Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02-12-2010, 20:23   #11
 
Kurczak Joe's Avatar
 
Reputacja: 1 Kurczak Joe nie jest za bardzo znany
Cytat:
Napisał -2- Zobacz post
Po co się chwalić? Tym postem i głupotą to udowadniasz, po co dopisywać to, co oczywiste?
Chwalenie się tym, że ma się 13 lat, na tym forum!? Udowadniam co? Dopisywać to co oczywiste, czyli co? Poćwicz przelewanie swoich myśli na klawiaturę.
 
Kurczak Joe jest offline  
Stary 02-12-2010, 20:29   #12
 
Icarius's Avatar
 
Reputacja: 1 Icarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputacjęIcarius ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Kurczak Joe Zobacz post
Ok.


Legolas wybudował w Ithilien okręt i popłynął z biegiem Anduiny ku morzu, zabierając z sobą Gimliego - nie mam pojęcia skąd wytrzasnąłeś tą datę, ale jest nie poprawna. Wg. kalendarza Shire jest to 1541 (w 1422 zaczęła się czwarta era, ale hobbici nie odliczali jej od zera), zaś wg. ludzkiego jest rok 3141 (+ 1600 lat do daty hobbitów). Jeśli więc policzyć, to w ludzkim kalendarzu 4 era zaczyna się w 3022 roku i należy liczyć od nowa, czyli jest to rok 119. Zaś Samwise Gamgee w roku 1455 (wg. hobbitów, nie chce mi się dodawać i odejmować co chwilę) , zostaje piąty raz prezydentem - nic nie ma o tym, że gdziekolwiek się udaje.


Właściwie to Legolas sprowadził pozostałe elfy do Ithilien i rozwinęły tą krainę bardzo szybko i sprawnie, przemieniając ją w piękne miasto. Nic mi o złych rzeczach w jakichkolwiek lasach nie wiadomo.

Ork-człowiek!? Nie no, to to Ci się akurat średnio udało. W Śródziemnemu nigdy nie odnotowano czegoś takiego i jak miałoby się to stać, w okresie gdy nie było nikogo złego i dostatecznie potężnego, aby coś takiego stworzyć? Mieszanek nie ma, to nie WoW.

Podobnie z Urukami. Niby wszystko fajnie, ale skąd oni by się Ci wzięli? Pomijając fakt, że byli bardzo małym szczepem to wyginęli albo pod Helmowym Jarem, albo w Isengardzie. Nawet jak jakimś udało się uciec, to zabiłby ich czas i na dzień rozpoczęcia kampanii byliby martwi.

No i ta magia. o.O W Sródziemiu, magia była czymś niezwykle potężnym i rzadkim. Jedynie potężne istoty jej używały i nawet one robiły to ostrożnie. A ty mówisz, że jakiś tam sobie Baird będzie czarował, ze względu na jego artystyczną duszę.

Jednym słowem - niewypał. Wybrałeś zły czas na rozpoczęcie sesji. Kto wrzuca bohaterów, w czasy gdy wszystko jest cacy? Nie mam zamiaru grać, bo nawet nie wiesz co piszesz o Śródziemiu. Ja bym się najpierw dokształcił, zdobył materiały a później za cokolwiek brał.
BTW mam 13 lat, i co? Lepiej sobie zdobądź +18 ludzi, którzy jak ślepcy będą Ci w każde słowo wierzyć.
Pozdrawiam.
Dobra młodziak przesadziłeś. Po pierwsze primo nikt nie powiedział że to zły czas na sesje w śródziemiu. Ba powiedziałbym inaczej jest bardzo dobry. Bowiem wszystkie wcześniejsze wydarzenia i lata są opisane bardzo dokładnie. Z wszystkimi ważnymi wydarzeniami itd... Zatem gracze nie mogliby dać się ponieść przygodzie skoro główne watki i w ogóle cały świat musi się toczyć swoją historią oni nic zmienić nie mogą. Niby można by się bawić w zmianę jej ale to do mnie nie przemawia. Więc jeśli chce się grać czystą kartę gdzie i gracze i MG mogą zmieniać i działać do woli to jest to właśnie 4 era. Dalej 4 era ludzi nie oznacza że wcale że wszyscy są dobrzy. Skoro już tak lubisz czytać i odsyłać innych do dokształcenia się może zacznij od siebie. Albowiem jest zaczęte opowiadanie "NOWY CIEŃ" który dzieje się właśnie w 4 erze i zapewniam że słowo cień nie oznacza tu cienia miłego drzewa. Kolejna sprawa znów brak w czytaniu MG chodziło nie o ORK-Ludzi jak to powiedziałeś a o Goblin-ludzi. Gobliny nazywano różnie i po wiekach od upadku zła można by ich nazwać Goblinoludźmi. Osobiście uważam to za kolejny nie istotny szczegół. Co do przterwania uruków. Skoro przetrwali orkowie dzieło Morgotha też przecież stworzeni nie naturalnie z elfów mogli i urukowie. Nikt przecież nie wie jak się orkowie rozmnażają dokładnie ani nie ma żadnych szczegółów jak uruków stworzył Saruman. Więc nie da się wykluczyć że mogą się namnażać.... Może nawet sam Saruman o tym nie wiedział... Czepianie się o daty to już znak że ty po prostu chcesz się czepiać kto wie może chciałeś zagrać w sesji a że masz tylko 13 lat to wiesz że to za mało i teraz się odgrywasz. Na koniec każdy MG ma swoją wizję świata jaki prowadzi. I jest to bardzo dobre zjawisko.... Tyle jest światów Warhammera ilu MG którzy go prowadzą... .Tyle jest śródziemii ilu MG. Na upartego młody moglibyśmy grać i w świecie gdzie to Sauron wygrał. Jeśli taka byłaby wola MG i graczy... Każdy Mg może do woli zmieniać świat który prowadzi. Ta sesja zapowiada się na bardzo ale to bardzo dobrą. Ty zaś jesteś bardzo młody....

Pozdrawiam
 
Icarius jest offline  
Stary 02-12-2010, 20:47   #13
Northman
 
Campo Viejo's Avatar
 
Reputacja: 1 Campo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputację
Cytat:
Legolas wybudował w Ithilien okręt i popłynął z biegiem Anduiny ku morzu, zabierając z sobą Gimliego - nie mam pojęcia skąd wytrzasnąłeś tą datę, ale jest nie poprawna. Wg. kalendarza Shire jest to 1541 (w 1422 zaczęła się czwarta era, ale hobbici nie odliczali jej od zera), zaś wg. ludzkiego jest rok 3141 (+ 1600 lat do daty hobbitów). Jeśli więc policzyć, to w ludzkim kalendarzu 4 era zaczyna się w 3022 roku i należy liczyć od nowa, czyli jest to rok 119.
Jako, że czasu nie mam na aż takie zagłębianie się w takiego typu szczegóły, do głowy by mi nie przyszło, żeby samemu zacząć coś takiego obliczać. To akurat uznaje się za wiedzę powszechną chyba.

Poniżej kilka pierwszych lepszych linków. Doczytaj sobie Kurczaku Joe:

Encyclopedia of Arda: Fourth Age
Timeline of Arda - Wikipedia, the free encyclopedia
Tolkien Timeline - Fourth Age

Cytat:
Zaś Samwise Gamgee w roku 1455 (wg. hobbitów, nie chce mi się dodawać i odejmować co chwilę) , zostaje piąty raz prezydentem - nic nie ma o tym, że gdziekolwiek się udaje.
W ślad za nimi do Nieśmiertelnych krain Valinoru u schyłku życia podążył Samwise Gamgee – nie podałem konkretnej daty w tym opisie, Sam był siedem razy Mayorem wiec było to wiele lat później. Teraz już wiesz, a jak nie wierzysz to też doczytaj. W internecie jest naprawdę bardzo dużo informacji. Wystarczy poszukać.

Cytat:
Elfy po ostatecznym oczyszczeniu Lasu Mirkwood z mocy zła, niemal całkowicie zniknęły opuszczając Śródziemie na Najdalszy Zachód. Jednym z największych ośrodków, czyli tych ostatnich szczątków dominującej niegdyś cywilizacji Elfów w czasie wielkiego exodusu, było założona przez Legolasa kolonia Elfów w Ithilien, stanowiąca najbardziej wysuniętą na wschód prowincję Gondoru. Jednak w 250 roku Leśni Ludzie szeptali między sobą, że powracające zło zaczynało znowu kiełkować ze swoich głęboko zapuszczonych korzeni w Lesie Mirkwood.
Właściwie to Legolas sprowadził pozostałe elfy do Ithilien i rozwinęły tą krainę bardzo szybko i sprawnie, przemieniając ją w piękne miasto. Nic mi o złych rzeczach w jakichkolwiek lasach nie wiadomo.
Mirkwood, czyli Mirkowy Las, czyli Grenwood the Great. O tym lesie jest napisane w przytoczonym cytacie. Ponadto o III wieku IV ery na dobrą sprawę niewiele wiadomo, bo Tolkien przestał być konkretny po około 170 roku. Nie bez przyczyny na poprowadzenie przygody wybrałem okres nieco późniejszy...

Cytat:
Ork-człowiek!? Nie no, to to Ci się akurat średnio udało. W Śródziemnemu nigdy nie odnotowano czegoś takiego i jak miałoby się to stać, w okresie gdy nie było nikogo złego i dostatecznie potężnego, aby coś takiego stworzyć? Mieszanek nie ma, to nie WoW.
Pierwszym, który krzyżował Orków z Ludźmi był Morgoth. Później Saruman. Chcesz żebym też wkleił linki, gotowe materiały, czy sam poszukasz i doczytasz?

Cytat:
Podobnie z Urukami. Niby wszystko fajnie, ale skąd oni by się Ci wzięli? Pomijając fakt, że byli bardzo małym szczepem to wyginęli albo pod Helmowym Jarem, albo w Isengardzie. Nawet jak jakimś udało się uciec, to zabiłby ich czas i na dzień rozpoczęcia kampanii byliby martwi.
W IV Erze skąd się wzięli? O tym będzie w sesji.
Nie, nie wyginęli pod Helms Deep i byli długo wcześniej obecni w historii Arda. W II erze Morgoth pierwszy budował armie Uruk-hai. To oni mieli wtedy zdobyć i zniszczyć starożytne Osgiliath.

Cytat:
No i ta magia. o.O W Sródziemiu, magia była czymś niezwykle potężnym i rzadkim. Jedynie potężne istoty jej używały i nawet one robiły to ostrożnie. A ty mówisz, że jakiś tam sobie Baird będzie czarował, ze względu na jego artystyczną duszę.
Tak. Śródziemie to miejsce przesiąkniete magią, lecz dostep do niej mają nieliczni. To jest nagięcie do potrzeb sesji piszę, że Bard (człowiek) będzie mógł mieć jakieś tam właściwości magiczne, choć nigdzie nie napisałem, że będzie posługiwał się magią jak czarodziej; wręcz przeciwnie, zdaje się, że wyjaśniłem to, choć jak widze chyba nie zbyt jasno. Takie rasy jak Mayarowie czy Elfy miały w naturze zdolności magiczne, podobnie jak Pół Elfy (Arwen czy Aragorn), a człowiek mógł tylko nauczyć się zaklęć korzystając z magii przedmiotów, przynajmniej tak rozumiem Tolkiena. Kolejnym nagięciem jest to, że potomstwo Arwen i Aragorna, czyli Eldariona i jego siostry, uznałem za "pełnych" Pól Elfów z wszystkimi właściwościami rasy, a w rzeczywistości byli chyba raczej tylko, jak to sugerują mądrzejsi ode mnie odrodzonymi "czystszej" krwi Dunedainami.

Cytat:
Jednym słowem - niewypał. Wybrałeś zły czas na rozpoczęcie sesji. Kto wrzuca bohaterów, w czasy gdy wszystko jest cacy?
Dziękuję za dobre rady i radykalną ocenę. Przeważnie wszystko jest względnie cacy, dopóki przestaje nic być.

Cytat:
Nie mam zamiaru grać, bo nawet nie wiesz co piszesz o Śródziemiu.
Trochę inaczej napisałeś na PW, a ja nikogo na siłę nie ciągnę. Myślę, ze po prostu jest Ci przykro, ze mam ogranicznik wiekowy. Tak. Jestem "nietolerancyjny", bo w tej sesji nie chce prowadzić dzieci, ani osób niedojrzałych, choćby dlatego, że właśnie jest z nimi tak a nie inaczej.

Cytat:
Ja bym się najpierw dokształcił, zdobył materiały a później za cokolwiek brał.
Nigdzie nie pisałem, ze jestem autorytetem w temacie dzieł Tolkiena. Wręcz przeciwnie zaznaczyłem nawet o tym w rekrutacji. Sesja będzie się opierać na świecie stworzonym przez Tolkiena w dziełach wydanych za jego życia, pośmiertnie dokończonych przez jego syna oraz na informacjach manuskryptu, który Tolkien zaczął i nie ukończył, traktujący właśnie o IV erze. Ja się dokształcę i będę się starał, aby mojej "igno-racji" było jak najmniej. Tyle mogę obiecać.

Cytat:
BTW mam 13 lat, i co?
Tak jak odpisałem Ci w PW, oprócz świetnej karty postaci należy być pełnoletnim. Przykro mi. Sesja jak najbardziej nadawać się będzie do czytania dla dzieci i młodzieży, to mogę zapewnić; tyle teraz przemocy, ze żadna scena batalistyczna, czy otrucie kogoś nie powinno dzieci zepsuć bardziej w dobie dzisiejszej kinematografii. Pornografii na sesji nie będzie.

Cytat:
Lepiej sobie zdobądź +18 ludzi, którzy jak ślepcy będą Ci w każde słowo wierzyć.
Pozdrawiam.
Dziękuję jeszcze raz za rady. Mimo wszystko mam nadzieję, że uda mi się jednak wszystkich dorosłych naiwniaków odsiać w procesie rekrutacyjnym skutecznie

Nie obrażaj się proszę. Na forum jest wiele rekrutacji bez ograniczeń, gdzie możesz starać się o przyjęcie do gry. Sesje na forum w większości są na bardzo wysokich poziomach i jeśli zostaniesz przyjęty to z pewnością znajdziesz wiele frajdy, dobrej gry z może trochę bardziej ode mnie miłymi ludźmi.

Pozdrawiam również!
 
__________________
"Lust for Life" Iggy Pop
'S'all good, man Jimmy McGill
Campo Viejo jest offline  
Stary 03-12-2010, 23:31   #14
Northman
 
Campo Viejo's Avatar
 
Reputacja: 1 Campo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputację
Wiem, że te wszystkie cyferki i tabelki trochę mogą zniechęcać, ale naprawdę nie jest to skomplikowane. Jeśli ktoś chce to razem ze mną może wspólnie opracować krok po kroku postać na PW. Można też napisać historię postaci i jeśli stwierdzę, że postać ma duże szanse na dostanie się do gry, sam opracuję resztę, dopytując się gdzie trzeba o szczegóły i preferencje.
Na samej sesji o mechanikę martwić się gracze nie będą musieli wcale.

Poniżej zamieszczam przykład jak stworzyć KP od strony FUDGE dla np Krasnoluda.

Pamiętać należy, że:

+3 = Genialny
+2 = Bardzo Dobry
+1 = Dobry
0 = Zadowalający
–1 = Mierny
–2 = Słaby
–3 = Beznadziejny

Na początku atrybuty każdej postaci i rasy mają wartość 0, czyli zadowalający

STEP 1

Uwzględniając tabelkę modyfikacji z tytułu rasy atrybuty Kransoluda wyglądają tak:

S – Siła +2, czyli bardzo dobra
Z – Zwinność -1, czyli mierna
K – Konstytucja +2, czyli bardzo dobra
INT – Inteligencja 0, czyli zadowalająca
I – Intuicja 0, czyli zadowalająca
CH – Charyzma -1, czyli mierna
W – Wygląd 0, czyli zadowalający

STEP 2

Następnie bierzemy się za wybór profesji. Nasz Krasnolud będzie „wojownikiem”.

Uwzględniając tabelkę modyfikacji z tytułu profesji atrybut Kransoluda lub jego umiejętności mogą zostać (do wyboru, która kategoria) zmodyfikowane. Wybór został dokonany na rozszerzenie siły +1, czyli jego atrybuty teraz wyglądałyby tak:

S – Siła +3, czyli genialna
Z – Zwinność -1, czyli mierna
K – Konstytucja +2, czyli bardzo dobra
INT – Inteligencja 0, czyli zadowalająca
I – Intuicja 0, czyli zadowalająca
CH – Charyzma -1, czyli mierna
W – Wygląd 0, czyli zadowalający

Lecz jest warunek, że żaden atrybut na początku tworzenia postaci nie może być na poziomie genialnym i tylko dwa z nich mogą być bardzo dobre. Zatem pozostaje nam tylko w tym przypadku opcja dodatkowych 3 punktów do rozdysponowania w kategorii „broń”, jako że siła nie może być „genialna” na starcie. Pamiętamy o tych 3 extra punktach.

STEP 3

Następnie bierzemy się za umiejętności. Na początek najlepiej jest przepisać sobie w słupku umiejętności z tabelki porządkując je w grupy i nanosząc modyfikatory z tabelki, pamiętając, że na początku każda umiejętność jest na poziomie słabym, czyli -2.

Po modyfikacji, u Krasnoluda wojownika wygląda to tak:

Broni:
Miecz jednoręczny
Topór +1, czyli dobry
Rzucana -1, czyli mierny
Strzelecka -2, czyli słaba
Włócznia -2

Ogólne:
Wspinaczka -1, czyli mierna
Jeździectwo -3, czyli beznadziejne
Plywanie -2

Fortel:
Zasadzka -2
Sledzenie/Ukrywanie się -2
Wytrych, -1 czyli mierny
Rozbrajanie pułapek, -1 czyli mierny

Magiczne:
Czytanie run -2

Inne:
Percepcja, -1 czyli mierna

Mając wspomniane wcześniej 3 punkty do wydania na kategorię broń możemy to teraz zrobić, podnosząc na przykład topór, miecz jednoręczny i rzucaną po jednym punkcie wzwyż. Wtedy umiejętności broni będą wyglądały tak, a reszta na razie zostaje bez zmian.

Broni:
Miecz jednoręczny -1 czyli mierny
Topór +2, czyli bardzo dobry
Rzucana 0, czyli zadowalająca
Strzelecka -2, czyli słaba
Włócznia -2

STEP 4

Później uwzględniamy tabelkę extra punktów do umiejętności jakie nasz Krasnolud posiada dzięki profesji „Wojownika”. Wynka z niej, że postać wojownika może podnieść kategorię umiejętności Broni o 2 punkty, Ogólnych o 1 i Fortelu o 1 punkt. Jako, że mamy prawo wyboru umiejętności nawet spoza podanej listy, pamiętając, że wszystkie są na poziomie słabym (poza magicznymi -3, beznadziejne, o których myślą tylko bardowie i animiści), wybieramy dodatkową umiejętność broni: „miecz dwuręczny” i dopisujemy go do listy przeznaczając na nią 2 w/w punkty. Z Um. Ogólnych podnosimy np. Wspinaczkę o 1 a do Fortelu dopisujemy Zastawianie pułapek podnosząc o 1. Na tym etapie umiejętności Krasnoluda wojownika wyglądają tak (wypisałem tylko te inne jak -2):

Broni:
Miecz jednoręczny -1 czyli mierny
Miecz dwuręczny 0 czyli zadowalający
Topór +2, czyli bardzo dobry
Rzucana 0, czyli zadowalająca

Ogólne:
Wspinaczka 0, czyli zadowalająca
Jeździectwo -3, czyli beznadziejne

Fortel:

Wytrych, -1 czyli mierny
Rozbrajanie pułapek, -1 czyli mierny
Zastawianie pułapek, -1 czyli mierny

Inne:
Percepcja, -1 czyli mierna

STEP 5

Teraz bierzemy się za 20 punktów jakie są do rozdysponowania pośród umiejętności. Warto jest na tym etapie pomyśleć nad nowymi nie wspomnianymi wyżej, które mogą się postaci przydać.

Na przykład:

Zwierzęce: opieka nad zwierzętami, Zwabianie zwierząt, tresura, hodowla, etc

Artystyczne: Sztuka gotowania, Literackie, Odgrywane (muzyka, teatr, opowiadanie, błaznowanie, taniec, etc.), Manualne (malowanie, rysowanie, rzeźbienie, etc.),

Broni: walka nożem, siecią, walka wręcz, kijem

Fortel: Kamuflaż, Włamanie, fałszerstwo, kradzież kieszonkowa, trucie, etc

Zawodowe: kowalstwo, plecenie koszyków, stolarka, kamieniarstwo, liny i węzły, szycie, żeglowanie

Wiedzy: geografia, historia, literatura, etc

Języków: poszczególne języki dodatkowe jak również pantomima, smykałka lingwistyczna, etc.

Manipulowania: blefowanie, podlizywanie się, łapówka,oszustwo, szybka gadka, pochlebstwo, przesłuchanie, oratorstwo,perswazja, uwodzenie, etc.

Medyczne: Anatomia, Antidotum, Diagnoza, Leczenie, Pierwsza pomoc, Przyprawianie ziół, etc.

Oraz wiele, wiele innych jak: łowienie ryb, zacieranie śladów, polowanie, udawanie dźwięków zwierzęcych, nawigacja, survival, tropienie, dworska etykieta, uliczny slang itd.

STEP 6

Po rozdysponowaniu punktów pośród wybrane umiejętności, które powinny zgadzać się logicznie z profesją, wychowaniem i historią postaci wybieramy sobie jedną wadę i jeden dar.

Przykładowe wady to:

nieobecny myślami, ślepa ambicja, łamacz damskich serc, krwiożerczy, chamski i nietaktowny, niebezpieczna brawura – nie odróżnia odwagi od głupoty; nie może sie opanować żeby nie mieć ostatniego słowa; nigdy nie przyznaje sie do błędu; zbiór zasad etycznych ogranicza mu swobodne działanie; kodeks honorowy ogranicza działanie; tchórz, wścibski i ciekawski; łatwo rozpraszający się; posiadający śmiertelnego wroga; fanatyczny patriota; idzie Beserk kiedy ranny; plotkarz; chciwiec; samarytanin; utopijny idealista; niezdecydowany; zazdrosny o każdego komu poświęca sie więcej uwagi zakompleksiony; leniwy, depresja maniakalna;; melancholik; schizofrenik; podwójna osobowość; zbyt pewny siebie; zawsze ślepo słucha rozkazów; fobia; w gorącej wodzie kąpany; uparty; mięczak; szybko sie śmiertelnie obraza; pechowiec; brutalny kiedy zły; składał śluby; i wiele, wiele innych;

Dary zostawiam kreatywności jednak tak jak wady są do ostatecznej akceptacji MG.

Postać w tym momencie jest juz gotowa. Zostaje ostatnia opcja modyfikacji, czyli wymiana, która może podnieść lub pomniejszyć posiadane punkty atrybutów lub umiejętności. Postać może przyjąć na siebie do 3 wad i nie mieć więcej jak 2 dary. Przez wymianę można być też wolnym od wad i darów.
Poziom umiejętności magicznych jest przed modyfikacjami zawsze beznadziejny, a korzystając z niej przez rozdzielanie punktów i wymiany mogą tylko postacie Bardów (do poziomu miernego) i Animiści (do poziomu zadowalającego)

STEP 7

OPCJONALNA WYMIANA:

1 wada = 1 dar, za przyjęcie wady można wybrać sobie drugi dar, lub odwrotnie – rezygnując z daru, pozbywamy się wady


1 wada = 2 punkty atrybutu, przyjmując wadę możemy uzyskać 2 dodatkowe punkty do rozdziału w kategorii atrybuty, lub
1 wada = 6 punktów umiejętności


1 punkt atrybutu = 3 punkty umiejętności, za obniżenie atrybutu o 1 można zyskać 3 pkt. Umiejętności, lub odwrotnie obcinając sobie 3 punkty umiejętności można podnieść jakiś atrybut o 1.


1 dar = 6 punktów umiejętności – analogicznie jak wyżej
1 dar = 2 punkty atrybutu - chyba jasne
 
__________________
"Lust for Life" Iggy Pop
'S'all good, man Jimmy McGill
Campo Viejo jest offline  
Stary 16-12-2010, 00:44   #15
Northman
 
Campo Viejo's Avatar
 
Reputacja: 1 Campo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputacjęCampo Viejo ma wspaniałą reputację
W sesji zagrają trzy ciekawe postacie

Wróblowaty jako krasnolud Kh’aadz Żelaznoręki - Wojownik
Icarius jako pół-elf Andaras – Animista
ThRIAU jako człowiek Endymion – Ranger

Na dniach zostaną otworzone komentarze, uruchomiony panel sesji. Ciąg dalszy pierwszego postu, czyli start gry tuż przed, lub tuż po świętach.

Rekrutację proszę przenieść do archiwum jutro wieczorem.
 
__________________
"Lust for Life" Iggy Pop
'S'all good, man Jimmy McGill
Campo Viejo jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:36.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172