|
|
| Narzędzia wątku | Wygląd |
09-09-2012, 11:57 | #81 |
Reputacja: 1 | Ok. Napisałeś, że póki co są proste pułapki, dlatego podałam najprostrze rzeczy, które przyszły mi do głowy Tak, tak mi się wydawało, ponieważ dopiero gdy upadł to został zniszczony. Dlatego założyłam, że nie ma czujników, ponieważ leciał 'bezpiecznie'. Może po prostu trzeba przebiec przez pokój, to się przeżyje?;> Czujniki ruchu reagujące na to, jak ruch się zatrzyma, wykrywające położenie, gdzie coś jest i strzelające tam? Od wtorku nie będzie mnie kilka dni na forum. Pogrzeb dziadka.
__________________ „Always tell the truth. That way, you don't have to remember what you said.” - Mark Twain |
10-09-2012, 01:37 | #82 |
Reputacja: 1 | Ok. Tak więc byłoby dobrze, gdybyście wymyślili, co zrobić dalej. A czujniki mogą być na przykład czujnikami dźwięku... prawda? Taka mała podpowiedź ze względu na niski stan liczebny "drużyny" |
10-09-2012, 19:23 | #83 |
Reputacja: 1 | Dobre człowiek mówiąc wydaje dźwięk i dostaje w gębę xd Teraz ciekawe jak to wpleść w grę. Odezwę się za kilka dni, teraz średnio mam czas. Wybacz. Ale i tak reszty ani widu ani słychu.
__________________ „Always tell the truth. That way, you don't have to remember what you said.” - Mark Twain |
11-09-2012, 09:27 | #84 |
Reputacja: 1 | Działko nie zareagowało na dźwięki które dochodziły z poprzedniego pokoju i korytarzu, co prawdopodobnie świadczy o tym, że nie reaguje na dźwięki dochodzące z punktów leżących poza jego zasięgiem. Mhm, odpisuj jak najszybciej, bo na razie to co najwyżej sam sobie mogę odpisać |
11-09-2012, 21:46 | #85 |
Reputacja: 1 | Tego się domyśliłam Haha spoko może postrasz resztę, żeby się obudzili U mnie pewnie powodem, że zaglądam, żeby chociaż sprawdzić jest pewnie egzamin xd nigdy więcej nie marnuje się czasu, niż przed egzaminem
__________________ „Always tell the truth. That way, you don't have to remember what you said.” - Mark Twain |
14-09-2012, 15:09 | #86 |
Reputacja: 1 | Niestety, zdecydowałem się zakończyć tą sesję. Zainteresowanie graczy spadało od samego początku, już po trzeciej rundzie było mierne, a to co się teraz dzieje, utwierdziło mnie w tym przekonaniu. W ciągu dziesięciu dni pojawił się post od tylko jednego gracza. Dziękuję za grę Dianie i Spaikerowi - reszcie "graczy" nie ma za co dziękować, bo po prostu w sesji nie brali udziału. Przepraszam, że poświęciliście swój czas na projekt, który ostatecznie nie wypalił. Możnaby próbować ratować sesję, ale ja nie widzę szans powodzenia, więc jak już napisałem postanowiłem poddać się i zająć się innymi projektami. Mam nadzieję że spotkamy się jeszcze gdzieś przy ich tworzeniu i wyjdzie to lepiej i fajniej, niż teraz. |
14-09-2012, 17:35 | #87 |
Reputacja: 1 | Szkoda Dodam od siebie jeszcze, że pomysł na sesję świetny i dziękuję MG za ten początek Powodzenia na przyszłość
__________________ „Always tell the truth. That way, you don't have to remember what you said.” - Mark Twain |