Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 27-08-2010, 23:04   #1
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
[Neuroshima] "Kruchy Lód" - reaktywacja

Witam wszystkich.

W związku z moim niedawnym powrotem na forum Lastinn, przemyślałem parę spraw. Chcę wznowić i doprowadzić do końca sesje, które perfidnie zostawiłem rok temu (mniejsza o powody).

Jedną z nich jest właśnie "Kruchy Lód" w systemie Neuroshima. Oto link do oryginalnej rekrutacji: http://lastinn.info/archiwum-rekruta...-lod-18-a.html ([Neuroshima] Kruchy Lód (18+)).

Tutaj natomiast macie link do sesji: http://lastinn.info/archiwum-sesji-p...-lod-18-a.html.

Obeznanie się ze starą rekrutacją jest dla potencjalnych graczy konieczne (nic się nie zmieniło), natomiast co do samej sesji nie jest to absolutnie potrzebne - aczkolwiek pożądane.

Ważna propozycja: jest możliwość, by przyspieszyć i upłynnić rozgrywkę za pomocą sesji w programie czatowym przeznaczonym do rozgrywania sesji poprzez protokół TCP/IP. Jeśli gracze się zgodzą, możemy rozegrać część sesji (lub nawet całość) podczas uprzednio umówionych spotkań. To rozwiązanie wymaga dyspozycyjności, rzetelności i poświęcenia jednego czy dwóch wieczorów w tygodniu.

Podsumowując sprawy organizacyjne i fabularne:

1. Mechanika w wersji 1,5, przy czym dorzućmy jeszcze Sztuczki które z wersji 1.0 wywalono. Dopuszczam wszystkie oficjalne podręczniki oraz fanowskie dodatki (te drugie muszę najpierw sam obejrzeć i uznać, czy nadają się do sesji). Nie ma ograniczeń co do pochodzenia, profesji i konstrukcji postaci - aczkolwiek postacie będące specami od technologii, medycyny lub wojskowości szeroko rozumianej będą miały łatwiej. Historię postaci możecie spisać w formie dowolnej, aczkolwiek wymagam dodatkowo uzupełnionych Formularzy - standardowego z podstawki plus dodatkowych tyczących się waszych profesji (np. Łowca Mutantów czy Gladiator).

2. Sesja, przynajmniej na początku (albo i przez spory kawałek - zależy od graczy) będzie działa się w ogarniętym wojną mieście Denver. To oznacza kolor Stali w najmocniejszym wydaniu. Będą interakcje socjalne, może się znaleźć czas na jakiś romans czy intrygę, ale niech nikt się nie pomyli - ten kawałek sesji skupia się wokół nawałnicy Molocha na ruiny miasta. Jeśli komuś nie w smak ciągła walka o życie za pomocą kondycji, spluwy i zmysłu taktycznego, to może sobie odpuścić. Może pojawić się drobny odcień Rtęci, gdyż przewaga sił Molocha jest wielka, wróg nie przebiera w najgorszych środkach i może czaić się wszędzie...

3. W późniejszym etapie sesja przyjmie kolor Rtęci, okazyjnie z domieszką Stali. Ciągła strzelanina ustąpi miejsca niewiadomej, przerażeniu, niepewności. Sesja tym samym nie będzie jednostajna. Ci z graczy którym nie podoba się taka zmiana, będą mogli sesję opuścić. Będą mogli także dojść nowi gracze.

4. Kreacja postaci jest standardowa, wg. podręcznika podstawowego Neuroshima 1,5. Ewentualne dodatkowe startowe punkty doświadczenia mogę przyznać w przypadku gdy historia postaci będzie wybitna (w moim subiektywnym odczuciu). Ekwipunek może być standardowy startowy + wykupywany za 100 gambli, aczkolwiek podczas przybycia do Denver wręczę waszym postaciom przydziałowy sprzęt (zgodnie z ich profesją i uzdolnieniami), zależny od organizacji do której dołączą.

5. Nalegam, by postać dołączyła do jakiejś organizacji, chociażby tego, co każe siebie nazywać US Army. Choćby jako rekrut. Postacie należące do organizacji dostaną dodatkowy sprzęt na czas walk w Denver i okolicy, wspomniany w pkt. 4.

6. Od momentu zakończenia poprzedniej edycji Kruchego Lodu, nie wydarzyło się nic szczególnego - minęło raptem parę dni. Do Denver przybyły dość spore (acz rozproszone i przetrzebione) posiłki, głównie ze strony indywidualistów i niezależnych grupek ludzi. Jedyny większy korpus został przysłany przez Nowy Jork. Postacie mogą być z "nowej fali" lub siedzące już od jakiegoś czasu w Denver. Mogą również być ochotnikami którzy pojawiają się co jakiś czas niezależnie od fal posiłkowych. Moloch natomiast utracił na jakiś czas kontrolę nad południowymi drogami do miasta, które zostały oczyszczone z mutantów i szpiegów przez przybywające do miasta posiłki, w zamian za to dotarł do centrum miasta, które jest silnie skażone i napromieniowane. Wykorzystując tę "naturalną" linię obrony przeciwko ludziom, zaczął organizować tam przyczółek.

Rekrutacja trwać będzie do zebrania dwóch/trzech porządnych KP lub przez ten tydzień - zależy, co będzie oznaczało szybszy restart sesji.

Przy okazji nadmieniam, że w toku gry pojawić się mogą wątki o szczególnej brutalności wszelkiego rodzaju i sceny erotyczne. Dlatego też treść sesji prawnie uznać można za przeznaczoną dla osób pełnoletnich. Potencjalni gracze biorą w tym udział na własną odpowiedzialność.

Jeśli sesja przyjmie formę klasycznego postowania na forum, przewiduję trzydniowy czas odpowiedzi dla graczy i trzydniowy dla MG. Jest możliwość wydłużenia czasu przeznaczonego na odpowiedź (wiadomo, przyczyny losowe), ale wypadałoby to przedtem mi oraz innym graczom przekazać.

To tyle. Jeśli coś mi jeszcze najdzie na myśl,

Czekam na zgłoszenia oraz pytania. W razie czego podaję mój numer GG: 6524701.
 
Micas jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:09.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172