lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Autorski/Ashan] Za króla, wolność, a może Glimbrush (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/9877-autorski-ashan-za-krola-wolnosc-a-moze-glimbrush.html)

Alvaro de Luna 17-03-2011 21:05

[Autorski/Ashan] Za króla, wolność, a może Glimbrush
 
Rok 999 Siódmego Smoka.
Dwadzieścia lat po Wojnie Królowej Izabelli w mieście Stonehelm, najpotężniejszym z Wolnych Miast pojawił się bohater. Nazywał się on Sareth. Nikt go nie znał, nikt nie wiedział jakie ma umiejętności, nawet nie znani byli jego rodzice. W krótkim czasie jednak kilkakrotnie uratował miasto, zdobył potężny artefakt zwany Ognistym Czerepem, pokonał niezwykle potężnego nekromante Arantira i zamknął, jak wszyscy mają nadzieję, na wieczność Władcę demonów. Stał się władcą, Lordem Stonehelm wraz ze swoją ukochaną u boku. Już rok później Stonehelm zostało odbudowane i było jeszcze świetniejsze niż przedtem. Ściągały tam wszystkie najbardziej światłe umysły, wolne duchy, najemnicy i poszukiwacze przygód. W ciągu następnych dziesięciu lat zbudował potężne państwo, zwane Federacją Wolnych Miast. Jednoczył w tym rejonie wszystkich, czy to rokowaniami pokojowymi, czy to siłą.
W tym czasie na północy odradzało się inne potężne państwo. Od końca wojen Izabelli, Imperium Gryfa upadło ale odrodziło się pod nową nazwą, Imperium Jednorożca, którego włądcami byli królowa Freyda i Duncan. Proces odbudowy trwał długo, jednak efekty były wręcz nieprawdopodobne. Wszyscy wychwalali i polecali Elrathowi władców, lecz i to musiało się kiedyś skończyć. Po dwudziestu siedmiu latach rządów koronę Freydy i miecz jednego z największych bochaterów w historii, Miecz Godryka, przejął jedyny syn królowej, noszący imię po potężnym dziadku, Godryk.
Obawiając się uwielbianej przez lud królowej Freydy, lord Sareth utrzymywał w tajemnicy pewien fakt. Teraz jednak, gdy dowiedziano się że siedemnastoletni król Godryk jest jedynie marionetką w rękach doradców, ogłosił w obecności kapłanów i aniołów Elratha, że jest jedynym synem królowej Izabelli i to on jest prawowitym następcą królowej z rodu Greyhound. Jego działalność mająca na celu przejęcie Wolnych Miast wzdłóż granicy Imperium wzmorzyła się. Chwilę później na tamte tereny wkroczyły wojska Godryka pod dowódstwem Klausa z Księstwa Byka, syn brata niesławnej Ornelii i Andrusa, bohatera wojennego, który walczył jeszcze z demonami. Taka polityka jednak nie przysporzyła zwolenników młodemu królowi i wiele miast w poczuciu odrębności przyłanczali się do Saretha lub buntowała się wojskom imperialnym, a później obsadzane garnizonem Federacji.
Wielka wojna pomiędzy ludźmi zbliża się długimi krokami. Ci którzy starają się zachować neutralność zostają siłą wcieleni w obręb jednego z dwóch rywalizujących ze sobą państw. Jednym z ostatnich takich nikomu nie podporządkowanych nikomu miast-państw jest leżące na wyspie Hoeth, Glimbrush, gdzie coraz częściej ścierają sie ze sobą zwolennicy króla i lorda. Nierzadko to nie są tylko utarczki słowne. Obecnie jest coraz mniej osó sprzeciwiających się nowym ideałom, chcących zachować stary porządek. Dodatkowo nienawiść rojalistów do zwolenników Saretha pogłębiła się po wieści, że z pałacu królewskiego skradziono miecz Godryka, jeden z symboli władzy w Imperium. Nie ma dowodów na to kto dokonał tej zbrodni, lecz większość podejżewa że to sam lord kazał to zrobić.
W tym czasie na całej wyspie zaczęli ginąć ludzie i władcy ogłosili nagrodę w zamian za chociaż informacje co jest tego powodem.




Witam!
To chyba pierwsza na tym forum sesja w niesamowitym świecie Ashan. Kto grał w takie gry ,jak Heroes V lub Dark Mesiash of Might and Magic powinien wiedzieć mniej więcej o co chodzi. Akcja sesji będzie się toczyć 20 lat po wydarzeniach tej pierwszej gry i 10 po tych w tej drugiej. Jeśli ktoś chce się dowiedzieć czegoś o świecie proszę zajrzeć na tą stronę:
Kod HTML:

http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_246_ashan.html
Potrzeba mi co najmniej czterech graczy. Mogępomóc w dopracowaniu KP. Nie planuję tu tworzyć jakichś szczególnych profesji ale potrzebne są umiejętności, zdolności i status społecny takiej postaci. Co do magii tu liczę na waszą inwencje twórczą, jednak tworzenie czarów ma być skonsultowane ze mną. Wiem także że ten świat może nie być wszystkim znany, więc możecie wymyślać nazwy miast itd. W najbliższym czasie dla przybliżenia sytuacji zamieszczę mapę świata.

Opis cech.
Ich poziomy to Nic, Słabo, Średnio, Wysoko i Mistrz. Żeby na początku podwyższyć którąś z cech trzeba poświęcić jeden poziom z innej:
Walka Wręcz- WW. Odpowiada za umiejętności walki w zwarciu.
Umiejętności Strzeleckie- US. Odpowiada z umiejętności strzeleckie.
Siła- S. Odpowiada za siłę fizyczną i wielkość zadawanych obrażeń.
Wytrzymałość- Wt. Odpowiada za odporność fizyczną na ciosy, choroby i inne czynniki potrafiące zaszkodzić ciału.
Zręczność- Zr. Odpowiada za umiejętności, do których potrzeba sprawnych rąk, ciała, bądź palców. Im większa zręczność, tym łatwiej unikać ciosów i postać jest szybsza
Inteligencja- Int. Opowiada za umiejętność właściwej oceny sytuacji i nauki.
Percepcja- P. Odpowiada za postrzeganie świata nie tylko za pomocą wzroku ale także za pomocą innych zmysłów. Pomaga też w ocenie przedmiotów i innych.
Siła Woli- SW. Odpowiada za odporność psychiczną, chroni przed atakami uderzającymi w umysł i pomaga zachować czysty umysł w sytuacjach krytycznych. Osoby o dużej Sile Woli znacznie łatwiej uczą się też magii.
Magia- Mag. Odpowiada za umiejętności związane z używaniem umysłu do czerpania ze źródeł magicznych i mocy smoczych bóstw.

Krótki opis dostępnych ras:
Człowiek.
Są najliczniejszą rasą zamieszkującą Imperium, wolne miasta, a także inne kraje takie Liga Srebrnych Miast, czy nawet znajdujący się pod kontrolą nieumarłych Heresh. Są znani przede wszystkim ze swojej wszechstronności i kłótliwości.

WW: Średnio
US: Średnio
S: Średnio
Wt: Średnio
Zr: Średnio
Int: Średnio
P: Średnio
SW: Średnio
Mag: Nic
Elf.
Przedstawiciele tej tajemniczej rasy zamieszkują głównie niedoostępne zwykłym śmiertelnikom lasy Illoranu. Są znakomitymi łucznika, mistrzami zasadzek i miłośnikami natury. Majątakże bardzo silną flotę wojenną i handlową. Ich odwiecznymi sojusznikami są magowie ze Srebrnych miast, którym od wieków pomagali w walce z nieumarłymi. Czasem sprzymierzają się z Imperium w czasach wielkiego zagrożenia, lecz zawsze starają się zachować równowagę. Są wysokie i smukłe i chociaż sprawiają wrażenie delikatnych ich umiejętności i szybkość są wręcz legendarne.

WW: Średnio
US: Wysoko
S: Słabo
Wt: Słabo
Zr: Wysoko
Int: Średnio
P: Średnio
SW: Wysoko
Mag: Nic
Mroczny Elf.
Mroczne Elfy zamieszkują głównie podziemia Ygchall. Są rasą zdegenerowanych elfów, nacji powstałej po secesji z elfami z Illoran i sprzymieżeniu się ze tajemniczymi Starożytnymi i smoczą boginią Mallasą. Powszechnie są uważane za bezwględne i niecczułe, chociaż piękne istoty. W swoich lochach trzymająa rzesze niewolników i różnych bestii, które służą im jak o służący, rozrywka i mięso armatnie na polu bitwy. Są znane także z sieci intryg, które potrafią doprowadzić do upadku nawet najpotężniejszych członków ich społeczności i nie tylko. Najbardziej lubią podziemia, zaś na powierzchni wolą działąć w nocy. Swego czasu sprzymierzyli sie z magami ze Srebrnych Miast i buntownikami w Imperium Gryfa, doprowadzając do upadku spisku demonów. Nie potrafią się dogadywać z leśnymi elfami i krasnoludami.

WW: Średnio
US: Średnio
S: Słabo
Odp: Słabo
Zr: Wysoko
Int: Średnio
P: średnio
SW: Wysoko
Mag: Nic
Ork.
Orkowie to rasa, która została stworzona by służyć Magom z Siedmiu Miast do walki z demonami. Do ich postania posłużyła krew demonów zmieszana z krwią przestępców Po wojnie zwanej Wojną Krwawego Księżyca, przestały być potrzebne ich niesamowite zdolności bojowe przestały być potrzebne ale ich stwórcy odkryli że mogą wykorzystać swoje dzieci w celach zarobkowych. Zaczęli ich wykorzystywać w pracach w kopalniach i przy innych robotach. Sprzedawali ich nawet za granice, głównie do Imperium Sokoła. W końcu jednak nie wytrzymali i przywódca niewolników Kunyak poprowadził swój lud na wyspy Pao, odpierając najazdy czarodziei i niezwykle potężnej imperialnej armady. Teraz są powszechne w całym Ashan, lecz zamieszkują głównie Archipelag Pao na Oceanie Jadeitowym i na stepach Ranaar. Ich magia opiera się głównie na wierzeniach w Matkę Ziemię i Ojca Niebo, lecz niektórzy szamani sprzymierzają się z demonami aby osiągnąć większą moc.
Większość z nich nienawidzidemonów i wpadają w szał gdy tylko je ujrzą. Są niepochamowane w walce, a ich ulubioną taktyką jest frontalna szarża. Nie szanują tchórzy, chociaż akceptują gobliny, które były pierwszym, nieudanym eksperymentem magów. Wieżą w siłę, a ich przywódca musi ją udowodnić przed innymi. Każdy może wyzwać herszta danego plemienia do walki, aby objąć jego stanowiska, więc plemionami rządzą zawsze najlepsi wojownicy, chociaż nie zawsze stawiają oni na piedestale dobro plemienia.
Szamanami są głównie kobiety, które rozmawiają z Ojcem Niebo lub Matką ziemią, aby móc przywołać ich siłę. Nie sprzymierzeni z demonami szamani mogą osiągnąć poziom magii Średni
Orki są powszechnie wykorzystywane jako najemnicy.

WW: Wysoko
US: Słabo
S: Wysoko
Wt: Wysoko
Zr: Średnio
Int: Słabo
P: Średnio
SW: Słabo
Mag: Nic
Krasnolud.
Krasnoludy pochodzą z trzymającego się tradycji, surowo podzielonego na kasty królestwa Grimheim. Przez bardzo długi okres izolowali się od innych społeczeństw, jednak niektórzy ze sług ognistero smoka Arkhata wymykali się na powierzcnie by służyć jako najemnicy i poszukiwacze przygód. Ich alkochol i zbroje nie mają sobie równych w całym świecie, wytrzymałość fizyczna sprawia że bardzo trudno powalić tych nieugiętych wojowników. Rzemieślnicy zajmują się wieloma sprawami od zwykłych robót, poprzez handel do górnictwa. Są też wygnańcy i bezkastowcy, są nimi uciekinierzy, buntownicy, mieszkańcy slumsów i pospolici złodzieje.
Społeczeństo królestwa krasnoludów jest podzielone na kasty. Najwyższa to oczywiście arystokracja. Z niej pochodzą wodzowie i prawie wszyscy z wyższych kapłanów run. Bardzo poważaną kastą są też wojownicy, odpowiedzialni za obronę swych hal, plączących się korytarzy podziemi i granic na powierzchni.
Ich kapłani korzystają zarówno ze zwykłej magii jak i tej runicznej.

WW: Wysoko
US: Słabo
K: Średnio
Wt: Wysoko
Zr: Słabo
Int: Średnio
P: Średnio
SW: Średnio
Mag: Nic

Alvaro de Luna 17-03-2011 22:34

To Mapa świata.
Wyspa Hoeth Znajduje sie na tym archipelagu między Heresh a Srebrnymi miastami.

MTM 19-03-2011 20:54

Ja byłbym chętny, możne nie znam za dobrze tematyki Heroes, ale mam nadzieję, że mnie przyjmiesz. Pytanie, jak mam się z tobą kontaktować? Masz może GG? Bo mam pytania co do KP.

Alvaro de Luna 19-03-2011 21:20

Podam ci później bo nie jetem u siebie a nie pamiętam nr

Wysłałem na pw

Ulotna 21-03-2011 19:10

Hejka.
Nie znam w ogóle tej tematyki, ale mam również nadzieję, że troszkę pomożesz ;)
I też bym prosiła o gadu.

Darnox 21-03-2011 21:16

mógłbym się przyłączyć ? słabo znam ashan, ale szybko się uczę...
Również prosiłbym o gg na pw.

Alvaro de Luna 21-03-2011 23:58

Oczywiście że możesz i potrzeba już tylko co najmniej jednego gracza i będzie można zaczynać. Zapomniałem napisać że w KP będziecie musieli napisać o swojej orientacji politycznej co do wojny między Imperium a nowo powstającym mocarstwem.
Będzie możliwe też rozwijanie swoich postaci. Jeśli zasłużycie będziecie mogli podnieść jedną z cech albo wykupić jakąś nową umiejętność, oczywiście jeśli macie sposobność aby się tego nauczyć.
A oto schemat KP o jaki bym prosił:
Imię:
Wiek:
Rasa:
Pochodzenie:
Status:
Statystyki:
Umiejętności:
Ekwipunek:
Wygląd:
Historia postaci, w której zawarte będą poglądy polityczne.

one_worm 23-03-2011 12:37

Bez nekromantów? Szkieletów? Łeeee...

A poważnie, jak rozumiem nie można zrobić sobie Czarnego Rycerza z wierną armią szkieletów? ;)

Jak to mówią:

Alvaro de Luna 23-03-2011 12:44

Nekromanci zamieszkujący Heresh byli kiedyś ludźmi, bądź członkami innych ras, zupełnie tak samo jest z ich wojskami:D
Co do czarnego rycerza, to żeby mieć armię to trzeba nieźle się napracować, chociaż nie powiem że taki nie może znać chociaż podstaw nekromancji. Od razu ostrzegam że Wolne miasta mają złe wspomnienia co do nieumarłych. Arantir, ostatni wielki władca Heresh sporo im krzywd wyrządził szukając Mrocznego Mesjasza.

one_worm 23-03-2011 15:33

Necromancy or bust! xD

Będę szczery, mam za dużo sesji ale tak o tylko się czepiam :p Moim naj był Sandro zawsze :p (Szczególnie w III części). Powodzenia wam życzę i zobaczymy, jak znajdę czas to wtedy może kartę skrobnę, ale nie zapisuj mnie w miejsce "Zagra na pewno"

Przy okazji, to będzie strategia czy zabawa z bohaterami? Mamy mieć własne zamki czy jak?


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:43.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172