24-05-2012, 00:39 | #11 |
Reputacja: 1 | To co jest w docu chyba można usunąć? Zostało zawarte w Twoim ostatnim poście. Trochę niefajnie jest teraz korzystać z forum, gdy się tak całe zawiesza i chodzi strasznie wooolno ;/
__________________ „Always tell the truth. That way, you don't have to remember what you said.” - Mark Twain |
24-05-2012, 02:25 | #12 |
Reputacja: 1 | Tak. Nie było satysfakcjonującej odpowiedzi w formie rozmowy między postaciami, więc uznałem to, co jest tam napisane, za zamiary Waszych postaci (co w zasadzie powinno być w poście...) Pamiętajcie, że Wasze postacie obudziły się w dziwnym otoczeniu, więc siłą rzeczy powinny być podejrzliwe względem innych osób, a nawet czasem wyładowywać na nich stres tym spowodowany Może warto porozmawiać między sobą... a nuż rzeczywiście umieściłem razem z Wami kogoś, kto ma Wam zaszkodzić? EDIT na chwilę obecną forum daje radę. Choć może to być efekt tego, że jest noc i jest mniej odwiedzających Ostatnio edytowane przez Issander : 24-05-2012 o 03:53. |
25-05-2012, 17:36 | #13 |
Reputacja: 1 | Proponuję przenieść się do doca teraz z akcją, ponieważ wchodzimy w interakcję
__________________ „Always tell the truth. That way, you don't have to remember what you said.” - Mark Twain |
26-05-2012, 06:46 | #14 |
Reputacja: 1 | Ok. Wybaczcie, wczoraj źle się czułem a dzisiaj cały dzień będę w pracy, ale jutro już się zabiorę za pisanie. |
26-05-2012, 18:56 | #15 |
Reputacja: 1 | Fajnie ze Spiker i Elkisiel biorą udział w sesji ;p |
26-05-2012, 18:59 | #16 |
Reputacja: 1 | Fajnie, tylko nie widzę sensu rozpisywać się na temat patrzenia się na planetę albo na całkowicie obce mi pismo w jakiejś konsoli, moja postać całkowicie nie ma co robić więc nie robi.
__________________ It's only after we've lost everything that we're free to do anything. On a long enough time line, the survival rate for everyone drops to zero. |
26-05-2012, 21:16 | #17 |
Reputacja: 1 | ElCiesiel od początku nie daje oznak życia. Na razie utrzymam jego postać przy życiu, nie chcę, żeby tak po prostu wyparowała, a już niedługo będę miał aż nadto sposobów, żeby ją uśmiercić. Spaiker - siłą rzeczy w sesji takiej jak ta ważniejsze jest to, co odczuwa postać - strach, zagubienie... i tak dalej, a nie akcje. Te oczywiście też będą, ale na razie Wasze postacie są kierowane siłą narracji w jedynym słusznym kierunku (jak to bywa w prologach), same też nie mają jeszcze żadnej w zasadzie wiedzy, żeby decydować o jakichś znacznych działaniach... Być może to moja wina, że źle oddałem klimat, za mało skupiając się na przeżyciach postaci, ale wydawało mi się, że reszta to "załapała". |
27-05-2012, 10:38 | #18 |
Reputacja: 1 | Spoko ja nie krytykuję. Masz w sumie racje ale Issander też dobrze prawi. To taki typ horroru jak np. Lśnienie gdzie 2/3 filmu to było budowanie napięcia a dopiero pozostałe 30 min filmu to akcja, która bez uprzedniego napinania byłaby raczej mdława. |
07-06-2012, 13:53 | #19 |
Reputacja: 1 | Film a gra to jednak różnica zwłaszcza na forum, ciężko tu budować jakieś napięcie bez realnego zagrożenia lub ciężkich decyzji do podjęcia. Ale to tylko moja opinia
__________________ It's only after we've lost everything that we're free to do anything. On a long enough time line, the survival rate for everyone drops to zero. |
09-06-2012, 13:47 | #20 |
Reputacja: 1 | Sesja zdaje się przechodzić w zapomnienie... Issanderze, co sie dzieje? |