lastinn

lastinn (http://lastinn.info/)
-   Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/)
-   -   [Komentarze] Those, who crawl through the edges (http://lastinn.info/archiwum-sesji-rpg-z-dzialu-horror-i-swiat-mroku/11383-komentarze-those-who-crawl-through-the-edges.html)

Spaiker 03-09-2012 08:37

Tak szczerze to co za różnica przez które przejdziemy jak wszystkie czerwone, wyboru nie ma.

Martadiana 03-09-2012 17:43

Może MG ma mapkę rozrysowaną wszystkiego i jest różnica co dalej. Dunno.

Issander 04-09-2012 18:22

MG w istocie ma rozrysowaną mapkę wszystkiego. Na razie jesteście na pierwszym piętrze, więc rzeczywiście to, gdzie pójdziecie może nie mieć większego znaczenia, bowiem układ kolorów jest dość symetryczny, no a poza tym możecie jeszcze ufać kolorom... :)

Spaiker 04-09-2012 19:06

:devil: Moglibyśmy wrzucić tam nieaktywnego gracza i powiedzieć mu co ma robić? :devil:

Martadiana 05-09-2012 14:25

Hahaha xD w tej chwili mamy ich pod dostatkiem.
MG, a może tak rzeczywiście zapytać tamtych czy w ogóle grają (Zabowawy Sigmund coś się jeszcze w miarę niedawno odzywał, ale jest dwóch których ani widu ani słychu), i jak nie, to poprowadzić ich jako NPCów? Będzie mięsko armatnie :D

Issander 05-09-2012 22:44

Nie wiem, czy ich postacie byłyby takie chętne :) może ustalcie, że wchodzicie na zmianę? A ja już się postaram, że jeśli któraś pułapka będzie śmiertelna, to trafi na tych nieaktywnych.

Ale to jeszcze nie na razie. Jesteście dopiero na pierwszym pietrze: pułapki są wręcz proste i przyjemne, jeżeli się domyśli jak, to można nawet przejść przez nie bez żadnych obrażeń.

Martadiana 06-09-2012 09:24

Spoko ;) Dzięki :D

Hmm, to będzie ciekawe xD Gorzej, że niedługo buty się skończą xD

A czy te drzwi wyglądają tak jak w filmie? Tzn czy przechodzi się przez drzwi jak mini tuba, i można w nich usiąść, lub być na drabince do nich, czy wchodząc do pokoju od razu ląduje się na podłodze?

Issander 08-09-2012 07:00

To są normalne drzwi na poziomie ziemi. Nie ma przejść w pionie. Drzwi się same zamykają i automatycznie otwierają po dotknięciu (jak w drugiej części). Korytarze pomiędzy pokojami są zdecydowanie dłuższe, mają około dziesięciu metrów. Wybacz późną odpowiedź.

Martadiana 08-09-2012 11:57

Spoko, spoko.

Spaiker, pora ruszyć głową xD

Można spróbować sprawdzić opcję, że jeżeli drzwi są zablokowane, niezamknięte, to wtedy pokój nie atakuje, ponieważ nie ma co marnować środki, gdy coś znajduje się w drzwiach, a nie na środku. Wtedy jedna osoba zostaje przy drzwiach, reszta przechodzi, otwiera kolejne, blokuje, i ta osoba dołącza. Ale to wydaje się za banalne :D
Można też przejść przez drzwi, schować się w korytarzyku, rzucić coś na środek, następuje destrukcja, a następnie szansa jedna na milion, że czujniki są wyłączane do następnego otwarcia drzwi, ponieważ pokój myśli, że wszystko w środku zniszczył. To też za łatwe.
Są jakieś uchwyty na ścianach?

Proste i przyjemne pułapki, brzmi jak piknik kościelny w niedzielę, niby nic się człowiekowi nie stanie, ale jednak woli unikać xD

Powinnam pisać to tutaj, czy jako monolog postaci? Bo myślę, że Lisa jeszcze może być nieco zbyt sparaliżowana, żeby takie wnioski wyciągać ;)

Issander 08-09-2012 21:03

Spokojnie możecie ustalić jakąś strategię poza grą. Na ścianach nie ma żadnych uchwytów, ale od biedy można by zawisnąć na niektórych elementach, ale one wystają na maks. pół centymetra, więc na chwilę i byłoby to dość nieprzyjemne.

Jak na razie pułapka, którą widzieliście, nie ma zasięgu w korytarzu - być może wszystkie takie będą? Raczej nie, ale można się łudzić :)

Poza tym, wydaje mi się, że uważasz, że broń reaguje na nacisk na podłodze... ale wtedy działko nie trafiłoby w buta, bo celowałoby w człowieka (zakładając, że tam jest). Bo gdyby działko miało czujniki ruchu to trafiłoby buta w locie, a gdyby potrafiło rozpoznać, że to jest but, a nie cokolwiek innego, to by nie zaczęło strzelać...

Ot, taka mała pomoc :D


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:52.

Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172