lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Śródziemie: IV Era Słońca] Uruk-hai (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/9435-srodziemie-iv-era-slonca-uruk-hai.html)

Campo Viejo 15-11-2010 00:55

[Śródziemie: IV Era Słońca] Uruk-hai
 
CZWARTA ERA SŁOŃCA



Czwarta Era Słońca, zwana również jako „Czas Ludzi” nastała po klęsce Saurona i zniszczeniem jego Pierścienia, jednakże oficjalnie nie rozpoczęła się zanim Trzy Pierścienie Elfów nie opuściły Śródziemia na Najdalszy Zachód wraz z Galandriel, Elrond i Gandalfem podążając za Frodo Baginsem. Po śmierci Króla Ellesara w 120 roku, Legolas wybudował okręt na którym wraz z bardzo starym już wtedy krasnoludem Gimlim również odpłynęli do Błogosławionego Królestwa. W ślad za nimi do Nieśmiertelnych krain Valinoru u schyłku życia podążył Samwise Gamgee – nadworny doradca Ellesara i ostatni z żyjących w Śródziemiu powierników Jedynego Pierścienia.

Czwarta Era przyniosła dominacje ludzi. Odrodziło się Zjednoczone Królestwo Arnor i Gondor. Rohan i Esgaroth również prosperowały roztaczając opiekę nad Shire. W Zjednoczonym Królestwie i w Rohan dzięki świadectwu życia Eowyn jej wpływu na politykę mężczyzn - brata, króla Rohanu oraz męża Faramira, z którym władała w Ithilien, początek IV Ery zapoczątkował zmiany w układach społecznych. Kobiety miały prawo dostępu do męskich zawodów ze służbą wojskową włącznie. Przez kolejne pokolenia zasiane przez Eowyn ziarno puszczało korzenie pielęgnowane również przez Królową Arwen, która była zawsze gorącą orędowniczką prawa do życia w wolności i toleracji wyborów jednostek i narodów, samorealizacji i równości tak rasowej jak społecznej.

EDIT:


Elfy po ostatecznym oczyszczeniu Lasu Mirkwood z mocy zła, niemal całkowicie zniknęły opuszczając Śródziemie na Najdalszy Zachód. Jednym z największych ośrodków, czyli tych ostatnich szczątków dominującej niegdyś cywilizacji Elfów w czasie wielkiego exodusu, było założona przez Legolasa kolonia Elfów w Ithilien, stanowiąca najbardziej wysuniętą na wschód prowincję Gondoru. Jednak w 250 roku Leśni Ludzie szeptali między sobą, że powracające zło zaczynało znowu kiełkować ze swoich głęboko zapuszczonych korzeni w Lesie Mirkwood.

Hobbici na początku Czwartej Ery cieszyły się niespotykanym dotąd na tak szeroką skalę szacunkiem i uznaniem politycznym. Kransoludy i Hobbici zamykali się w swoich enklawach, których obyczaje i mentalność, coraz mniej była rozumiana i pożądana przez ludzi, nowych panów Śródziemia. Niemniej Shire edyktem Króla Ellesara o zakazie osiedlania sie tam ludziom, cieszyło się sielskim spokojem i rozkwitem. Krasnoludy prosperowały w Erebor, obojętne politykom ludzi i stamtąd rozpoczęła się kolonizacja Khazad-dum, czyli Morii, która w połowie III wieku już była na dobrej drodze do odzyskania dawnej świetności. Królestwo Krasnoludów było w szybkim tempie odbudowywane.

Orki i Trolle po upadku Saurona zostały unicestwione, a reszta zaszyć miała się na dalekim wschodzie lub w ciemnościach Underdark. Z czasem coraz trudniej można było spotkać orka. Był taki czas, że nikt nich nie widział od lat. Coraz rzadziej się o nich myślało i jeszcze mniej mówiło. Dopiero w drugim stuleciu coraz częściej pojawiały się historie związane z incydentami napaści przez orka lub bandami, które nocą paliły wioski, kradły bydło. Na własne oczy niewielu widziało Goblin-Ludzi, a mądrzejsi podejrzewali, że w większości przypadków historie wieśniaków i kupców, jeśli nie były wyssaną z palca bajką, to z pewnością przesadzoną i przerysowaną strachem plotką.

W roku 250, na początku IV Ery Słońca, kiedy Wolni Ludzie Śródziemia cieszyli się pokojem i dobrobytem, a wydarzenia Ostatniej Wielkiej Wojny pomału odchodziły wraz z ostatnim żyjącymi świadkami w zapomnienie, pamięć zamieniała się w Legendę. Chłopcy Gondoru bawili się w niemal mitycznych Orków, smarując się na czarno błotem i nocami niszcząc bez z powodów zdrowe drzewa. Nieliczni mieszkańcy Śródziemia słyszeli o plotkach zrodzonego ponoć w górach wschodu tajemniczego Kultu Orków.

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=7PSeEuu6pW4[/MEDIA]

* * *



KARTA POSTACI

1. Imię, nazwisko lub pseudonim. Rasa (Halfling, Krasnolud, Człowiek, Półelf, Sinda Elf). Płeć, wiek i avatar (max. 200x200)

2. Atrybuty.

S – Siła
Z – Zwinność
K – Konstytucja
INT – Inteligencja
I – Intuicja
CH – Charyzma
W – Wygląd



3. Profesja.

Wojownik (bojownik): Urodzony aby walczyć. Większość bohaterów w historii Śródziemia była wojownikami.
Ranger (tropiciel): Dzikość przyrody jest jego domem. Tropi zwierzynę i wrogów, czyta znaki przyrody i nigdy nię nie gubi.
Bard (minstrel): Poeta lub śpiewak, aktor albo orator. Pamięta bohaterów przeszłości i inspiruje współczesnych mu.
Scout (złodziej) : Chytry osobnik, którego zawsze otwarte oczy i uszy znają różnicę pomiędzy życiem a śmiercią.
Animista (zielarz): Uzdrowiciel, wróż, znachor. Zna się na ludziach i mądrosciach ludowych. Często natchniony kleryk. Dzieki ziołom i wiedzy medycznej leczy, często wspomagając umiejętnosci energią, magią, której może być medium.



Przy tworzeniu atrybutów należy pamiętać, że żaden atrybut na początku gry nie może być genialny i tylko 2 z nich mogą być na poziomie bardzo dobrym.

4. Umiejętności





Dodatkowo każda postać otrzymuje na start 20 punktów do rozdysponowania posród umiejętnosci. Umiejętnosci w tabeli modyfikatorów nie są wszystkim dostępnymi w grze. Gracz jak najbardziej może wymyslić dodatkowe dla swojej postaci zakładając, że przed rozdziałem punktów ich poziom jest -2, czyli słaby.

5. Dar i wada.

Dla wyrazistosci postaci przewidywany jest obowiązkowo na starcie jeden dar i jedna wada (do akceptacji przeze mnie).
Dopuszczalna jest również wymiana, która może uzyskać lub pomniejszyć posiadane punkty atrybutów lub umiejętnosci. Postać może przyjąc na siebie do 3 wad i nie mieć więcej jak 2 dary. Przez wymianę można być też wolnym od wad i darów.
Poziom umiejętnosci magicznych jest przed modyfikacjami zawsze beznadziejny, a korzystając z niej przez rozdzielanie punktów i wymiany mogą tylko postacie Bardów (do poziomu miernego) i Animisci (do poziomu zadowalającego)


OPCJONALNA WYMIANA:

1 wada = 1 dar
1 wada = 2 punkty atrybutu
1 wada = 6 punktów umiejętności
1 punkt atrybutu = 3 punkty umiejętności
1 dar = 6 punktów umiejętności
1 dar = 2 punkty atrybutu

Nie twórzcie herosów już na starcie, bo zepsujecie sobie i innym zabawę. Za grę będę przyznawał punkty.

EDIT: bardziej szczegółowy opis tworzenia atrybutów, umiejętności, wad i darów jest w dalszej częsci tego tematu

5. Charakter.

W opisie jego cech, proszę być w miarę szczegółowym, żeby powstał dość konkretny rys psychologiczny.

6. Majątek i ekwipunek.

Dowolny, ale zaznaczam może być cenzura w razie przyjęcia do gry.

7. Historia postaci.
Najważniejsza część karty, ale tego chyba tłumaczyć nie należy. Piszcie tak jak Wam serce podpowiada i wtedy sie okaże czy mamy podobny punkt widzenia w tej kwestii. Po tym punkcie będę wiedział czy będzie nam się dobrze współpracowało w PBF.


PRZYMIOTNIKOWY ODPOWIEDNIK POZIOMU FUDGE

+3 = Genialny
+2 = Bardzo Dobry
+1 = Dobry
0 = Zadowalający
–1 = Mierny
–2 = Słaby
–3 = Beznadziejny


* * *

Storrytelling z elementami mechaniki FUDGE. Będę starał się kreować graczom wszystkie narzędzia do poruszania się w swiecie umożliwiając im kreowanie wokół siebie ich własnej rzeczywistosci. Te wszystkie tabelki i cyferki mają pomóc dla graczy i mi okreslić w czym postać jest dobra, w czym słaba itd, to do lepszego odgrywania i snucia historii, jesli kto się juz na starcie zraża matematyką. Fudge jest bardzo prostą mechaniką. Będzie obecna w taki sposób, że jej nawet nie odczujecie. Wszelkie kluczowe działania postaci należeć będzie uzgadniać ze mną. Kostkami będę rzucał tylko przy tych ważniejszych testach.

Oczekiwania od graczy?

Odpowiedzialność i co najmniej podstawowa wiedza na temat klimatu świata oraz jej wykorzystanie w grze adekwatnie do stworzonej postaci. Od postaci Elfa będę więcej wymagał jak od prostego wojaka rodem z wioski lub młodego halflinga.

Oczekiwania od sesji?

Walka? Nie będę pisał, że będzie się machało mieczykiem na lewo i prawo, bo to od graczy tak samo jak od prowadzącego zależy. Od siebie napiszę tylko, jak to ostatnio w wielu rekrutacjach można przeczytać, że od tego będzie bardzo łatwo zginąć. A to dlatego, że tutaj walka będzie miała mniej z fantasy wspólnego, a więcej z rzeczywistością. Śmierć bohatera jednak nie musi byc końcem zabawy gracza. Jesli wyrazi ochotę przy najbliższej okazji będzie mógł dołączyć nową postacią. Chciałbym jednak aby gracze szanowali swoje postacie i cenili sobie ich życie niamal jak własne. Łatwo jest tę nić przeciąć.

Magia? Słyszy się o niej na codzeiń chyba tylko raczej w opowieściach przy kominku albo w pieśniach bardów. W starych kronikach i posród elfów, krasnoludów jest wciąż obecna, choć z pewnoscia nie jest to żaden Golden Age of Magic. Jednakże dopuszczam do gry profesją Animisty, który/a będzie mogła mieć ponadprzecietne (czyli więcej jak beznadziejne) zdolnosci magiczne. O tej profesji nie rozpisywałem się w rekrutacji, bo temat magii jest zbyt delikatny w swiecie Sródziemia, więc jesli kto chciałby taką postać stworzyc to będzie to proces wspólny ze mna na PW. Bardowie również mogą mieć wrodzone predyspozycje magiczne, ze względu na swoją wrażliwą duszę artystyczną. Każdy Bard chętny do gry pownien uzgodnić ten aspekt ze mna na PW.

Przewiduję wątki kryminalne, gdzie mało będzie walki jak również sceny batalistyczne, gdzie krew będzie się lała strumieniami. Wszystko zależy od tego, gdzie drużyna zaplącze się przygodą, bo wszystko będzie zależało po prostu od wyborów postaci.

Jeśli ktoś o Tolkienowskim Middle Earth nie słyszał to ma czas, żeby nadrobić zaległości, a po karcie postaci poznam, czy wiedza ta jest wystarczająca do klimatycznej zabawy w przygodach. Uniwersum Śródziemia nie będzie sztywne, zwłaszcza, że akcja będzie się działa w IV Erze (co tak tylko dodaję uprzedzając o tym skrajnych dogmatyków Arda, że sam za wielki autorytet w tej kwestii się nie uważam). Na dobrą sprawę myślę, że większość potrzebnych informacji do czasu gry zawarłem powyżej. Resztę można doszperać w internecie, dziełach Tolkiena lub zapytać mnie a rozstrzygnę wątpliwosci na potrzeby sesji.

Do gry przyjmę co najmniej 3 i co najwyżej 5 osób, ale warunkiem dostania się nie są, ani wolne miejsca, ani szybkość przesyłania KP na moje PW lub email: hp444@wp.pl z „Last Inn” w tytule, lecz moja subiektywna decyzja. W KP proszę uwzględnić czytelnie modyfikatory atrybutów i umiejętnosci, użytych przy tworzeniu postaci.

Będę czekał do 15 grudnia, także czasu jest więcej jak dużo. Sesja zacznie się tuż po Świętach lub szybciej, jeśli znajdę czas.
Na odpisanie do sesji będzie tydzień dla graczy i pięć dni dla mnie. Tura na odpisywanie więcej jak jednego posta będzie się kończyć wraz z końcem 10 dnia od mojego ostatniego wpisu w sesji. Pisać częsciej jak jeden post będzie można po tym jak wszyscy odpiszą lub za zgodą moją lub tych na których jeszcze się czeka. Do ustalania akcji i prowadzenia dialogów, w których będzie uczestniczyć więcej jak jeden gracz będziemy używać gg doc, a nie komentarzy. Wadą gg doc jest jednak to, że łatwo jest graczom zapomnieć się i wykorzystywać wiedzę spoza percepcji postaci przy jej odgrywaniu, dlatego będzie też dużo prywatnych wiadomosci.
Pytania na PW lub w tym temacie.


Zapraszam serdecznie! :D

PS 18+ sesja dozwolona do grania od lat osiemnastu... czyli w wielkim skrócie, jeśli nie jesteś pełnoletni, nie poradzisz sobie z prowadzeniem dorosłej postaci bez tworzenia karykatury (a nieletnie, dziecienne postacie, nie będą przyjęte choćby prowadzone przez dorosłych); co nie znaczy, że wszyscy dorośli są dojrzali emocjonalnie; po to jest rekrutacja, żeby był przesiew...

Marrrt 15-11-2010 01:35

Cóż... Niech mnie pająki z mrocznej puszczy jeśli się nie zgłoszę.

Tom Atos 17-11-2010 13:15

Rekrutacja ze wszech miar ciekawa.
Brak komentarzy można wyjaśnić chyba tylko tym, że udział w sesji rozważają elfy, a one mają całą wieczność na rozmyślanie.

Czy dostępne są wszelkie nacje ludzkie np. Haradrimowie, Korsarze z Umbaru, Easterlingowie, Dunedainowie itp.

Kto rządzi Gondorem? Arwena?

Czy Annuminas i Fornost zostały odbudowane?

No i na koniec, czy możesz napisać gdzie zacznie się przygoda? To tak na wypadek gdyby tworzyć postać, która w życiu nie wybrała się poza miejsce zamieszkania.

I dlaczego nie można zagrać Urukiem? :)

Campo Viejo 18-11-2010 02:49

Cytat:

Cóż... Niech mnie pająki z mrocznej puszczy jeśli się nie zgłoszę.
Marrrt. Czekam na kartę. :) btw, w IV Erze, Mirkwood wrócił do pierwotnej nazwy, czyli Greenwood.

Cytat:

Rekrutacja ze wszech miar ciekawa.
Brak komentarzy można wyjaśnić chyba tylko tym, że udział w sesji rozważają elfy, a one mają całą wieczność na rozmyślanie.
Tom Atos, taką też mam nadzieję.

Cytat:

Czy dostępne są wszelkie nacje ludzkie np. Haradrimowie, Korsarze z Umbaru, Easterlingowie, Dunedainowie itp.
Tak (z wyjątkiem Korsarzy z Umbaru, którzy są gatunkiem wymierającym w trzecim wieku IV Ery). Wrzuciłem ich do worka jako „Człowiek Śródziemia”. Ale gracz musi nastawić się na solówkę na tle reszty do czasu ewentualnego „krwawego spotkania”, bo to w pbf może zająć więcej jak wieczność Elfów :D Jeśli ten czarny/e charakter/y (których lojalość Złu nie może być kwestionowana), zostaną przyjęte, to poprowadzę obie grupy równolegle.

Cytat:

Kto rządzi Gondorem? Arwena?
Zjednoczonym Królestwem rządzi Eldarion, syn Aragorna i Arwen. Po śmierci Aragorna II Elessara Arwen zaszyła się w niemal całkowicie opuszczonym już przez Elfów Lorien, gdzie zmarła rok później w 121. W roku 250 Eldarion, który dzięki krwii elfów wybrał nieśmiertelność (jego trzy siostry wybrały śmiertelność), jest nie tylko Królem Arnoru i Gondoru, lecz również Lordem wszystkich ziem Elfów Śródziemia (przez dziedzictwo Elronda). Więcej czasu spędza w Białym Mieście jak w Północnym Królestwie.

Cytat:

Czy Annuminas i Fornost zostały odbudowane?
Tak. Oba miasta zostały odbudowane przez Elessara. Annuminas zostało znowu siedzibą Królów i tam głównie rezydował Aragorn. Dopiero pod koniec życia przeniósł się do Minas Tirith.

Cytat:

No i na koniec, czy możesz napisać gdzie zacznie się przygoda? To tak na wypadek gdyby tworzyć postać, która w życiu nie wybrała się poza miejsce zamieszkania.
Przygoda zacznie się w południowo-wschodniej części Arnor u podnóża Misty Mountains.

Cytat:

I dlaczego nie można zagrać Urukiem? :)
Czekałem na to pytanie! Można. Tak jak półorkiem czy orkiem.
Podobnie jak w prowadzenie Ludzi Ciemności, gracz musi się jednak nastawić na solówkę, bo chyba jednak większość stanie po stronie dobra? :D

przewidywane "profesje" Goblinów to:
Ork: wojownik
Uruk-hai: wojownik, ranger (zwiadowca)

Goblin-Ludzi:
Półork: ranger (zwiadowca), scout (szpieg)

Nie będę się na ten temat rozpisywał na razie. Jak ktoś naprawdę zechce taką postać stworzyć, to obiecuję stanąć na wysokości zadania i rozpiszę proces tworzenia karty, pomogę z historią jak ktoś by potrzebował itd. Dodam tylko, że półorków jest niewiele, choć są ważnym narzędziem do szpiegowania ludzi i choć są inteligentniejsze od orków to jednak z facjaty są do nich podobne, czyli paszczaki. Półorki fizjonomią ciała przypominają przypakowanych ludzi. Orki są z kolei naprawdę bardzo głupie (chyba, że ktoś tak lubi), a Uruk-hai... cóż, sam bym nim zagrał gdybym miał wybierać :D
Pamietać trzeba, że naprawdę łatwo zginąć, bo z wielu przyczyn średnia wieku goblinowatych jest krótka. No i duże szanse na solówkę postaci.

EDIT: Farałon i inni zainteresowani grą postaciami orków - na dniach w pierwszym poście rekrutacji wrzucę informacje potrzebne do stworzenia takich KP

Farałon 18-11-2010 08:28

A więc masz moją klawiaturę :P
Co do grania orkiem, to czemu nie? :D

Campo Viejo 22-11-2010 09:10

Cytat:

A więc masz moją klawiaturę :P
Co do grania orkiem, to czemu nie? :)
Farałonie powodzenia! :) Reszty info o orkach otrzymasz wkrótce na PW.

W pierwszym poście rekrutacji wszyscy chcący grać orkami mogą znaleźć tabele atrybutów i modyfikatorów rasowych. Dostępne profesje golinowatych są w moim poście drugim tego tematu, i dodam jeszcze, że umiejętności jeździeckich orki pospolite i Uruk-hai nie rozwijają, a strzeleckie tylko do poziomu zadowalającego u orków i dobrego u Uruk-hai. Odnośnie historii postaci służę PW, bo nie chcę szczegółowych informacji o orkach IV ery zamieszczać w tym temacie, żeby nie psuć zabawy innym rasom.

Wszystkich zainteresowanych odsyłam też do tematu z materiałami (link jest w 1. poście), gdzie zamieszczam co jakiś czas informacje o nowych miejscach Śródziemia; może się komu przyda do historii postaci.

Do tej pory mam 5 wstępnych zgłoszeń i jak na razie 0 kart.
Czasu jest jeszcze bardzo dużo, i płakać nie będę jak mi zrobicie niespodziankę i zasypiecie mnie kartami w ostatnim dniu :D ale nie zwlekajcie z zaczynaniem pisania KP pod koniec terminu (15 grudnia), bo to się może odbić na jakości postaci.
Jeśli macie jakieś pytania to chętnie służę albo na forum albo via emial.

Pzdr.

Icarius 29-11-2010 20:25

Mg robi wrażenie takiego co lubi się przykładać. W związku z czym po rozmowie z nim na PW decyduje się być 6 wstępnym zgłoszeniem. Z tym że KP prześle na pewno jak tylko do końca dogadamy szczegóły na PW.

Campo Viejo 01-12-2010 22:28

Są już fragmenty pierwszego postu sesji http://lastinn.info/sesje-rpg-fantas...tml#post273597 które mają Wam pomóc z osadzeniem postaci w Ostatniej Karczmie. Coraz wiecej pytań o mechanice i tworzeniu postaci. Skoro tak, to postaram się na dniach zrobić coś na kształt tutoriala o co chodzi z tymi tabelkami i punktami. Służę też PW jakby co. Kart jeszcze nie ma, ponoć się piszą, zainteresowanie sesją jest coraz większe :) pzdr

Kurczak Joe 02-12-2010 19:43

Ok.

Cytat:

Czwarta Era Słońca, zwana również jako „Czas Ludzi” nastała po klęsce Saurona i zniszczeniem jego Pierścienia, jednakże oficjalnie nie rozpoczęła się zanim Trzy Pierścienie Elfów nie opuściły Śródziemia na Najdalszy Zachód wraz z Galandriel, Elrond i Gandalfem podążając za Frodo Baginsem. Po śmierci Króla Ellesara w 120 roku, Legolas wybudował okręt na którym wraz z bardzo starym już wtedy krasnoludem Gimlim również odpłynęli do Błogosławionego Królestwa. W ślad za nimi do Nieśmiertelnych krain Valinoru u schyłku życia podążył Samwise Gamgee – nadworny doradca Ellesara i ostatni z żyjących w Śródziemiu powierników Jedynego Pierścienia.
Legolas wybudował w Ithilien okręt i popłynął z biegiem Anduiny ku morzu, zabierając z sobą Gimliego - nie mam pojęcia skąd wytrzasnąłeś tą datę, ale jest nie poprawna. Wg. kalendarza Shire jest to 1541 (w 1422 zaczęła się czwarta era, ale hobbici nie odliczali jej od zera), zaś wg. ludzkiego jest rok 3141 (+ 1600 lat do daty hobbitów). Jeśli więc policzyć, to w ludzkim kalendarzu 4 era zaczyna się w 3022 roku i należy liczyć od nowa, czyli jest to rok 119. Zaś Samwise Gamgee w roku 1455 (wg. hobbitów, nie chce mi się dodawać i odejmować co chwilę) , zostaje piąty raz prezydentem - nic nie ma o tym, że gdziekolwiek się udaje.

Cytat:

Elfy po ostatecznym oczyszczeniu Lasu Mirkwood z mocy zła, niemal całkowicie zniknęły opuszczając Śródziemie na Najdalszy Zachód. Jednym z największych ośrodków, czyli tych ostatnich szczątków dominującej niegdyś cywilizacji Elfów w czasie wielkiego exodusu, było założona przez Legolasa kolonia Elfów w Ithilien, stanowiąca najbardziej wysuniętą na wschód prowincję Gondoru. Jednak w 250 roku Leśni Ludzie szeptali między sobą, że powracające zło zaczynało znowu kiełkować ze swoich głęboko zapuszczonych korzeni w Lesie Mirkwood.
Właściwie to Legolas sprowadził pozostałe elfy do Ithilien i rozwinęły tą krainę bardzo szybko i sprawnie, przemieniając ją w piękne miasto. Nic mi o złych rzeczach w jakichkolwiek lasach nie wiadomo.

Ork-człowiek!? Nie no, to to Ci się akurat średnio udało. W Śródziemnemu nigdy nie odnotowano czegoś takiego i jak miałoby się to stać, w okresie gdy nie było nikogo złego i dostatecznie potężnego, aby coś takiego stworzyć? Mieszanek nie ma, to nie WoW.

Podobnie z Urukami. Niby wszystko fajnie, ale skąd oni by się Ci wzięli? Pomijając fakt, że byli bardzo małym szczepem to wyginęli albo pod Helmowym Jarem, albo w Isengardzie. Nawet jak jakimś udało się uciec, to zabiłby ich czas i na dzień rozpoczęcia kampanii byliby martwi.

No i ta magia. o.O W Sródziemiu, magia była czymś niezwykle potężnym i rzadkim. Jedynie potężne istoty jej używały i nawet one robiły to ostrożnie. A ty mówisz, że jakiś tam sobie Baird będzie czarował, ze względu na jego artystyczną duszę. xD

Jednym słowem - niewypał. Wybrałeś zły czas na rozpoczęcie sesji. Kto wrzuca bohaterów, w czasy gdy wszystko jest cacy? Nie mam zamiaru grać, bo nawet nie wiesz co piszesz o Śródziemiu. Ja bym się najpierw dokształcił, zdobył materiały a później za cokolwiek brał.
BTW mam 13 lat, i co? Lepiej sobie zdobądź +18 ludzi, którzy jak ślepcy będą Ci w każde słowo wierzyć.
Pozdrawiam.

-2- 02-12-2010 21:08

Cytat:

Napisał Kurczak Joe (Post 273683)
BTW mam 13 lat, i co?

Po co się chwalić? Tym postem i głupotą to udowadniasz, po co dopisywać to, co oczywiste? :roll:


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:08.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172