W związku z kilkoma zapytaniami o realia świata w którym będzie się odbywała sesja, przedstawiam garść informacji. Mapa jako taka jest, ale na początek i do stworzenia historii postaci nie jest potrzebna. Liczę na inwencję twórczą graczy. Lokacje i miejsca będą później odpowiednio umieszczone w świecie gry. Bardzo jest też możliwe, że te miejsca bohaterowie odwiedzą, ponieważ lubię wplątywać historię postaci w fabułę gry. W takim przypadku, gracz który ma związek z daną lokacją będzie miał pierwszeństwo jej kreacji i opisania. Świat zamieszkują przede wszystkim ludzie i to przez nich jest zdominowany. Tworzą oni największe państwa, rzadko utrzymujące pokój między sobą. Powszechne są zbrojne napaście i liczne dworskie intrygi. Ludzie są egocentryczni, toteż, przeciętny człowiek (rzemieślnik, chłop), rzadko ma styczność z innymi rasami, które albo traktuje pobłażliwie, czy podejrzliwie, albo się obawia, boi, lub po prostu zazdrości. Elfy zamieszkują ogromne puszcze, gdzie tworzą małe odizolowane społeczności, zbierające się i łączące w jeden system społeczny w szczególnych przypadkach (wojny, ważne święta). Krasnoludy żyją w górskich fortecach, których właściwa przestrzeń znajduje się pod ziemią. Podczas gdy elfy cenią sobie rządy wspólnoty, o tyle krasnoludy mają jeszcze bardzie scentralizowane rządy niż ludzie. Gnomy lubią niezależność i utrzymywanie swoich siedzib i wynalazków w tajemnicy. Może więc być tak, że ludzie żyją sobie w sąsiedztwie gnomów nie zdając sobie sprawy z ich istnienia. Niziołki lubią uprawiać rolę, nie tworzą więc dużych siedzib. Rządzą się wspólnie, żyją wspólnie i ogólnie wszystko traktują jako wspólnotę. Mieszańce (półelfy i półorki) nie tworzą jednolitych społeczności. Mieszkają i wychowują się zazwyczaj w tych środowiskach, z którego wywodzi się matka. Z czasem jednak dwoistość natury każe im zamieszkać w środowisku drugiego rodzica. Nigdzie nie czują się jednak doskonale, zostają więc raczej podróżnikami. Ludzie raczej magii się boją, bo jej nie znają. Choć wiedzą że potrafi nieść dobro i pomagać, historia pokazuje że wszelkie kataklizmy i nieszczęścia spowodowała właśnie magia. Czarodzieje, rezydują raczej w luksusach w mieście budząc respekt, Zaklinacze natomiast to często wioskowi szamani i zielarze. Kapłani są wszędzie i wszędzie krzewią swoją religię, zaszczycając tych co na to zasługują łaskami swych bóstw. Każda rasa i każda społeczność żyje w ciągłym napięciu i niepewności, bo co rusz z gór schodzą orki i gobliny, z lasów wychodzą przeróżne monstra, na cmentarzach budzą się umarli, a z pod ziemi atakują mroczne elfy. Trzema słowami: stereotypowy świat fantasy. |
Pozwolę sobie zgłosić również moja postać. Zawsze grałem postaciami typu wojownik i nic więcej. Tym razem postanowiłem zaszaleć i zagrać postacią jaką nigdy jeszcze nie grałem. Zgłaszam elfa czarodzieja. KP postaram się podesłać jak najszybciej. |
czarodziej przyda się na pewno :D |
ehh ja robiłem czarownika ale jak ktoś robi.. nie będę dublował |
zawsze możecie zrobić dwóch czarodziejów specjalistów wzajemnie się uzupełniających (np. rywalizujący koledzy z akademii, chcący udowodnić drugiemu, że jego szkołą magii jest lepsza). Byłoby bardzo ciekawie :D |
Ciekawa propozycja szczególnie klimatyczny jest ten pomysł udowadniania, która szkoła lepsza ;-). Jeżeli Mistrz Gry ją popiera i RyldArgith by się na nią zgodził to proszę o kontakt w miarę szybki to domówimy, które szkoły magii bierzemy. Ja bym chętnie wybrał Szkołę Wywołań. Tylko przy dwóch czarodziejach w drużynie przypuszczam, że musielibyśmy mieć przynajmniej 2 zbrojnych ;-) Z resztą w razie potrzeby mogę przygotować inna klasę postaci - czekam tylko na info. |
na chwilę obecną mam dwie karty Olian - człowiek wojownik (mechaniczna+fabularna) Slywalk - półelf wojownik (mechaniczna+fabularna) |
Niziołek/Człowiek łotrzyk. Kartę i resztę podeślę wieczorem. |
Wyjątkowo męczący, złośliwy i w ogóle gadatliwy bard się melduje. Człowiek lub pół-elf. -------------- KP wysłane - czy dotarło? |
Cytat:
Od teraz w pierwszym poście będę zaznaczał ile kart otrzymałem, które kompletne i które przyjęte do sesji |
Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:26. |
Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0