|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
11-01-2011, 00:18 | #21 |
Reputacja: 1 | Dobra, to może coś jeszcze na zachętę: zapraszam również tych, którzy systemu Wiedźmin w ogóle nie znają (a chcą poznać) i (a co będę wam żałował) tych, którzy w pbf-y jeszcze nie grali bądź dopiero stawiają w nich pierwsze kroki. Innymi słowy: zgłaszajcie się ludziska wszelakie. |
11-01-2011, 09:44 | #22 |
Reputacja: 1 | Ja posle kartę - bo akurat mam postac , co ja lubie i tu pasuje - ale z mechanika nie dam rady. :/
__________________ A poza tym sądzę, że Reputację należy przywrócić. |
11-01-2011, 12:19 | #23 |
Reputacja: 1 | Odgrzebałem podręcznik i aż mnie otrzepało od tych nawiązań do Kryształów Czasu. Pomińmy to, mam jeszcze kilka pytań. Ile punkcików na cechy? Czy postacie zaczną w jakiejś konkretnej lokacji i czy trzeba to uzasadnić w KP? I czy postać może być kimś w rodzaju łowcy nagród?
__________________ "Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead." Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017. |
11-01-2011, 12:56 | #24 |
Reputacja: 1 | Nie znam zabardzo tego systemu,czy KP moze byc nieco powierzchowna? tzn.bez głebszego uwzglednienia mechaniki,bo czuje ze sie z tym nieco pomęcze
__________________ -Bo ja też cię kocham głupku.A co to byłaby za miłość,gdyby kochającego nie było stać na trochę poświęcenia.-"Miecz Przeznaczenia" |
11-01-2011, 15:36 | #25 |
Reputacja: 1 | Zapdejtowałem pierwszy post, konkretnie część 'mechanika'. Wszystkich chętnych proszę o zapoznanie się z nią i zastosowanie się do niej w kartach. Komtur - postacie zaczynają w Novigradzie bądź w pobliżu miasta (ewentualnie mogą w nim mieszkać, ale wolałbym przyjezdnych); powód znalezienia się w nim - dowolny. Tak, może być łowca nagród. |
11-01-2011, 22:10 | #26 |
Reputacja: 1 | Zabrałem się już za tworzenie KP aczkolwiek parę rzeczy muszę się dowiedzieć od Bajarza. Jeżeli chodzi o: 1) Cechy - Kupuje za 1 pkt każdą wartość cechy rozumiem? Czyli jak mam na samym początku 1poziom to na 2poziom kosztuje mnie to 1. Proszę o wyjaśnienie (jeżeli jest tak jak napisałeś, że np. na 3poziom wydam 6pkt to co ja kupię za 8?) 2) Umiejętności - Tu mamy aż 35pkt więc rozumiem, że w tym przypadku jest tak jak napisałeś (np. 3poziom kupuje za łącznie 6pkt) Aha. Istnieje taka umiejętność w podręczniku od Wiedźmina jaki posiadam od niedawna jak "Widzenie w ciemnościach" - rozumiem, że tutaj mimo iż jej nie ma każdy przedstawiciel rasy posiadającej ową umiejętność potrafi w ten sposób widzieć? Jeżeli się mylę proszę o tym napisać. Możliwe, że czegoś nie doczytałem, ale chciałbym się upewnić. Pozdrawiam i zapowiadam mój udział w tej sesji! PS. Kochany bajarzu bardzo jestem rozczarowany, że nie mogę posiadać chociaż jednej wybranej cechy i umiejętności, w której jestem "świetny" Naprawdę nie jest to pocieszający gdyż życie takiego złodziejaszka jest zaiste obsypane bezpłatnymi biletami to miejskiego loszku Może pozwól nam na 1 cechę na 4poziomie i 1 umiejętność na 4 poziomie?? Na pewno urozmaici to grę - pokazanie, że jednak można być lepszym niż "dobry" Ostatnio edytowane przez Lechu : 11-01-2011 o 22:13. |
11-01-2011, 23:21 | #27 |
Reputacja: 1 | Uwazam ze takie rozwiązanie jest w porządku.Po stworzeniu postaci,na 8 cech(zarówno ciała jak i ducha)5 mam na poziomie dobrym/średnim,nie mozna byc biegłym we wszystkim na raz,dla mnie jest to optymalne i uwazam ze start z 8 pkt jest ok.Dodam jeszcze iz Bajarz z pewnoscia wie co robi i zapewne dostosuje nasze postacie do wymogow sesji,na pewno nie narzuci nam na start poprzeczki nie do przejscia
__________________ -Bo ja też cię kocham głupku.A co to byłaby za miłość,gdyby kochającego nie było stać na trochę poświęcenia.-"Miecz Przeznaczenia" Ostatnio edytowane przez Aarine : 12-01-2011 o 01:19. |
12-01-2011, 08:15 | #28 |
Reputacja: 1 | W pełnie się zgadzam, że 8pkt na cechy wystarczy, ale wyżej pytałem dokładnie o sposób rozwoju przy tworzeniu KP. Mam tu na myśli wykup: 1) Cech - 1poziom za 1pkt 2) Umiejętności - tak jak pisał Bajarz (2poz za 2pkt, 3 poz za 3pkt itd. czyli łącznie na 3 poz skila trzeba wydać 1+2+3=6 pkt) Chciałem się zapytać o te cechy oraz rozwiązanie 4poziom 1 skill i 1 cecha - urozmaici to grę to wszystko (bo tak każdy z nas będzie 3/4 cechy na 2/3 i nie będzie takie zróżnicowania) |
12-01-2011, 08:37 | #29 |
Reputacja: 1 | 8 pkt. na cechy starczy na podniesienie 4 cech na poziom 2, albo jednej na 3 i jednej na 2. Jeśli to wystarczy ... kwestia gustu. |
12-01-2011, 08:38 | #30 |
Reputacja: 1 | Tak, Lechu ma rację, zapomniałem to napisać - przy wyznaczaniu cech, koszt to 1 pkt.= 1 poziom Ad widzenia w ciemnościach - wywaliłem, bo to była bzdura; u mnie wygląda to tak: mają je krasnoludy (poz. odpowiadający świetnemu - 30 metrów w słabym świetle i 10 w całkowitych ciemnościach) oraz gnomy i niziołki (poz. odpowiadający dobremu - 20 metrów, wystarczy słabe źródło światła, półmrok, blask gwiazd) W kwestii niemożności posiadania cech i um. powyżej dobrego - specjalnie to zaznaczyłem, ponieważ, jak wspomniałem, postacie mają być relatywnie młode i dopiero zdobywające doświadczenia. I jeszcze na koniec uwaga - część mechaniczna jest czysto orientacyjna, ma przede wszystkim wskazywać mi, na co gracz kładzie nacisk w swojej postaci (czyli w czym jest lepsza). Tyle. |
| |