|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
|
17-03-2011, 21:05 | #1 |
Reputacja: 1 | [Autorski/Ashan] Za króla, wolność, a może Glimbrush Rok 999 Siódmego Smoka. Dwadzieścia lat po Wojnie Królowej Izabelli w mieście Stonehelm, najpotężniejszym z Wolnych Miast pojawił się bohater. Nazywał się on Sareth. Nikt go nie znał, nikt nie wiedział jakie ma umiejętności, nawet nie znani byli jego rodzice. W krótkim czasie jednak kilkakrotnie uratował miasto, zdobył potężny artefakt zwany Ognistym Czerepem, pokonał niezwykle potężnego nekromante Arantira i zamknął, jak wszyscy mają nadzieję, na wieczność Władcę demonów. Stał się władcą, Lordem Stonehelm wraz ze swoją ukochaną u boku. Już rok później Stonehelm zostało odbudowane i było jeszcze świetniejsze niż przedtem. Ściągały tam wszystkie najbardziej światłe umysły, wolne duchy, najemnicy i poszukiwacze przygód. W ciągu następnych dziesięciu lat zbudował potężne państwo, zwane Federacją Wolnych Miast. Jednoczył w tym rejonie wszystkich, czy to rokowaniami pokojowymi, czy to siłą. W tym czasie na północy odradzało się inne potężne państwo. Od końca wojen Izabelli, Imperium Gryfa upadło ale odrodziło się pod nową nazwą, Imperium Jednorożca, którego włądcami byli królowa Freyda i Duncan. Proces odbudowy trwał długo, jednak efekty były wręcz nieprawdopodobne. Wszyscy wychwalali i polecali Elrathowi władców, lecz i to musiało się kiedyś skończyć. Po dwudziestu siedmiu latach rządów koronę Freydy i miecz jednego z największych bochaterów w historii, Miecz Godryka, przejął jedyny syn królowej, noszący imię po potężnym dziadku, Godryk. Obawiając się uwielbianej przez lud królowej Freydy, lord Sareth utrzymywał w tajemnicy pewien fakt. Teraz jednak, gdy dowiedziano się że siedemnastoletni król Godryk jest jedynie marionetką w rękach doradców, ogłosił w obecności kapłanów i aniołów Elratha, że jest jedynym synem królowej Izabelli i to on jest prawowitym następcą królowej z rodu Greyhound. Jego działalność mająca na celu przejęcie Wolnych Miast wzdłóż granicy Imperium wzmorzyła się. Chwilę później na tamte tereny wkroczyły wojska Godryka pod dowódstwem Klausa z Księstwa Byka, syn brata niesławnej Ornelii i Andrusa, bohatera wojennego, który walczył jeszcze z demonami. Taka polityka jednak nie przysporzyła zwolenników młodemu królowi i wiele miast w poczuciu odrębności przyłanczali się do Saretha lub buntowała się wojskom imperialnym, a później obsadzane garnizonem Federacji. Wielka wojna pomiędzy ludźmi zbliża się długimi krokami. Ci którzy starają się zachować neutralność zostają siłą wcieleni w obręb jednego z dwóch rywalizujących ze sobą państw. Jednym z ostatnich takich nikomu nie podporządkowanych nikomu miast-państw jest leżące na wyspie Hoeth, Glimbrush, gdzie coraz częściej ścierają sie ze sobą zwolennicy króla i lorda. Nierzadko to nie są tylko utarczki słowne. Obecnie jest coraz mniej osó sprzeciwiających się nowym ideałom, chcących zachować stary porządek. Dodatkowo nienawiść rojalistów do zwolenników Saretha pogłębiła się po wieści, że z pałacu królewskiego skradziono miecz Godryka, jeden z symboli władzy w Imperium. Nie ma dowodów na to kto dokonał tej zbrodni, lecz większość podejżewa że to sam lord kazał to zrobić. W tym czasie na całej wyspie zaczęli ginąć ludzie i władcy ogłosili nagrodę w zamian za chociaż informacje co jest tego powodem. Witam! To chyba pierwsza na tym forum sesja w niesamowitym świecie Ashan. Kto grał w takie gry ,jak Heroes V lub Dark Mesiash of Might and Magic powinien wiedzieć mniej więcej o co chodzi. Akcja sesji będzie się toczyć 20 lat po wydarzeniach tej pierwszej gry i 10 po tych w tej drugiej. Jeśli ktoś chce się dowiedzieć czegoś o świecie proszę zajrzeć na tą stronę: Kod HTML: http://www.tawerna.biz/czytaj_artykul_246_ashan.html Opis cech. Ich poziomy to Nic, Słabo, Średnio, Wysoko i Mistrz. Żeby na początku podwyższyć którąś z cech trzeba poświęcić jeden poziom z innej: Walka Wręcz- WW. Odpowiada za umiejętności walki w zwarciu. Umiejętności Strzeleckie- US. Odpowiada z umiejętności strzeleckie. Siła- S. Odpowiada za siłę fizyczną i wielkość zadawanych obrażeń. Wytrzymałość- Wt. Odpowiada za odporność fizyczną na ciosy, choroby i inne czynniki potrafiące zaszkodzić ciału. Zręczność- Zr. Odpowiada za umiejętności, do których potrzeba sprawnych rąk, ciała, bądź palców. Im większa zręczność, tym łatwiej unikać ciosów i postać jest szybsza Inteligencja- Int. Opowiada za umiejętność właściwej oceny sytuacji i nauki. Percepcja- P. Odpowiada za postrzeganie świata nie tylko za pomocą wzroku ale także za pomocą innych zmysłów. Pomaga też w ocenie przedmiotów i innych. Siła Woli- SW. Odpowiada za odporność psychiczną, chroni przed atakami uderzającymi w umysł i pomaga zachować czysty umysł w sytuacjach krytycznych. Osoby o dużej Sile Woli znacznie łatwiej uczą się też magii. Magia- Mag. Odpowiada za umiejętności związane z używaniem umysłu do czerpania ze źródeł magicznych i mocy smoczych bóstw. Krótki opis dostępnych ras: Człowiek. Są najliczniejszą rasą zamieszkującą Imperium, wolne miasta, a także inne kraje takie Liga Srebrnych Miast, czy nawet znajdujący się pod kontrolą nieumarłych Heresh. Są znani przede wszystkim ze swojej wszechstronności i kłótliwości. WW: Średnio US: Średnio S: Średnio Wt: Średnio Zr: Średnio Int: Średnio P: Średnio SW: Średnio Mag: Nic Elf. Przedstawiciele tej tajemniczej rasy zamieszkują głównie niedoostępne zwykłym śmiertelnikom lasy Illoranu. Są znakomitymi łucznika, mistrzami zasadzek i miłośnikami natury. Majątakże bardzo silną flotę wojenną i handlową. Ich odwiecznymi sojusznikami są magowie ze Srebrnych miast, którym od wieków pomagali w walce z nieumarłymi. Czasem sprzymierzają się z Imperium w czasach wielkiego zagrożenia, lecz zawsze starają się zachować równowagę. Są wysokie i smukłe i chociaż sprawiają wrażenie delikatnych ich umiejętności i szybkość są wręcz legendarne. WW: Średnio US: Wysoko S: Słabo Wt: Słabo Zr: Wysoko Int: Średnio P: Średnio SW: Wysoko Mag: Nic Mroczny Elf. Mroczne Elfy zamieszkują głównie podziemia Ygchall. Są rasą zdegenerowanych elfów, nacji powstałej po secesji z elfami z Illoran i sprzymieżeniu się ze tajemniczymi Starożytnymi i smoczą boginią Mallasą. Powszechnie są uważane za bezwględne i niecczułe, chociaż piękne istoty. W swoich lochach trzymająa rzesze niewolników i różnych bestii, które służą im jak o służący, rozrywka i mięso armatnie na polu bitwy. Są znane także z sieci intryg, które potrafią doprowadzić do upadku nawet najpotężniejszych członków ich społeczności i nie tylko. Najbardziej lubią podziemia, zaś na powierzchni wolą działąć w nocy. Swego czasu sprzymierzyli sie z magami ze Srebrnych Miast i buntownikami w Imperium Gryfa, doprowadzając do upadku spisku demonów. Nie potrafią się dogadywać z leśnymi elfami i krasnoludami. WW: Średnio US: Średnio S: Słabo Odp: Słabo Zr: Wysoko Int: Średnio P: średnio SW: Wysoko Mag: Nic Ork. Orkowie to rasa, która została stworzona by służyć Magom z Siedmiu Miast do walki z demonami. Do ich postania posłużyła krew demonów zmieszana z krwią przestępców Po wojnie zwanej Wojną Krwawego Księżyca, przestały być potrzebne ich niesamowite zdolności bojowe przestały być potrzebne ale ich stwórcy odkryli że mogą wykorzystać swoje dzieci w celach zarobkowych. Zaczęli ich wykorzystywać w pracach w kopalniach i przy innych robotach. Sprzedawali ich nawet za granice, głównie do Imperium Sokoła. W końcu jednak nie wytrzymali i przywódca niewolników Kunyak poprowadził swój lud na wyspy Pao, odpierając najazdy czarodziei i niezwykle potężnej imperialnej armady. Teraz są powszechne w całym Ashan, lecz zamieszkują głównie Archipelag Pao na Oceanie Jadeitowym i na stepach Ranaar. Ich magia opiera się głównie na wierzeniach w Matkę Ziemię i Ojca Niebo, lecz niektórzy szamani sprzymierzają się z demonami aby osiągnąć większą moc. Większość z nich nienawidzidemonów i wpadają w szał gdy tylko je ujrzą. Są niepochamowane w walce, a ich ulubioną taktyką jest frontalna szarża. Nie szanują tchórzy, chociaż akceptują gobliny, które były pierwszym, nieudanym eksperymentem magów. Wieżą w siłę, a ich przywódca musi ją udowodnić przed innymi. Każdy może wyzwać herszta danego plemienia do walki, aby objąć jego stanowiska, więc plemionami rządzą zawsze najlepsi wojownicy, chociaż nie zawsze stawiają oni na piedestale dobro plemienia. Szamanami są głównie kobiety, które rozmawiają z Ojcem Niebo lub Matką ziemią, aby móc przywołać ich siłę. Nie sprzymierzeni z demonami szamani mogą osiągnąć poziom magii Średni Orki są powszechnie wykorzystywane jako najemnicy. WW: Wysoko US: Słabo S: Wysoko Wt: Wysoko Zr: Średnio Int: Słabo P: Średnio SW: Słabo Mag: Nic Krasnolud. Krasnoludy pochodzą z trzymającego się tradycji, surowo podzielonego na kasty królestwa Grimheim. Przez bardzo długi okres izolowali się od innych społeczeństw, jednak niektórzy ze sług ognistero smoka Arkhata wymykali się na powierzcnie by służyć jako najemnicy i poszukiwacze przygód. Ich alkochol i zbroje nie mają sobie równych w całym świecie, wytrzymałość fizyczna sprawia że bardzo trudno powalić tych nieugiętych wojowników. Rzemieślnicy zajmują się wieloma sprawami od zwykłych robót, poprzez handel do górnictwa. Są też wygnańcy i bezkastowcy, są nimi uciekinierzy, buntownicy, mieszkańcy slumsów i pospolici złodzieje. Społeczeństo królestwa krasnoludów jest podzielone na kasty. Najwyższa to oczywiście arystokracja. Z niej pochodzą wodzowie i prawie wszyscy z wyższych kapłanów run. Bardzo poważaną kastą są też wojownicy, odpowiedzialni za obronę swych hal, plączących się korytarzy podziemi i granic na powierzchni. Ich kapłani korzystają zarówno ze zwykłej magii jak i tej runicznej. WW: Wysoko US: Słabo K: Średnio Wt: Wysoko Zr: Słabo Int: Średnio P: Średnio SW: Średnio Mag: Nic Ostatnio edytowane przez Alvaro de Luna : 17-03-2011 o 21:50. |
17-03-2011, 22:34 | #2 |
Reputacja: 1 | To Mapa świata. Wyspa Hoeth Znajduje sie na tym archipelagu między Heresh a Srebrnymi miastami. |
19-03-2011, 20:54 | #3 |
Reputacja: 1 | Ja byłbym chętny, możne nie znam za dobrze tematyki Heroes, ale mam nadzieję, że mnie przyjmiesz. Pytanie, jak mam się z tobą kontaktować? Masz może GG? Bo mam pytania co do KP.
__________________ "Pulvis et umbra sumus" |
19-03-2011, 21:20 | #4 |
Reputacja: 1 | Podam ci później bo nie jetem u siebie a nie pamiętam nr Wysłałem na pw Ostatnio edytowane przez Kerm : 21-03-2011 o 23:33. Powód: Regulamin LI |
21-03-2011, 19:10 | #5 |
Reputacja: 1 | Hejka. Nie znam w ogóle tej tematyki, ale mam również nadzieję, że troszkę pomożesz I też bym prosiła o gadu. |
21-03-2011, 21:16 | #6 |
Reputacja: 1 | mógłbym się przyłączyć ? słabo znam ashan, ale szybko się uczę... Również prosiłbym o gg na pw. |
21-03-2011, 23:58 | #7 |
Reputacja: 1 | Oczywiście że możesz i potrzeba już tylko co najmniej jednego gracza i będzie można zaczynać. Zapomniałem napisać że w KP będziecie musieli napisać o swojej orientacji politycznej co do wojny między Imperium a nowo powstającym mocarstwem. Będzie możliwe też rozwijanie swoich postaci. Jeśli zasłużycie będziecie mogli podnieść jedną z cech albo wykupić jakąś nową umiejętność, oczywiście jeśli macie sposobność aby się tego nauczyć. A oto schemat KP o jaki bym prosił: Imię: Wiek: Rasa: Pochodzenie: Status: Statystyki: Umiejętności: Ekwipunek: Wygląd: Historia postaci, w której zawarte będą poglądy polityczne. |
23-03-2011, 12:37 | #8 |
Reputacja: 1 | Bez nekromantów? Szkieletów? Łeeee... A poważnie, jak rozumiem nie można zrobić sobie Czarnego Rycerza z wierną armią szkieletów? Jak to mówią:
__________________ Do szczęścia potrzebuję tylko dwóch rzeczy. Władzy nad światem i jakiejś przekąski. |
23-03-2011, 12:44 | #9 |
Reputacja: 1 | Nekromanci zamieszkujący Heresh byli kiedyś ludźmi, bądź członkami innych ras, zupełnie tak samo jest z ich wojskami Co do czarnego rycerza, to żeby mieć armię to trzeba nieźle się napracować, chociaż nie powiem że taki nie może znać chociaż podstaw nekromancji. Od razu ostrzegam że Wolne miasta mają złe wspomnienia co do nieumarłych. Arantir, ostatni wielki władca Heresh sporo im krzywd wyrządził szukając Mrocznego Mesjasza. |
23-03-2011, 15:33 | #10 |
Reputacja: 1 | Necromancy or bust! Będę szczery, mam za dużo sesji ale tak o tylko się czepiam Moim naj był Sandro zawsze (Szczególnie w III części). Powodzenia wam życzę i zobaczymy, jak znajdę czas to wtedy może kartę skrobnę, ale nie zapisuj mnie w miejsce "Zagra na pewno" Przy okazji, to będzie strategia czy zabawa z bohaterami? Mamy mieć własne zamki czy jak?
__________________ Do szczęścia potrzebuję tylko dwóch rzeczy. Władzy nad światem i jakiejś przekąski. |