Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13-12-2010, 10:51   #1
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
[18 + Zew Cthulhu] - MISTERIUM - REKRUTACJA DODATKOWA


Rekrutacja dodatkowa.


Witam. Szukam jednej – góra dwóch osób jako osoby wpierające do sesji „Misterium”

Link do sesji:
http://lastinn.info/sesje-rpg-horror...misterium.html

(niestety bez pierwszego posta, ponieważ utrata danych uniemożliwiła jego odzyskanie, podobnie jak uniemożliwiła odzyskanie danych dotyczących rekrutacji.


[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=G-_nFaKigDU&feature=related[/MEDIA]


TECHNIKALIA

Jak już napisałem – szukam jednaj, góra dwóch osób (płeć dowolna), które wejdą do przygody w pewnym jej momencie na ściśle określonych zasadach (troszkę ograniczę historię bohatera a w zasadzie określę powiązania z fabułą – szczegóły – gdzie i jak postacie przyłączą się do sesji - podam jedynie na PW by nie psuć zabawy graczom już grającym).

Sesja jest storytellingiem z elementami mechaniki (ja wykonuję rzuty za graczy przygotowując swoje posty dla nich).

Czego wymagam od graczy:

BARDZO WAŻNE!!!!


1. Wymagam sumienności – jestem pod tym względem strasznie wymagającym MG. Posty piszemy raz w tygodniu. Piszemy je z chęcią nie z przymusu.
2. Nie wymagam czytania wcześniejszej sesji (nawet może to popsuć nieco przygodę) ale oczywiście tego nie zabraniam.
3. Wymagam postaci jak najbardziej normalnej, osadzonej w „realiach” 1921 roku.
4. Nie wymagam znajomości systemu Zew Cthulhu Bo i po co. Ja zazwyczaj wiele zmieniam.
5. Wymagam zaangażowania i przyzwoitych postów oraz wytrwałości
6. Wymagam nadesłania KP na podanym schemacie.
7. Sesja porusza wątki dość mroczne i plugawe – przemoc, krew, seks i rytuały zatem wymagam pełnoletniości – sesja 18+.





KARTA POSTACI

1. Imię, nazwisko i awatar – najlepiej klimatyczny, czarno biały i proszę bez mało realistycznych rysunków, takie KP od razu odrzucę.


2. Cechy postaci


Siła – siła fizyczna bohatera, jego tężyzna i predyspozycje do wykonywania akcji siłowych
Zręczność – refleks, zręczność, zwinność, gibkość i gracja postaci
Wiedza – wiedza i wykształcenie bohatera
Moc – siła ducha i charakteru bohatera, jego wola i samokontrola
Kondycja – odporność na zmęczenie, rany, brak snu, głód, ból i tym podobne czynniki szkodliwe

Wartości cech przyjmują wymiar od 1-5. 1 – słabo, 2 – przeciętnie, 3 – dobrze, 4 – bardzo dobrze, 5 – fenomenalnie

Na starcie macie każdą z tych cech na 1 oraz dodatkowo możecie rozdzielić 9 punktów pomiędzy nie.

3. Umiejętności.

Oto lista umiejętności i krótki ich opis

Antropologia – wiedza na temat kultur obcych i ich zwyczajów
Astronomia – wiedza na temat gwiazd, wydarzeń astronomicznych itp.
Biologia – wiedza na temat żywych organizmów
Fotografowanie – umiejętność robienia zdjęć, wywoływania ich i obsługi sprzętu fotograficznego
Historia – wiedza dotycząca historii
Jeździectwo – umiejętność jazdy wierzchem, najczęściej na koniach
Języki obce – dowolny inny niż rodzinny język za każdy wydany 1 punkt
Korzystanie z bibliotek – umiejętność wyszukiwania informacji, odszukiwania książek w księgozbiorach
Księgowość – wiedza na tematy księgowania, przepływów finansowych, podatków itp.
Mechanika – wiedza i umiejętność naprawy i obsługi sprzętów mechanicznych
Czujność – słuch, wzrok, umiejętność wypatrywania zagrożeń, czujność zmysłów
Okultyzm – wiedza na tematy zakazane i mroczne, ale nie związane z Mitami Cthulhu
Włamywanie – umiejętność otwierania zamków, włamywania się, kradzieży
Perswazja – umiejętność wpływania na innych, manipulacja, charyzma, targowanie się,
Medycyna – pierwsza pomoc, znajomość środków farmakologicznych, wiedza na temat chorób i ich leczania
Pilotowanie samolotu –nazwa mówi sama za siebie
Wysportowanie – szybkość biegania, umiejętność skakania, wytrzymałość na długotrwały wysiłek, pływanie i wszystko to, co związane ze sferą aktywności fizycznej człowieka
Psychologia – znajomość ludzkiej natury, empatia, jak też psychologia w ścisłym rozumieniu tego słowa
Walka wręcz – walka przy pomocy nóg, rąk, głowy, zapasów
Walka bronią – szermierka za pomocą mniej lub bardziej szlachetnych narzędzi destrukcji
Strzelanie – strzelanie z pistoletów, karabinów i wszelkiej zwykłej broni zasięgowej
Skradanie się – umiejętności pozostawania niezauważonym, ukrywania się jak tez podejścia bezszelestnego do celu i np. podsłuchanie rozmowy
Sztuka – wiedza na tematy związane ze sztuką: muzyką, teatrem, rzeźbą lub też praktyczne jej zastosowanie
Inne – dowolne, zgodne z konwencją gry, stworzone przez gracza

Do rozdysponowania na umiejętności macie 30 punktów.

Przyjmują one wartość od 0 do 5.

0 – nic lub niewiele umiesz na ten temat, 1 –masz solidne podstawy, 2 – wiesz tyle, co przeciętny praktyk w danej dziedzinie, 3 – możesz dzięki tej wiedzy zarabiać na chleb, uznać się za praktyka – specjalistę, 4 – naprawdę wiele wiesz i umiesz, 5 – jesteś autorytetem wśród wielu ludzi zajmujących sie daną dziedziną.


4. Wady.

Możesz ubarwić swoją postać jakimiś wadami (powiedzmy nie więcej niż trzy). Za każdą wzięta wadę możesz dodać sobie 2 punkty do puli 30 na umiejętności. Nie podaję przykładów wad, lecz mogą one dotyczyć zarówno ułomności fizycznych, jak i psychicznych.


5. Pochodzenie.


Wolałbym, by Wasz badacz Tajemnic pochodził z terenu Nowego Yorku. Dlaczego – wyjaśnię wybranym osobom na PW.

6. Historia postaci i jej osobowość.

Maksymalnie jedna strona A4 która opowie mi o tym, kim jest Wasz bohater. Jaki ma zawód, ile ma lat (szukam osób raczej młodych wiekiem - góra 30 lat ale to nie reguła i jeśli wolicie to zmienić, to się dogadamy) , jakie ma motywacje życiowe, czym się kieruje, jak się zachowuj itp. Wiecie o co chodzi - jak to zawsze piszę - zaczarujcie mnie.


Co do klimatu sesji.


Jest to typowa sesja w Zew Cthulhu – czyli ŚLEDZTWO połączone z NIEZNANYM zagrożeniem. Na początku gracze nie wiedzą, co tak naprawdę im zagraża. Nie wiedzą o istnieniu NIENATURALNEGO. Będzie podróżowanie po kilku egzotycznych miejscach i momenty pełne akcji i adrenaliny. Ale najczęściej do tej pory badacze siedzieli nad księgami, prowadzili rozmowy z ludźmi, wertowali księgi, infiltrowali półświatek przestępczy.


I uwaga.

Jako, ze jest to rekrutacja dodatkowa bohater wybrany przeze mnie włączy się w śledztwo dopiero, kiedy będzie to możliwe. Zatem może się okazać, że na „uruchomienie” sesji dla siebie będzie musiał poczekać jeszcze jakiś moment.

Czas rekrutacji dodatkowej – cóż, zamknę ją, jak tylko otrzymam 2-3 zadowalające mnie KP. Czyli obowiązuje zasada, którą z powodzeniem zastosowałem do ekipy z MISTERIUM wcześniej – kto pierwszy, ten lepszy. Powiem tak – mimo, ze ludzie na nią narzekają – mam dzięki niej jedną z najfajniejszych ekip graczy, jaką prowadzę Więc będę się jej trzymał.

EDIT: KP oczywiście podsyłać na PW. Tak samo jak wszelkie pytania.

EDIT 2: I uwaga. Dla tych co się martwią - sesja nawet nie jest w połowie.
 

Ostatnio edytowane przez Armiel : 13-12-2010 o 17:09.
Armiel jest offline  
Stary 14-12-2010, 10:05   #2
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Witam serdecznie.

Informuję, że do gry wchodzi

hija - jako Emily Vivarro

POZOSTAŁO JESZCZE TYLKO JEDNO WOLNE MIEJSCE więc chętnych do sesji proszę o PW lub wpisywanie się w wątku.

Zapraszam serdecznie. Szaleństwo czeka za rogiem
 
Armiel jest offline  
Stary 14-12-2010, 17:34   #3
 
Kenny's Avatar
 
Reputacja: 1 Kenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodze
Ja się zgłaszam. Zaraz podeśle ci kartę.
 
__________________
Odwaga to panowanie nad strachem, a nie brak strachu.
Kenny jest offline  
Stary 16-12-2010, 08:56   #4
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Witam.

Znalazłem już wystarczającą ilość nowych graczy z dobrymi KP.

Obsługę proszę o zamknięcie tematu.



P.S. Dla zainteresowanych, którzy nie zdążyli a NAPRAWDĘ chcieli. Proszę o kontaktowanie się przez PW - może znajdzie się jakieś rozwiązanie.
 
Armiel jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:31.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172