Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09-12-2010, 12:37   #1
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
[autorski, dark fantasy] ŁZY DUSZY

ŁZY DUSZY

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=VRU8jAn6Kjc&feature=related[/MEDIA]


Gdzieś nad brzegiem rzeki Bystrzyny, prowincja Cyna, ziemie na południe od twierdzy Kreda, domena thara Ushmajela, wiosna, rok 656 Imperium.



Koło wodnego młyna obracało się rytmicznie. Obleczone skórą łopatki raz zanurzały się w wodzie, raz z niej wynurzały w rozbryzgach, by po chwili zatoczyć pełen obrót i zanurzyć na powrót w bystrzynie. Przywiązane do jednej z łopatek ciało znów znikło z oczu obserwujących urządzenie ludzi.

Padało. Jak zawsze o tej porze roku w prowincji Cyna. Stojący na brzegu ludzie w jednolitych, ciężkich od deszczu płaszczach przyglądali się tańcowi trupa z surowymi twarzami. Ciało znów wynurzyło się z nurtu. Czwórka mężczyzn przez chwilę mogła śledzić wzrokiem bladą skórę i ciemne włosy.

- Bez wątpienia to ona – mruknął jeden z mężczyzn spluwając w rzekę. – Dziedziczka.

- Kurwa – drugi z żołdaków wysmarkał się hałaśliwie w trawę. – Thar się zbiesi. Kto jej miał pilnować?

- Myszon – mruknął trzeci z mężczyzn, o twarzy przyozdobionej wielkimi wąsiskami.

- Już, kurwa, po nim – mężczyzna, który odezwał się drugi, wysmarkał zawartość drugiej dziurki w nosie. – Lepiej chyba będzie jak się powiesi, bo Thar mu normalnie zafunduje taką przejażdżkę po sali tortur, że się Myszon posra na przedbiegach.

- Szkoda go trochę – mruknął pierwszy.

- Wolałbyś być na jego miejscu? – wąsaty spojrzał na kompanów dziwnie. – Pozostaje też pytanie kto zaniesie Tharowi wieści.

Mężczyźni zamilkli.

- Myślicie, że wskoczyła do rzeki i zaczepiła się o koło?

- Ślepyś, kurwa – wąsaty palnął ręką w bark tego, który zadał to pytanie i wskazał ciało ręką
w skórzanej, obszytej kolczą siatką rękawicy. – Spójrz na nią. Nie na cycki, lecz na nią.

- Co?

- Kurwa, Pień, ona nie ma rąk, ani nóg. To kadłubek. Zobacz! Ktoś odrąbał jej członki i korpus zawiesił na tym ustrojstwie. Sama sobie miała to zrobić?

- Kurwa – zaklął ten zwany Pniem. – Masz rację Sum. Masz rację.

Wizja przekazania wieści tharowi Ushmajelowi D’Naghar o tym, co stało się z jego córką, jakoś przestała dawać szansę na przeżycie. Choleryczny szlachcic zwykł wrzucać wściekłym psom posłańców, którzy ośmielili się go rozgniewać. Ushmajel był, jak większość Czystej Krwi, szalonym, skłonnym do okrucieństw władcą.



Twierdza Kreda, siedziba thara Ushmajela D’Naghar, wiosna, rok 656 Imperium.




Ushmajel D’Naghar był w sile wieku. Surową twarz przecinało kilka blizn zdradzających gorący temperament. Stał przy oknie w swojej komnacie spoglądając na portret ciemnowłosej dziewczyny wiszący nad kominkiem, w którym buzowały wielkie polana.




Prze chwilę spoglądał w wielkie, ciemnobrązowe oczy córki, które portrecista namalował z takim kunsztem, że władca Kredy wypłacił mu pięć złotych imperorów ekstra premii. Jego córka. Jedyna córka. Nathanella. Dziedziczka tytułu. Skończyła poćwiartowana, poszatkowana, a zabójca ... zabójca jest gdzieś blisko. Ukrywa się. Może śmieje z ojcowskiej straty. Jeśli tak, przestanie się śmiać. Bo on, Ushmajel D’Naghar, władca Twierdzy Kreda, ma zamiar patrzeć, jak wymierzona zostanie sprawiedliwość. Ów nikczemnik popełnił kilka niewybaczalnych zbrodni. Po pierwsze – zamordował osobę szlachetnej krwi. Po drugie – zrobił to w sposób straszny i plugawy. Po trzecie – tą osobą była córka Ushmajela.

- Baltazar! – Szlachcic zawezwał sługę, który – jak zwykle – czuwał przy drzwiach swego pana.

Drzwi otworzyły się i wszedł przez nie wysoki, kostropaty człowiek.

- Masz tu listy, które trzeba zawieść do miasta Wyrobisko. Osobiście do rąk wielebnego Charkota, Mistrza Prawd w Świątyni Varunatha. Oczekuję stosownej reakcji, Baltazarze. Drugi zaniesiesz jego świątobliwości Hamte ze świątyni Maraji. Moja córka zasłużyła na coś więcej niż zwykła ceremonia pogrzebowa. Trzeci zaniesiesz do rąk własnych niejakiego Pazura. Zatrzymuje się zazwyczaj w gospodzie „Szczęśliwy Kilof”. Jej właściciel wie jak go odszukać.

O tak. Zaczynało się polowanie na zabójcę. Za kilka dni pożałuje on, że zadarł z rodziną D’Naghar






Witam serdecznie.

Ta rekrutacja jest nietypowa, bo nie ja ją przeprowadzę.

Sesja planowana jest dla pewnej osoby – grającej kapłanem Varunatha - która to właśnie osoba dobierze sobie jednego, góra dwóch współgraczy spośród nadesłanych KP.

Akcja gry osadzona będzie w moim autorskim świecie DARK FANTASY o nazwie Revagillior. Na potrzeby rekrutacji garść informacji o nim.



Jest to świat zdominowany przez ludzi, gdzie inne rasy służą jedynie jako niewolnicy lub zwierzyna łowna. Wszyscy pochodzą z tak zwanego Imperium Cienia. Miejsca, którym niepodzielnie włada Imperator Sheithan VI.

Władza.

Władza w Imperium jest bardzo twarda. Szlachta – wypełnia wolę Imperatora – lecz ma ogromne wpływy w całym kraju. Dzieli się na trzy warstwy. Najniższą są ghunowie – drobna szlachta władająca niewielkimi majątkami, niezbyt wpływowa, lecz w miarę liczna. Średnią warstwę stanowią – tharowie – to wpływowi władcy ważnych miast i twierdz. Najważniejsi są Lordowie – władcy i namiestnicy całych prowincji. Ponad nimi są tylko Nieskalani – najczystszej krwi szlachta mogąca pokazać powiązania z pierwszym Imperatorem i jego legendarnym przodkiem - Revem.
Ważne na potrzeby gry jest to, że władcę Imperium Cienia wspiera kasta niezależnych kapłanów, która dzięki swoim mocom potrafi dokonywać rzeczy przerażających.
Jesz sześć świątyń tworzących panteon Aspektów (tak nazywa się bóstwa w tym świecie). Aspekty tworzą tak zwaną Mroczną Szóstkę i są to:

Narsiliar – pan wojny, bitew, ognia i ciepła domowego ogniska. Toczy nieustający konflikt o wpływy z Marają. Jego kapłani farbują włosy na płomienne kolory i noszą czerwone szaty. Jego kapłani to niesamowici wojownicy, dzięki mocy modlitw potrafiący dokonywać przerażających rzeczy na polach walki.

Maraja – pani Życia i Śmierci, dualistyczna bogini zasłaniająca oblicze maską. Jedna część maski jest biała i uśmiecha się, druga czarna i ma usta skierowane w dół. Kapłani Maraji opiekują się cyklem życia. Odbierają porody ale również asystują przy pochówkach. Jej kapłani zakładają maski wyglądające tak, jak oblicze bogini. Wzbudzają strach, ponieważ potrafią ożywiać zmarłych, wzywać duchy i praktykują szeroko pojętą nekromancję.

Varunath – Pan Kary i Kaźni. Sędzia o kolczastej twarzy – jego kapłani nakładają kolczaste maski. Varunath jest Aspektem ślepej, wręcz okrutnej sprawiedliwości. Prawdomówny i nietolerancyjny względem przejawów łamania Praw Tradycji. Kapłani Varunatha potrafią zadawać ból, poznawać prawdę i odszukiwać kłamców, wiarołomców i wymierzać im sprawiedliwą karę.

Fearnosth – Aspekt dziczy i przyrody, przedstawiany jako pół zwierzę – pół człowiek. Kapłani Fearnostha to „druidzi” chętniej żyjący wśród lasów niż w miejskich murach. Potrafią zaklinać pogodę zatem na wsi są niezwykle szanowani i mile widziani.


Lyria – kobiecy Aspekt macierzyństwa, zdrowia, światła, którego rolą jest walka z plagami, leczenie potrzebujących oraz posługa cierpiącym. W mrocznym świecie, jakim jest Imperium Cienia, leczenie odbywa się za pomocą krwi i życiodajnych płynów. Zatem kapłanki Lyrii nie są typowymi uzdrowicielkami fantasy! O nie! To często ladacznice, lub krwawe kpałanki, które zabijają jedną osobę, by przekazać jej energię innej.

Serenekhan – Kruk Wiedzy, także tej zakazanej. Kapłani Kruka żyją w izolowanych społecznościach, są nauczycielami, często zajmują się łapaniem czarnoksiężników i studiują ich zakazaną wiedzę. To ludzie, przed którymi nie ukryje się żaden sekret, dzięki mocy swych modlitw potrafią poznawać tajemnice i odkrywać to, co miało pozostać zakryte. To mistycy i mędrcy niechętnie angażujący się w politykę.


Zwykli ludzie

Zwykli ludzie to taki typowy przekrój klasycznych fantasy. Mieszczanie, chłopi, rzemieślnicy, zbrojni służący Szlachetnej Krwi.

Świat przypomina średniowieczne uniwersum – czyli klasyczne fantasy. Inspiracjami były takie książki jak: Wiedźmin AS-a, cykl Czarna Kompania, Gra o Tron czy opowieści o inkwizytorze Jacka Piekary.

Imiona. Ludzie mają zazwyczaj dwa imiona. Normalne ([preferujemy przekręcone imiona współczesne: np. Artor, Arkadiush, Bertosh, Andrech itp.) oraz przydomek określający bohatera: Płot, Garniec, Czepiec, Szaleniec itp.

Jak zauważyliście we wstępniaku miasta noszą nazwy własne, ale to nie istotne bowiem najważniejsza będzie bliska okolica – twierdza Kreda i okolice.


Twierdza Kreda i okolice.

Kreda. Nieduży zamek i miasteczko położone u stóp wzgórz zwanych Białym Pyłem, gdzie wydobywa się właśnie kredę i wapno. Obok jest troszkę urodzajnej ziemi, nieco lasów i innych terenów dzikich, ale głównym źródłem utrzymania są kamieniołomy i kopalnie odkrywkowe. Nie podaje więcej szczegółów, bo to, jak dobrze „poczujecie” okolicę Kredy, będzie wyznacznikiem selekcji do gry.


Magia.

Ważne.
Magia w tym świecie jest na terenie Imperium zakazana. Kapłani ścigają czarowników, przesłuchują bezlitośnie i w końcu zabijają w spektakularny i bolesny sposób. Więcej wiedzieć nie musicie poza tym, że czarownik swoją moc otrzymuje paktując z demonami i ta moc jest przeraźliwa. Na szczęście czarownicy zostali prawie całkowicie wytępieni na terenie Imperium lub zbiegli do barbarzyńskich krain poza jego obrębem i tam praktykują swoje odrażające czyny.


Bohater.

Bohater gracza będzie wspólnikiem gracza, dla którego robię tą sesję. Kapłanki Varunatha, która uda się do Kredy by wyjaśnić przyczynę śmierci dziedziczki Kredy i odszukać winnego tej zbrodni.

Pozostali gracze będą grali rolę osób wspierających kapłankę w jej misji (co oznacza nieco ustaloną hierarchię i chętny do gry musi ją zaakceptować – niestety – taki minus). Dopuszczamy zbrojnych, młodszych kapłanów, szpiegów i takie tam. Jeden warunek – gracz MUSI służyć świątyni Varunatha.

Oczywiście możecie zaryzykować i stworzyć jakąś postać niezależną – ale wtedy musicie mocno nas zaczarować, aby dostać się do sesji.

Technikalia:

Sesja będzie storyetllingiem z elementami mechaniki, którą stosuję z powodzeniem w innych sesjach.
Częstotliwość pisania postów.
Gracze – raz na 10 dni. Mistrz Gry – ma czas od 1-3 dni na swój post.
Długość postów: posty przyzwoite.

Klimat sesji: śledztwo, mrok, zagrożenie, okrucieństwo – dlatego sesja będzie TYLKO dla osób pełnoletnich.

Karta Postaci:

1. Imię i awatar – to już chyba oczywiste. Preferuję awatarki realistyczne. Bez mangi itp.

2. Cechy:


Ciało – to sprawność fizyczna, kondycja, zręczność, siła, wytrzymałość – będzie decydowała o tym, jak dobrze postać radzić sobie będzie z zagrożeniami i przeszkodami natury fizycznej oraz w walce

Wola – siła charakteru postaci, jego opanowanie, zimna krew, umiejętność radzenia sobie ze stresem, którego nie zabraknie oraz zdolności mistyczne

Wiedza – wiedza bohatera na temat świata, realiów, będzie decydowała o jakości postów i PW skierowanych do niego podczas sesji

Charyzma
– umiejętność przekonywania innych, zdolności społeczne, umiejętność wyciągania informacji z ludzi, naginania ich działań do własnych celów, manipulacji, ale również to, jak postać jest lubiana i postrzegana przez NPC-y

Czujność – ostatnia cecha, odpowiadająca za to, jak czujny jest bohater, jak szybko zauważy zagrożenie, jak czujnie śpi, jak zwraca uwagę na to, co się wokół niego dzieje

Wartości cech to: 1 – słabo, 2 – przeciętnie, 3 – dobrze, 4 – bardzo dobrze, 5 – fenomenalnie

Macie do rozdania 12 punktów na te 5 Cech, przy czym żadna nie może być mniejsza niż 1.


3. Umiejętności:

To dość szeroka lista tego, co Wasza postać umie robić najlepiej (nie oznacza to oczywiście, że innych rzeczy ni potrafi o ile wynika to z jej koncepcji lub zawodu)

Macie do rozdysponowania 12 punktów. Umiejętności przyjmują wartości od +1 do +5 - +1 to umiejętność po szkoleniu wstępnym, +2 umiejętność wytrenowana, +3 umiejętność zawodowa (bohater często się do niej odwołuje w swoim życiu), +4 umiejętność specjalistyczna (inni radzą się bohatera w co trudniejszych momentach), +5 ekspercka – nie ma prawdopodobnie nikogo bardziej kompetentnego w całej Prowincji

Lista przykładowych umiejętności:

szermierka walka wręcz, strzelanie (NIE MA KUSZ!), tropienie, czytanie emocji, znajomość dziczy, znajomość miast, przesłuchiwanie, tortury, jazda konno, pływanie, skradanie i ukrywanie się, kradzież, fałszowanie dokumentów, opatrywanie ran, etykieta, religioznawstwo, zimna krew, rzemieślnictwo, włamywanie się, wypatrywanie, negocjacje, śpiew.

Nie zamykam listy. Pozostawiam Wam swobodę artystyczną w tym zakresie.


4. Cechy specjalne.

Otóż to! Możecie wybrać do trzech cech specjalnych, które wyróżniają Waszego bohatera w tłumie.

Możecie sami określić te cechy, ale biorąc jedną MUSICIE domyślić słabość.

Przykładowe cechy specjalne:

Silny cios – jak postać przywali w ryło, nikt nie ustanie na nogach
Mocna głowa – nikt nie przepije bohatera
Zimny, jak ryba – emocje to coś, co dla bohatera nie istnieje, nie kieruje się nimi
Twardy, jak głaz – tortury są dlań jak łaskotki
Język, jak wąż – kłamstwa przychodzą bohaterowi z taką łatwością, jak innym słowa
Doskonała pamięć – postać pamięta wszystko na czym skoncentruje swoją uwagę
Mistrz oręża – czymkolwiek by się nie bił robi to wspaniale
Mistrz ars amadnii – niesamowity kochanek (kochanka)
Itp itd.

Przykładowe słabości:

Pijak – musi pić, by żyć
Łajdak – musi się łajdaczyć, by żyć
Słaba głowa – jak wypije to cierpi dziesięć razy bardziej – kac jest prawie morderczy
Nieśmiały – jąkała, zamkniety w sobie lub inna bariera w komunikacji
Podatny na ból – mdleje z bólu przy byle stłuczeniu
Słaba pamięć – pamięć dziurawa jak cedzak


Macie dowolność w doborze zalet i wad, ale pamiętajcie, że będą one podlegały poważnej ocenie. Nie chcemy latania, telekinezy i innych „cudowności”. Postarajcie się! To jeden z fajniejszych aspektów Waszego bohatera.


5. Jaki jestem drań.

Kolejny punkt KP. Proszę opisać bohatera. Jaki jest? Jak wygląda? Co lubi, a czego nie lubi. Jakie są jego cele życiowe? Co chciałby osiągnąć?
I ważny punkt tego fragmentu:
- jaki jest jego stosunek do świątyni i kapłanki, z którą ma pracować nad sprawą, jak układają się relacje między nimi, jak w ogóle postrzega swoją pracę.


6. Kosmetyka.

Ekwipunek i wszystko to, co chcielibyście napisać a na co wcześniej nie było miejsca.


Zakładamy ze maksymalna objętość KP to DWIE strony A4.

KP nadsyłajcie do 27 grudnia 2010 r do godziny 21.00 na moje PW. Do tego czasu służę informacjami na temat świata i jego realiów.

Wybór gracza (lub dwóch graczy) nastąpi do dnia następnego i zaraz potem sesja wystartuje oficjalnie.

Powodzenia dla chętnych.

I tradycyjne już link do próbki sesji dla chętnych :

http://lastinn.info/sesje-rpg-fantas...lzy-duszy.html
 

Ostatnio edytowane przez Armiel : 09-12-2010 o 13:30. Powód: dodanie linka
Armiel jest offline  
Stary 09-12-2010, 23:15   #2
 
Tasselhof's Avatar
 
Reputacja: 1 Tasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputacjęTasselhof ma wspaniałą reputację
zgłaszam się nie wstępnie ale oficjalnie, mechanika mi się podoba, świat również, ksiązki piekary bardzo lubię, trochę gorzej że za wiedźminem nie przepadam, ale jakość opisów mistrza gry i przejrzystość tego co chce przekazać pokazuje że to nie będzie byle jaka sesja. I wiem że muszę w nią zagrać dlatego mozesz liczyć na moją KP do niedzieli.
 
Tasselhof jest offline  
Stary 10-12-2010, 23:47   #3
 
sickboi's Avatar
 
Reputacja: 1 sickboi jest godny podziwusickboi jest godny podziwusickboi jest godny podziwusickboi jest godny podziwusickboi jest godny podziwusickboi jest godny podziwusickboi jest godny podziwusickboi jest godny podziwusickboi jest godny podziwusickboi jest godny podziwusickboi jest godny podziwu
Dwa pytanka.
1. Czy w Revagillior istnieją oprócz świątyń także i opactwa/klasztory?
2. Rozumiem, że w KP mamy podać to jak w naszych oczach wygląda Kreda i okolica. Tak?
 
sickboi jest offline  
Stary 10-12-2010, 23:59   #4
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał sickboi Zobacz post
Dwa pytanka.
1. Czy w Revagillior istnieją oprócz świątyń także i opactwa/klasztory?
2. Rozumiem, że w KP mamy podać to jak w naszych oczach wygląda Kreda i okolica. Tak?
ad 1. Istnieją. Jak najbardziej. Zamknięte monastyry. Odseparowane zakony. Co tylko zechcesz.

ad. 2. Poniekąd tak. Możesz stworzyć własną wizje tego miejsca. To zadziała na plus w ocenie KP, jeśli "trafisz w klimat".

Pozdrawiam
 
Armiel jest offline  
Stary 12-12-2010, 01:55   #5
 
Sam_u_raju's Avatar
 
Reputacja: 1 Sam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputacjęSam_u_raju ma wspaniałą reputację
Karta przesłana. teraz czekam na wyrok
 
Sam_u_raju jest offline  
Stary 12-12-2010, 02:12   #6
 
Raeynah's Avatar
 
Reputacja: 1 Raeynah jest po prostu świetnyRaeynah jest po prostu świetnyRaeynah jest po prostu świetnyRaeynah jest po prostu świetnyRaeynah jest po prostu świetnyRaeynah jest po prostu świetnyRaeynah jest po prostu świetnyRaeynah jest po prostu świetnyRaeynah jest po prostu świetnyRaeynah jest po prostu świetnyRaeynah jest po prostu świetny
kończę osiemnastkę w lipcu, okażecie litość, Mistrzu? :3
 
__________________
"Jeśli płomień mnie nie oślepia i nie spala to ja jestem płomieniem"
Raeynah jest offline  
Stary 19-12-2010, 02:02   #7
 
Kenny's Avatar
 
Reputacja: 1 Kenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodze
Ja się jeszcze dołączę. Karte podeśle dzisiaj wieczorem pewnie.
 
__________________
Odwaga to panowanie nad strachem, a nie brak strachu.
Kenny jest offline  
Stary 21-12-2010, 08:54   #8
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Małe podsumowanie.

Do tej pory otrzymałem 4 KP.

1. Xilar - jako Kell
2. abishai - jako Albrecht "Nawrócony"
3. felidae - jako Kaya "Wstydliwa"
4. Samuraju - jako Thomasch "Pies".

Przypominam, że na KP czekam do 27 grudnia 2010r do godziny 21.00

Pamiętajcie, że można też stworzyć drugiego kapłana Varunatha - nie blokujemy takiego wyboru. Można szukać inspiracji w takich postaciach jak wojownicy i postacie walczące.

Życzę inspiracji i czekam na KP

O ile jest jeszcze ktoś zainteresowany tą sesją.
 
Armiel jest offline  
Stary 21-12-2010, 10:29   #9
 
sickboi's Avatar
 
Reputacja: 1 sickboi jest godny podziwusickboi jest godny podziwusickboi jest godny podziwusickboi jest godny podziwusickboi jest godny podziwusickboi jest godny podziwusickboi jest godny podziwusickboi jest godny podziwusickboi jest godny podziwusickboi jest godny podziwusickboi jest godny podziwu
KP jest w trakcie pisania się Do 27 wyrobię się z pewnością, a mam nawet nadzieję, że stanie się to jeszcze przed Wigilią.
 
sickboi jest offline  
Stary 26-12-2010, 13:20   #10
 
Wilktoriaa's Avatar
 
Reputacja: 1 Wilktoriaa nie jest za bardzo znanyWilktoriaa nie jest za bardzo znany
Zgłaszam się, kp wysłane
 
__________________
"Dwie rzeczy są nieskończone - Wszechświat i głupota ludzka. Co do tej pierwszej istnieją jeszcze wątpliwości." Albert Einstein
--------------------------------
Wilktoriaa jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:42.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172