03-09-2012, 08:37 | #71 |
Reputacja: 1 | Tak szczerze to co za różnica przez które przejdziemy jak wszystkie czerwone, wyboru nie ma.
__________________ It's only after we've lost everything that we're free to do anything. On a long enough time line, the survival rate for everyone drops to zero. |
03-09-2012, 17:43 | #72 |
Reputacja: 1 | Może MG ma mapkę rozrysowaną wszystkiego i jest różnica co dalej. Dunno.
__________________ „Always tell the truth. That way, you don't have to remember what you said.” - Mark Twain |
04-09-2012, 18:22 | #73 |
Reputacja: 1 | MG w istocie ma rozrysowaną mapkę wszystkiego. Na razie jesteście na pierwszym piętrze, więc rzeczywiście to, gdzie pójdziecie może nie mieć większego znaczenia, bowiem układ kolorów jest dość symetryczny, no a poza tym możecie jeszcze ufać kolorom... |
04-09-2012, 19:06 | #74 |
Reputacja: 1 | Moglibyśmy wrzucić tam nieaktywnego gracza i powiedzieć mu co ma robić?
__________________ It's only after we've lost everything that we're free to do anything. On a long enough time line, the survival rate for everyone drops to zero. |
05-09-2012, 14:25 | #75 |
Reputacja: 1 | Hahaha w tej chwili mamy ich pod dostatkiem. MG, a może tak rzeczywiście zapytać tamtych czy w ogóle grają (Zabowawy Sigmund coś się jeszcze w miarę niedawno odzywał, ale jest dwóch których ani widu ani słychu), i jak nie, to poprowadzić ich jako NPCów? Będzie mięsko armatnie
__________________ „Always tell the truth. That way, you don't have to remember what you said.” - Mark Twain |
05-09-2012, 22:44 | #76 |
Reputacja: 1 | Nie wiem, czy ich postacie byłyby takie chętne może ustalcie, że wchodzicie na zmianę? A ja już się postaram, że jeśli któraś pułapka będzie śmiertelna, to trafi na tych nieaktywnych. Ale to jeszcze nie na razie. Jesteście dopiero na pierwszym pietrze: pułapki są wręcz proste i przyjemne, jeżeli się domyśli jak, to można nawet przejść przez nie bez żadnych obrażeń. |
06-09-2012, 09:24 | #77 |
Reputacja: 1 | Spoko Dzięki Hmm, to będzie ciekawe Gorzej, że niedługo buty się skończą A czy te drzwi wyglądają tak jak w filmie? Tzn czy przechodzi się przez drzwi jak mini tuba, i można w nich usiąść, lub być na drabince do nich, czy wchodząc do pokoju od razu ląduje się na podłodze?
__________________ „Always tell the truth. That way, you don't have to remember what you said.” - Mark Twain |
08-09-2012, 07:00 | #78 |
Reputacja: 1 | To są normalne drzwi na poziomie ziemi. Nie ma przejść w pionie. Drzwi się same zamykają i automatycznie otwierają po dotknięciu (jak w drugiej części). Korytarze pomiędzy pokojami są zdecydowanie dłuższe, mają około dziesięciu metrów. Wybacz późną odpowiedź. |
08-09-2012, 11:57 | #79 |
Reputacja: 1 | Spoko, spoko. Spaiker, pora ruszyć głową Można spróbować sprawdzić opcję, że jeżeli drzwi są zablokowane, niezamknięte, to wtedy pokój nie atakuje, ponieważ nie ma co marnować środki, gdy coś znajduje się w drzwiach, a nie na środku. Wtedy jedna osoba zostaje przy drzwiach, reszta przechodzi, otwiera kolejne, blokuje, i ta osoba dołącza. Ale to wydaje się za banalne Można też przejść przez drzwi, schować się w korytarzyku, rzucić coś na środek, następuje destrukcja, a następnie szansa jedna na milion, że czujniki są wyłączane do następnego otwarcia drzwi, ponieważ pokój myśli, że wszystko w środku zniszczył. To też za łatwe. Są jakieś uchwyty na ścianach? Proste i przyjemne pułapki, brzmi jak piknik kościelny w niedzielę, niby nic się człowiekowi nie stanie, ale jednak woli unikać Powinnam pisać to tutaj, czy jako monolog postaci? Bo myślę, że Lisa jeszcze może być nieco zbyt sparaliżowana, żeby takie wnioski wyciągać
__________________ „Always tell the truth. That way, you don't have to remember what you said.” - Mark Twain |
08-09-2012, 21:03 | #80 |
Reputacja: 1 | Spokojnie możecie ustalić jakąś strategię poza grą. Na ścianach nie ma żadnych uchwytów, ale od biedy można by zawisnąć na niektórych elementach, ale one wystają na maks. pół centymetra, więc na chwilę i byłoby to dość nieprzyjemne. Jak na razie pułapka, którą widzieliście, nie ma zasięgu w korytarzu - być może wszystkie takie będą? Raczej nie, ale można się łudzić Poza tym, wydaje mi się, że uważasz, że broń reaguje na nacisk na podłodze... ale wtedy działko nie trafiłoby w buta, bo celowałoby w człowieka (zakładając, że tam jest). Bo gdyby działko miało czujniki ruchu to trafiłoby buta w locie, a gdyby potrafiło rozpoznać, że to jest but, a nie cokolwiek innego, to by nie zaczęło strzelać... Ot, taka mała pomoc |