Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28-11-2010, 18:54   #1
 
Fiath's Avatar
 
Reputacja: 1 Fiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputację
Post [Autorski][(Magic: The gathering DoP)]Cross-Blood

Deszcz uderzał o podłogę, wpadając do wnętrza budowli przez dziury w wybrakowanym dachu ruiny, która wcześniej była godna miana pałacu. Nie tak młody jak by się wydawało z wyglądu chłopak, znalazł wreszcie schody, i zaczął wchodzić do podziemia.
"Kto by pomyślał?" – przeszło mu przez myśl.
"Wydarzenia drugiej wojny światowej bardzo poróżniły świat, każdy kraj zamknął się przed wszystkim, które nie wspierały go od początku do końca. Tak też Japonia została osamotniona, a poróżniła się jeszcze sama w sobie. Wreszcie cesarz zarządził rozdzielenie kraju, zamykając wszystkich, którzy brali udział w wojnie lub mieli coś na sumieniu, w strefie zwanej 'starym Tokio'. Szkoda tylko, że ludzie którzy tam zamieszkali zaczęli się wymykać, rozprowadzać narkotyki, i bić nawzajem o władzę, tworząc zasady zwane C-Game.
Zanim nie dostałem się tutaj skazany na śmierć, myślałem, iż plotki o kartach które niszczą rzeczywistość to bujda, jednak jak się okazuje, wszędzie jest jakieś ziarno prawdy.
Spodziewałem się akurat wszystkiego, każdego sposobu rozwoju zdarzeń, ale nie tego…jednak, co mogę poradzić? Nie jesteśmy warci nic więcej, niż marne karty do gry."

Chłopak otworzył drzwi do podziemnego pomieszczenia, nie wiedział jak nisko zszedł, i nie grało to większej roli, bo zapewne głębokość jest inna od tej w rzeczywistości.

- Yo, Mei
- Cześć. To jak, kończymy to w końcu?
- Jak tam chcesz, choć powiedz mi, jak się czujesz?
- Świetnie, Idealnie…Beznadziejnie!


Każdy z nas miał kiedyś sen. Sen o tym, że znajduje się w pustym świecie, o tym, jak ktoś wręcza mu karty, teoretycznie całkiem zwykłe, ale w rzeczywistości potężniejsze, niżby się wydawało.
Nas wszystkich łączyło tylko jedno. Jesteśmy w C-Game.
Nikt nie wiedział, o co tu chodziło, ten świat choć zwykły, stawał się coraz bardziej naruszony. Nie spodziewaliśmy się jednak, że istnieją ludzie zwani planswaplkerami, podróżami planów. Chodzą oni między wymiarami, choć w rzeczywistości są martwi. Niewielu z nich, daje radę wrócić do swojego, a niektórzy, powodują powstanie cudów, poświęcając swoją zdolność podróży.
Jednak Cud jaki powstał tutaj, wymagał bardzo wielkiej mocy, jednak jak się okazuje, wszyscy popełniamy błędy. Szkoda, że dopiero teraz, wiem jaki sam uczyniłem.

What have you done to the game
Was it a victory, a shame
Where have you gone
Before morning dew
The game will not end
Without you
Or..will it?

Zapraszam do krótkiej sesji, mającej przetestować mini-system MtGRPG. Będzie dużo dziwów, mały, zamknięty świat, i wątki trochę mniej zamknięte, a to co będziecie czynić, będzie miało duży wpływ na to, co będzie się działo.
Mini sesja będzie opowieścią o tym, jak sami stajecie się podróżnikami planów, tak więc o tym jak umieracie, rozpalając własną iskrę.
W wypadku powodzenia może to być również początek dla całej kampanii.
Sesja jest lekko skierowana dla osób znających MtG, jednak bardzo szybko mogę nauczyć zasad osoby chętne, zaś do gry dopuszczamy karty istniejące, jak i własne.
Uniwersum? Teraźniejszość z alternatywną historią, 2 wojna światowa na dobre skończyła się dopiero cztery lata temu. Wszystko.

System

Statystyki to:
Bojowe
Punkty życia – ich utrata kończy walkę, 10 + 1 za punkt
Kości many – wielkość kości którą rzucamy dla energii magicznej. Zaczynamy od kości K6, za każdą kolejną kość płacicie różnice między nimi. Możemy uwzględnić kości niestandardowe, ponieważ korzystam z wirtualnej kostki skarbnicy barda.
Wytrzymałość – odjęty od ataku przeciwnika definiuje ile tracimy hp, jest ona związana z naszą psychiką i budową ciała, a nie ubiorem, 3pkt za poziom!
Kondycja – punkty kondycji definiują kiedy się męczymy, tak więc kiedy musimy skończyć turę. To jak często i dobrze się odżywiamy i wypoczywamy może wpływać na nią w postaci modyfikatorów.
Kontrola – ilość kart i stworzeń do użycia i kontrolowania na turę.

Postaci (max10pktów)
Siła – definiuje udźwig
1 15kg
2 25kg
3 35kg
4 45kg
5 50kg
6 60kg
Itd.
Szybkość – prędkość z jaką reagujemy jako pierwsi, decyduje o kolejności w walce i reakcji w testach na zaskoczenie.
Zmysły - definiuje funkcjonowanie naszych zmysłów, jest to statystyka która rozwija się na:
Wzrok - jak dobrze i szczegółowo widzimy.
Słuch - Jak wyraźnie słyszymy? Jak niskie tony mijają nas z eterem?
Węch - Stopień w jakim odczuwamy zapach innych rzeczy, i z jakiej odległości.
Dotyk - jak dokładnie odczuwamy dotyk innych? Im lepszy tym bardziej odczuwamy uderzenia, im wyższy, tym lepiej manipulujemy przedmiotami.
Smak - Łatwiej podbudować swoje morale posiłkiem, który lepiej nam smakuje, jednak jeśli odczuwamy smak zbyt dobrze, jedzenie przedmiotów "zużytych" może nam nieco przeszkadzać.
Decydują w testach na zmysły, jeden punkt w zmysłach to cztery punkty między piątkę, tak więc nie wszystkie zmysły będą tak samo dobre. Wartość pojedynczych zmysłów nie ma limitu!
Charyzma – Decyduje o tym jak słuchają nas niezależni npc, zwłaszcza w walce. Cecha przywódców i handlarzy.

Statystyki postaci nie oddziaływają tylko na walkę, jak ich koledzy jednak trzeba się z nimi liczyć, zwłaszcza przy używaniu przedmiotów, a nie kart.

Na statystyki Bojowe macie 18pktów.
Na cechy postaci otrzymujecie 16pktów, a 4 stanowi średni wynik.

Za korzystanie z kart płacicie maną, jednak za używanie przedmiotów w walce płacicie punktami kondycji (zależnie od tego o jakim przedmiocie mówimy, koszt może być różny)

Jak wygląda korzystanie z kart?
W walce macie dostęp do maksymalnie 40 kart które wcześniej wybraliście, na turę, możecie użyć ich tylu, ile wynosi wasza kontrola, minus liczba waszych stworzeń w polu. Czemu tak? Bo gramy w RPG, a nie w MtG, karty mają być dodatkiem i urozmaiceniem, zachowujemy płynność. W dodatku do kontroli nie wolno dodawać punktów doświadczenia na starcie.

Na początku walki rzucamy dwiema kośćmi odpowiadającymi za waszą kontrolę many, wtedy przydzielacie je do każdego jej rodzaju, czerwonej, niebieskiej, białej, zielonej, i czarnej wedle uznania, wtedy też, decydujecie ile maksymalnie punktów danej many możecie przechowywać w pojedynku z tury na turę. Macie wybrane maksimum, tracicie punkty z rzutu w kolejnych turach, w których rzucacie jedną kością many i decydujecie, w co chcecie ją rozdać. Nierozdysponowane zostają czystą energią "szarym kolorem"

Teraz o kartach:
Land– miejsca na ziemi z których przywołujecie dodatkową manę danego rodzaju, dostając +1/turę. Nie są jednak konieczne w MtGRPG
Socercery – zaklęcia o konkretnym, jednorazowym efekcie
Instant – używana z efektem natychmiastowym, zwykle dla kontrataku. Możemy ich użyć w czasie tury wroga, wtedy, tracimy punkt kontroli za następną turę, lub niewykorzystany z właśnie zakończonej.
Enchantment – ulepszenia, zwiększają jakieś statystyki nas, lub naszych potworów, płacimy za nie tylko raz, tak samo w manie jak i punktach kontroli.
Artifact – artefakty, przedmioty z innych światów/wymiarów, płacimy za ich przywołanie tylko raz, zarówno w punktach kontroli jak i manie, i przekazujemy stworom lub wykorzystujemy sami (tutaj już za kondycję)
Creature – stworzenia, płacimy za ich przywołanie i każdej tury punkt kontroli. Na przywołane stworzenia nie oddziałuje nasza charyzma, są one bezwzględnie posłuszne, działa na standardowych zasadach MtG.

Zaczynacie z pięcioma kartami, resztę zdobędziecie w trakcie, wiem to mało, jednak chcę zacząć od prostych walk, dopiero na koniec sesji odbędą się batalie i bitwy wojenne.

KP:
Awatar (zostanie obramowany w kartę)
Imię i nazwisko:
Kraj pochodzenia: (dowolny, jednak może mieć pewne znaczenie)
Płeć: (zwłaszcza przy awatarach z anime)
Wiek:
Arkana: (Tajemnica do samego końca gry, tutaj macie ich opis: Wielkie Arkana – Wikipedia, wolna encyklopedia radzę postarać się ją dopasować do postaci)
Wzrost:
Waga:
Statystyki

Przedmioty (te bojowe należy omówić ze mną w zakresie punktów kondycji. Nawet skazańcowi na wycieczkę do C-Game dają sztylet)
Karty (w ich sprawie idziecie do mnie na gg, 28444887 jednak przed tym możecie zrobić sobie zestaw na propozycję dzięki Magic The Gathering, magic cards, singles, card lists, deck ideas. lub zrobić parę własnych w Magic Set Editor 2 (łatwo znaleźć w google))
Historia (!!UWAGA!! Historia nie pełni roli prezentacji waszych zdolności, lecz coś co wprowadzi was do historii…a MG zastrzega sobie pełne prawo do przejęcia występujących w niej npców oraz wtłoczenia jej cech do scenariusza sesji) Jak i za co trafiliście do starego Tokio, z wyboru, czy może zostaliście skazani na śmierć? Skąd macie swoje karty? Dlaczego ich nie wyrzuciliście (choć nie znacie ich mocy, pierwsze użycie będzie miało w trakcie sesji, dlatego posiadacie tak niską kontrolę.)?Ponoć można się tam obłowić, ale nikt stamtąd nie wyszedł na stałe. Jeszcze nie. Wiecie o niej tyle ile wyczytacie z wprowadzenia do sesji, jednak możecie próbować ją samodzielnie modyfikować i budować własne wyobrażenie. Tak więc pozwalam wam ukształtować część ram scenariusza, ponieważ w historii świat nie będzie zbytnio otwarty. Fakt, robicie co i gdzie chcecie, lecz lista miejsc dostępnych pod "gdzie" będzie ograniczona. W tym miejscu sesja będzie trochę wyglądała jak Devil Survivor z serii Shin Megami Tensei.

Jeszcze raz, bez tłumaczeń dla wygody:
[Awatar]
Imię i nazwisko:
Narodowość:
Wiek:
Płeć:
Arkana:
Wzrost:
Waga:
Karty:
Przedmioty:
Historia:

Czas to jakiś tydzień, może dwa.
Ilość graczy to czterech...jak nie pasuje, to może być trzech.
Karty ślemy na Kama4art@gmail.com

Zasady dla chętnych do gry:
Sumienność – post na tydzień, po trzech tygodniach nieobecności lub niewytłumaczonym podwójnym zniknięciem na dłużej niż tydzień, wypad.
Odwaga prawa Vice Versa – Macie mieć dość jaj aby mi powiedzieć, że coś zrobiłem źle, że coś z systemem nie gra, albo że się spóźniam z odpisem. Ba, kto pierwszy będzie zwracał mi uwagi na moje błędy i zaniedbania, odczuje pozytywne efekty w grze.
Limit – To tylko gra, mamy się bawić, radować i tak dalej. Jeżeli uważasz że sesja lub inni gracze ci nie pasują, nie próbuj zmieniać tego dla siebie, tylko znajdź ten limit końca zabawy dla siebie, i zgłoś wycofanie z gry zamiast psuć ją innym. Jednak nie tyczy się to tylko ludzi którzy grają na siłę, chodzi też o zdolność. Często jest tak, że wszyscy chcą pisać, ale nikt nie chce czytać. Dlatego posty mają mieć limit od pół do półtora strony. Chyba że sytuacja jednoznacznie nie pozwala na tak krótką wypowiedź.
Mass Gamers Ban – jeżeli grasz w pięć sesji na raz, nie zrobisz z tej szóstej.
 

Ostatnio edytowane przez Fiath : 30-11-2010 o 07:49.
Fiath jest offline  
Stary 28-11-2010, 19:57   #2
 
ZBGfromWPC's Avatar
 
Reputacja: 1 ZBGfromWPC ma w sobie cośZBGfromWPC ma w sobie cośZBGfromWPC ma w sobie cośZBGfromWPC ma w sobie cośZBGfromWPC ma w sobie cośZBGfromWPC ma w sobie cośZBGfromWPC ma w sobie cośZBGfromWPC ma w sobie cośZBGfromWPC ma w sobie cośZBGfromWPC ma w sobie cośZBGfromWPC ma w sobie coś
Ja myślę, żę się bym wziął za to młode lata cale przegrałem w tą karciankę a teraz z braku zawodników talie leżą pięknie w pudełku i czekają na przeciwników.Jutro sklecę i wyślę kartę.
 
__________________
Co Cię nie zabije to Cię wzmocni.
ZBGfromWPC jest offline  
Stary 28-11-2010, 20:59   #3
 
Mi Raaz's Avatar
 
Reputacja: 1 Mi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputację
To może być ciekawa przygoda, a że już od dłuższego czasu szykuje się do powrotu na LI, to może właśnie tutaj się zgłoszę. Tylko muszę nieco nad talią pomyśleć.
 
__________________
Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe.

”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej.
Mi Raaz jest offline  
Stary 29-11-2010, 00:15   #4
 
Rainrir's Avatar
 
Reputacja: 1 Rainrir ma wspaniałą reputacjęRainrir ma wspaniałą reputacjęRainrir ma wspaniałą reputacjęRainrir ma wspaniałą reputacjęRainrir ma wspaniałą reputacjęRainrir ma wspaniałą reputacjęRainrir ma wspaniałą reputacjęRainrir ma wspaniałą reputacjęRainrir ma wspaniałą reputacjęRainrir ma wspaniałą reputacjęRainrir ma wspaniałą reputację
Wstępnie się zgłaszam, mam już zarys swojej postaci.
 
Rainrir jest offline  
Stary 29-11-2010, 16:51   #5
 
Fiath's Avatar
 
Reputacja: 1 Fiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputację
Mała podpowiedź co do historii: Najlepiej gdybyście skończyli ją wchodząc na C-Game, czyli teren starego tokio (choć nie jest to nakazem), można się tam dostać na wiele sposobów, dla przykładu: przez bramę w starym tunelu Asaka, o której informacje krążą wśród ludzi "zaproszonych" do gry, przeskakując ogrodzenie niedaleko odciętych okręgów, czy nawet przez kanalizacje. Po prostu pamiętajcie że jest to "mała strefa" wewnątrz kraju, działająca na własnych, bezprawnych zasadach.
 
Fiath jest offline  
Stary 01-12-2010, 18:31   #6
 
ZauraK's Avatar
 
Reputacja: 1 ZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumny
Mam właśnie chęć na jakąś sesję. Mam też już więcej niż zarys postaci.
Mam też kilka pytań (miałem wysłać na PW ale może lepiej będzie tutaj):
1. Jak bardzo kraje się pozamykały na siebie? Totalna blokada, czy tez jak zawsze czarny rynek i nielegalny ruch graniczny ma się dobrze? (głównie chodzi o relacje Japonii z Rosją/ZSRR, Niemcy, Wlk. Bryt.)
2. W nawiązaniu do pkt 1 - Jak postrzegani są obcokrajowcy przez typowego mieszkańca Japoni?
3. Jak daleko wstecz ma sięgać historia - pieluch, czy wystarczy kilka lat (a może miesięcy) z przez punktu "0"
4. Jak duże odprężenie po wojnie nastąpiło w służbach wewnętrznych? Tzn, jak łatwo ma działać półświatek? Jak są traktowani przeciętni obywatele?
5. Jak trudno wydostać się ze Strefy (ponoć ludzie się z niej wymykają) ?
6. Co można wnieść tak naprawdę do strefy z broni i innych gadżetów, jeżeli się tam pcham dobrowolnie jakąś dziurą? Czy rzeczy typu: beretta z tłumikiem, nóż(e), granat (typu różnego), obrzyn, maczeta, kompas, noktowizor, kevlar, katana, okulary słoneczne itp. mieszczą się w przestrzeni dostępności?

pkt. 1-4 dotyczą świata poza Strefą
 
__________________
ZauraK

Ostatnio edytowane przez ZauraK : 01-12-2010 o 18:45. Powód: skleroza ;)
ZauraK jest offline  
Stary 01-12-2010, 18:58   #7
 
Fiath's Avatar
 
Reputacja: 1 Fiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputację
1. Kto ma kase ten ma władze, a ludzie lubią wykorzystać parę osób czy za drobną 'przysługę' przewieść ich gdzie indziej
2. Jak na wojnie, jeśli pochodzisz z kraju który był sprzymierzony z japonią, spojrzą na ciebie jak na obcokrajowca, i, zależnie od osobowości, potraktują jak turystę lub włóczęgę. Jeśli jednak twój kraj walczył przeciw Japonii, dostaniesz kamieniem w łeb za pierwszym zakrętem. Oczywiście, Axis i Alianci prowadzili wojnę tak samo, jak jest to opisane na wikipedii.
3. Jak daleko chcesz, byle nie za wiele do przodu - moment wejścia do strefy to koniec historii
4. Półświatek to zabawka bogaczy i siła robocza państwa, są tępieni gdy zajdą komuś za skórę, poza tym, są bardziej jak psy które nie widzą własnej obroży
5. Jest wiele sposobów, jednak jeśli niebiescy złapią cię bez dokumentów, czy jakiś strażnik starego tokyo że się wymykasz...no wiesz. Jednak większość tego klimatu poznacie na starcie sesji.
6. to co możesz wziąć z sobą...oczywiście, najpierw trzeba to jakoś wziąć. Możliwe też, że okaże się że niektóre rzeczy są niedozwolone w C-game, jednak kto w piekle na ziemi przejmuje się zasadami?
 
Fiath jest offline  
Stary 04-12-2010, 23:53   #8
 
Plomiennoluski's Avatar
 
Reputacja: 1 Plomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputacjęPlomiennoluski ma wspaniałą reputację
Myślę że coś naskrobię, eksperyment może być ciekawy.
Pytanie:
Jaki był wynik wojny, skończyła się 4 lata temu, ale jak bardzo alternatywnie, no i czy bardzo pozmieniały się granice, warto wiedzieć czy Polska jeszcze istnieje
 
__________________
Wzory światła i ciemności pośród pajęczyny z kości...
Plomiennoluski jest offline  
Stary 05-12-2010, 00:20   #9
 
Fiath's Avatar
 
Reputacja: 1 Fiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputacjęFiath ma wspaniałą reputację
cóż, mamy 2010, ale wojna skończyła się w 2006, to jest cała różnica, granice...cóż, identyk z końca realnej wojny światowej, naprawdę ta "alternatywność" nie jest zbyt wielka...głównie nas interesuje, jeśli w ogóle, wygląd polityczny krajów z roku ~1949. Główną cechą zmiany w czasie jest głównie technologia, poszła w przód tak jak powinna mimo sprzeczności spowodowanych wojną.
Należy wziąć jednak pod uwagę, że dłuższa (znacznie) wojna, bardziej zmniejszyła populację na ziemi.
Swoją drogą, jedno jest interesujące, gdy widzę sesje byle jakie, wywala się masa Japończyków, w sesji w Japonii zaś, są sami obcokrajowcy, ale np. Nigdy nie widziałem np. rodzonego Solańczyka. (nie abym narzekał, wasze pochodzenie może mieć ostry wpływ na to, jak ludzie będą na was reagować, w odbudowującym się, rasistowskim świecie)

Z innej strony - nie doszła do mnie jeszcze ani jedna karta, tak więc dajmy rekrutacji jeszcze tydzień, do 11th of December 2010.
No i powtarzam swój e-mail:
Kama4art@gmail.com

Aha, trochę objaśnień co do działania kart gdy gramy w grupie, aby ułatwić nieco kreację 5 wyboru.
-Jeśli jakaś karta ma efekt ogólny, lub oddziałujący na każdego przeciwnika, działa on na wszystkich oprócz ciebie
-Jeżeli jednak karta działa na ciebie, jej efekt odczuwasz tylko ty, lub wybrany przez ciebie gracz.
-Nie ma ani jednej zbanowanej karty, jednak należy trzymać się na baczności względem kosztów kart a naszych statystyk
-Wymiana kart będzie być może możliwa na początku gry, jednak najwyżej jednorazowo.
-Artefakty wykorzystane na sobie dają nam przedmiot do końca walki, chyba że inna karta nas go pozbawi, artefakt po przywołaniu będzie miał przytoczony koszt w kondycji, jednak można go minimalizować albo usuwać, przykładowo, re-summonując artefakt co turę. Kombinowanie jest wskazane.

To sesja testowa więc chciałbym zaznaczyć że już teraz przyjmuję wszelkie za i przeciw do budowy systemu oraz ewentualne propozycje zmian.

Aha, skrót "DoP" oznacza Duels of Planswalpkers, i odnosi się on do uniwersum sesji, a nie limitu kart. To tak dla nieobeznanych z Magic the gathering.
 

Ostatnio edytowane przez Fiath : 05-12-2010 o 11:17.
Fiath jest offline  
Stary 05-12-2010, 05:19   #10
 
ZauraK's Avatar
 
Reputacja: 1 ZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumnyZauraK ma z czego być dumny
Zasadniczo karta skończona, przynajmniej w najważniejszej części.

Mam tylko problem ze statystykami (no nie tylko, bo i z doborem kart, ale o tym potem):

1) kontrola - zgodnie z warunkami sesji to ile w końcu wynosi na starcie? Nie jest określona wartość bazowa, a skoro nie wolno dodawać expa na starcie to wygląda że wynosi "zero".
2) ten nawias czy statystykach postaci to dotyczy chyba siły? (max10pktów). Bo jeżeli postaci mamy wydać 16 pkt na Postać, to nie bardzo widzę innej możliwości. No chyba że ma to związek z nie zrozumiem patrz pkt 3
3) Zmysły - a tu zupełnie nie wiem o co chodzi. Z polskiego na nasze proszę:
"Decydują w testach na zmysły, jeden punkt w zmysłach to cztery punkty między piątkę, tak więc nie wszystkie zmysły będą tak samo dobre. Wartość pojedynczych zmysłów nie ma limitu!"
Mam przydzielić pkt ogólnie do kategorii zmysły? Bo jeżeli do każdego zmysłu osobno to te 16 zdecydowanie za mało, żeby wyszła postać 'przeciętniak' (4pkt to przeciętność)
4) kości - jeśli zamiast k6 chcę k7 to kosztuje 1 pkt. A jeśli chcę k8? Koszt 2 pkt (k8-k6) czy 3 pkt (k7-k6+k8-k6)?


No chyba, że wychodzimy z założenia: mamy bazę 4 punkty i dodajemy do tego dopiero pkt. wymienione za expa. Wtedy połowa pytań powyżej jest bez sensu.
 
__________________
ZauraK

Ostatnio edytowane przez ZauraK : 05-12-2010 o 05:20. Powód: bo mi się kolorek niepodobał ;)
ZauraK jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:51.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172