lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum rekrutacji (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/)
-   -   [Autorski/Storytelling] Drugi Eden (http://lastinn.info/archiwum-rekrutacji/9927-autorski-storytelling-drugi-eden.html)

Arcan 31-03-2011 18:27

Bardzo cieszę się że jest osoba tak wielce zainteresowana :)

Chętnie odpowiem na zadane pytania

Odnośnie tego pistoletu. Domyślam się że nie było takich broni wcześniej, staram się powiązać grę ze swoimi opowieściami, pistolet który był w grze po długim przemyśleniu postanowiłem go dodać do sesji mimo tego że tak naprawdę w tamtych czasach go nie było. Napisałem może nie zbyt zrozumiale, ale ten jeden pistolet uznałem jako wyjątek, gdyż był w grze, a sesja jest troche z gry i trochę z moich historii. Być może pistolet jest trochę przesadzony, ale uważam że sesje można przynajmniej trochę naciągnąć.

1. Dobre pytanie, postaram się trochę urozmaicić realizm z gry. Poświęcając trochę czasu grze zastanawiałem się nad realizmem jej samej. Kradzieże kieszonkowe można było robić samemu i nikt nic tobie nie mógł zabrać, chciałem wprowadzić między innymi taką zmianę. Jeśli chodzi o "prawdę tamtego okresu" chodzi tu przede wszystkim już nie o grę, tylko na oparcie sesji na wydarzeniach które miały miejsce w rzeczywistości, prawdziwe zachowanie, reakcje, chcę aby nie było to tak jak w grze. Postaram się aby każda sytuacja była dosyć realistyczna. Oczywiście będą grupy, sekty i złodzieje. Nie zabraknie również politycznych poglądów i religii. Uważam że połączenie gry i dodanie do niej trochę realizmu może stworzyć dobrą sesje ;)

2. Gra toczy się zaraz po śmierci Al Mualima, pozwoliłem sobie wymyślić zniszczenie Edenu widocznego po przejściu 1 części gry, uważam że dalszy przebieg tej historii może być ciekawą podstawą żeby zrobić właśnie taką sesje. Co do innych klas... Z początku zastanawiałem się nad tym, lecz zdecydowałem jednak prowadzić samych assasynów, po długim przemyśleniu uznałem że tak będzie lepiej.

3. Miałem tu na myśli jakieś sprzeczki, zamieszanie spowodowane wyznawaniem innej religii, lub jaką kolwiek sytuacje która wymagałaby rzutu kostką, wydaje mi się że w sesji będzie sporo takich sytuacji TRUDNYCH nazwijmy to tak, które ciężko będzie opisać, a rzut kostką może rozwiązać problem, np. coś się wydarzy, ktoś zasłabnie. Może źle napisane, ale cieszę się że są pytania. Po to jesteśmy żeby je rozwiązywać.

4. Odnośnie Templariuszy, uznałem że naciągne trochę grę i dodam więcej zakonów w ich posiadanie. W zależności od tego jaka będzie sytuacja, zakładając że Templariusz jest Rycerzem Chrystusa, zrobi wszystko aby walczyć dla Niego. Ich bezwzględność będzie zależała od was, czy będziecie ich prowokować, czy tego typu rzeczy. Oczywiście w grze Templariusze nie specjalnie lubią Assasynów, dlatego uważam że spotkanie z nimi nie będzie zabardzo miłe, aczkolwiek z niektórymi będzie się można dogadać, ale nie chcę zdradzać szczegółów.

Cieszę się że są pytania :) Jeśli coś nie zrozumiale postaram się napisać ponownie. Proszę śmiało pisać :)

Odnośnie pytania Ziutka, tak będą takie MAŁE BOMBKI tworzące zasłonę dymną, lecz będą one krótkotrwałe :)

Ziutek 31-03-2011 18:41

A jeszcze jedno pytanie: Jak chcesz wpleść combosy w walkę? Najpierw my opisujemy jak wykonujemy atak i ty wykonujesz rzut, czy tu wykonujesz rzut i my dopiero opisujemy?

I zamieszczaj listę od kogo dostałeś kp ponieważ jestem ciekaw z kim przyjdzie mi wojować ramię w ramię.

Arcan 31-03-2011 18:49

Opisujecie jak uderzacie, a ja rzucam kostką za każde uderzenie, czy się wam udało czy nie i jakie obrażenia zadało. Oczywiście za waszych przeciwników także rzut kostką. Będę rzucać także kostką aby uaktywnić waszą umiejętność, podczas walki. Jeśli się uaktywni dostajecie bonus, w zależności jaka to umiejętność.


Na tę chwilę KP otrzymałem od:

1. Ziutek
2. Agape
3. Maxi

Agape 31-03-2011 18:58

Tylko się nie zagalopuj z tymi kośćmi, ja się pisałam na storytelling. A tu wychodzi że mamy jakieś punkty np. hp, bo jeśli z rzutu wychodzi "jakie obrażenia zadało" to jakieś punkty muszą być. Wątpię żebyś miał rozpiskę "wypada 3 obcinasz mu nogę" xD
Innymi słowy nie przesadzaj z kośćmi :)

Arcan 31-03-2011 19:11

Co do tych HP, ilości punktów nie uznaje, miałem raczej na myśli coś takiego:

Zakładając że wykonuję teraz rzut kostką za przeciwnika NPC, wypadło 6 i teraz jeśli twój assasyn ma umiejętność unik, zwinność itp. rzucam czy udało ci się uniknąć uderzenia i rzucam za unik. Wypadło np. 3. Miecz NPC został kierowany w głowę, ale było 3 więc jakoś się udało uniknąć ciosu, ale końcówką miecza przejechał ci po ręku robiąc ranę, przez co tracisz 100% panowanie nad mieczem, przez ból.

Jak mówiłem realizm będzie brany pod uwagę, jeśli działacie w grupie dacie rade wyjść nawet bez szwanku. W grze będą lekarze u których można się wyleczyć ale nie będę tu za dużo mówił. Wszystko przyjdzie z sesją.

Agape 31-03-2011 19:21

Ok uspokoiłeś mnie :) Jeśli to Ty będziesz rzucał kośćmi a my dostaniemy tylko literacki opis to jestem zadowolona. Tylko nie wrzucaj w opisach na sesji procentów;)

P.S. Wiem że jestem wredna xD

Ajas 01-04-2011 20:31

Zastanawiam się nad swoją kandydaturą.
Lecz mam kilka pytań na Pw do MG.
Postać jest w sumie gotowa, gdyż mam Kp zabójcy w moim małym folderku z postaciami, tylko przerobić trzeba troszkę na potrzeby sesji.

Pozdrawiam Ajas.

Arcan 02-04-2011 19:26

KP na tę chwilę dostałem od:

1. Ziutek
2. Agape
3. Maxi
4. Ajas

Bachal 03-04-2011 00:09

Można jeszcze dosłać? To ja jutro/pojutrze podrzuciłbym coś swojego.

Arcan 03-04-2011 10:45

Oczywiście, cały czas czekam na nowych graczy. Jeśli zdecydujesz się zagrać proszę o KP ;)


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:41.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172