Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29-09-2010, 13:55   #1
 
Kolgrim's Avatar
 
Reputacja: 1 Kolgrim nie jest za bardzo znanyKolgrim nie jest za bardzo znany
[Autorski] Ratowanie świata od... dobra, czyli bycie Złym Lordem.

„Euforia, królestwo na kontynencie o tej samej nazwie. Niegdyś było tu kilka państw. Nieustające wojny wspaniale gnębiły tę krainę. Wtedy powstaliśmy. Świat chaosu był dla nas najlepszym domem. Bractwo Złych Lordów. To my stworzyliśmy najpotężniejszą z magii, nekromancję. To my przekonaliśmy smoki do naszej sprawy. To my zmienialiśmy ludzi w olbrzymy i golemy. To my pozwoliliśmy orkom i goblinom z podziemi ujrzeć bitwy w blasku dnia…
Już raz nam prawie się udało pogrążyć ten świat w chaosie. Lecz zza morza przybyli inkwizytorzy. Władali obrzydliwą magią światła. Pokonali nas w największej z bitew. Przegnali ostatniego smoka razem z orkami pod ziemię, wygnali olbrzymy, zmusili golemy do służby, uśpili starożytne demony. I zabili nas. Wszystkich naraz. Bez litości, dokładnie tak jak byśmy to my zrobili. Ja też umarłem. Jednak przed śmiercią zdołałem rzucić klątwę…”

Zapisy inkwizycji: „Ostatnie dni Baalorda”.

***

Euforia dziś jest wspaniale rozwijającym się państwem, rządzonym przez króla i radę archontów. Jednak, czy życie jest tak wspaniałe w Euforii jak może się wydawać?
Nie.
Z inkwizytorami przyszły zarazy, plagi, niewolnictwo i wiara w dziwnych bogów. Elfy zostały zagnane do wycinania ich lasów, w których niegdyś mieszkały. Krasnoludy nawet w swoim podziemnym mieście Rhydden są pod ścisłą kontrolą inkwizycji a każdy przejaw „herezji” jest krwawo tłumiony.
Jednak klątwa już działa. Baalord powstał jako nieumarły. Przygotowuje plany i wybiera kandydatów na Złych Lordów. Już ma kilku na oku.

***

Euforia nie będzie przygotowana na atak Zła. Jednak Baalorda czeka długa droga. Trzeba zbudzić dawne demony, wezwać olbrzymy z gór, uwolnić zamkniętych w górze armię orków i ruszyć do wnętrza ziemi po Durratgha, ostatniego smoka. I wiele innych rzeczy jest do zrobienia. Lecz najpierw Baalord musi stworzyć nowych Lordów Zła.

***

Związani krzyczeli. A raczej próbowali bo byli zakneblowani. Zostali porwani ze swojego życia w Euforii. To w nich Baalord widzi doskonałych kandydatów na członków bractwa Lordów Zła. Teraz trzeba ich tylko przekonać do sprawy. Nagroda jest co najmniej dobra. Władza w świecie chaosu, wieczne życie i wyzwolenie od inkwizycji.

***

Inkwizytor Pallas wraz ze swoim wiernym jak pies paladynem Carrem wpatrywali się w kryształ. Widzieli jak związani próbowali coś zrobić. W pewnym momencie ukazała im się przegniła już po części twarz Baalorda, ostatniego Lorda Zła. Widzieli jak pokazuje im zaciśniętą pięść a potem środkowy palec od ręki. Obaj splunęli. Był to gest od kilku już lat uznany za przejaw herezji. Za samo przypadkowe pokazanie dostawało się sto batów i było się zamkniętym na całą noc i dzień w ciemnicy.
Obraz w krysztale znikł. Inkwizytor w białej szacie powstał.
- Widzisz ,Carr, już od dawna czułem skutki klątwy rzuconej przez Baalorda. Niestety nie wiedziałem, że rzucił ją na siebie, skazując się na najgorszy możliwy los.
- Jest więc nieśmiertelny? - spytał z niepokojem paladyn.
- Może żyć, dopóki ktoś go nie zabije. Przypuszczam, że wtedy jednak będzie się odradzał.
- Czy wiesz panie gdzie jest razem z… rekrutami?
- Niestety nie. Miejsce, w którym przebywa, jest silnie zamaskowane magicznie. Będę mógł skanować, gdy z niego wyjdzie, lecz nie będzie on taki skory. - Westchnął. - Nawet wśród ludzi głównie poruszał się jako iluzja lub zmieniał ciągle kształty.
- Cóż więc mamy robić?
- Czekać. Czekaliśmy od wojny siedem lat, to poczekamy jeszcze kilka dni. - Inkwizytor spojrzał w kryształ jeszcze raz. Pokazał on teraz inne miejsce. Jakąś budowę w górach.

---*---

Witam w rekrutacji.
Każdy z was zapewne zastanawiał się nieraz co by było gdyby bohater był zły. Nawet nie neutralny co ostatnio jest w "modzie", ani nie szaleńczo praworządny czy inny szlachetny. Dlatego pomyślałem o złym bohaterze, którego intencje nie będą jasne do samego końca. Poszedłem za pomysłem i wpadłem na pomysł o drużynie walczącej z dobrem, w służbie zła, która ratuje smoki a dziewice... no wiadomo i pracuje dla przesiąkniętego złem Lorda, pragnący pogrążyć świat w chaosie i rozdzielić władzę pomiędzy swoją złą drużynę. Tak przynajmniej drużynie będzie się wydawać.
Potrzebuję pięciu graczy, może więcej jak będą ciekawe pomysły. KP do mnie na lastinn bo z pocztą dzieją się dziwne sprawy.

Rekrutacja do zebrania potrzebnej ilości graczy.


Wzór KP:
Imię, nazwisko i/lub przydomek: Może być nawet samo imię.
Wiek: Nie chodzi mi o ilość lat, tylko czy młody lub stary. Ew. w wieku średnim.
Pochodzenie: Rasa i urodzenie. Rasa każda oprócz olbrzyma i smoka. Tak dostępne są golemy i orki. Urodzenie jako niewolnik lub człowiek wolny.
Klasa/zawód: Czym się dana postać trudni. Tu się nie będę wtrącać ani poprawiać. Przyjmę każdą profesję.
Wyposażenie: To co macie i może się przydać.
Wygląd: Nie musi być szczegółowy, od razu mówię, że po dołączeniu do Złych trochę się zmieni...
Historia: Od urodzenia, wychowanie, doświadczenie bitewne i nie tylko oraz ostatnie chwile przed porwaniem (lub uratowaniem) przez Baalorda.
Charakter: Nie musi być zły. Każdy może mieć swoje, ukryte, cele

---*---

Świat do cztery miasta:

Agghron - stolica, miasto "wspólne" ale tylko z nazwy, gdzie miały miejsce liczne pogromy "nieludzi". Leży na środku kontynentu.

Rhydden - podziemne miasto krasnoludów, gnomów i podobnych ras. Miasto jest pod ścisłą kontrolą ludzi i inkwizycji, która surowo karze wszelkie przejawy nieposłuszeństwa. Położenie: 5 dni na wschód od Agghronu.

Oriahlon - leśne miasto elfów. Miasto tylko z nazwy bo elfom został mały las, w którym żyją. Las ten nazywany jest przez inkwizycję rezerwatem. Położenie 8 dni na południe od Agghronu.

Imbria – miasto inkwizycji. To tam są tworzeni inkwizytorzy i werbowani paladyni. 3 dni na północ od stolicy, położone nad morzem.

Frakcje:

Źli Lordowie – Macie się nimi stać. Frakcja, która chce ocalenia świata od dobra. Bo dobro nie zawsze musi być dobre dla wszystkich.

Inkwizytorzy – Frakcja, która przybyła zza morza. Naprawdę to wygnani magowie, podróżnicy, którzy w końcu znaleźli miejsce gdzie rządzą.

Paladyni – Służą inkwizytorom. Dla ich panów, paladyni nie są więcej warci niż psy.

Archonci – Rada królewska złożona z potężnych inkwizytorów. Jest ich czterech. Po jednym dla każdego żywiołu.

Król – Władca Euforii, najpotężniejszy z inkwizytorów, mający często swoje, odmienne cele od standardów inkwizycji.

Rada krasnoludów – Krasnoludy, które czymś zasłynęły. Reprezentują odwagę, mądrość, siłę, zwinność i technikę. Kiedyś rządzili krasnoludami. Teraz są zwykłymi niewolnikami pod jarzmem inkwizycji.

Starszyzna elfów – elfy, które osiągają szlachetny wiek ponad trzystu lat są wybierani do starszyzny. Niegdyś planowali i rządzili, teraz tylko wykonują rozkazy inkwizycji.

Nekromanci – grupa nieudaczników, która chce ożywić martwą materię. Trzeba będzie im pokazać jak się to robi.

Olbrzymy – Też niewolnicy inkwizycji tworzący budowlę w górach. Nikt nie wie jaka to budowla. Oprócz inkwizycji.

Orki – Rasa stworzona przez lordów zła. Były czystą esencją chaosu. Zostały „udomowione” i zamienione w niewolników inkwizycji.

Smoki - A raczej smok bo jest jeden. Do tego stary i zrzędliwy. Jednak wciąż potężny i mający kontakt z pradawnymi demonami.

---*---
To chyba wszystko. Jak się coś przypomni to dopiszę.
 

Ostatnio edytowane przez Kolgrim : 29-09-2010 o 13:58.
Kolgrim jest offline  
Stary 29-09-2010, 15:53   #2
 
Lechun's Avatar
 
Reputacja: 1 Lechun jest jak klejnot wśród skałLechun jest jak klejnot wśród skałLechun jest jak klejnot wśród skałLechun jest jak klejnot wśród skałLechun jest jak klejnot wśród skałLechun jest jak klejnot wśród skałLechun jest jak klejnot wśród skałLechun jest jak klejnot wśród skałLechun jest jak klejnot wśród skałLechun jest jak klejnot wśród skałLechun jest jak klejnot wśród skał
Ja kcem!
 
__________________
Maturzysto! Podczas gdy Ty czytasz podpis jakiegoś grafomana, matura zbliża się wielkimi krokami. Gratuluję priorytetów. :D
Lechun jest offline  
Stary 29-09-2010, 15:59   #3
 
Fearqin's Avatar
 
Reputacja: 1 Fearqin ma wspaniałą przyszłośćFearqin ma wspaniałą przyszłośćFearqin ma wspaniałą przyszłośćFearqin ma wspaniałą przyszłośćFearqin ma wspaniałą przyszłośćFearqin ma wspaniałą przyszłośćFearqin ma wspaniałą przyszłośćFearqin ma wspaniałą przyszłośćFearqin ma wspaniałą przyszłośćFearqin ma wspaniałą przyszłośćFearqin ma wspaniałą przyszłość
Osobiście się nie zgłaszam z powodu wystarczającej ilości sesji, ale życzę powodzenia i gratuluję bardzo fajnej rekrutacji. Mogę też polecić Kolgrima z, którym gra się wyśmienicie.
 
__________________
Pół człowiek, a pół świnia, a pół pies

^(`(oo)`)^
Fearqin jest offline  
Stary 29-09-2010, 16:00   #4
 
Miaucur-Dymek's Avatar
 
Reputacja: 1 Miaucur-Dymek nie jest za bardzo znanyMiaucur-Dymek nie jest za bardzo znanyMiaucur-Dymek nie jest za bardzo znany
Uhu hu!! Nareszcie ZŁO!! Bycie złym bohaterem jest cool, i chętnie bym sie zapisał, ale 2 sesje na karku więc nie wiem czy radę dam. W jakim terminie mielibyśmy postować? I do kiedy trwa rekrutacja?


Ps: ZUO ZWYCIĘZY!

KP wysłanie, czekam na wyniki. ZŁO!!!!!
 

Ostatnio edytowane przez Kerm : 03-10-2010 o 23:28. Powód: Regulamin LI
Miaucur-Dymek jest offline  
Stary 29-09-2010, 16:57   #5
 
Imuviel's Avatar
 
Reputacja: 1 Imuviel jest godny podziwuImuviel jest godny podziwuImuviel jest godny podziwuImuviel jest godny podziwuImuviel jest godny podziwuImuviel jest godny podziwuImuviel jest godny podziwuImuviel jest godny podziwuImuviel jest godny podziwuImuviel jest godny podziwuImuviel jest godny podziwu
A jak się ma sprawa z magią, wodzu?
 
__________________
moja postać =/= ja // Tak, jestem kobietą.
Imuviel jest offline  
Stary 29-09-2010, 17:56   #6
 
Kolgrim's Avatar
 
Reputacja: 1 Kolgrim nie jest za bardzo znanyKolgrim nie jest za bardzo znany
Fearqin ---> dzięki ale nie przesadzaj

Miaucur-Dymek ---> dla graczy myślę, że tydzień, może trochę więcej czasu. Dla mnie 2-3 dni. Rekrutacja potrwa maksymalnie do 15 października. Potem zaczynamy rozpowszechnianie Zła.

Imuviel ---> magia zakazana przez inkwizycję, jest praktykowana w ukryciu przez małe grupki "magów". Dlatego moc magiczna jest ograniczona do raczej słabych czarów. Taki mag nie wyczaruje błyskawicy a raczej przekształci energię magiczną w strumień energii. W zależności od nasilenia strumienia są różne efekty. Oprócz tego słaby mag wie jak podpalić ognisko, czy wroga. Lecz najczęściej im się to nie udaje poprzez małą moc. Chyba, że ktoś podpisał pakt z demonem (wszystko możliwe ), to wtedy jest potężniejszy. Samo dołączenie do Złych Lordów wzmacnia umiejętności magiczne jak i ciała. Oczywiście jest nekromancja, ale przez nikłą wiedzę adeptów tej magii, efekty wychodzą raczej marne. Magia paladynów to jedynie kilka zaklęć uzdrawiających i niszczących słabe przejawy sił nieumarłych. Na koniec pozostawiłem magię inkwizytorską, opartą na kryształach. Każdy inkwizytor ma taki kryształ, z którego czerpie moc. Dzięki temu są oni potężniejsi niż zwykli magowie.
Ograniczenia dla magii są więc duże, ale magia daje i tak dużą przewagę w walce.

EDIT:
Jest jeszcze zmiennokształtność czyli przemiana w wilka, goblina, czasem też w ślimaka. Wszystko zależy od mocy magicznej i wiedzy jak jej użyć.
 

Ostatnio edytowane przez Kolgrim : 29-09-2010 o 18:02.
Kolgrim jest offline  
Stary 29-09-2010, 18:10   #7
 
Antari's Avatar
 
Reputacja: 1 Antari nie jest za bardzo znanyAntari nie jest za bardzo znanyAntari nie jest za bardzo znany
Osobiście poważnie zastanawiam się nad grą golemem, tylko mam mały problem, nie wiem jak to jest z golemami (Chodzi o klasy/zawody, czy mają jakieś społeczności?).


EDIT:
No jak wszyscy tak robią, to ja też chcę!
Golem kowalski, kowal + historia
(postać która gdzieś tam przez MG była chyba wspomniana już)
 
__________________
En Taro Tassadar!

Ostatnio edytowane przez Kerm : 07-10-2010 o 12:28.
Antari jest offline  
Stary 29-09-2010, 18:25   #8
 
Kisuke's Avatar
 
Reputacja: 1 Kisuke nie jest za bardzo znany
Dopisuje się do listy. ^.^ Zapowiada się naprawdę ciekawie
 
Kisuke jest offline  
Stary 29-09-2010, 18:34   #9
 
Kolgrim's Avatar
 
Reputacja: 1 Kolgrim nie jest za bardzo znanyKolgrim nie jest za bardzo znany
Antari ---> To prawda słabo opisałem golemy. A właściwie wcale...

Golem w świecie Euforii to po prostu zatopiona w żelazie istota. Są to jedynie ochotnicy, którzy nie mając wyboru skazują się na połączenie z żelazem. Człowieka (lub przedstawiciela innej rasy) takiego zanurza się w substancji konserwującej i pakuje do formy. Na końcu zalewa się płynnym żelazem. Wtedy powstaje golem. Jest to proces nieodwracalny. Golem jest śmiertelny, żyje prawie sto lat, bo w trakcie swej egzystencji powoli zatraca swoje ciało, które zużywa sama forma. Forma po utracie "żywiciela" jest niszczona przez inkwizycję. Golem po powstaniu zapomina o dawnym życiu, lecz może się "przebudzić". Jeśli inkwizytorzy wykryją przebudzonego golema, niszczą go.

Mają nieco ponad trzy i pół metra wzrostu i posiadają ogromną siłę.
Mają swoją społeczność. Dzielą się na golemy bojowe, budownicze i kowalskie. Dwie pierwsze grupy są bezpośrednio rządzone przez inkwizytora nadzorującego prace nad nimi. Trzecia pracuje wśród krasnoludów.
Ludzie ani inkwizytorzy nie mogą nimi sterować. Golema trzeba przechytrzyć, zaoferować jakąś nagrodę lub... umrzeć w walce z nim.
Golemy używają swych pięści, lecz często mają też ogromne młoty kowalskie.
Mogłoby się wydawać, że dla golema najlepszą nagrodą jest uwolnienie od formy, ale golemy wolą zwyczajne towarzystwo innych osób lub golemów.

EDIT:
Dodatkowe info o golemach:
Golem może być zniszczony w walce tylko jednym potężnym ciosem. Ew. można młotem próbować kruszyć pancerz. Można też wysadzać ale proch i badania nad nim zostały zakazane przez inkwizycję jako przejaw herezji.
Golemy potrafią mówić, ale ich głos jest jakby się mówiło przez długą żelazną rurę.
Potrafią okazywać uczucia jeśli tylko zechcą, lecz najbardziej pasuje do nich określenie "Poker Face".

Jak napisałem w pierwszym poście można grać jako każdy oprócz smoka i olbrzyma.
To oznacza, że nieumarli mogą też być wybrani, tak samo jak inkwizytorzy (tacy o słabszej wierze ).
 

Ostatnio edytowane przez Kolgrim : 29-09-2010 o 20:10.
Kolgrim jest offline  
Stary 29-09-2010, 20:23   #10
 
Plomiennoluski's Avatar
 
Reputacja: 1 Plomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputację
Podoba mi się, wygospodaruję na to chyba czas, tak mi mile Overlordem zapachniało ]:-> coś podeślę niedługo prawdopodobnie
 
__________________
Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości...
Plomiennoluski jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:50.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172