Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09-12-2010, 09:39   #1
 
Takeda's Avatar
 
Reputacja: 1 Takeda ma wyłączoną reputację
[Toon] Super Brygada Specjalna

[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=HLFA7Pp5BrQ&feature=related]YouTube - LOONEY TUNES OPENING 2[/MEDIA]

- Tiiiiiiiuuufiiiiiiuuu tiuuuu fiiuuuu!!! - pogwizdywał sobie Harry Sowiński.
Stał przy kuchence i czekał aż zgotuj mu się woda w czajniku.
Szef Super Brygady Specjalnej od zawsze, zaczynał dzień pracy od filiżanki mocnej czarnej i gęstej jak smoła kawy. Sowiński był dzisiaj w doskonałym nastroju, gdyż popołudniu miał iść z żoną na koncert znanego chóru Słowiki New Toon. On i pani Sowińska byli wielkimi wielbicielami ptasich treli, a dzisiejszy koncert był nie tylko wielkim wydarzeniem artystycznym, ale także towarzyskim. Zjawią się na nim wszystkie ważne osobistości miasta, na czele z burmistrzem Golonką.
Szef SBS gwizdał więc wesołą melodię, a pazurami wybijał rytm o podłogę.
- Ciuuussssiiiiuuuu!!! - zapiszczał czajnik.
Sowiński zalał sobie kawę i usiadł przy biurku. Spojrzał na dziennik jednostki w którym zapisywał wszystkie wydarzenia związane z działalnością jego Brygady.
Drużyna Alfa była w terenie i rozpracowywała szajkę porywaczy bocianów roznoszących dzieci. Drużyna Beta pomagała przy przeprowadzce Muzeum Animkowatości do nowego budynku. Drużyna Gamma zajmowała się ochroną króla Ludwika, który przyjechał z odległego kraju Untutum z kilkudniową wizytą do miasta. W bazie pozostała tylko nieszczęsna drużyna Delta.
Sowiński nieraz zastanawiał się dlaczego jeszcze nie wyrzucił tej bandy patałachów i fajtłapów. Jakiekolwiek zadanie im powierzał kończyło się ono totalną klęską. Nawet te z pozoru najprostsze potrafili zepsuć i doprowadzić do zupełnej klapy. Akurat do tego jednego mieli talent.
Szef SBS spojrzał przez okno na plac odpraw i na czwórkę ciamajdów stanowiących drużynę Delta. Za chwilę miał do nich zejść i przeprowadzić codzienną odprawę. Przez chwilę zastanawiał się co dać im dzisiaj do roboty. Na szczęście nie było żadnych odpowiedzialnych zadań, więc mogli się oni zająć....
- Trzeba sprzątnąć strych - mruknął pod dziobem Sowiński - To bardzo odpowiedzialne zadanie i akurat dla asów z drużyny Delta. - zaśmiał się głośno.
W tej samej chwili telefon na jego biurku podskoczył jak oparzony i zaczął drzeć się wniebogłosy.
- DRRRRRRYYYYYY!!!!! DRRRRYYYY!!!! DRRRRRRRRRYYYYYY!
Szef SBS podniósł słuchawkę.
- Sowiński słucham.
- Porwali mojego męża - usłyszał w odpowiedzi słodki kobiecy głos, pełen paniki i strachu.
- Chwileczkę... pomalutku... kto mówi?
- Lis Velvet - padła krótka odpowiedź - Niech pan go ratuje, panie poruczniku.
- Niech się pani uspokoi i pomału opowie mi co się stało.
Lis Velvet była żoną znanego i bardzo popularnego w mieście reżysera filmowego, autora takich przebojów jak "Tańczący z kaczorami" "Tytani", czy "Pies, który gapił się na owce" Sprawa wyglądała więc nadzwyczaj poważnie.
- Porwali go. - rzuciła znowu Lisa Velvet, widać było, że stres i strach nie pozwala jej na logiczne myślenie.
- Ale kto? Jak? Kiedy?
- A skąd ja mam wiedzieć kto? - oburzyła się lisica - To pan ma się tego dowiedzieć i uratować go. Jedno jest pewno to na pewno jacyś złoczyńcy.
- To na pewno - mruknął ironicznie Sowiński patrząc na ustawiającą się właśnie na placu drużynę Delta.
- Proszę przysłać natychmiast drużynę śledczą! Niech go zaczną szukać.
Porucznik Sowiński już wiedział, że przez telefon niczego więcej się nie dowie. Będzie musiał zaufać, że drużyna Delta poradzi sobie z tym zadaniem. Nie miał niestety nikogo innego i sprzątanie strychu będzie musiało zaczekać.
- Dobrze pani Liso, już wysyłam ludzi.
Sowiński odłożył słuchawkę i ze spuszczoną głową ruszył na odprawę.




Witam wszystkich!
Na forum właśnie się zarejestrowałem, ale obserwuje to co tu się dzieje od jakiegoś czasu. Postanowiłem spróbować swoich sił. A z racji tego, że w realu od zawsze mistrzowałem to i tutaj zacznę od tego. Mam nadzieję, że mój status nowicjusza nie zniechęci was do brania udziału w sesji. A teraz konkrety.
Powyższym wstępem chciałem zachęcić was do udziału w sesji dość specyficznej i wyjątkowej. System Toon RPG pozwala nam stworzyć i wcielić się w postać z kreskówki. System jest zupełnie inny od wszystkich znanych wam RPG-ów. Główny nacisk położono w nim oczywiście na niczym nie skrępowaną zabawą i humor. W świecie Toon'a nikt nie myśli o konsekwencjach swoich czynów i bez zastanowienia skacze za ściganym złoczyńcom w przepaść bez dna, nikt nie boi się o życie swojego bohatera, gdyż w świecie Toon'a nie ma śmierci. Wasze kreskówki mogą co najwyżej zmienić na chwilę swoja postać na bardziej płaską. Żaden to jednak kłopot wystarczy, że nasz bohater wsadzi palec do ust, nabierze powietrza w płuca i mocno dmuchnie i... Voila! Animek jest jak nowy!

Jak pisze autor podręcznika, żeby grać w Toon'a trzeba zapomnieć o wszystkim co się wie na temat prowadzenia i odgrywania postaci w RPG-ach.
W TOON-ie te zasady nie obowiązują.
LICZY SIĘ TYLKO DOBRA ZABAWA


W Toon-ie nie liczą się statystyki, umiejętności postaci i ilość przypisanych do nich punktów. Nie liczy się to, aby mieć jak najlepszą postać. Im postać w czymś gorsza, tym łatwiej będzie stworzyć zabawne sytuacje. O wiele zabawniejszy jest ciamajda próbujący zgrywać bohatera, niż napompowany mięśniak z niekończącą się listą umiejętności pragnący zbawić ludzkość - bądź względnie animkowatość
Zdaje sobie sprawę, że po pierwsze system jest mało popularny a być może większości z was zupełnie nieznany, po drugie jego specyfika i wyjątkowy charakter może tak samo przyciągać jak i odstraszać. Mimo to postanowiłem spróbować. Nie prowadziłem, ani nie grałem w Toon na forum (nie wiem czy ktokolwiek, kiedykolwiek grał) i już z tej racji sesja jest eksperymentalna. Co tam, nie ma się czym martwić, najwyżej nie wyjdzie. Wszystko zależy od was. Czy znajdą się chętni i od tego jak bardzo zapomnicie o waszych przyzwyczajeniach rpg-owych i dacie się porwać zabawie. Mam nadzieję, że mój eksperyment się uda i przyniesie wszystkim wiele satysfakcji.

KLIMAT
Parę słów o klimacie sesji. To, że będzie ona animowana to już wiemy Kreskówki bywają jednak różne, a świat do którego chce was zaprosić wygląda następująco.
Weźmy archetyp Ameryki lat 20-30 ubiegłego wieku. Gangsterzy, jazz, nielegalne knajpki, wytworne damy i luksusowe samochody... Widzicie to już? To teraz zróbcie z tego kreskówkę. Policjanci to psy chodzące na dwóch łapach, wytworne i piękne damy to smukłe lisice o puszystych ogonach, a miastem (New Toon) rządzi wielki tłusty wieprz. I jak wam się podoba?
Dodajcie do tego sterowce, wielkie zajmujące całe budynki komputery (bardzo wolno myślące, leniwe i kapryśne), gadżety jak z Jamesa Bonda i MacGyvera (buty na sprężynach, helikoptery w plecakach itp, itd.)
Tak mniej więcej wygląda świat w którym będzie toczyć się akcja naszej sesji.

POSTACIE GRACZY
Wcielicie się w członków specjalnej jednostki stworzonej przez ratusz i burmistrza Golonkę. Super Brygada Specjalna, w skrócie SBS, zajmuje się wszystkimi zadaniami które w jakiś sposób przerastają możliwości policji lub nie mieszczą się w zakresie ich obowiązków. A są to między innymi walka z niesfornymi animkami, zwalczanie superprzestępców, tropienie i chwytania zbzikowanych animków, i jeszcze wiele innych.
Super Brygada Specjalna składa się z czterech drużyn. Są to drużyna Alfa, Beta, Gamma i Delta. Teoretycznie wszystkie drużyny działają wspólnie, ale oczywiście praktyka wygląda zupełnie inaczej. Drużyny nie dość, że rywalizują ze sobą to jeszcze potrafią sobie na wzajem przeszkadzać i podkładać tzw. "świnie" Szef SBS co miesiąc nagradza najlepszą drużynę i wywiesza jej zdjęcie w specjalnej gablocie. Prym wiedzie drużyna Alfa, to ona jest najlepsza, najszybsza, najbardziej skuteczne i to ona zdobywa cały czas tytuł najlepszej drużyny miesiąca. Najgorsza jest drużyna Delta. Nic się jej nie udaje, zawsze dostaje najgorsze zadania i prawie nigdy nie udaje się jej go wykonać.
Oczywistą oczywistością jest, że to wasze postacie tworzą drużynę Delta
Jeżeli chodzi o kreację waszej postaci macie całkowita dowolność. Może to być człowiek, zwierze czy jakiś stwór rodem z horroru.
Trzy podstawowe warunki, które musi spełniać wasza postać:
- wpasować się w konwencję; czyli w świat przedstawiony i zarys przygody. Komuś może się zamarzyć zagrać wielkim galaretowatym potworem o łagodnym usposobieniu, ale taka postać średnio pasuje do zarysu świata. Mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi.
- stanowcze NIE dla mangi, czy to w opisie postaci, awatarach czy klimacie. Powody są dwa, po pierwsze ja nie lubię mangi, po drugie nie widzę takich postaci w moim scenariuszu. Trzymamy się "klasycznej amerykańskiej kreski" jeżeli chodzi o wygląd postaci.
- wolałbym uniknąć znanych postaci. Piszę wolałbym, gdyż może się zdarzyć że ktoś będzie miał ciekawy koncept wykorzystania motywu znanej kreskówki. Wtedy jestem gotowy na dialog. W innych wypadkach nie ma co nawet próbować. Tworzymy własnego animka od podstaw. Nawet jeżeli zgodzę się na znaną kreskówkę, to będzie to max. jedna taka postać w drużynie. Nie ma możliwości, aby w składzie waszej drużyny pojawiły się królik Bugs, kanarek Tweety i Yosemite Sam.

Tak wyglądają moje życzenia i warunki jeżeli chodzi o wasze postacie.
Na koniec dodam, że wasze postacie znają się doskonale i współpracują ze sobą od dłuższego czasu.

MECHANIKA
W sesji obecna będzie szczątkowa mechanika. Nie martwcie się jednak nawet jej nie zauważycie. Wszystkie rzuty będę wykonywał ja, a was poinformuje tylko o rezultacie.

DŁUGOŚĆ POSTÓW I STYL PISANIA
Czytają sesja na LI nie da się zauważyć, że dominują tutaj posty długie, bardzo opisowe i szczegółowe. W przeważającej części są to posty bardzo dobre i z przyjemnością się je czyta. Taki styl pisania raczej nie sprawdzi się przy sesji w Toon'a Tutaj opisy muszą być minimalistyczne. Każdy wie jak w kreskówce wygląda niebo, trawa, wieżowiec. Niebo jest niebieskie i ma kilka chmurek, trwa zielona , a wieżowiec szary, smukły i wysoki. Pisząc do Toon'a trzeba skupić się na akcji i próbie zbudowania zabawnych sytuacji. Piszę próbie, gdyż po pierwsze nie wiadomo jak nam to wyjdzie (tworzenie zabawnych sytuacji na żywo jest o wiele łatwiejsze, na forum interaktywność pomiędzy graczami jest mniejsza i choćby z tego powodu powstaje trudność), a po drugie nic na siłę. Wyjdzie zabawnie to wspaniale, nie wyjdzie trudno. Wszystko ma być robione na luzie i bez stresu.
Z drugiej strony nie chciałbym postów jednolinijkowych, ograniczających się do krótkiego opisy czynności, deklarację akcji i jednozdaniową wypowiedź postaci.
Chciałbym aby spróbować wypracować styl adekwatny do kreskówki i jej niezobowiązującego charakteru. Jak to wyjdzie w praktyce, to się okaże. Mam nadzieję, że będzie dobrze.

CZĘSTOTLIWOŚĆ PISANIA
Temat ten bezpośrednio wiąże się z poprzednim. Wszystko zależy od tego jaki styl sesji i pisania w niej uda nam się wypracować.
Może się okazać, że pisanie do Toon będzie lekkie, łatwe i przyjemne i posty będą pojawiały się codziennie, a może być zupełnie odwrotnie. By zachować swobodę wypowiedzi i zabawny styl będziemy siedzieć po tygodniu nad każdym postem.
Jedno w tym momencie mogę powiedzieć, że tydzień na całą kolejkę to maksimum. W praktyce 5-6 dni dla graczy i 1-2 dla MG.
Innymi słowy każdy uczestnik sesji raz w tygodniu musi napisać post. To chyba nie jest dużo.
Jeżeli posty będą pojawiały się częściej to super, jeżeli nie, to nikt nie będzie rozrywał szat z tego powodu.

LICZBA GRACZY
Drużyna Delta SBS, z resztą jak każda inna, składa się z czterech osób/animków. Taka też jest maksymalna liczba graczy jakich mogę przyjąć do sesji. Jeżeli będzie mniej to pewnie dorzucę wam jakiegoś NPC-a do składu.
Liczę jednak na to, że zainteresowanie będzie duże, a kolejka chętnych dłuuuuuga i kręta i nie będzie problemu ze składem drużyny Delta :P

KARTA POSTACI
Od czego zacząć?
Siadamy w wygodnym fotelu przy biurku i wymyślamy swoją postać. Tak doświadczonym graczom jacy udzielają się na LI nie muszę tłumaczyć na czym polega ten etap tworzenia i tego, że jest on najważniejszy. Tworzymy naszą wymarzoną postać i wyobrażamy sobie jej wygląd i wymyślamy historię, charakter, przyzwyczajenia, nawyki, sposób mówienia, poruszania się itp., itd.
Dopiero do tego dopasowujemy statystyki.

ATRYBUTY
W Toon'ie istnieją cztery atrybuty opisujące postać. I są to:
- SIŁA
- ZRĘCZNOŚĆ/SZYBKOŚĆ
- MĄDROŚĆ
- CHUTZPAH (ciężko mi to przetłumaczyć, ale najbardziej chyba pasuje BEZCZELNOŚĆ) Atrybut ten opisuje jak właśnie bezczelny, agresywny i napastliwy jest nasz bohater. Bohater z wysokim poziomem tego atrybutu jest też bardzo nerwowy. Zamiast kolejnych słów wstawię obrazek z podręcznika opisujący ten atrybut. (w myśl zasady jeden obraz, tysiąc słów)



Istnieją dwie metody określenia atrybutów:
- losowa - rzucamy cztery razy k6. Raz z Siłę, raz z Zręczność, raz z Mądrość i raz z Bezczelność.
- możemy też sami wybrać poziom atrybutów, rozdzielając pomiędzy nie 14 pkt. Z jednym tylko zastrzeżeniem, że poziom żadnego atrybutu nie może być niższy niż 1 i wyższy niż 6.

PUNKTY WYTRZYMAŁOŚCI
Punkty wytrzymałości zwane w niektórych kręgach Hit Points'ami określają jak wiele nasz bohater może otrzymać obrażeń, zanim.... kopyrtnie (fall down w oryginale).
Poziom wytrzymałości określamy w następujący sposób do rzuty 1k6 dodajemy 6. Wartość wpisujemy w kartę.

W tym miejscu warto powiedzieć, czym jest kopyrtnięcie.
KOPYRTNIĘCIE (Fall Down ang) - w świecie Toon jak już było mówione nikt nie ginie śmiercią ostateczną. Gdy nasz bohater straci wszystkie Punkty Wytrzymałości, KOPYRTA. Jest to chwilowe zniknięcie postaci z danej sceny. Jak w kreskówce, gdy ktoś upada z wielkiej przepaści i zostaje z niego tylko mokra plama. Postać ta nie pojawia się do końca sceny, ale w następnej znowu widzimy ją całą i zdrową. Na tym polega właśnie kopyrtnięcie.
W sesji będzie to wyglądać następująco. Nasza dzielna drużyna Delta zakrada się do kryjówki super łotra w portowym magazynie. Nagle zostaje napadnięta przez jego zbirów i jeden z bohaterów dostaje cegła w głowę i... traci wszystkie punkty wytrzymałości i kopyrta. Postać tego gracza pada na ziemię i nie podnosi się do końca sceny walki lub opuszczenia przez drużynę danego pomieszczenia.
Proste prawda?
 
__________________
"Lepiej w ciszy lojalności dochować...
Nigdy nie wiesz, gdzie czai się sztruks" Sokół

Ostatnio edytowane przez Takeda : 10-12-2010 o 12:13.
Takeda jest offline  
Stary 09-12-2010, 09:42   #2
 
Takeda's Avatar
 
Reputacja: 1 Takeda ma wyłączoną reputację
Już na początku muszę złamać regulamin, ale nie mogę wstawić mojego postu w całości.
Z nie jasnych dla mnie powodów, forum nie przyjmuje tak długiego postu.
PROSZĘ O WYBACZENIE

CIĄG DALSZY REKRUTACJI

OPIS
W tej rubryce umieszczacie opis waszego animka. Zarówno ten zewnętrzny, podparty rysunkiem, jak i wewnętrzny. Chodzi oczywiście o charakter, a nie opis anatomiczny.
Także tutaj umieszczacie króciutką historię waszej postaci. Kim jest, co robi, skąd się wzięła? Itp.
Ładny i klimatyczny avatar jest obowiązkowy!!!

NATURALNY WRÓG
W tej rubryce wpisujemy odwiecznego i zarazem naturalnego wroga naszej postaci.
Posiadanie wroga w przypadku niektórych postaci jest oczywiste, np. naturalnym wrogiem kota jest pies, a myszy kot, itp. itd. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, by wrogiem waszej postaci, która jest myszą był np motyl. Jeżeli tylko dobrze to uzasadnicie, to nie ma sprawy. Wszystko może przejść.
Posiadanie wroga służy zasadniczo dwóm celom.
Po pierwsze kreowaniu zabawnych sytuacji, a po drugie zdobywaniu Punktów Akcji (o nich za chwilę)

POGLĄDY I CELE
Poglądy i cele pomagają określić charakter naszej postaci. Musimy określić co kieruje naszą postacią, co jest jej celem życiowym. Tak wiem brzmi to strasznie poważnie... za poważnie na Toon'a. Animki nie mają jednak wygórowanych celów życiowych, dlatego też nie ma się czym martwić.
Cele i poglądy waszych postaci muszą być jasno i precyzyjnie określone. Może być ich kilka lub może być jeden.
Trzeba jednak pamiętać, że poglądy i cele determinują zachowanie postaci. Może, a wręcz musi prowadzić to do zabawnych sytuacji.
Poniżej zamieszczam listę przykładowych poglądów i celów. Zarówno by przybliżyć samą ideę, jak i pomóc tym mniej kreatywnym.

POGLĄDY
1. Mój gatunek jest najlepszy
Postać z takimi poglądami jest bardzo trudna w współżyciu i współpracy. Uważa się za najlepszą istotę na świecie, a wszystkich inny za nie wartych jej uwagi.
2. Ja jestem najlepszy
Postać uważa, że jest najlepsza we wszystkim. Zawsze chce przewodzić i rozkazywać grupie. Zachowuje się niegrzecznie i obraźliwie w stosunku do innych.
3. Nienawidzę kotów, psów, ludzi, słoni... czegokolwiek.
Nienawiść jest jedną z głównych motywacji kreskówkowych postaci. Przedmiotem nienawiści może być wszystko. Postać wyznająca ten pogląd zrobi wszystko, by dopaść znienawidzonego osobnika lub sprawić mu przykrość.
Ilekroć pies spotka kota to mamy pościg gwarantowany.
4. Praca najważniejsza.
Postać wyznająca ten pogląd jest nie tyle pracusiem co perfekcjonistom. Jeżeli zacznie ona coś robić to doprowadzi to do końca niezależnie od okoliczności, nawet jeżeli miałoby to sprowadzić na nią kłopoty.
5. Ból jest przykry.
Taka postać jest tchórzem i za wszelką cenę unika bólu lub robi odważne rzeczy ale cały czas narzeka przy tym na ryzyko i doznany ból.
6. Praca jest zła.
Postać z tym poglądem traci mnóstwo czasu i energii na proste fizyczne prace. Powodem tego może być zarówno lenistwo jak i duma. Postać taka unika wszelkiej pracy niegodnej jej, a jeżeli jest już zmuszona wykonuje ją powoli i bardzo długo.
7. Być uprzejmy. Zawsze, wszędzie i dla każdego.
Postać taka jest uprzejma dla wszystkich, nawet jeżeli ma na tym cierpieć. Postać taka zamiast stosować przemoc, woli podyskutować i próbować przekonać przeciwnika do swoich racji. W większość przypadków powoduje, to oczywiście jeszcze większą agresję. Mimo to postać nadal jest uprzejma i życzliwa.

CELE
1. Znaleźć coś do jedzenia
Zaspokajanie głodu jest nadrzędnym celem postaci. Nie zawsze chodzi o obżarstwo, ale może to być również pragnienie zdobycia ulubionego przysmaku.
Pamiętacie Jacka Rockfora z Brygady RR oraz to co się z nim działo, gdy poczuł ser. To bardzo dobry przykład na postać której nadrzędnym celem jest właśnie głód.
2. Znaleźć coś... (ale nie do jedzenia)
Motywacja podobna do tej powyżej. Tutaj jednak chodzi o rzeczy bardziej abstrakcyjne takie jaki miłość, pieniądze lub cokolwiek innego co dla postaci będzie miało wartość.
3. Niszczyciel
Postać nie ma celu jako takiego, ale w zamian za to stara się zawsze i wszędzie niszczyć i utrudniać osiągnięcie celu innym postaciom.
Obecność tak zmotywowanej postaci w drużynie może być bardzo kłopotliwe, a zarazem zabawne.
4. Oszustwo
Celem postaci jest oszukiwanie innych.
5. Mentor
Postać za cel ma nauczanie innych i naprowadzanie ich na właściwe ścieżki. Co będzie przedmiotem nauczania zależy tylko i wyłącznie od was.
6. Obrońca prawa
Postać za cel obrała sobie przeciwdziałanie wszelkim przejawom bezprawia i bandytyzmu.
7. Pomóc i ocalić
Postać chce chronić i pomagać wybranym istotom. Mogą to być małe ptaszki, kotki, muszki, cokolwiek.
8. Jeden za wszystkich...
Postać ma na celu ochronę dobra jakieś grupy lub osoby. Będzie bronić obranego celu za wszelką cenę.
9. Rządny wiedzy
Postać pragnie zdobywać wszelką możliwą wiedzę.
10. Destruktor
Postać obrała sobie za cel sianie paniki i zniszczenia.
Wybitnym przykładem postaci z takim celem jest słynny Diabeł Tasmański.

NIEWIDZIALNA KIESZEŃ
Mimo, że nie wszystkie postacie noszą ubrania (patrz na przykład Królik Buggs, kaczor Daffy) to każdy ma niewidzialną kieszeń. Wasze postacie, niezależnie kim będą także posiadają taką kieszeń.
Niewidzialna kieszeń jest bardzo przydatna gdyż pozwala postaci w dowolnym momencie wyciągnąć niezbędną jej rzecz. W tej rubryce na waszej karcie postaci wypiszcie osiem rzeczy, które macie w niewidzialnej kieszeni. W czasie gry jej zawartość może się oczywiście zmieniać. MG ZASTRZEGA SOBIE PRAWO WETA NA PEWNE RZECZY, KTÓRE NIE BĘDĄ JEGO ZDANIEM MOGŁY ZNALEŹĆ SIĘ W KIESZENI POSTACI.
Oto przykładowa lista rzeczy jakie mogą znaleźć się w niewidzialnej kieszenie.
- parasolka; (wiadomo po co )
- ołówek i papier
- lina
- rewolwer
- gitara
- dynamit
- budzik
- i wiele innych.

UMIEJĘTNOŚCI
W Toonie istnieją 23 umiejętności. Stopniowane są od 1 do 9. Im więcej punktów tym wyższy poziom danej umiejętności. Umiejętności podzielone są na cztery grupy i związane są z czterema atrybutami. Początkowy poziom umiejętności jest równy poziomowi danego atrybutu za jakim jest ona powiązana.
Przykład:
Zręczność postaci wynosi 3, więc początkowa wartość umiejętności pływanie wynosi właśnie 3.
Wszystkie umiejętności z danej grypy mają wartość równo wielkości atrybutu.
Dodatkowo gracz ma 30 pkt. do rozdania na wszystkie umiejętności. Żadna umiejętność nie może być niższa niż 1 i wyższa niż 9.

LISTA UMIEJĘTNOŚCI

1. UMIEJĘTNOŚCI SIŁY
- Wyważanie drzwi
- Wspinanie się
- Walka
- Podnoszenie ciężkich rzeczy
- Rzucanie
2. UMIEJĘTNOŚCI ZRĘCZNOŚCI
- Uniki
- Prowadzenie pojazdów (dotyczy wszystkich możliwych pojazdów, od roweru poprzez samochód, a na rakietach kosmicznych kończąc)
- Broń palna (łuki, pistolety, karabiny, armaty, działa laserowe i wszystko inne mieści się pod tą umiejętnością)
- Skakanie
- Jeździectwo (dotyczy jeżdżenia na zwierzętach lub innych postaciach)
- Bieganie (biegać potrafią wszyscy, a umiejętność dotyczy głównie szybkiego biegania, wyścigów i pościgów)
- Pływanie
3. UMIEJĘTNOŚCI MĄDROŚCI
- Ukrywanie siebie lub czegoś
- Wyczucie zagrożenia
- Czytanie (Większość postaci potrafi czytać, ale wyższy poziom tej umiejętności pozwala przeczytać szybko tekst w sytuacji zagrożenia, lub tekst w dziwnym języku - hieroglify na przykład)
- Obrona przed gadulstwem (Patrz Gadulstwo)
- Wzrok, Słuch, Węch (Umiejętność dotycząca szeroko rozumianej percepcji postaci)
- Stawianie i Rozbrajanie Pułapek
- Tropienie
4. UMIEJĘTNOŚCI BEZCZELNOŚCI
- Gadulstwo (Gadulstwo to umiejętność polega na szybkim i ciągłym mówieniu, w org. Fast-Talk. Służy do przekonywania innych postaci do zrobienia czegoś na co wcale nie mają ochoty, a co często przyniesie im szkodę lub stratę. Postać wykorzystująca gadulstwo do przekonania kogoś do czegoś, mówi szybko, dużo i bardzo nie jasno. Tak, że ofiara nie ma zasadniczo pojęcia o co tak naprawdę chodzi. Zostaje po prostu zagadana i zdezorientowana i wtedy napastnik może ją przekonać do wszystkiego.)
- Wyczucie bubla (Postacie w kreskówkach często korzystają z kupionych bądź znalezionych przedmiotów, które w danym momencie są im niezbędne. Często okazuje się jednak, że są one wadliwe i nie spełniają dobrze swojej funkcji. Na przykład rower, który miał posłużyć do ucieczki gubi kółka. Postać z tą umiejętnością potrafi wyczuć uszkodzony przedmiot)
- Zręczne dłonie (Umiejętność sprawnego posługiwania się dłońmi. Przydatna przy próbie wykradzenia czegoś z kieszeni innej postaci, przy sztuczkach karcianych i wszystkich innych czynności, które polegają na odwróceniu uwagi ludzi od tego co się robi dłońmi)
- Zakradanie się

SZTUCZKI I SUPER MOCE
Poza umiejętnościami istnieją także super moce i sztuczki, które mogą wzbogacić waszą postać.
Sztuczki to umiejętności wyjątkowe, specjalne czy wręcz czarodziejskie. Wykupuje się je z puli 30 pkt jakie macie do rozdania na umiejętności. Każda postać może mieć maksymalnie dwie super moce, nie więcej.
Pierwszą super moc wykupuje się za jej normalną wartość, ale do drugiej trzeba dopłacić dodatkowe 5 pkt. (to cena za posiadanie dwóch super mocy).
Wszystkie sztuczki i super moce mają poziom 5 i nie mogą być podniesione za zwykłe punkty (dopiero za Punkty Akcji).

LISTA SZTUCZEK I SUPER-MOCY
- Torba bez dna (cena 5 pkt.)
Postać posiada magiczną torbę w której potencjalnie znajdują się wszystkie możliwe rzeczy. Myślę, że motyw tego przedmiotu jest wam znany. Postać może w każdej chwili sięgnąć do torby i wyciągnąć potrzebną jej rzecz. W przeciwieństwie do Niewidzialnej Kieszeni, nie obowiązują tutaj żadne limity jeżeli chodzi o ilość przedmiotów.
- Zmiana kształtu (cena 5 pkt.)
Postać potrafi dowolnie zmieniać swoją wielkość, kolor, kształt i przybrać dowolną formę czy to stworzenia czy to rzeczy.
- Wyczucie Rzeczy (cena 2 pkt.)
Postać posiadająca tę sztuczkę potrafi wyczuć zawsze i wszędzie jedną, konkretną rzecz. Odnajdzie ją nawet jeśli nie ma jej w zasięgu wzroku. Dotyczy to jednak tylko jednej wybranej rzeczy. Na przykład królik, który zawsze wyczuje gdzie w pobliżu znajdują się marchewki.
- Latanie (cena 4 pkt.)
- Hipnoza (cena 5 pkt.)
Sztuczka, która jest nie jako zwielokrotnieniem mocy Gadulstwa. Postać potrafi zahipnotyzować kogoś i zmusić go do robienia rzeczy wbrew jego woli. Hipnotyzer musi spojrzeć ofierze w oczy i powiedzieć coś w stylu "Czujesz się zmęczony... bardzo... bardzo zmęczony... Chce ci się spać...) itp. itd. Jest jeszcze jedna ważna przewaga Hipnozy nad Gadulstwem, hipnotyzer może kazać ofierze zrobić wszystko, nawet to czego ona na co dzień nie potrafi. Na przykład zmusić słonia, żeby latał.
- Niewiarygodna Szybkość (cena 5 pkt.)
- Niewiarygodna Siła (cena 5 pkt.)
- Teleportacja (cena 6 pkt.)
Postać potrafi przenosić się błyskawicznie z miejsca na miejsce. Jest tylko jeden warunek, że miejsce to musi być w zasięgu jej wzroku.
- Szybkie Przebranie (cena 3 pkt.)
Postać z tą sztuczką potrafi szybko przebrać się za coś lub za kogoś. Jednak nie potrafi zmienić swoich kształtów ani wielkości. Innymi słowy może przebrać się za kogokolwiek, ale zawsze pozostanie w swojej naturalnej wielkości. Na przykład mysz z tą sztuczką będzie potrafiła przebrać się za słonia, ale będzie to słoń wielkości myszy.
- Niewiarygodne Szczęście (cena 3 pkt.)

Możecie oczywiście tworzyć własne super-moce, ale muszą one być ustalone i omówione ze mną.


Na tym kończy się tworzenie postaci do Toona. Poniżej zamieszczam link do karty postaci.

Yfrog Photo : yfrog.com/mskptoonj

Rekrutacja potrwa do końca roku, a sama sesja ruszy zaraz po Nowy Roku.
Gotowe KP proszę przesyłać na PW.
Wszelkie pytania i wątpliwości proszę umieszczać w tym wątku lub słać na PW.


Pozdrawiam Takeda


[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=gBzJGckMYO4&feature=related
[/MEDIA]
 
__________________
"Lepiej w ciszy lojalności dochować...
Nigdy nie wiesz, gdzie czai się sztruks" Sokół

Ostatnio edytowane przez Takeda : 10-12-2010 o 12:16.
Takeda jest offline  
Stary 09-12-2010, 21:54   #3
 
Shawn's Avatar
 
Reputacja: 1 Shawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodze
Prezentuje się bosko. Możesz na mnie liczyć.

Niech Kaczor Dodgers będzie z Tobą!
 
__________________
Kiedyś ludzie byli sobie bliżsi...
Musieli...
Broń miała krótszy zasięg...
Shawn jest offline  
Stary 10-12-2010, 07:34   #4
 
Takeda's Avatar
 
Reputacja: 1 Takeda ma wyłączoną reputację
Brawa dla pierwszego odważnego.


A w ramach akcji rekrutacyjnej, plakat propagandowy od samego porucznika Sowińskiego.

 
__________________
"Lepiej w ciszy lojalności dochować...
Nigdy nie wiesz, gdzie czai się sztruks" Sokół
Takeda jest offline  
Stary 10-12-2010, 13:33   #5
 
Ferr-kon's Avatar
 
Reputacja: 1 Ferr-kon wkrótce będzie znanyFerr-kon wkrótce będzie znanyFerr-kon wkrótce będzie znanyFerr-kon wkrótce będzie znanyFerr-kon wkrótce będzie znanyFerr-kon wkrótce będzie znanyFerr-kon wkrótce będzie znanyFerr-kon wkrótce będzie znanyFerr-kon wkrótce będzie znanyFerr-kon wkrótce będzie znanyFerr-kon wkrótce będzie znany
You have my sword! Chociaż nie wiem jeszcze kim będę grał ;_;
 
Ferr-kon jest offline  
Stary 10-12-2010, 16:04   #6
 
Shawn's Avatar
 
Reputacja: 1 Shawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodzeShawn jest na bardzo dobrej drodze
A skąd mogę wziąć obrazki? :>
 
__________________
Kiedyś ludzie byli sobie bliżsi...
Musieli...
Broń miała krótszy zasięg...
Shawn jest offline  
Stary 10-12-2010, 22:25   #7
 
Takeda's Avatar
 
Reputacja: 1 Takeda ma wyłączoną reputację
Proponuje następującą metodę:
- wpisać w google określenie które najlepiej pasuje do Twojej postaci i dodać do tego "toon" bądź "cartoon" i wejść w zakładkę i zacząć poszukiwania.
Tak właśnie znalazłem postać porucznika Sowińskiego. (Określenie postaci wpisać po angielsku)
- ewentualnie przeszukać w ten sam sposób strony z grafiką Deviantart, Digart.
- można też spróbować na przykład na tej stronie
Cartoonsof
- można też wspomóc się takim oto kreatorem postaci kreskówkowych (są to głównie super bohaterowie, ale może komuś się przyda)
Hero Creator
- i jeszcze jeden generator
Generator


Fakt, że na poszukiwania trzeba poświęcić trochę czasu, by znaleźć coś co będzie odpowiadało naszym wyobrażeniom, ale to można powiedzieć o każdym awatarze.

Tyle mogę poradzić. Jeżeli nadal będą kłopoty, to będziemy myśleć wspólnie co dalej z tym fantem zrobić.

Wszystko zależy też jaką stworzyłeś postać. Jedne będzie znaleźć łatwiej inne trudniej.
 
__________________
"Lepiej w ciszy lojalności dochować...
Nigdy nie wiesz, gdzie czai się sztruks" Sokół

Ostatnio edytowane przez Takeda : 10-12-2010 o 22:37.
Takeda jest offline  
Stary 19-12-2010, 11:18   #8
 
Kenny's Avatar
 
Reputacja: 1 Kenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodzeKenny jest na bardzo dobrej drodze
Są jeszcze wolne miejsca.?
 
__________________
Odwaga to panowanie nad strachem, a nie brak strachu.
Kenny jest offline  
Stary 23-12-2010, 23:00   #9
 
Takeda's Avatar
 
Reputacja: 1 Takeda ma wyłączoną reputację
Wolnych miejsca jest aż nad to
Jak do tej pory niestety nie otrzymałem jeszcze żadnej KP, niestety.
Pocieszam się tylko tym, że jest jeszcze dużo czasu do zakończenia rekrutacji.
Zapraszam więc do pisania KP i wzięcia udziału w sesji.

EDIT:
Z przyjemnością ogłaszam, że jako pierwszy do drużyny Delta Super Brygady Specjalnej zgłosił się:
- Kenny jako Żniwiarz, zwany Ponurym lub Mrocznym;


EDIT II:
Przypominam, że rekrutacja nadal trwa, a drużyna Delta Super Brygady Specjalnej nadal nie ma kompletu.
Nie ociągać się!!!
Tworzyć animki, ale już!!!
Bo będę zły, jak mi sesja nie ruszy (a z jednym graczem to na pewno nie ruszę )
 
__________________
"Lepiej w ciszy lojalności dochować...
Nigdy nie wiesz, gdzie czai się sztruks" Sokół
Takeda jest offline  
Stary 30-12-2010, 13:51   #10
 
Takeda's Avatar
 
Reputacja: 1 Takeda ma wyłączoną reputację
No niestety wygląda na to, że trafiłem tym Toon'em jak kulą w płot.
Muszę się pogodzić z tym, że sesja nie ruszy. Jedna postać to za mało, by uruchomić sesję.

Szkoda, wielka szkoda

Obsługę proszę o zamknięcie tematu.
 
__________________
"Lepiej w ciszy lojalności dochować...
Nigdy nie wiesz, gdzie czai się sztruks" Sokół
Takeda jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:33.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172