lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Autorski] (Dark Heroic) Gabriel II - Brama (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/9574-autorski-dark-heroic-gabriel-ii-brama.html)

Fearqin 25-12-2010 12:52

[Autorski] (Dark Heroic) Gabriel II - Brama
 
Już cztery kraje przemienił się w pustkowia pod naciskiem hord demonów i nieumarłych prowadzonych przez Gabriela, avatara boga wojny. Jednak hordy przystał przy Bresysie, największym państwie, rządzonym głównie przez ludzi w którym ważną rolę odgrywa kościół Khybera Stwórcy. Wielką rolę w tym odegrała nie tylko obrona fortu Kier-Gar, ale i działania drużyn najlepszych wojowników, magów, wysłanników kościoła i wszelkich innych osób, które zabiły Rustiny, potężne demony, dowódców odpowiadających jedynie przed Gabrielem. To oni prowadzili swoje armie i w razie czego mogli wskrzesić Gabriela. Jedna z takich drużyn wyruszyła by zabić Sindriego. Stracili wielu, ale powiodło im się. Jednak miejsce Sindriego zajął Magkain, podszywający się pod krasnoludzkiego maga Dunigana, który był członkiem tej drużyny. Magkain był na tyle silny by zebrać oddziały Sindriego i zbuntować się przeciw Gabrielowi, atakując jego siły od tyłu. To dało szansę ludziom i innym rasom wmieszanym w ten konflikt na atak, który wcześniej wydawał się niemożliwy. Do tej pory planowano po zabiciu Rustinów zgładzenie Gabriela, teraz ten plan stał się bardziej realny.

Hans van Gretting, Alfons Bizmut Cer Darmsztadt Erb Frans Gadolin Hafn Iterb Jod Kiur Lutet Meitner Niob Windischgraetz „Słoneczny Pisarz „, Dantus „Samotny”byli jedynymi którzy pozostali z dziewięcio osobowej drużyny. Powrócili do Fortu Kier-Gar, który odparł aż pięć ataków demonów i nieumarłych. Tam powiedziano im, że są jedyną drużyną, która zabiła Rustina i powróciła, reszta poległa w walce. Oczywiście nie omieszkano im powiedzieć, że są dalej potrzebni. Mieli wejść w skład innej grupy, ale nie mieli oni za zadanie zabicie Gabriela. Mieli oni zostać wysłani na południowy zachód, daleko w głąb bagien, wysp, archipelagów i mórz. Tam podobno była brama demonów. Przez nią bezpośrednio nie przechodził demony, ale dostarczała ona energii do przywołania ich przez demonicznych dowódców. Szkopuł w tym, że wiadome było jej położenie z dosyć małą dokładnością. Powinna się znajdować na wyznaczonym obszarze, który miał powierzchnię co najmniej trzysta tysięcy kilometrów kwadratowych. Jednak mogło być podobno wykryta za pomocą magii czy też usilnych rytuałów religijnych. Aczkolwiek zadanie musiało być wykonane. Równocześnie wysyłano inne drużyny do innych bram, tak jak ostatnio.

***

Witam
Wstęp ten jak już pewnie zauważyliście nie prezentuje za bardzo moich umiejętności, tylko streszcza o czym było do tej pory i o czym będzie. Za reklamę i zachętę służy mi poprzednia sesja z tego cyklu czyli „Gabriel”. Przejdźmy do rzeczy. Oto jak miewa się sprawa ze światem.
Cały świat ma w sobie cztery kontynenty, ale wszystko dzieje się tylko na jednym, największym, Therrath. Świat zamieszkiwany jest przez wszelkie istoty jakie powstały we wszystkich światach fantasy, od elfów przez jaszczuroludzi do skavenów i jeszcze dalej.
Politycznie kontynent dzieli się na:
-Państwa (mające w sobie często niezależne hrabstwa)
-Rody (Są to rodziny wszelkich ras, które podporządkowały sobie wieśniaków, nakłoniło wojskowych do pracy u nich i utworzyły mini panstwa. Przeciętny ród ludzi jest wielkosci Warszawy i składy się z jednego miasta i okolic [pól, wiosek, las, rzeka])
-Królestwa, księstwa itp. tam panuja zasady znane nam z historii naszego świata.

Co do może książkowego charakteru świata, jest on przeze mnie określany jego Dark Heroic, bardziej skłaniający się do Dark.
Główną rasą na Marvenie i samym Therrath są ludzie. Niewiele mniej jest elfów, krasnoludów i gnomów. Są oczywiście wszelkie odmiany elfów, krasnali i gnomów (oraz innych ras). Czyli drowy, krasnoludy tarczowe itp. Świat ludzi jest szczególnie złożony. Mimo iż bogów jest wielu, oni wyznają tylko jednego Khybera Stwórcę. Nie jest on pierwszym bogiem, to syn Stworzyciela, który sprawuje rządy nad resztą bogów (nie wszystkich udaje mu się kontrolować oczywiscie), ludzie zaś są jego tworem, z początku stworzył ich tylko po to by tępić demony stworzone przez Zankula Pierwszego Demona. Po stu latach demony zostały wygnane do swojej sfery, Otchłani, a ludzie pozostali powiększając swoja populacje. Stworzono Święty Kościół, który to miał „nawracać” heretyków i tępić nieumarłych oraz wszelkich „złych”, czyli nie wyznajacych Khybera. Czynili to inkwizytorzy, paladyni i im podobni. Najpotężniejszymi ze sług Kościoła byli Templariusze. Wszystkich zainteresowanych taką oto postacia (słuzącą Św. Kościołowi), proszę o kontakt via GG.

Wszelkie humanoidalne i potrafiące mówić istoty jakie przyjdą wam na myśl są dopuszczalne, byleby nie był półdemonami itp..
Mechanika: Głównie storytelling, ale podczas ważnych, trudnych walk, zdarzy mi się rzucić kośćmi. Proszę o zaufanie.

Kościół i magia
Inkwizytor oczywiście zajmuje się głównie "nawracaniem" innych ludzi (I TYLKO LUDZI) na wiarę w Khybera. Więc jest on głównie walczący wręcz, chociaż czesto posługuję się modlitwami w razie np. opętań. Jest pewne wymaganie co do Inkwizytora
-Musi walczyć młotem. Młot taki musi być wzrostu posiadacza.
-Inkwizytor musi być ciężko opancerzony.
Historia ma być na tyle długa byś umieścił w niej wszystko co potrzebujesz.
Jeśli z klas "świętych" wolisz kogoś bardziej magicznego to polecam np. zealota
Klasy religiijne posługują sie modlitwami.
Źródłem magi dla czarodziei, zaklnaczy jest swoista mana. Nie ma określonych formuł zaklęć. Każdy zaklęcia tworzy sam, zapamiętuje swoją inkantacje i wypowiada ją kiedy trzeba czerpiac moc z czegoś co można nazwać maną.
Są też zaklęcia których przygotowywać samemu nie trzeba. Improwizacja korzysta ze świata otaczającego, można więc zauważając ognisko wytworzyć kulę ognia a mając pod ręką wodę można wysłać w przeciwnika lodowy promień.
Trening templariuszy polega na modlitwach i ciężkiemu treningowi fizycznemu. Wszystko to w spartańskich warunkach. Szkolenie rozpoczyna się w wieku 9-12 lat. Trwa aż do testu. Test polega na samotnej walce zdajacego ze schwytanym demonem, zazwyczaj jest to demon najniższej kasty Jakiro. Do walki staje w lesie, górach, terenie neutralnym blisko siedziby zakonu. Do dyspozycji ma jedną wybraną przez siebie broń białą. Jedynym świadkiem walki jest mistrz danego ucznia (każdy mistrz szkoli 10 uczniów), nie może jednak w niej interweniować. Jeśli walkę wygra kadet, zostaje on wypuszczony na szlak. Co rok mus stawić się w Har-Galam i zdać raport ze swoich rocznych poczynań.
Hierarchia zakonu przedstawia się następująco
Nauczyciel-Mistrz-Arcymistrz-Święty Mistrz Zakonny (jest tylko jeden)
Templariusz nie zalicza się do tej hierarchi dopóki nie osiągnie wieku 40 lat. Wtedy to zostaje nauczycielem i szkoli w siedzibie zakonu w który to on się wychował. Dalej w górę może się piąć, ale nie musi. Awans nie jest przymusowy.
Modlitwa ma różne zastosowania, zależy o co w niej prosisz.
Oprócz tego posiada on własne moce, głównie leczące lub wspomagające.
Paladyn skupia się na nieumarłych i pomocy uciśnionym, dlatego ma odpędzanie nieumarłych. Roztacza wokół siebie (zawsze) magiczną aurę wspomagającą sojuszników. Głównie jest on nie tyle co walczącym, co wspomaga resztę towarzyszy.
Mimo to są pewne rodzaje mocy
-lecznicze
-Obronne
-Wspomagające
Z nimi sprawa ma się jak z czarami. Paladyn sam musi podczas modlitw, medytacji, przygotować sobie takie moce by potem móc ich używać jako (przyzwyczajenie z magic the gathering) instant (nagle, w każdej chwili).

Geografia:

Kontynent Przypomina kształtem Austarlię, tylko jest cztery razy większy. Rozciąga się przez wszystkie możliwe strefy klimatyczne, dlatego są tu zarówno rozległe pustynie jak i skute lodem krainy. Na samym zachodzie są głównie ludzie, wśród nich mieszka sporo elfów. Centralna część to siedliska przeróżnych ras. Na południe od centrum odzielone wielkm pasmem górskim jest przeogromna pustynia, mieszkają tam głównie jaszczuroludzie (popularna rasa w tym świecie).

Północna część to możne krainy krasnoludów i niziołków (mniejsza część gnomów też tam mieszka).

Na wschód od centrum największe morze i klimaty tropikalne. Rasy bardziej dzikie. Na północnym zachodzie i wschodzie, klimaty nieco mniej zimne, mieszkają ludzie i rasy Urgalów (mors-człowiek).

Południowy wschód to w miarę umiarkowane klimat i krainy elfów z wieloma górami i jeziorami, dwa morza.

Południowy zachód, wilgotne tereny, sporo bagien, morze i archipelagi, wyspy. Wszelkie rasy.

Cały kontynent otoczony czterema oceanami, reszta niezbadanych kontynentów są głównie na południu (3) na północy są dwa, mniejsze.

Największe tereny równikowe to centralna część. Tam też największe miasta.
Stolica ludzi (ich główne państwo to Bresys) to Jamkas, ale najważniejszym dla ludzi miastem jest Hez-Galam, tam znajduje się główna siedziba Świętego Kościoła.

Co do broni palnej. Krasnoludy posługują się strzelbami, takim z okresu wiktoriańskiego. Jedynie posiadają większą lufę i MOC
Ludzie lubią kusze samopowtarzalne. Najlepsza ma 50 strzałów.

Jeśli kogoś interesują inne klasy np. zealot to na gg zapraszam. Klasy autorskie całkowicie dopuszczalne.


Wzór KP:
Imię, nazwisko, przydomek
Wiek
Charakter: Opis osobowości
Klasa: Wymyślcie sobie sami. Możecie kierować się klasami Świętego Kościoła. Jest ich znacznie więcej niż podałem wyżej.
Wygląd: Avatar i opis
Ekwipunek
Bron biała
Bron dystansowa
Historia: Teraz ważne. Wasze postacie są doświadczone. Gdybym miał określać to levelem w DnD byłby to 10-13. Historię najlepiej zakończyć w momencie wybuchu wojny (trwa ona niecałe dwa miesiące).

UWAGA!
Gracze którzy przeżyli poprzednia sesję, czyli: Saverock, Arsene, Aramin i Damian87 (mimo, że zginął to była to dwuznaczna sytuacja) grają i w tej. Z nich tylko Damian musi nadesłać nową postać. Nie jestem pewien co do Aramina, ale miejsce trzymam póki co.
Przyjmę od 0 do 6 (7) graczy.
Karty wybrane na podstawie lepszej historii, charakteru i ogólnego wrażenia postaci.
Termin nadsyłania do 20 stycznia. Może ulec zmianie.
1 post na tydzień.

Arsene 25-12-2010 16:34

Jeżeli ktoś chciał by zagrać moim uczniem/pomocnikiem/nosić za mną bagaże to chętnych proszę o kontakt na gg: 1512958.

daamian87 25-12-2010 17:25

No cóż...Mimo wielce wątpliwych zdolności tego .... mg.... zgłoszę się, co by stworzyć najlepszą postać i zrobić małe burdello bum bum :)

Ataman 25-12-2010 19:08

Piszę się!

Co myślisz o postaciach, które chcą obalić Gabriela, by zająć jego miejsce?

Fearqin 25-12-2010 20:00

A pomysł ten mnie zaskoczył i nie wiem co o nich myśleć. Ale rasistą nie jestem, mimo to sądzę, że postać ta sama musiała by być avatarem bożym, co jest raczej mało prawdopodobne.
A damian to miał w niedzielę wracać, to niech się nie wypowiada :D

daamian87 25-12-2010 20:18

Te, bo nie zaszczycę swoją wspaniałą osobą tej sesji ;] Ataman, w ostatniej sesji ja miałem taką rolę :P ale kombinuj ^^

Fearqin 31-12-2010 17:27

Hejka! Znowu ja!
Mam jedną kartę (Erissa). Tak więc ona zostaje... przyjęta. Yes, yes.
Czekam na Atamana, damiana i jeśli nie będzie więcej zgłoszeń to zaczniemy wcześniej, bo cieszy się póki co znacznie mniejszym zainteresowaniem niż pierwsza część.
Do następnej informacji!

daamian87 01-01-2011 23:34

To może zachęć graczy mg? Bo coś słabo Ci to idzie, oj słabo...

Fearqin 02-01-2011 13:07

Ataman dośle jutro, albo dziś, jeszcze Damian i mi starczy graczy. Dodam w razie czego BN jeśli będzie wam dobrze szło i nie będę miał kogo zabić.

Fearqin 06-01-2011 19:44

Tak, wiem, post pod postem, nieładnie, przepraszam.
Ataman, Arsene, Erissa i Saverock... gramy!
http://lastinn.info/sesje-rpg-fantas...tml#post279326

http://lastinn.info/komentarze-do-se...tml#post279328

Temat do archiwizacji.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:28.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172