Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29-10-2010, 12:48   #1
 
Bielon's Avatar
 
Reputacja: 1 Bielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputację
[Bissel] - Wyprawa I [dark fantasy]

Bissel - Wyprawa I


W izbie pachniało wschodnimi przyprawami, ale inaczej być nie mogło. Akif ibn Musari, kupiec gniewski, zarządca ligi bakluńskiej w Ainorze lubił gości swoich gościć czym chata bogata. Owalne, marmurowe stoły tonęły pod natłokiem pysznych, kolorowych i roztaczających nieziemskie zapachy potraw. Jednakże zgromadzeni, najwidoczniej nie obdarzeni tak wyszukanymi jak Akif smakami, znacznie więcej uwagi poświęcali trunkom i tancerkom. Zwarzywszy na to, że byli rodowitymi bisselczykami bak luna to nie dziwiło. Uśmiechał się do nich, bo tego wymagał interes. Uśmiech nie sięgał oczu.


- Zwykle płacą mi od głowy, ale odjętej od tułowia. To zawsze jakaś nowość. – Burns skrzywił się tak paskudnie, że blizny na jego policzku zmieniły przystojną w sumie twarz surowego najmity w koszmarną maskę.




– Ale martwi są drożsi od żywych. Kiedyś za głowę jednego człowieka ofiarowano mi tysiąc lwów. Jednego! Dacie wiarę? – pytanie zawisło w próżni psując koloryt pląsających tancerek zmieszany z barwami zaścielających stoły tac upstrzonych wszelakimi potrawami. Biesiadnicy skrzywili się, jakby zniesmaczeni obcesowością powrotu do tematu. Burnsowi najwidoczniej to nie wadziło, bo kontynuował swe przemyślenia. – Nie ważne. Powtórzcie więc o co wam tak naprawdę chodzi.


- Jeśli zatem wolą jest Panów, byśmy przeszli do interesów, zróbmy to. – Akif dostrzegł grymas niezadowolenia na twarzy rozłożonego na wielkiej otomanie barona Rotgiera. Z tym większą satysfakcją odprawił gestem odziane w zwiewne muśliny niewiasty, które zniknęły jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Tresowane do bólu.


- To wbrew pozorom bardzo jasna sprawa, panie Burns. – głos magistra Ademusa ociekał zjadliwością. Był przeciwnikiem zatrudnienia „twardogłowego tępaka” jak nazywał człowieka, którego wybrali pozostali spośród pięciu innych kandydatur.


- Może dla was. Ja chcę jasno, czarno na białym. Jasne sytuacje czynią wszak przyjaciół. A przecież wolimy wszyscy być przyjaciółmi niż… kimś innym. Nie? – Burns sięgnął ku stołowi i ujął śliwkę, którą podrzucił i złapał w usta. Chwilę później wypluł pestkę na stół. Nie zważając na krytyczny wzrok swoich mocodawców.


- Za pozwoleniem? – Akif czuł się w obowiązku. Reszta nie zniżyła się nawet do tłumaczenia najemnikowi zawiłości. Coraz bardziej nabierali wątpliwości, czy aby na pewno jest odpowiednim kandydatem. – Otrzyma pan po sto lwów za głowę, jednak tylko wówczas, gdy zostaną spełnione następujące warunki. Po pierwsze, osadników musi być minimalnie pięćdziesięciu i za tylu płacimy. Jeśli będzie ich czterdziestu dziewięciu, nie zapłacimy nawet złamanego sekala. Po drugie, wynagrodzenie otrzyma pan dopiero, gdy obsiane zostaną pola o powierzchni hektara a na miejscu narodzi się co najmniej pięcioro dzieci. Czy to jasne?


Burns przytaknął. Po czym zapytał. – A jeśli osadników będzie stu? Dostanę dziesięć tysięcy?

Popatrzyli na siebie zaskoczeni. Zdumieni tym, że najemnik tak biegle włada tabliczką mnożenia.


Magister Ademus pierwszy odzyskał rezon. – Nie. – odparł – Nam zależy na tym, by było ich pięćdziesięciu lub więcej, ale panu płacimy za pięćdziesięciu, hektar pola i pięcioro dzieciaków. Za nic więcej.


- Zrozumiałem…


- Zatem jest pan wolny. My mamy jeszcze do omówienia kilka kwestii i nie jest konieczne obarczać pana…
- Ademus nie skończył. Przerwał mu Burns.


- Jeszcze nie skończyliśmy.


- Ech?



W oczach wszystkich odbił się wielki znak zapytania.


- Chcę zaliczkę. Przy każdej transakcji, jaką zawieram, dostaję zaliczkę…


Napięcie znów wzrosło a akcje Burnsa leciały na łeb na szyję w dół. Tyle, że był typem człowieka, który nie przywiązuje do tego zbyt wielkiej wagi…



***


- Następny! – głos Martensa mógłby obudzić umarłego. Z ławy w prowizorycznej poczekalni zerwała się przynajmniej połowa oczekujących. Dosyć szybko ustalili który z nich jest pierwszy i ten podążył do alkierza, gdzie trwała rekrutacja. Siedzący tam nad talerzem z golonką Burns nawet nie uniósł nań wzroku. Dzisiejsi kandydaci go nie zachwycali.


- Jakie masz doświadczenie hultaju! Mów prędko! – Martens tym razem już obniżył nieco tembr głosu. Skacowany pijaństwem za otrzymaną zaliczkę Burns był mu za to wdzięczny.


- No ten, tego… Byłem Łapaczem. Znaczy Tępicielem, nie? Trzy ostatnie lata. Nim mnie do wieży nie wrzucili za niewinność… - zbir z pyska był kozakiem, ale przy Burnsie i jego reputacji jakoś nie miał ochoty kozaczyć. Łowca nagród, najemnik i płatny morderca miał ustaloną renomę.


- Znaczy dałeś się złapać. – skwitował podnosząc ciemne oczy na przybyłego.


- Kompani wydali, sukinsyny…


- Czyliś głupek. Zaufałeś. Co umiesz?



- No w koniu siedzę przednio, na śladach się znam i łukiem ze stu kroków to w dłoń trafię! – zależało mu na robocie. Więc się stawiał.


- Obaczy się. Jak trafisz, masz robotę na rok. Płacę dwa lwy na miesiąc. A na koniec stówę! Wikt zapewniony. Udział w łupach równy razem z wszystkimi pozostałymi, których wezmę. Ale do podziału ćwierć tego co zdobyte dla wszystkich. Resztę biorę ja! Pasuje?


Pasowało. Pasowało, jak mało co…


***


Witajcie!

Edit:
Oto pierwsza sesja do Bissel, będąca wprowadzeniem w ten świat dla osób znających go mniej, lub wcale. Sesja lajtowa, jak określili Koledzy znający się na rzeczy.
End


Oto zaproszenie do pierwszej części “Wyprawy”, których jak los pozwoli poprowadzimy więcej. Poprowadzimy. No właśnie. MG będzie TRZECH. Ja, Panicz i malahaj. Mam nadzieję, że już nas poznaliście, więc wiecie, że zastojów i dłużyzn nie będzie. Teraz o tym, kim w tym wszystkim będziecie WY.

Waszą rolą jest wcielić się, przynajmniej na tym etapie “Wyprawy”, w jednego z członków grupy wsparcia Pana Burnsa. Krótko mówiąc ochroniarzy wyruszającej na przepadłe karawany. Jest to zatem miejsce dla wszelkiego rodzaju hultajstwa od cwaniaczków i rzezimieszków dla których zapaliły się dachy nad głową i powstała pilna potrzeba wyjazdu po różnego autoramentu zbrojnych i zakapiorów. Odkrywcy, ludzie czynu w rodzaju Indiana Jonesa również świetnie się tu odnajdą. Podobnie jak praktykujący magię. Jak widzicie wachlarz możliwości jest obszerny i tak po prawdzie zależny jest wyłącznie od Waszej wyobraźni. Ja na takiej wyprawie potrafię sobie wyobrazić niemal każdego.


Teraz słów kilka o samym stylu prowadzenia i klimacie zabawy, oraz garstka porad i wskazówek.


Jeśli chodzi o klimat samej sesji, będzie ona przypominała nieco; jak podołamy rzecz jasna wznieść się na ten poziom; książki M.Zambocha, F.Kresa, G.Martina i może A.Sapkowskiego. Czyli jak to będzie wyglądało?

1. Szybka raczej narracja, szybkie akcje.

2. Brudny świat szuj, mętów, cwaniaczków gdzie honor bywa, przejazdem. I incognito.

3. Postacie, które mają swoje cele i dążą do ich realizacji, często kosztem bliskich, kumpli i im podobnych.

4. Klimat najbliższy do dark fantasty.

5. Low magic.

A teraz informacje techniczne dotyczące tworzonych postaci:

1. System: Bissel d20 w wersji mocno okrojonej, przedstawionej tu przez malahaja.

2. Dozwolone materiały: wszystko co pozwoli Wam wcielić się w waszego wymarzonego BG. Postacie omawiamy na GG:

Bielon: GG 6143936
Panicz: GG 6387121
Malahaj: GG:4636919

3. Charakter: Dowolny. Byle odgrywany. Nie wymagam jednak grania chodzącymi ideałami, bo i staram się aby świat był realny, zatem Wasze postacie muszą być ponad wszelką wątpliwość realnymi. A na świecie wiadomo, że skurwieli jest zdecydowanie więcej niźli Matek Teres. Niestety.

5. Klasy: Raczej zawody. To nie systemy z poziomami etc. Tu chodzi raczej o to czym postać się zajmuje i z czego żyje. Może być koniuch, żołdak, goniec, urzędnik trybunału, szpicel, kupczyk etc.

6. Rasy: Jak wyżej, przyjmujemy rasy z grubsza humanoidalnych kształtów i rozmiarów. Choć zaznaczamy, że świat Bissel jest światem ludzi. Inne rasy są raczej wyjątkami. Odczuwającymi to namacalnie.

7. Kasa i ekwipunek: Jako, że fabularny początek determinuje stan posiadania, tutaj interesuje nas wyłącznie to, co każda z Waszych Postaci zwykle ma przy sobie. Dodamy również to, że rozumiemy, iż żyjące postaci mogą posiadać jakieś domy, jakieś układy, wszystko jednak w miarę rozsądku. I z uwagi na to, że jednak sesja to “Wyprawa” na tym etapie zabawy będą one miały znaczenie drugorzędne.

8. Historia i osobowość: Wymagana. Jakaś. Pozwalającej poznać Wasze postacie. Najdłuższą w życiu postać wiedziałem na 5 stron a4. Najkrótsza składała się z … Imienia. Obie u mnie zagrały. Koledzy pewne mają podobne doświadczenia. Tej najdłuższej nie chciało mi się czytać. Generalnie losy dzieciństwa, plany rodzicieli etc są nic niewarte. Mogę poznać je w sesji. Interesuje mnie dosłownie kilka zdań, byle z nich wyłonił się koncept postaci.

Przykład: Łowca nagród w typie Brudnego Harrego. Samotnik, alkoholik, człek mający jednak własne, nienaginane zasady. Romantyk ukryty pod skorupą, którą broni się przed gównem tego świata.
Kumacie?

9. Częstotliwość postowania: Gracze pisać będą często. Prawdopodobnie 1 post / 2 dni. Lub częściej!! NIEPOSTUJĄCYCH TERMINOWO PROSIMY O NIE ZGŁASZANIE SIĘ! 3 MG ma swoje zalety. To będzie szybka sesja. W związku z tym jednak dodać pragnę, że nie chcemy rozwlekłych postów o dupie Maryni. Posty winny zawierać nieco treści i mieścić się między pół a całą stroną a4. Nie przynudzajmy, ale też nie idźmy na minimalizm.

Na postacie ( przesłane na PW) czekamy do zebrania się oczekiwanej liczny Graczy. Jako minimum myślimy o 6 Graczach. O wyborze postaci, jej zakwalifikowaniu się do sesji, zdecyduje jej dopasowanie do przyszłej fabuły kampanii. Oraz potencjał Gracza wedle naszej oceny, niejednokrotnie mylnej.

Uwaga: Prośba do kandydatów, wysyłajcie postacie do każdego z nas, by zwolnić nas od obowiązku wymieniania się dziesiątkiem PW. Ok?


Aktualna mapa Bissel autorstwa Suryiel:





Więcej materiałów pomocniczych o Bissel:

Bissel


Pozdrawiam
mBP

.
 

Ostatnio edytowane przez Bielon : 30-10-2010 o 20:51.
Bielon jest offline  
Stary 29-10-2010, 12:50   #2
 
Bielon's Avatar
 
Reputacja: 1 Bielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputacjęBielon ma wspaniałą reputację
Mechaniczna część tworzenia postaci

Tworząc postać, każdy ma 50 punktów do rozdysponowania pomiędzy poniższe umiejętności. Waszego BG opisują tylko one więc wybierajcie dobrze. Na dwie umj. kluczowe dla danego BG można dać max 10 punktów na pozostałe max 5. Powyższe dotyczy ludzi bo Bissel to kraina głównie ludzka. Inne rasy do omówienia ze mną (malahaj) na PW/GG, podobnie jak postacie czarujące.

Inne rasy będą wyglądy z reguły tak, że np. elf dostanie +5 do Umj. Strzeleckich, lub Zręczności, lub Zdolności magicznych i ta wybrana przez niego Umiejętność nie będzie się liczyła do limitu dwóch „dziesiątek” plus widzenie w ciemnościach. Dostanie za to mniej punktów do rozdysponowania no i generalnie elfów nikt nie lubi, co pokazuje odczuwalny w grze ostracyzm, który elfa spotka na pewno. W Bissel spotkać można również krasnoluda, gnoma, niziołka i mieszańców. Mieszańców, czyli czegoś pół.



Lista umiejętności

Nie podaje opisu przy rzeczach oczywistych. Przy niektórych umj. podana umj. przeciwstawna. Skala:

0 – kompletny amator
5 – zawodowiec
10 – ekspert
15 – mistrz - jest może kilku w prowincji, kilkudziesięciu na cały kraj
20 – arcymistrz - jest może kilku w całym królestwie.
25 - i więcej – Młody bóg.

Lista
1. Alchemia
2. Zręczność. Wiadomo. Pod to wchodzi również skakanie, chodzenie po linie, akrobacje, iitp.
3. Krzepa Wszystko, co wymaga użycia siły mięsni, czyli podnoszenie ciężarów, długi/szybki bieg, forsowny marsz czy inne wyczerpujące organizm czynności/sytuacje jak również ogólna wytrzymałość i „twardość” organizmu. Przy siłowaniu przeciwstawna Krzepie przeciwnika.
4. Fałszowanie Umiejętność podrabiania dokumentów, listów, map, drobnych przedmiotów, medali, pierścionków, rytów etc.
5. Jazda konna Umiejętność ta nie musi dotyczyć koniecznie koni. Może być to jazda na wielbłądzie, słoniu, psie, pegazie, gryfie, smoku czy czymkolwiek innym, przy czym dla każdego zwierzęca należy ją traktować oddzielnie. Jeśli postać próbuje dosiąść stworzenia innego niż koń, a nie ma dla niego oddzielnej umiejętności, to stosuje się Jazdę konną z odpowiednim ujemnym modyfikatorem.
6. Kradzież kieszonkowa przeciwstawna Spostrzegawczości
7. Otwieranie zamków Otwieranie wszelkiego rodzaju zabezpieczeń blokujących drzwi, okna przy urzyciu podręcznych narzędzi, bez zbędnego hałasu i śladów.
8. Pływanie BG mający 0 w tej umiejętności nie utrzyma się na wodzie. Ktoś kto ma choć 1 w Pływaniu, jest w stanie młócić rękami/nogami w wodzie i powinien się na niej utrzymać. Jakiś czas Pod to podchodzi również nurkowanie.
9. Skradanie Skryte podejście z uwzględnieniem braku dźwięków i ukrywania się w cieniu i miejscach to ułatwiających. Przeciwstawne spostrzegawczości
10. Spostrzegawczość przestawne ukrywaniu się, kradzieży kieszonkowej. Pod tą umiejętność podchodzi ogólne wyostrzenie zmysłów, w tym słychu, węchu itp.
11. Przetrwanie Znajomość dzikich ostępów (lasów, gór, stepówa), itd.) Umiejętność życia i przetrwani w całkowicie naturalnym środowisku.
12. Tropienie Umiejętność odczytywania śladów, znajomość zachowań "zwierzyny łownej"
13. Urządzenia mechaniczne. M.in. rozbrajanie i zastawianie pułapek, ale też ogólna wiedza, co do działania urządzeń mechanicznych, ich konstrukcji, zasady działania i naprawy.
14. Wspinaczka Umiejętność wspinania się na drzewa, mury, skały etc.
15. Walka wręcz Przy użyciu broni do walki wręcz lub bez niej. Przeciwstawna Walce wręcz przeciwnika
16. Umj. strzeleckie. Przy użyciu broni do walki na odległość, zarówno miotanej (oszczepy, topory, sztylety, czakramy, itp.) jak i strzeleckiej (łuki, kusze, broń palna, itp.).
17. Dyplomacja Umiejętność przekonywania innych do swoich racji, zdolność do pociągania za sobą tłumów. Przeciwstawna Dyplomacji lub Sile Woli przeciwnika
18. Blefowanie Umiejętność przekonującego kłamania, udawania, częściowo również gry aktorskiej. Dyplomacją można przekonać kogoś do swoich argumentów. Blefowanie pomaga gdy takich argumentów nie ma. Przeciwstawna Sile Woli.
19. Zastraszanie – Umiejętność przekonania innych do swoich racji przy użyciu odpowiednich dla rozmówcy argumentów i mechanizmów nacisku. Przeciwstawna Sile Woli
20. Siła woli. Odporność na „zwyczajne” jak i te wywoływane magicznie wpływy. Przeciwstawna dyplomacji, zastraszaniu, blefowaniu.
21. Zdolności magiczne Umiejętność odpowiedzialna za rzucanie czarów. Oznacza również MOC osoby parającej się magią w dowolnej postaci [czarodzieje, druidzi, kapłani etc]
22. Dowodzenie Umiejętność kierowania ludźmi, dowodzenia nimi w bitwie czy organizowania ich pracy, motywowania i zdobywania posłuchu.
23. Wiedza: tajemna, demonoglia, nekromancja, teologia, Historia, Geologia/Górnictwo, Heraldyka, Księgoznawstwo, Legendoznawstwo, Modlitwy, Obyczaje lokalne, Okultyzm, Prawo, Religioznawstwo, Ars Amandi, Plany, Torturowanie, Tresura, Wiara, Wycenianie, Zielarstwo, Żeglarstwo, Trucizny, Układanie bukietów, Orgiami i co tam sobie kto wymyśli. Każda taktowna oddzielnie.
24. Występy – taniec gra na instrumentach, śpiew, krasomówstwo, itp.
25. Zawód/rzemiosło – dla każdego zwodu/rzemiosła oddzielnie.
26. Inne – nie uwzględnione czyli wymyśl coś sam


Gdyby były z tym jakies problemy, proszę o kontakt na GG.
 

Ostatnio edytowane przez Bielon : 29-10-2010 o 12:59.
Bielon jest offline  
Stary 29-10-2010, 14:19   #3
 
Mike's Avatar
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
Czyli niema cech? Tylko z umiejek się buduje herosa?
Żadnych atutów też niema?
 
Mike jest offline  
Stary 29-10-2010, 14:23   #4
 
malahaj's Avatar
 
Reputacja: 1 malahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputację
Nie ma. Tylko to co widać powyżej.
 
__________________
naturalne jak telekineza.
malahaj jest offline  
Stary 29-10-2010, 14:50   #5
 
Akwus's Avatar
 
Reputacja: 1 Akwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie coś
Dobrze, że nie mieliście zamiaru grać beze mnie :]
 
Akwus jest offline  
Stary 29-10-2010, 15:08   #6
 
Mike's Avatar
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
A jak sie mają walka dwoma szabelkami i skrytobójstwo? Mieszczą się w walce wręcz i skradaniu +walka wręcz?
 
Mike jest offline  
Stary 29-10-2010, 15:15   #7
 
malahaj's Avatar
 
Reputacja: 1 malahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputacjęmalahaj ma wspaniałą reputację
Skrytobójstwo, to z grubsza atak z zaskoczenia, który daje duży bonus sam w sobie, czyli jak piszesz skradanie i walka wręcz. Co do walki dwoma szablami, to przyznaje, że tego nie przewidziałem w mechanicznej stronie zabawy, ale z uwagi na to, jak dział walka i rany, to racze dwie szabelki mają znacznie czysto fabularne.

Jak pojawi się już sesja właściwa, to zamieszczę osobny wątek z mechaniką dla ciekawskich. Za dużo tog nie ma, więc dużo do czytani nie będzie.
 
__________________
naturalne jak telekineza.
malahaj jest offline  
Stary 29-10-2010, 15:18   #8
 
Mike's Avatar
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
Może prosty przelicznik, walka na 5 pozwala zabić pięciu wrogów w turze, a walka dwoma szablami na 5 pozwala zabić 10 ?
 
Mike jest offline  
Stary 29-10-2010, 15:20   #9
 
Akwus's Avatar
 
Reputacja: 1 Akwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie cośAkwus ma w sobie coś
ja rozważam jeszcze zatrute ostrze w bucie - mógłbym wtedy zabić na raz 15?

EDIT

Przemyślałem sprawę, minimalizm jest dla frajerów, moja postać będzie walczyła dwoma obosiecznymi toporami a w każdej nodze będę miał jednak ostrza na palcach i na pięcie, to daje mi- niech policzę na spokojnie - jakieś w wuj zabitych przy każdym obrocie
 
Akwus jest offline  
Stary 29-10-2010, 15:23   #10
 
Mike's Avatar
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
Pytanie dla odmiany bardziej sensowne
To jest sesja gdzie nowi gracze mogą poznać Bissel i będzie im trochę lżej? Czyli czy to zapowiadana w raporcie sesyjnym sesja Bissel Lite?
 
Mike jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:38.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172