Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15-09-2010, 22:44   #11
 
Feataur's Avatar
 
Reputacja: 1 Feataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetny
Wstępnie będę się na to pisać

KP wysłana. Czekam na opinie i w razie czego jakieś wskazówki co źle Jeśli dobrze pójdzie, zamierzamy z Mizukim połączyć jakoś w historii nasze postacie, więc może być małe dopełnienie w historii na potem
 

Ostatnio edytowane przez Kerm : 19-09-2010 o 22:28. Powód: Regulamin LI
Feataur jest offline  
Stary 16-09-2010, 13:25   #12
 
Fiath's Avatar
 
Reputacja: 1 Fiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputację
w 1 dzień możemy się nie wyrobić, ale spróbujemy na magiczną porę "gdy będziesz online" najwyżej zrobię wersję wstępną do wysłania w razie niepowodzenia.
Zrób historię sam, jeżeli jutro mnie nie będzie po 16 to wysyłaj bez złudzeń, właściwie nie musisz nawet na mnie czekać, bo wysłałem już swoją w razie czego. Ot, mogę nie mieć czasu być jutro na kompie dłużej jak pół minuty.
 

Ostatnio edytowane przez Fiath : 16-09-2010 o 19:09.
Fiath jest offline  
Stary 17-09-2010, 13:03   #13
 
Famir's Avatar
 
Reputacja: 1 Famir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znanyFamir nie jest za bardzo znany
Wstępnie się zgłaszam.

Czy nie widzisz problemu w postaci gracza typu... kapłana shintō, onmyouji czy czegoś w tym stylu?

I jak wygląda w tym świcie magia? Jesteś bardziej mistyczna i rytualna czy raczej pełna fajerwerków i efektownych zaklęć bojowych?

EDIT
W jakiej formie preferujesz historie? Opis postaci, opowiadanie czy dowolność?
 
__________________
"The good people sleep much better at night than the bad people. Of course, the bad people enjoy the waking hours much more."
-Woody Allen

Ostatnio edytowane przez Famir : 17-09-2010 o 19:17.
Famir jest offline  
Stary 17-09-2010, 18:53   #14
 
Cytryn's Avatar
 
Reputacja: 1 Cytryn jest po prostu świetnyCytryn jest po prostu świetnyCytryn jest po prostu świetnyCytryn jest po prostu świetnyCytryn jest po prostu świetnyCytryn jest po prostu świetnyCytryn jest po prostu świetnyCytryn jest po prostu świetnyCytryn jest po prostu świetnyCytryn jest po prostu świetnyCytryn jest po prostu świetny
Zgłaszam się, mam nadzieję że zdążę dokończyć historie przed końcem terminu.
 
__________________
I wiedzie nas siedem demonów, co nami się karmią...
Cytryn jest offline  
Stary 19-09-2010, 19:59   #15
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Cytat:
Czy nie widzisz problemu w postaci gracza typu... kapłana shintō, onmyouji czy czegoś w tym stylu?
Magia musi być...magią. To muszą być gesty, słowa, oraz mogą się przy tym pojawiać świecące w powietrzu symbole i kanji...to już kwestia gustu.

I
Cytat:
jak wygląda w tym świcie magia? Jesteś bardziej mistyczna i rytualna czy raczej pełna fajerwerków i efektownych zaklęć bojowych?
Cytat:
W jakiej formie preferujesz historie? Opis postaci, opowiadanie czy dowolność?
Na pewno nie w formacie .docx...Nie mam windowsa 7 i powiązanego z nim office'a...tylko starszy system. I po prostu nie odczytam.
Historia powinna mieć ten haczyk, a czy to będzie opowiadanie, czy jakoś inaczej...zostawiam to wam.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
Stary 20-09-2010, 21:15   #16
 
Fiath's Avatar
 
Reputacja: 1 Fiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputację
spostrzegłem swoją ślepotę, myślałem że termin ubiega we wrześniu, odczytując datę jako IX, dlatego ostrzegam iż wyślę sprostowanie do karty postaci.
Chwilowo poprawiłem już awatar samemu zmieniając ubranie na poprzednim (a nóż jest czas, to i gimpa się odkurzy) teraz tylko historia...
 
Fiath jest offline  
Stary 23-09-2010, 16:44   #17
 
Feataur's Avatar
 
Reputacja: 1 Feataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetny
Takie małe pytania odnośnie samego świata.
- Mniej więcej który wiek przypada na akcję? Chodzi mi o to, czy to już czasy shougunatu Tokugawa, czy jeszcze czasy przed bitwa pod Sekigaharą? Bo te dwa okresy zmieniają znaczenie i statut samuraja
- W jakich rejonach dzieje się akcja? Połączenie miejsca i czasu da mi trochę bardziej na wczucie się w daną epokę I wzrośnie realizm ^^ Dodatkowo będziemy mogli umieścić swoje postacie w pobliskich rejonach, jeśli miałoby dojść do spotkania :P Bo zasuwać z Kyushu na północne rejony Honshu zajęłoby np. dla palankinu kilka miesięcy :P Nie wspominając o pieszym łowcy ^^
 
Feataur jest offline  
Stary 23-09-2010, 17:59   #18
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Cytat:
- Mniej więcej który wiek przypada na akcję? Chodzi mi o to, czy to już czasy shougunatu Tokugawa, czy jeszcze czasy przed bitwa pod Sekigaharą? Bo te dwa okresy zmieniają znaczenie i statut samuraja.
Raczej wcześniej...mamy wszak okres europejskiego renesansu , zatem XV i XVI wiek.
A temu okresowi odpowiada cytując za wikipedią.

Historia Japonii – Wikipedia, wolna encyklopedia

Okres Muromachi (XIV-XVI w.)

Określając dokładniej sama sesja zacznie się półtora roku po zakończeniu wojny ery Onin (pogrubiłem w tekście poniżej, akapit o tym traktujący).
Co do miejsca...rozpoczynamy w obecnej prefekturze Chubu w mieście Nagoya.
Niemniej dokładna znajomość historii Japonii nie jest wymagana (zważywszy że MG japonistyki nie zgłębia). Ogólnie kraj podnosi się po ostatniej wojnie...władza centralna jest osłabiona, ale pomniejsi watażkowie, bardziej są zajęci odbudowywaniem swym ziem, niż knowaniami.

Poniżej opis tego okresu, skopiowany właśnie z wikipedii

Nowa struktura zachowała podział na organy centralne i prowincjonalne. Urzędy centralne wykazywały względną stabilność, ale w prowincjach ciągle następowały przesunięcia. W prowincjach mieli działać wojskowi gubernatorzy (shugo) rekrutujący się spośród wasali domu Ashikaga (fudai-hikan). Niektórzy zasiadali na powierzonych im terenach i tworzyli sieci własnych zależności wasalnych, często przy tym sprzeniewierzając się władzy shoguna. Oprócz funkcji wojskowych, przejęli też funkcje dotychczasowych urzędników cywilnych; nazywa się ich shugo-daimyo (daimyo). Wielu z nich przenosiło się do Kioto, by być blisko centrum władzy. W prowincji zostawiali pełnomocników (shugodai), ci zaś często nie byli lojalni i zdobywali własne majątki, nie dbając o interesy suzerena. Z czasem objawiły się 2 płaszczyzny rozgrywek: shugo zwalczali się lub tworzyli alianse na terenie Kioto, podczas gdy shugodai rugowali suzerenów z ich własnych prowincji i rozszerzali zdobycze na ziemie sąsiadów. Te procesy, zwane od końca XIII wieku gekokujo (obalanie wyższych przez niższych), trwały do drugiej połowy XV w. Jednocześnie słabła władza centralna. Hegemonia Ashikagów była krucha, bo opierała się na sojuszach ze skłóconymi shugo. W całym kraju powstawały autonomiczne rejony pod władaniem shugo lub shugodai. Był to przedostatni etap kształtowania się rozwiniętej formy feudalizmu. Gospodarka typu shoen zanikła, gdyż po reformach Godaigo i późniejszych zamieszkach dużo wielkich posiadłości rodu cesarskiego i arystokracji dostało się w ręce wojowników; natomiast pozostałe shugo przywłaszczali sobie pod różnymi pozorami. Posiadaczom shoenów opłaciło się oddać shoen na własność wojownikowi i samemu zadowalać się opłatami.

Okres Muromachi dzieli się na trzy podokresy: formatywny (rządy pierwszych trzech shogunów), rozkwitu (od 3. do 6. shoguna), upadku (od 7. do 15. shoguna). Ostatecznym ciosem dla autorytetu bakufu była wojna, zwana wojną ery Onin (Onin-no ran), której powodem były spory w rodzie shoguna, w które wmieszały się wielkie rody Hosokawa i Yamana. Wojna toczyła się w Kioto przez 11 lat (1467-77) i zostawiła stolicę w ruinie. Zakończyła się z powodu wyczerpania sił uczestników konfliktu. Odtąd Ashikagowie nie byli w stanie przeciwstawiać się gwałtom i zbrojnym napaściom. Ostatni shogun z tego rodu, Ashikaga Yoshiaki, objął urząd w 1568, wprowadzony do stolicy przez wojownika Odę Nobunagę. Gdy Yoshiaki popadł w konflikt z Nobunagą w 1573 został wygnany z Kioto. Tę datę uważa się za koniec okresu Muromachi.
W tym okresie nastąpił rozwój miast, i mimo wojen domowych, także wielu dziedzin kultury i sztuki (m.in.: malarstwa tuszowego, kaligrafii, sztuki komponowania ogrodów, widowisk teatralnych, ikebany, ceremonii herbaty).
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
Stary 23-09-2010, 19:12   #19
 
Feataur's Avatar
 
Reputacja: 1 Feataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetnyFeataur jest po prostu świetny
Ok Więc wszystko jasne. Chodziło mi głównie o to, czy chłopstwo mogło w twojej sesji walczyć ramię w ramię z samurajami :] W okresie Muromachi jeszcze tak ^^
Btw. Nagoya znajduje się w prefekturze Aichi ^^ W regionie Chuubu :]
 
Feataur jest offline  
Stary 23-09-2010, 19:20   #20
 
Idylla's Avatar
 
Reputacja: 1 Idylla wkrótce będzie znanyIdylla wkrótce będzie znanyIdylla wkrótce będzie znanyIdylla wkrótce będzie znanyIdylla wkrótce będzie znanyIdylla wkrótce będzie znanyIdylla wkrótce będzie znanyIdylla wkrótce będzie znanyIdylla wkrótce będzie znanyIdylla wkrótce będzie znanyIdylla wkrótce będzie znany
Ja oficjalnie zgłoszę swoje chęci, karta jest w tworzeniu, zagłębianie się w realia historyczne również, zobaczymy, mam nadzieję, że się wyrobię i wbiję w realia
 
Idylla jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:08.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172