów na 2 strony i rozczulać się nad Mhrrrokiem Egzystencji. Dwa akapity co dwa dni z waszej strony w zupełności wystarczą mi do szczęścia. Ja również będę się starał dawać szybkie posty o kolorowych opisach, ale nic przytłaczającego. Potrzebuję czterech graczy, którzy nie obawiają się, że komunikator ugryzie ich w cztery litery i bywają na nim często. Od postaci chcę konceptu i krótkiej historii/opowiadanka na stronę A4. Postarajcie się, żeby bohaterowie byli w dość młodym wieku (14-16 lat). Kto okaże się lepszy jakościowo, ten się dostaje. Choć jakoś nie wierzę, żeby było multum zgłoszeń. Konkrety…

Sprawy Techniczne:
Czas na szczegóły dotyczące mechanicznej strony waszych bohaterów. Posiadacie dziesięć (10) punktów do wydania pomiędzy trzy współczynniki tworzonej przez was postaci, mianowicie: Siłę, Zwinność i Odporność. Na każdy z nich musicie przeznaczyć chociaż jeden punkt, maksimum na starcie przygody wynosi sześć. Oto opisy każdej z cech.

Siła: Jest odpowiedzialna za udźwig postaci, jej siłę ciosu, oraz moc chwytu. To od niej zależne jest czy uniesiecie przeszkodę na waszej drodze, czy uda wam się powalić na deski gigantycznego oponenta, lub czy zdołacie przerwać jego uścisk.
Zwinność: Odpowiedzialna za szybkość reakcji waszej postaci, umiejętność wyprowadzania przez nią ciosów, oraz ich unikania. Bez przyzwoitej wartości punktowej zwinności szybko padniecie, zasypani gradem ciosów…
Odporność: Chyba, że posiadacie odpowiednio wysoką odporność aby się im oprzeć. Ten współczynnik gwarantuje szybszą regenerację, ignorowanie części otrzymanych obrażeń, oraz zwiększoną wytrzymałość podczas długotrwałych ćwiczeń.

Dodatkowo otrzymujecie dziesięć (10) Punktów Mocy do podziału na dwóch frontach: Energii Ki, oraz Technik. Wasza Energia Ki na samym początku kreacji bohatera posiada wartość jeden (1), jednak można ją podwyższyć schematem 2 punkty za 1. Na przykład: za Energię o wartości 4 zapłacilibyście 6 punktów mocy. Ki dla postaci startowych nie może przekroczyć wartości 4. Techniki z reguły kosztują 1 za 1, jednak niemal każda z nich posiada po kilka poziomów (zwykle od jeden do pięć). Dlatego właśnie wymagana jest wysoka cyferka w Energii Ki. Poziomy poznanych technik nie mogą przekroczyć posiadanej przez was wartości Energii. Odpowiada ona także za obrażenia zadawane przez część z nich, oraz to jak często będziecie w stanie je stosować. Z racji tego, że technik w uniwersum Dragon Ball jest cała masa (a jakby tego było mało, ja jeszcze dopuszczam autorskie), każdy z zainteresowanych uczestników rozgrywki będzie omawiał ze mną swój repertuar przez komunikator.

Rasa:
Tak, rasa postaci, bo uniwersum DB to prawdziwe Zoo w którym jakiś wandal pootwierał wszystkie klatki. Chciałbym abyście ograniczyli się z wyborem do Ludzi i Saiyanów, choć wiem, że jest to raczej mało prawdopodobne. Dopuszczę więc co bardziej *egzotyczne* okazy, ale tylko pod warunkiem, że historia postaci naprawdę mnie zaciekawi. Oznacza to, że we wszystkich przypadkach poza standardowymi potencjalni zainteresowani zdają się na subiektywne widzimisię MG. Każdy typ bohatera posiada dwie zalety i jedną wadę.

Ludzie:
+ Clevermind: Ludzie są wyjątkowo pojętni, wobec czego koszt poznania przez nich nowych technik i podwyższania ich poziomu wynosi jedynie połowę potrzebnych punktów doświadczenia. Wartość ta ulega zaokrąglaniu w górę. Dotyczy to jedynie technik, a nie zwiększania Energii Ki.
+ Lucky Charlie: Przypadkowe odchylenie głowy przed pociskiem. Potknięcie się tuż przed otrzymaniem druzgocącego ciosu w klatkę piersiową. Trafienie opozycji rykoszetem wiązki energetycznej. Ludzie to szczęściarze, mogą raz dziennie podczas dowolnej walki przerzucić dowolny rzut kośćmi. Swoimi, rzecz jasna. Ta zaleta działa także trzy razy dziennie w sytuacjach niebojowych, ale wymagających sprawności.
- Can’t Keep Up: Ciało ludzkie posiada swoje granice i nawet legendarnym wojownikom bardzo trudno je przekroczyć. Zwiększenie którejkolwiek cech fizycznych powyżej wartości siedem (7), kosztuje ludzi 1,5 x aktualnej wartości w doświadczeniu.

Saiyanie:
+ Don’t you know who I am?: Osobnicy o brązowych ogonach są niezwykle mocarni, twardzi i nieustępliwi, co objawia się możliwością wydania jedynie połowy wymaganego XP na zwiększenie Siły i Odporności. Wartość zaokrąglana w górę.
+ Unbreakable!: Każdy Saiyanin sprowadzony podczas walki do krytycznego poziomu ran (a nawet znacznie niżej), automatycznie się na nim zatrzymuje i ulega stabilizacji, nie potrzebując pomocy medycznej. Wciąż może wykonywać akcje ruchu/lotu, ale nic więcej. Walka jest dla niego oficjalnie zakończona. Jeśli po wejściu w życie tej zalety otrzyma kolejny cios, ulega ona zignorowaniu i rany są uwzględniane normalnie… co zapewne skończy się śmiercią. Za każde wejście w życie tej Zalety, postać otrzymuje losową pulę punktów doświadczenia w przedziale od 5 do 10.
- Monkey Business: Saiyanie mają problem ze swoim… „temperamentem”. Częściej najpierw działają, a dopiero potem myślą. Każda technika polegająca na dezorientacji i prowokacji zastosowana wobec Saiyana ma stopień trudności zmniejszony o jeden. Dodatkowo, jeśli postać z tą wadą spojrzy bezpośrednio na Księżyc, będzie zmuszona natychmiast wykonać test Energii Ki. W przypadku niepowodzenia konsekwencje poniesie okoliczny krajobraz i ludność cywilna.

Androidy:
+ Electric Eye: Technicznie nie są już ludźmi. Nie muszą jeść, pić, oddychać. Mogą swobodnie egzystować w próżni kosmosu i na głębokościach. Ich ciała nie wydzielają już Energii Ki, co uniemożliwia wykrycie. Dodatkowo każdy Android raz dziennie może wykonać rzut na Energię Ki celem wykrycia słabych punktów u dowolnego przeciwnika w zasięgu wzroku. Rzut ma charakter przeciwstawny. W przypadku wygranej Androida, otrzymuje on bonus w postaci trzech dodatkowych kości na czas trwania potyczki, które może dodać do dowolnego rzutu, ale tylko raz. Niewykorzystane kości przepadają.
+ You Can’t Kill the Metal: Postaci zrobotyzowane posiadają znaczącą przewagę nad swoimi czysto mięsnymi odpowiednikami - nie mają jakichkolwiek punktów witalnych. Zasady dotyczące ciosów krytycznych zwyczajnie ich nie obowiązują. Niefortunni wrogowie mogą zapomnieć o przerzutach na testach trafienia i obrażeń.
- Low on Power: Androidy nie odnawiają naturalnie swoich zapasów Ki i muszą polegać na źródłach zewnętrznych, takich jak specjalnie zaprojektowane generatory, fasolki Senzu, oraz (przy wykupieniu odpowiednich technik) ataki energetyczne wrogów. Android sprowadzony do 0 Ki co turę traci 1 ze wszystkich Cech Fizycznych. W momencie gdy którakolwiek z nich osiągnie wartość 0, postać ulega przymusowej hibernacji aż do momentu jej ponownego naładowania. W dowolny sposób.

Nameczanie:
+ Black Magic: Czułkowcy przejawiają naturalne zdolności w domenach magii i nauce ataków energetycznych. Nauczenie się, lub podwyższenie poziomu dowolnej Techniki związanej bezpośrednio z energią/magią wymaga od nich jedynie połowy ceny w XP, zaokrąglonej w górę. Nie dotyczy to zwiększani poziomu Energii Ki.
+ I Got Better: Regeneracja i specyficzna budowa ciała zielonoskórych są cechami naprawdę godnymi podziwu. Co drugą turę walki Nameczanin automatycznie leczy jeden poziom zdrowia. Raz dziennie może się pokusić o naprawdę tytaniczny wysiłek i wykonać rzut na Energię Ki. Liczba sukcesów na tym rzucie jest równa liczbie zaleczonych obrażeń.
- Can’t We All Just Get Along?: Nie licząc kilku istotnych wyjątków, Nameczanie nie stanowią rasy wielkich wojowników, raczej pokojowo nastawiony lud. Wszystkie Techniki o naturze typowo fizycznej na poziomach od jeden do cztery posiadają dla nich koszt w XP wynoszący 1.5 bazowego, a koszt ostatniego poziomu jest podwojony.

Wiem, że jest jeszcze kilka ras, ale tyle będzie musiało wam wystarczyć. Większego Zoo chyba jako MG bym nie przetrzymał. Czekam na zgłoszenia zainteresowanych, jak i przedstawianie konceptów, oraz potencjalnych technik na GG. Rekrutacja do tego projektu potrwa do niedzieli wieczorem, a w poniedziałek ruszymy z sesją.
 
__________________
The highest treason a crab can commit is to make a leap for the rim of the bucket.
Highlander jest offline  
Stary 25-08-2010, 12:19   #2
 
Henshin's Avatar
 
Reputacja: 8 Henshin nie jest za bardzo znany
Oczywiście zgłaszam swoją kandydaturę. Postać się tworzy, szczegóły dogadamy via gg. Mam nadzieję, że będą chętni do gry. Czekam z niecierpliwością aż ruszymy.
 
Henshin jest offline  
Stary 25-08-2010, 12:30   #3
 
Gratisowa kawka's Avatar
 
Reputacja: 13 Gratisowa kawka ma wyłączoną reputację
You have my czułki. To znaczy, też się zgłaszam pomimo narastającego we mnie przedwrześniowego lenia.
 
Gratisowa kawka jest offline  
Stary 25-08-2010, 12:56   #4
 
Suryiel's Avatar
 
Reputacja: 12 Suryiel nie jest za bardzo znanySuryiel nie jest za bardzo znanySuryiel nie jest za bardzo znany
Ja też, zresztą i tak postać już była zaczęta zanim zawiesiłeś rekrutke :P
 
Suryiel jest offline  
Stary 25-08-2010, 13:04   #5
 
Songo_looz's Avatar
 
Reputacja: 0 Songo_looz nie jest za bardzo znany
Naturalnie piszę się. Co było bardziej pewne, niż to, że zakonnice się golą.
 
Songo_looz jest offline  
Stary 25-08-2010, 13:15   #6
 
Ajas's Avatar
 
Reputacja: 185 Ajas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie cośAjas ma w sobie coś
Ka-meeeee.....

Tak pisze się ^^ Temp szybkie ale posty krótkie więc powinienem dać radę
 
Ajas jest offline  
Stary 25-08-2010, 14:33   #7
 
Highlander's Avatar
 
Reputacja: 2693 Highlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputację
Cieszy mnie wasze zainteresowanie, oby tak dalej.

Zadano mi pytanie odnośnie jakiejś strony na której można byłoby opierać swoje techniki. Proszę bardzo, oto przed wami Encyklopedia Dragon Ball na której znajdziecie sporo informacji. Jedynym "minusem" jest chyba fakt, że to strona angielska, ale przynajmniej jest z czego czerpać inspirację. Oczywiście umówmy się, że na chwilę obecną dostępne są tylko... bardziej przyziemne techniki .
 
__________________
The highest treason a crab can commit is to make a leap for the rim of the bucket.
Highlander jest offline  
Stary 25-08-2010, 15:28   #8
 
Mike's Avatar
 
Reputacja: 6689 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
To ja domagałem się wiadomości pogrzebałem chwile i znalazłem też coś po polsku, choć na pierwszy rzut oka widać, że zawartość tekstu jest mniejsza:
Klub Mionikw Filmu | DRAGON BALL - OPIS SAGI

Przyziemne techniki? Tzn. te równające góry do poziomu podłogi ?
 
Mike jest offline  
Stary 25-08-2010, 15:42   #9
 
Highlander's Avatar
 
Reputacja: 2693 Highlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputacjęHighlander ma wspaniałą reputację
Ha, ha. Żarty się kolegi trzymają widzę ...

Lista Zainteresowanych:
- Henshin: Zgłoszenie, omówiony zestaw mocy, czekam na kompletną kartę.
- Gratisowa Kawka: Zgłoszenie.
- Suryiel: Zgłoszenie, (względnie) omówiony koncept.
- Songo_looz: Zgłoszenie.
- Ajas: Zgłoszenie, omówiony zestaw mocy, czekam na kompletną kartę.
- Mike: Zgłoszenie (?).
 
__________________
The highest treason a crab can commit is to make a leap for the rim of the bucket.
Highlander jest offline  
Stary 25-08-2010, 16:00   #10
 
Famir's Avatar
 
Reputacja: 16 Famir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znany
Zgłaszam się
 
__________________
"The good people sleep much better at night than the bad people. Of course, the bad people enjoy the waking hours much more."
-Woody Allen
Famir jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:17.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167