lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [D&D +18] Limbo (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/9282-d-and-d-18-limbo.html)

Ajas 30-09-2010 21:11

[D&D +18] Limbo
 
Limbo


150 lat wcześniej...


Każda legenda ma swojego bohatera, osobę która dokonała czynów tak wielkich, że pamięć po niej przetrwała wieki. Na temat najsilniejszych, najwspanialszych i najdzielniejszych legendy powstawały jeszcze za życia. Tak było i w przypadku Arona, prawdopodobnie najpotężniejszego wojownika w dziejach świata.
Aron dokonywał czynów, których żaden inny człowiek nie był wstanie dokonać. Królowie błagali go o pomoc, bogowie podziwiali, a każdy z inteligentnych potworów drżał na jego widok. Opowieści o tym potężnym wojowniku krążyły po całym świecie, każdy w swoim życiu słyszał chociaż raz imię dzielnego woja.
Jednak nikt nie jest w stanie oszukać śmierci, jest to jedyny wróg, który prędzej czy później dopadnie każdego. Aron wiedział o tym i nie zamierzał walczyć z tym co nieuniknione. Gdy się zestarzał i miecz ciążył mu już w dłoni, a zimne widmo śmierci deptało mu po piętach, postanowił wrócić do swego rodzinnego miasta. Chciał by jego grobowiec stanął na miejskim cmentarzu, tam gdzie pochowany był jego ojciec i dziad.
Miesiąc po powrocie Arona do wioski stało się coś, coś co zostało zapamiętane bardziej niż sam wojownik...
W ciągu jednej tylko nocy całe miasto znikło w gęstym lesie, który wyrósł na jego terenie i w okolicach. Drzewa były wysokie a pośród nich krążyła mgła. Przede wszystkim z lasu nie wydobywały się żadne odgłosy, panowała tam przeraźliwa cisza.
Grupa poszukiwawcza z pobliskich wiosek i miasteczek uformowała się w ciągu kilku dni. Wyruszyli w dziwny nieznany nikomu las, by już nigdy nie wrócić. Kobiety które odprowadzały swych mężów i synów na sam skraj lasu mówiły o mgle. Prawiły, jakoby ten nieprzenikniony, mleczny opar otulił cała grupę, pochłaniając ją w swoim wnętrzu. Mówiono, że jej członkowie rozpłynęli się bez śladu. Nikt nie powrócił...



Wszystkie osoby, które w kolejnych dniach wędrowały do lasu, nigdy więcej z niego nie wyszły, a drzewa stały niewzruszone. Nigdy nie opadł tam żaden liść, Mgła zaś trwała czy to zima czy lato, roztaczając dookoła drzew dziwną, zimną aurę.

Las szybko zaczęto nazywać Zimną Puszczą. Stała się ona miejscem omijanym przez wędrowców. Na temat powstania lasu krążyło równie wiele legend, co o samym Aronie. Mówiono o tym, że sam wojownik użył jakiejś potężnej magii, by ukryć swój grobowiec, inni prawili, że jeden z bogów zesłał klątwę na Arona za to, że ten zabił jego ukochaną bestie. Opowieści mnożyły się, jednak prawdy nie poznał nikt.
Mało kto już zapuszczał się do lasu by odkryć tą tajemnicę, chociaż co jakiś czas grupy śmiałków ruszały w głąb puszczy, by nigdy nie powrócić...

Czasy obecne


Elf Sylvan stał na skraju Zimnej Puszczy, kilka kroków dzieliło go od wkroczenia w objęcia zimnej mgły. Za jego plecami stał oddział złożony z około dwudziestu poszukiwaczy przygód. Byli to ludzie skrupulatnie dobrani, wyćwiczeni, zaprawieni w bojach i przygodach. Była to drużyna która według Sylvana mogła w końcu rozwiązać tajemnicę tego lasu. Długouchy odwrócił się do nich by wygłosić krótką mowę. Odkaszlnął i uniósł dłoń, by uciszyć wszystkich.
- Dziś jest ten dzień, dzień który zapisze się w historii tego świata! To dziś wkroczymy do tego przeklętego lasu, by rozwikłać jego tajemnice! Nieważne co tam znajdziemy, nie ważne co za demony stoją za tymi zniknięciami, poradzimy sobie! Każdy z nas wie jakie jest ryzyko i zdaje sobie również sprawę jakie zaszczyty spłyną na nas, jeżeli jako pierwsi powrócimy z tego lasu. A więc za mną! – Elf uniósł łuk, a waz z nim inni wznieśli swoją broń. Ostrza zamigotały w niemrawych promieniach słońca, jak gdyby sami Bogowie obserwowali zza chmur to zgrupowanie. Nie było na co czekać, wkroczyli w objęcia nieznanego. A mgła otuliła ich swymi ramionami...

~*~
Po tym krótkim wstępie witam wszystkich. Sesja którą chcę wam zaproponować, narodziła się w mojej głowie niespodziewanie, ale od razu była wyraźnie ukształtowana, a mnie osobiście pomysł się spodobał ;). A zatem zapraszam do Limbo

Sprawy ogólne

MG:
Udało mi się znaleźć pomoc w prowadzeniu sesji w postaci Endlesa. Wraz z nim będziemy prowadzić sesję, starając się dzielić obowiązkami po równo. Jednak rekrutacją zajmuje się w głównym stopniu ja więc aktualnie pytania proszę zgłaszać do mnie ;).
Klimat sesji:
Z założeń sesja ma być pomieszaniem wielu stylów. Jednak nie będzie to przygoda łatwa, lekka i przyjemna. Chciałbym by sesja skłaniała do przemyśleń oraz refleksji nad różnymi sprawami. Pojawią się tu elementy absurdu, lecz absurdu w gruncie rzeczy smutnego, a nie śmiesznego jak mogło by wydawać się na pierwszy rzut oka. Mam przeczucie, że elementy horroru też wypełzną w sporych ilościach. Więc, jeżeli liczysz na przyjemne rąbanie potworków możesz już spokojnie zrezygnować ;)
+18:
Znaczek umieściłem zapobiegawczo, nikomu do dowodu nie będę spozierał, więc jeżeli nie masz 18 lat, ale myślisz, że to sesja dla Ciebie, śmiało ślij KP. Tylko pamiętaj, na co możesz tu się natknąć.
Liczba graczy:
Przewidzianych jest 4-6 miejsc, w przypadku zbyt dużej ilości Kp zadecyduje ich jakość. Historia będzie czynnikiem decydującym. Gracze wcielą się oczywiście w członków wyprawy którzy ruszyli do Zimnej Puszczy.
Świat i Czas:
Rok 1432. Świat jest autorski więc wymyślajcie nazwy miast, miejsc itp. Jak zapewne się domyślacie akcja i tak będzie działa się w lesie.

Wymagania co do Postaci.


Krótka lista tego tego co ma znaleźć się w Kp. Niektóre punkty zostały dalej dokładniej opisane

1.Imię
2.Wiek
3.Rasa
4.Wygląd (Avatar można dosłać już po wynikach rekrutacji.)
5.Klasa.
6. Mechaniczna karta postaci. ( nie musi być w PcP, word notatnik jak wam wygodniej)
7.Historiia (to ona decyduje o tym czy wasza postać dostanie się do sesji.)
8.Ekwipunek.
9. Dodatkowe informacje i co tylko byście jeszcze chcieli dołączyć.

3. Rasa:
Rasy podstawowe (Te z podręcznika Gracza +Drowy) niewymagają przedyskutowania tego ze mną. Jeżeli jednak ktoś chce zagrać rasą nietypową (Półsmok,wampir,wilkołak etc.) niech pierw odezwie się do mnie na Pw lub gg ( umieszczone na końcu rekrutacji) i przedyskutuje tą kwestie. Jeżeli mnie przekona, to droga wolna ;)

5. Klasa:
Najchętniej widziałbym tylko klasy które pojawiły się w podręcznikach wydanych w języku Polskim. Jednak jeżeli ktoś chce zagrać klasą z podręcznika anglojęzycznego, niech zgłosi się do mnie i przedstawi swoją propozycję. Jeżeli zgodze się na daną klasę to prosze bardzo.

6. Mechaniczna Karta postaci:
Poziom startowy: 11
Atrybuty: 32 punkty + 2 za 4 i 8 poziom
Charakter: Dowolny.
Złoto na ekwipunek: 66000 (radzę wydać ile tylko się da ;))

7. Historia:
Jak już wspomniałem jest to główne kryterium przyjęcia do sesji. Chciałbym by poza samą historią postaci znalazło się w niej też.
1. Powód czemu postać ruszyła wraz z wyprawą do Puszczy.
2. Krótki opis co postać lubi, czego nie lubi, jej największy strach coś w czym czuje się najpewniej.
Minimalna długość to jedna strona A4 górnego limitu nie ustalam. Przypominam też, że sesja z założenia ma być nastawiona na dużą ilość refleksji i przemyśleń, to może wam pomóc w tworzeniu Historii. Oczywiście nie wymagam by postać była tragiczna, czy miała dyplom z filozofii. Może być to nawet błazen, jednak zadbajcie o to by miała ona głębie która daje możliwości do różnego rodzaju przemyśleń. Zwykły siepacz potworów tu nie przejdzie.

8. Ekwipunek:
Wypisane przedmioty przy nich ich cena. Przedmioty niestandardowe (autorskie) do omówienia zemną.

9. Dodatkowe informacje
Co tylko wam wpadnie do głowy ;)

Informacje końcowe


Rekrutacja otwarta jest do 10 października, 11 pojawią się wyniki i post otwierający.
Gotowe Kp proszę wysyłać na moja pw lub ajas1234@o2.pl W temacie maila proszę o dopisek [D&D] Limbo

Tempo postowania: Jeden post na tydzień ( a dokładniej 6 dni dla graczy i 1-2 dni na odpis dla jednego Mgmów ;)

Mam nadzieje, że znajdą się osoby chętne na trochę cięższych klimatów, oraz którym nie przeszkadza gdy w sesji walka jest raczej sprawą drugorzędną.

Jeżeli o czymś zapomniałem śmiało pytajcie w temacie ;)

Pozdrawiam Ajas.

Lechun 30-09-2010 21:21

Masz mój miecz.

Zaklinacz genasi powietrza, za pozwoleniem MG.

Whiter 30-09-2010 21:34

I mój młot !

Olian 30-09-2010 22:07

Po przedyskutowaniu pewnej sprawy z MG - zgłaszam się z moim koniowatym (czyt. centaur) tropicielem.

edit: KP została wysłana ;P

SmartCheetah 01-10-2010 20:30

Zachęcająca rekrutacja którą będę musiał dokładnie przemyśleć :> Wstępnie mówię że macie moje pazury albo pięści. Zastanowię się jeszcze, szczególnie że nie wiem czy dam radę wyrobić się do 10października. Akurat początek miesiąca mam pełen roboty(A teraz będzie trochę zaległej po chorobie >.>)

Trzeba odkopać podręczniki do d&d.

Arvelus 01-10-2010 20:47

Chyba ja się zapiszę.
Mam pytanie, dopuszczasz klasy autorskie? Oczywiście wychodząc z założenia, że są zbalansowane:)

Ajas 01-10-2010 20:56

Jeżeli przedstawisz mi dokładne rozpisanie tej klasy i je zaakceptuje to tak.

Chester90 01-10-2010 21:23

Wstępnie zainteresowany. Jest jakieś ograniczenie co do EPP postaci, czy możemy szaleć?

Ekhem. Dla informacji ludu... Postać, którą szykowałem/szykuję to, żeby było oryginalnie drow :D (łotrzyk+tancerz cieni), ale widząc po nagromadzeniu łotrzykowatych chyba sobie odpuszczę i pomyślę nad czymś innym ;) Aha no i charakter jakżeby inaczej neutralny zły :P

Ajas 01-10-2010 21:28

Klasa + epp nie większa niż 11. I przypominam że rasy niestandardowe trzeba skonsultować ;)

Arvelus 01-10-2010 22:16

Tak przyszło mi teraz do głowy jedno pytanie. Jaką edycję gramy?:P


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:01.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172